Ja sorry. Daar gaat jullie feest.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wat moeten we nou zonder jou?
euhh je bent zelf een beetje raar :squote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt
behalve flips die is een beetje raar
FOK!meet in de Lux! We gaan de boel op stelten zetten!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
Kitkat en ik gaan dus
wie gaat er mee?
Ik ga nog even nadenken over wat ik wilquote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mihoen, foe yong hai en een grote loempia![]()
![]()
Ja dat weet ik van CF iSketch en tvquote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt
behalve flips die is een beetje raar
Doen we ook een premeet dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
FOK!meet in de Lux! We gaan de boel op stelten zetten!
En wat wil je er aan doenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euhh je bent zelf een beetje raar :s
Schaam je je voor ons ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gaat want ik ben daar ook met m'n vrienden, snap je.
Zijn wij geen vrienden dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gaat want ik ben daar ook met m'n vrienden, snap je.
Ik ben gewoon een beetje vervelendquote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Ga lekker awesomemonsters spelen
Nee, dat niet, maar meer zo van, het is een beetje maf om zomaar te zeggen dat ik eventjes de groep verlaat om dan naar jullie te gaan. Ofzo.quote:
flips moest spelletjes voor mij kopenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
Flips je had een tv moeten kopen bij mediamarkt. Ik heb het je gezegd
oofffffffff.... wij mergen gewoon in de groep alloesquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar meer zo van, het is een beetje maf om zomaar te zeggen dat ik eventjes de groep verlaat om dan naar jullie te gaan. Ofzo.
Flips moest een tv kopen zodat ze op zondag met tv mee kan kijken. Maar ze dacht dat nederland niet door de poulefase kwamquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips moest spelletjes voor mij kopen
Beetje is de understatement van deze dag.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje vervelend![]()
kusjekroel
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
Flips je had een tv moeten kopen bij mediamarkt. Ik heb het je gezegd
Dit is waarquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips moest spelletjes voor mij kopen
auwquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje is de understatement van deze dag.
[..]
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.
[..]
Dit is waar
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje is de understatement van deze dag.
[..]
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.
[..]
Dit is waar
Dit is waar.quote:
Zeer terechte klacht.quote:
Ik denk dat Nederland ook niet verder komt dan de knock out fase. Nog best spannend of het nou Mexico of Brazili"e gaat wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Flips moest een tv kopen zodat ze op zondag met tv mee kan kijken. Maar ze dacht dat nederland niet door de poulefase kwam
Zitten jullie op skype?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
ik hoor kitkat heel raar lachen op de achtergrond
Ja kan ook niet verder als de knock out fase komenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is waar.
[..]
Zeer terechte klacht.
[..]
Ik denk dat Nederland ook niet verder komt dan de knock out fase. Nog best spannend of het nou Mexico of Brazili"e gaat worden
Trustenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga maar eens slapen.
Oh fuck mijn Nederlandsquote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja kan ook niet verder als de knock out fase komen
Bijdehand dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |