abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141476145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Belladonna80 het volgende:

[..]

Nah ja, als die andere wedstrijd gelijk eindigt, dan toch alleen?
Ze moeten heel dik winnen.
pi_141476153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik hoop het ook natuurlijk, Maar Mexico is niet zomaar in de achtste finales gekomen. Gelijk in punten met Brazilië, prima in staat om een groot voetbalnatie als Brazilie af te houden ben ik er niet zomaar gerust op. Wel ben ik blij dat Nederland is afgestapt van het arrogante voetbal en voetbalt naar hun vermogen. Dat kan de sleutel zijn tot het succes.
Daar heb je wel gelijk in. Maar ja, vallen dit soort tegenstanders niet vaak tegen als het om de KO fase gaat? Ik denk dat het duel serieus héél snel beslist is.
Tsja het arrogante voetbal van Nederland. Bedoel je dan WK 98 of EK 2000? Of wat bedoel je precies?

Toen hadden we ook de spelers om extreem aanvallend te voetballen. Dan kan dat toch gewoon?
pi_141476167

wat een kop :D
pi_141476229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef Kriebelhoest het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kop :D
_O_
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 00:24:41 #105
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141476373
Tegen Mexico Depay ipv Sneijder achter Robben en Van Persie graag.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:25:19 #106
428591 M.FR12
Feyenoord Rotterdam!
pi_141476389
Lastige ploeg maar meer inzet dan skills. Denk dat we met Robben en v Persie voorin goede kans maken en gewoon lekker door gaan! :)
pi_141476482
Depay is een ideale sub. Laatste 20 minuten als ze wat moeier worden gooi je er nog gewoon een beest in die snel is, sterk is en een goed schot heeft.

Sneijer wordt niet ideaal gebruikt, maar legt toch nog steeds bijna elke pot de meeste meters af.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141476642
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef Kekster het volgende:
3-0 voor Mexico
wat zal het rustig zijn als jij je account gedelete hebt
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:36:38 #109
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_141476732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Een stuk minder gequote posts ja, gewoon negeren.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:37:18 #110
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:41:05 #111
290156 Kekster
Portugoal!
pi_141476857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Waarom zou ik geen voorspelling mogen doen?
pi_141476964
Mexico :') :') :') :') :')

2 goals uit een hoekschop en 1 via een simpele trage aanval. Het allermooiste is dat die Kroaten de makers van de goals gewoon lekker vrij lieten _O_

en die van Cameroon waren half aan het slapen.

:')

Hopelijk wint Costa Rica wel van NL *O* (Ik ben voor Brazilië O+ )
pi_141476980
Costa Rica van Nederland winnen? Leuk grapje, maar je kan toch wel beter?
pi_141477033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:45 schreef Belladonna80 het volgende:
in deze fase maakt ieder 1/8ste finalist een kans om een slecht spelend Nederland te verslaan (behalve Belgie dan) En ik zie in Costa Rica een prachtploeg die lekker voetbalt en gewoon in vorm is.

dus waarom niet?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_141477034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:45 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik was best onder de indruk :@ Ze hebben die prachtige Balotelli bijna naar huis geschopt
pi_141477050
Even uitgaande van de tot nu toe gespeelde wedstrijden als er geen veranderingen komen zitten we eigelijk wel in een heerlijke schema.

bovenste helft Nederland, Mexico, Costa Rica, Ivoorkust
Onderste helft Argentinië, Ecuador, België, USA

Die angstige andere helft: Brazilië, Chili, Colombia, Uruguay/Italië
onderste helft Frankrijk, Nigeria, Duitsland, Algerije

kan uiteraard nog wat veranderen.
pi_141477058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

in deze fase maakt ieder 1/8ste finalist een kans om een slecht spelend Nederland te verslaan (behalve Belgie dan) En ik zie in Costa Rica een prachtploeg die lekker voetbalt en gewoon in vorm is.

dus waarom niet?
Omdat er maar weinigen bestand zijn tegen beesten als Depay, Robben en Van Persie.

Mee eens hoor dat Costa Rica een erg frisse indruk maakt, maar denk dat ze wegens spanningen in de KO fase onderuit wiepelen.
pi_141477084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:48 schreef Belladonna80 het volgende:

[..]

Omdat er maar weinigen bestand zijn tegen beesten als Depay, Robben en Van Persie.
Depay in dat rijtje.:')
Costa Rica onderschatten. :')
pi_141477158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

dus waarom niet?
o|O Nee! Brazilië zonder hulp van de FIFA niet. Argentinië ook niet, behalve als die Messi weer eens geluk heeft. Duitsland is ook niet onoverwinnelijk, want _O_ Ghana _O_ . Ivoorkust zal ook falen, en ik denk dat die mooie van Gaal veel heeft geleerd van het oefenduel tegen Frankrijk. Hij noemde Frankrijk overigens net zelf "overrated" bij Jack van Gelder.

Geluk + klimaat spelen natuurlijk een grote rol...maar op dit moment zie ik Colombia en Costa Rica als echte tegenstanders.

België :') :') :') :') :')
pi_141477185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:48 schreef Belladonna80 het volgende:

[..]

Mee eens hoor dat Costa Rica een erg frisse indruk maakt, maar denk dat ze wegens spanningen in de KO fase onderuit wiepelen.
Die kans is net zoveel aanwezig als de kans dat ze de halve finale halen in mijn ogen, van daaruit zie ik ze wel stranden
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_141477207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:51 schreef lisselotte88 het volgende:

[..]

o|O Nee! Brazilië zonder hulp van de FIFA niet. Argentinië ook niet, behalve als die Messi weer eens geluk heeft. Duitsland is ook niet onoverwinnelijk, want _O_ Ghana _O_ . Ivoorkust zal ook falen, en ik denk dat die mooie van Gaal veel heeft geleerd van het oefenduel tegen Frankrijk. Hij noemde Frankrijk overigens net zelf "overrated" bij Jack van Gelder.

Geluk + klimaat spelen natuurlijk een grote rol...maar op dit moment zie ik Colombia en Costa Rica als echte tegenstanders.

België :') :') :') :') :')
ninja-edit
pi_141477245
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef MakkieR het volgende:
Even uitgaande van de tot nu toe gespeelde wedstrijden als er geen veranderingen komen zitten we eigelijk wel in een heerlijke schema.

bovenste helft Nederland, Mexico, Costa Rica, Ivoorkust
Onderste helft Argentinië, Ecuador, België, USA

Die angstige andere helft: Brazilië, Chili, Colombia, Uruguay/Italië
onderste helft Frankrijk, Nigeria, Duitsland, Algerije

kan uiteraard nog wat veranderen.
Nigeria en Algerije :') :') :') faalde zelfs tegen iran. Uruguay is afhankelijk van Suarez...Cavani lijkt de druk niet aan te kunnen. Italië weet niet echt wat het doet. Zelfs mijn Balotelli ziet er tijdens de wedstrijden verward uit. Frankrijk in een zwakke poule dus daar valt weinig over te zeggen. Duitsland ook niet onoverwinnelijk.

Colombia O+ O+ O+

Overigens België is echt een van de zwakste teams dit WK dat gewoon door mag -O- . Mijn vader werd zondag slaperig van hun wedstrijd, waardoor hij Portugal-VS niet heeft kunnen zien :(

België :( :( :( :( :(
pi_141477250

gr gr
pi_141477275
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

gr gr
en wat nou als die Duitsers verliezen van de VS? Ze zijn nog niet eens geplaatst -O- Bovendien maakt die Joachim mij telkens misselijk met dat gedoe met zijn neus :r
pi_141477311
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

gr gr
Belgie en duitsland verslaan op 1 wk... the dream
hhhhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')