Ze moeten heel dik winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nah ja, als die andere wedstrijd gelijk eindigt, dan toch alleen?

Daar heb je wel gelijk in. Maar ja, vallen dit soort tegenstanders niet vaak tegen als het om de KO fase gaat? Ik denk dat het duel serieus héél snel beslist is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hoop het ook natuurlijk, Maar Mexico is niet zomaar in de achtste finales gekomen. Gelijk in punten met Brazilië, prima in staat om een groot voetbalnatie als Brazilie af te houden ben ik er niet zomaar gerust op. Wel ben ik blij dat Nederland is afgestapt van het arrogante voetbal en voetbalt naar hun vermogen. Dat kan de sleutel zijn tot het succes.

wat zal het rustig zijn als jij je account gedelete hebtquote:

Een stuk minder gequote posts ja, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wat zal het rustig zijn als jij je account gedelete hebt

Waarom zou ik geen voorspelling mogen doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wat zal het rustig zijn als jij je account gedelete hebt

(Ik ben voor Brazilië
 (Ik ben voor Brazilië   )
 )

in deze fase maakt ieder 1/8ste finalist een kans om een slecht spelend Nederland te verslaan (behalve Belgie dan) En ik zie in Costa Rica een prachtploeg die lekker voetbalt en gewoon in vorm is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:45 schreef Belladonna80 het volgende:
Costa Rica van Nederland winnen? Leuk grapje, maar je kan toch wel beter?

Ik was best onder de indrukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:45 schreef Belladonna80 het volgende:
Costa Rica van Nederland winnen? Leuk grapje, maar je kan toch wel beter?
 Ze hebben die prachtige Balotelli bijna naar huis geschopt
 Ze hebben die prachtige Balotelli bijna naar huis geschopt

Omdat er maar weinigen bestand zijn tegen beesten als Depay, Robben en Van Persie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
in deze fase maakt ieder 1/8ste finalist een kans om een slecht spelend Nederland te verslaan (behalve Belgie dan) En ik zie in Costa Rica een prachtploeg die lekker voetbalt en gewoon in vorm is.
dus waarom niet?

Depay in dat rijtje.:')quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:48 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Omdat er maar weinigen bestand zijn tegen beesten als Depay, Robben en Van Persie.

quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
in deze fase maakt ieder 1/8ste finalist een kans om een slecht spelend Nederland te verslaan (behalve Belgie dan) En ik zie in Costa Rica een prachtploeg die lekker voetbalt en gewoon in vorm is.
dus waarom niet?
 Nee! Brazilië zonder hulp van de FIFA niet. Argentinië ook niet, behalve als die Messi weer eens geluk heeft. Duitsland is ook niet onoverwinnelijk, want
 Nee! Brazilië zonder hulp van de FIFA niet. Argentinië ook niet, behalve als die Messi weer eens geluk heeft. Duitsland is ook niet onoverwinnelijk, want   Ghana
 Ghana  . Ivoorkust zal ook falen, en ik denk dat die mooie van Gaal veel heeft geleerd van het oefenduel tegen Frankrijk. Hij noemde Frankrijk overigens net zelf "overrated" bij Jack van Gelder.
 . Ivoorkust zal ook falen, en ik denk dat die mooie van Gaal veel heeft geleerd van het oefenduel tegen Frankrijk. Hij noemde Frankrijk overigens net zelf "overrated" bij Jack van Gelder. 

Die kans is net zoveel aanwezig als de kans dat ze de halve finale halen in mijn ogen, van daaruit zie ik ze wel strandenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:48 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Omdat er maar weinigen bestand zijn tegen beesten als Depay, Robben en Van Persie.
Mee eens hoor dat Costa Rica een erg frisse indruk maakt, maar denk dat ze wegens spanningen in de KO fase onderuit wiepelen.

ninja-editquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:51 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Nee! Brazilië zonder hulp van de FIFA niet. Argentinië ook niet, behalve als die Messi weer eens geluk heeft. Duitsland is ook niet onoverwinnelijk, want
Ghana
. Ivoorkust zal ook falen, en ik denk dat die mooie van Gaal veel heeft geleerd van het oefenduel tegen Frankrijk. Hij noemde Frankrijk overigens net zelf "overrated" bij Jack van Gelder.
Geluk + klimaat spelen natuurlijk een grote rol...maar op dit moment zie ik Colombia en Costa Rica als echte tegenstanders.
België

Nigeria en Algerijequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef MakkieR het volgende:
Even uitgaande van de tot nu toe gespeelde wedstrijden als er geen veranderingen komen zitten we eigelijk wel in een heerlijke schema.
bovenste helft Nederland, Mexico, Costa Rica, Ivoorkust
Onderste helft Argentinië, Ecuador, België, USA
Die angstige andere helft: Brazilië, Chili, Colombia, Uruguay/Italië
onderste helft Frankrijk, Nigeria, Duitsland, Algerije
kan uiteraard nog wat veranderen.

faalde zelfs tegen iran. Uruguay is afhankelijk van Suarez...Cavani lijkt de druk niet aan te kunnen. Italië weet niet echt wat het doet. Zelfs mijn Balotelli ziet er tijdens de wedstrijden verward uit. Frankrijk in een zwakke poule dus daar valt weinig over te zeggen. Duitsland ook niet onoverwinnelijk.
 faalde zelfs tegen iran. Uruguay is afhankelijk van Suarez...Cavani lijkt de druk niet aan te kunnen. Italië weet niet echt wat het doet. Zelfs mijn Balotelli ziet er tijdens de wedstrijden verward uit. Frankrijk in een zwakke poule dus daar valt weinig over te zeggen. Duitsland ook niet onoverwinnelijk. 

. Mijn vader werd zondag slaperig van hun wedstrijd, waardoor hij Portugal-VS niet heeft kunnen zien
 . Mijn vader werd zondag slaperig van hun wedstrijd, waardoor hij Portugal-VS niet heeft kunnen zien   

en wat nou als die Duitsers verliezen van de VS? Ze zijn nog niet eens geplaatstquote:
 Bovendien maakt die Joachim mij telkens misselijk met dat gedoe met zijn neus
 Bovendien maakt die Joachim mij telkens misselijk met dat gedoe met zijn neus   

Als Ghana wint en Duitsland verliest, is het toch idd over voor onze oost-buren?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:57 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en wat nou als die Duitsers verliezen van de VS? Ze zijn nog niet eens geplaatstBovendien maakt die Joachim mij telkens misselijk met dat gedoe met zijn neus

daaromquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Belgie en duitsland verslaan op 1 wk... the dream

Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Als Ghana wint en Duitsland verliest, is het toch idd over voor onze oost-buren?

nee, want die Belgen spelen saai. Kijken van hun wedstrijden isquote:
 Je weet al voordat het begint dat ze gaan winnen, maar dat je ongeveer een uur moet wachten voordat de eerste gelukgoaltje valt.
 Je weet al voordat het begint dat ze gaan winnen, maar dat je ongeveer een uur moet wachten voordat de eerste gelukgoaltje valt.

Blijft mooi.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...

Verschil is alleen dat we nu ook echt gaan winnenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef OProg het volgende:
Zeker niet te onderschatten, Rusland zouden we in 2008 ook wel even pakken.

Gus Hinddickquote:Gus hinddick is going to use the same tactics as spain.
Van persie, robben, and sniejder are lethal in the counter and can overwhelm Rafa and maza.
-------------------ochoa-------------------
Aguilar-----rafa------moreno-----layun
---------------salcido/reyes------------
Aquino-----herrera----guardado--gio
------------------cheech-----------------
I feel like the 5-3-2 will not do well since Gallito was our backbone.
Gio on the wing for more space and touches.

Kun je nagaan hoe goed Oranje is als ze wel goed spelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
dus waarom niet?

quote:
 alleen daarom zou niemand 'm serieus kunnen nemen.
 alleen daarom zou niemand 'm serieus kunnen nemen.

Dan moet Ghana nog wel 5 doelpunten goedmaken ten opzichte van Die Heimat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:09 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Die gedachte alleen al bezorgd mij kippuhvel als nooit te voren.

Hij noemde de wedstrijd tegen frankrijk overrated. Niet het team zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:51 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Nee! Brazilië zonder hulp van de FIFA niet. Argentinië ook niet, behalve als die Messi weer eens geluk heeft. Duitsland is ook niet onoverwinnelijk, want
Ghana
Geluk + klimaat spelen natuurlijk een grote rol...maar op dit moment zie ik Colombia en Costa Rica als echte tegenstanders.
België

Duitsland - Engeland had natuurlijk gewoon 2-2 moeten worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duitsland-Engeland 4-1.
Brazilië-Chili 3-0.

Mooie voorspelling ook van hem over Mexico - Nederland. Wordt dus weer een makkie voor NL!quote:
 .
. 

3x Kroatie, 3x Kameroen, waarvan 2x onterecht afgekeurd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef Jochie1900 het volgende:
Hoe kom je erbij dat Mexico 6 keer heeft gescoord?

Ja, zo lust ik er nog wel tienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
3x Kroatie, 3x Kameroen, waarvan 2x onterecht afgekeurd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |