SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 23:24:35 ]
pics van jouw tieten?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen tieten in de op
Hoe staat het met jouw jetsers?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen tieten in de op
Nog steeds in afwachting van een besluit van de SKGZ (ombudsman voor conflicten tussen zorgverzekeraars en verzekerden)quote:
De verzekering wil je jetsers niet laten verkleinen?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog steeds in afwachting van een besluit van de SKGZ (ombudsman voor conflicten tussen zorgverzekeraars en verzekerden)
Grappig man.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De verzekering wil je jetsers niet laten verkleinen?
Ze willen het niet vergoeden onder de 18 terwijl al mijn behandelende artsen het er over eens zijn dat ik er recht op heb en andere verzekeringen het wel vergoeden onder de 18quote:Op maandag 23 juni 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De verzekering wil je jetsers niet laten verkleinen?
Het is ook meer dan vervelend om zoveel tegenstrijdige berichten te moeten aanhoren met de bijkomende twijfels tot gevolg. Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen met de uitkomstquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt om lachen
Sorry.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt om lachen
Ik wil gewoon een uitslag jaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook meer dan vervelend om zoveel tegenstrijdige berichten te moeten aanhoren met de bijkomende twijfels tot gevolg. Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen met de uitkomst
Het is dat ik meer dan aangeschoten ben anders had Amoeba zijn post inmiddels ook heus wel een glitterplaatje geweest.
Volgens mij heb ik mij nergens negatief uitgelaten over haar keuze tot een borstverkleining. Wil je mijn mening weten? Ja, ik vind ze fucking groot, nee ik heb er niets op tegen dat ze ze laat verkleinen. Dat je iets anders denkt te moeten opmaken uit mijn post vind ik jammer.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook meer dan vervelend om zoveel tegenstrijdige berichten te moeten aanhoren met de bijkomende twijfels tot gevolg. Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen met de uitkomst
Het is dat ik meer dan aangeschoten ben anders had Amoeba zijn post inmiddels ook heus wel een glitterplaatje geweest.
Leeftijd technisch? en gelukkig maar dat je in ieder geval zicht hebt op een gegarandeerde positieve uitkomst.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een uitslag jaGa sowieso overstappen volgend jaar dus die operatie komt er wel maar liever vroeger dan later.
Wat is er dan? Of is dat te privéquote:Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geeft niet gebeurt helaas wel vaker
Nu al slapenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeftijd technisch? en gelukkig maar dat je in ieder geval zicht hebt op een gegarandeerd positieve uitkomst.![]()
Maar ja... ik ga denk ik maar in slaap vallen met voetbal op
Je begint het te begrijpenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:03 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon ama hosselen door dingen over katten te blijven sturen jwz![]()
Ik word in februari 18 dus dan krijg ik het sowieso vergoed maar om tot dan te moeten wachten... Krijg het er letterlijk benauwd vanquote:Op maandag 23 juni 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeftijd technisch? en gelukkig maar dat je in ieder geval zicht hebt op een gegarandeerde positieve uitkomst.![]()
Maar ja... ik ga denk ik maar in slaap vallen met voetbal op
Serieus? Jeetje, wat voel ik me oud nuquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik word in februari 18 dus dan krijg ik het sowieso vergoed maar om tot dan te moeten wachten... Krijg het er letterlijk benauwd vanWelterusten!
Ik ga niet slapen hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Serieus? Jeetje, wat voel ik me oud nu.
Slaap lekker.
Wat voor operatie je gehad hebt. Was het gewoon groter/kleiner maken of was er meer aan de hand?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt? Mijn klachten of?
Dat heet empathie. Het is overduidelijk dat je iemand niet uitlacht om een dusdanig persoonlijk en benauwend probleem met een onzekere uitkomstquote:Op maandag 23 juni 2014 23:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mij nergens negatief uitgelaten over haar keuze tot een borstverkleining. Wil je mijn mening weten? Ja, ik vind ze fucking groot, nee ik heb er niets op tegen dat ze ze laat verkleinen. Dat je iets anders denkt te moeten opmaken uit mijn post vind ik jammer.
Begrijpelijk. Zeker omdat je dit 'hoofdstuk' allang had en dacht te hebben afgeslotenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik word in februari 18 dus dan krijg ik het sowieso vergoed maar om tot dan te moeten wachten... Krijg het er letterlijk benauwd vanWelterusten!
Ik heb nog niks gehad maar ik wil een verkleiningquote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor operatie je gehad hebt. Was het gewoon groter/kleiner maken of was er meer aan de hand?
Ik meen me te herinneren dat ik er ooit iets over heb gehoord/gelezen maar ik ben het n beetje vergeten
Jep had al 3 maanden geleden geopereerd kunnen zijn als ik bij een andere verzekering zatquote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heet empathie. Het is overduidelijk dat je iemand niet uitlacht om een dusdanig persoonlijk en benauwend probleem met een onzekere uitkomst
[..]
Begrijpelijk. Zeker omdat je dit 'hoofdstuk' allang had en dacht te hebben afgesloten![]()
En bedankt
Mag ik vragen welke maat je nu hebt?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehad maar ik wil een verkleining
Waarom zou je zoiets niet vergoeden onder de 18 dan? alsof het zoveel uitmaakt dat je minderjarig bentquote:Op maandag 23 juni 2014 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehad maar ik wil een verkleining
Ja, dat moet niet uitmaken lijkt me. Als je er last van hebt, dan heb je er last van. Maarja, sommige verzekeraars denken het beter te wetenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets niet vergoeden onder de 18 dan? alsof het zoveel uitmaakt dat je minderjarig bent
Vooral als het een paar maanden nog is voor je 18 bent dan vind ik het helemaal flauw..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets niet vergoeden onder de 18 dan? alsof het zoveel uitmaakt dat je minderjarig bent
Oh dat is echt zielig... dan breekt je hart gewoon als je een kind zo ziet lijdenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Doet me een beetje denken aan dat kind wat toen van die hoofdpijn aanvallen had, dat die echt lag te schreeuwen op bed. En de verzekering wou de operatie niet betalen..
Fixedquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Kunnen die tetten onder een spoiler? Ik verwacht niet dat dit topic dicht is voordat de eerste users morgen weer vanaf hun werk gaan posten
Tettenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Kunnen die tetten onder een spoiler? Ik verwacht niet dat dit topic dicht is voordat de eerste users morgen weer vanaf hun werk gaan posten
het waren niet eens mooie tettenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Topperquote:
Dat ontken ik nergensquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het waren niet eens mooie tetten
Beetje gay is okequote:Op maandag 23 juni 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topper
[..]
Dat ontken ik nergens
[..]Ahw
Alleen bij vrouwenquote:
Ik onken allesquote:
Ik ben niet z'n technopersoonquote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wie wilt zaterdag mij ontmoeten?![]()
[ afbeelding ]
Klinkt leuk, maar waar kan ik er wat meer over vinden?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben aanwazig, waar eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
ik kom zaterdag hoor fluor
ik neem dominosteentjes mee
En terecht.quote:
Ik heb al plannen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar dat andere rijmde wel.
Ben je het trouwens?
https://www.facebook.com/events/740511242673912/quote:Op maandag 23 juni 2014 23:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar waar kan ik er wat meer over vinden?
Club Lux, Utrechtquote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik ben aanwazig, waar eigenlijk?
me also en ik woon haast in uutjequote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Tot hoe laat duurt het, want als het tot 5 uur is ofzo dan kom ik dus niet meer thuis
Dankjequote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/740511242673912/
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Tot hoe laat duurt het, want als het tot 5 uur is ofzo dan kom ik dus niet meer thuis
Geen 2 uurtjes doorhalen danquote:Op maandag 23 juni 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
me also en ik woon haast in uutje
Je kan in de middag gewoon uitslapen, mop, zodra je thuis bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik kan nietquote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar 3 uur op utrecht centraal zitten is niet zo'n mijn ding. 1 keer geprobeerd, nooit weerquote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Je kan in de middag gewoon uitslapen, mop, zodra je thuis bent.
Met een groepje mensen? Why notquote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, maar 3 uur op utrecht centraal zitten is niet zo'n mijn ding. 1 keer geprobeerd, nooit weer
Nouja, toen ik het in rotterdam deed een keer was het ook midde in de winter. Het was koud, nat en we waren redelijk kapotquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan een vinger in je snee xD
so so so grappig xD :Squote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan een vinger in je snee xD
Jaaaaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer eens chinees eten bestellen
waarheen?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
Kitkat en ik gaan dus
wie gaat er mee?
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik het 100% mee eens. #teamwpquote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt
behalve flips die is een beetje raar
Ja sorry. Daar gaat jullie feest.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wat moeten we nou zonder jou?
euhh je bent zelf een beetje raar :squote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt
FOK!meet in de Lux! We gaan de boel op stelten zetten!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
Kitkat en ik gaan dus
wie gaat er mee?
Ik ga nog even nadenken over wat ik wilquote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mihoen, foe yong hai en een grote loempia![]()
![]()
Ja dat weet ik van CF iSketch en tvquote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt
Doen we ook een premeet dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
FOK!meet in de Lux! We gaan de boel op stelten zetten!
En wat wil je er aan doenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euhh je bent zelf een beetje raar :s
Schaam je je voor ons ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gaat want ik ben daar ook met m'n vrienden, snap je.
Zijn wij geen vrienden dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gaat want ik ben daar ook met m'n vrienden, snap je.
Ik ben gewoon een beetje vervelendquote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Ga lekker awesomemonsters spelen
Nee, dat niet, maar meer zo van, het is een beetje maf om zomaar te zeggen dat ik eventjes de groep verlaat om dan naar jullie te gaan. Ofzo.quote:
flips moest spelletjes voor mij kopenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
Flips je had een tv moeten kopen bij mediamarkt. Ik heb het je gezegd
oofffffffff.... wij mergen gewoon in de groep alloesquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar meer zo van, het is een beetje maf om zomaar te zeggen dat ik eventjes de groep verlaat om dan naar jullie te gaan. Ofzo.
Flips moest een tv kopen zodat ze op zondag met tv mee kan kijken. Maar ze dacht dat nederland niet door de poulefase kwamquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips moest spelletjes voor mij kopen
Beetje is de understatement van deze dag.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje vervelend![]()
kusjekroel
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
Flips je had een tv moeten kopen bij mediamarkt. Ik heb het je gezegd
Dit is waarquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips moest spelletjes voor mij kopen
auwquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje is de understatement van deze dag.
[..]
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.
[..]
Dit is waar
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje is de understatement van deze dag.
[..]
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.
[..]
Dit is waar
Dit is waar.quote:
Zeer terechte klacht.quote:
Ik denk dat Nederland ook niet verder komt dan de knock out fase. Nog best spannend of het nou Mexico of Brazili"e gaat wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Flips moest een tv kopen zodat ze op zondag met tv mee kan kijken. Maar ze dacht dat nederland niet door de poulefase kwam
Zitten jullie op skype?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
ik hoor kitkat heel raar lachen op de achtergrond
Ja kan ook niet verder als de knock out fase komenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is waar.
[..]
Zeer terechte klacht.
[..]
Ik denk dat Nederland ook niet verder komt dan de knock out fase. Nog best spannend of het nou Mexico of Brazili"e gaat worden
Trustenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga maar eens slapen.
Oh fuck mijn Nederlandsquote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja kan ook niet verder als de knock out fase komen
Bijdehand dit dat
75 E/Fquote:Op maandag 23 juni 2014 23:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke maat je nu hebt?
Precies, alsof ik in die paar maanden zoveel verandering doormaak op geestelijk/lichamelijk gebiedquote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral als het een paar maanden nog is voor je 18 bent dan vind ik het helemaal flauw..
1.70 en als het kon zou je ze mogen hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje.
En hoe lang ben je?
Je mag mij er wel wat van geven. Maar helaas werkt het niet zo.
Het is echt bullshit, hoop echt voor je dat je er snel vanaf bent als je 18 bentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies, alsof ik in die paar maanden zoveel verandering doormaak op geestelijk/lichamelijk gebied
Zij is nog niet 18?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt bullshit, hoop echt voor je dat je er snel vanaf bent als je 18 bentLijkt me zo vervelend
Nederlandse zorgsysteemquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt bullshit, hoop echt voor je dat je er snel vanaf bent als je 18 bentLijkt me zo vervelend
Oh dan is het echt niet in proportie volgens mij. Ik snap heel goed dat je ze dan wilt laten verkleinen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1.70 en als het kon zou je ze mogen hebben
Ik word in februari 18quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zij is nog niet 18?
Ik had haar veel ouder geschat.
Vent gespot.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dan is het echt niet in proportie volgens mij. Ik snap heel goed dat je ze dan wilt laten verkleinen.
Heb je ook pijn ervan enzo?
Ik heb nog niet eens een A-cup dus ik wil er echt wel wat bij hebben. Maar dat komt wel goed, ooit...
Ik vind hem alsnog awesomequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb er 1 frame uit geknipt. Je ziet het wel een klein beetje als je er naar gaat staren.
[ afbeelding ]
Ik kan evt ook iets anders proberen als je wil
Ja ik ben aardig slank en dan twee van die vetzakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dan is het echt niet in proportie volgens mij. Ik snap heel goed dat je ze dan wilt laten verkleinen.
Heb je ook pijn ervan enzo?
Ik heb nog niet eens een A-cup dus ik wil er echt wel wat bij hebben. Maar dat komt wel goed, ooit...
Waarom denk je dat ik 'm edit. Tijdelijke absentie van de hersenen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
sommige mensen lezen ook alleen wat ze willen
Kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Jij bent half-Nederlands, klopt dat?
ja dat zag ik al niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm edit. Tijdelijke absentie van de hersenen.
Awww.... arme Krulliequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ben aardig slank en dan twee van die vetzakkenJa ik heb elke dag last ervan, schouder/nek/rugklachten, bh bandjes die in mijn schouders snijden enzo
Kan ook opslaan in 59x59quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb er 1 frame uit geknipt. Je ziet het wel een klein beetje als je er naar gaat staren.
[ afbeelding ]
Ik kan evt ook iets anders proberen als je wil
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... arme Krullie. Ik hoop dat je snel je operatie krijgt.
Voor wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef KitKatChunky het volgende:
Wie zijn er zaterdag nou allemaal paraat?
Half Cubaans!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wat ben je als ik vragen mag?
De winter was een beetje karig dit jaar, geen sneeuw enzo. we willen even inhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
oh tering, zo flauw.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De winter was een beetje karig dit jaar, geen sneeuw enzo. we willen even inhalen?
Ik verkoop haar facebook voor 50 euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
http://getemoji.com/quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe typ je dit
Vertel eens aan deze digibeet.
Dacht dat het juist voor mobiel wasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://getemoji.com/
Zit op m'n pc
Mijn mobiel kan die ook niet
Deep housequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik nodig allemaal mensen uit om naar Lux Utrecht te komen voor Schmutzig.
😚😘quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mooi om te horen [ afbeelding ]
Het is gewoon een feestje in een club in utrecht, begint pas om 11uur s'avonds ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik chillen met hem leuker dan een random fokster haar feest binnen vallen
is een feest johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik chillen met hem leuker dan een random fokster haar feest binnen vallen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben wel een beetje uitgekeken op die dingen na afgelopen vrijdag
hmm ja okeequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
als je een grote meid bent en 18 bent moet je maar eens naar een echt feestje gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik ben niet terugquote:
Best een kutavond gehad hehequote:
yaayquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, maar so gay triggerde mij
Wtf.. Wat was er nog meer gebeurd danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Best een kutavond gehad hehedieptepunt was een jongen die zich zat af te trekken midden op de dansvloer.
als je onder invloed bent in een club of op een festival jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Deephouse en techno zijn op z'n tijd best lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 00:35:02 ]
agressieve vriedin, van die enge mannenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf.. Wat was er nog meer gebeurd dan
ga weg, of post je tietenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
agressieve vriedin, van die enge mannenmja
ok, dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is alweer een dag of 2 sinds ik jou gezien heb hier
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
dit is een openbare computer flips doe normaal
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
grapje
dit is mijn computer waar iedereen met zn tengels vanaf heeft te blijven
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan dit in een spoiler ofzo, ik moet morgen nog op mn werk fokken joh
vind ik ookquote:
post je eigen tietenquote:
een acteurquote:
Was een hele goeie grap jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
[..]
vind ik ook
[..]
post je eigen tieten
[..]
een acteur
gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan dit in een spoiler ofzo, ik moet morgen nog op mn werk fokken joh
voor jou.jaquote:
ik post die van.jou welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
[..]
vind ik ook
[..]
post je eigen tieten
[..]
een acteur
met wiequote:
Gezellig met mn zusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
met wie
ik zit morgen heel de dag thuis en ga helemaal niks doen
dat is denk ik ruim een maand geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb
neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weer lekker aan de verdovende middelen zie ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |