75 E/Fquote:Op maandag 23 juni 2014 23:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke maat je nu hebt?
Precies, alsof ik in die paar maanden zoveel verandering doormaak op geestelijk/lichamelijk gebiedquote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral als het een paar maanden nog is voor je 18 bent dan vind ik het helemaal flauw..
1.70 en als het kon zou je ze mogen hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje.
En hoe lang ben je?
Je mag mij er wel wat van geven. Maar helaas werkt het niet zo.
Het is echt bullshit, hoop echt voor je dat je er snel vanaf bent als je 18 bentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies, alsof ik in die paar maanden zoveel verandering doormaak op geestelijk/lichamelijk gebied
Zij is nog niet 18?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt bullshit, hoop echt voor je dat je er snel vanaf bent als je 18 bentLijkt me zo vervelend
Nederlandse zorgsysteemquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt bullshit, hoop echt voor je dat je er snel vanaf bent als je 18 bentLijkt me zo vervelend
Oh dan is het echt niet in proportie volgens mij. Ik snap heel goed dat je ze dan wilt laten verkleinen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1.70 en als het kon zou je ze mogen hebben
Ik word in februari 18quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zij is nog niet 18?
Ik had haar veel ouder geschat.
Vent gespot.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dan is het echt niet in proportie volgens mij. Ik snap heel goed dat je ze dan wilt laten verkleinen.
Heb je ook pijn ervan enzo?
Ik heb nog niet eens een A-cup dus ik wil er echt wel wat bij hebben. Maar dat komt wel goed, ooit...
Ik vind hem alsnog awesomequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb er 1 frame uit geknipt. Je ziet het wel een klein beetje als je er naar gaat staren.
[ afbeelding ]
Ik kan evt ook iets anders proberen als je wil
Ja ik ben aardig slank en dan twee van die vetzakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dan is het echt niet in proportie volgens mij. Ik snap heel goed dat je ze dan wilt laten verkleinen.
Heb je ook pijn ervan enzo?
Ik heb nog niet eens een A-cup dus ik wil er echt wel wat bij hebben. Maar dat komt wel goed, ooit...
Waarom denk je dat ik 'm edit. Tijdelijke absentie van de hersenen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
sommige mensen lezen ook alleen wat ze willen
Kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Jij bent half-Nederlands, klopt dat?
ja dat zag ik al niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm edit. Tijdelijke absentie van de hersenen.
Awww.... arme Krulliequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ben aardig slank en dan twee van die vetzakkenJa ik heb elke dag last ervan, schouder/nek/rugklachten, bh bandjes die in mijn schouders snijden enzo
Kan ook opslaan in 59x59quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb er 1 frame uit geknipt. Je ziet het wel een klein beetje als je er naar gaat staren.
[ afbeelding ]
Ik kan evt ook iets anders proberen als je wil
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... arme Krullie. Ik hoop dat je snel je operatie krijgt.
Voor wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef KitKatChunky het volgende:
Wie zijn er zaterdag nou allemaal paraat?
Half Cubaans!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wat ben je als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |