Beetje is de understatement van deze dag.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje vervelend![]()
kusjekroel
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
Flips je had een tv moeten kopen bij mediamarkt. Ik heb het je gezegd
Dit is waarquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips moest spelletjes voor mij kopen
auwquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje is de understatement van deze dag.
[..]
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.
[..]
Dit is waar
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje is de understatement van deze dag.
[..]
Alsof Nederland wereldkampioen wordt.
[..]
Dit is waar
Dit is waar.quote:
Zeer terechte klacht.quote:
Ik denk dat Nederland ook niet verder komt dan de knock out fase. Nog best spannend of het nou Mexico of Brazili"e gaat wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Flips moest een tv kopen zodat ze op zondag met tv mee kan kijken. Maar ze dacht dat nederland niet door de poulefase kwam
Zitten jullie op skype?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
ik hoor kitkat heel raar lachen op de achtergrond
Ja kan ook niet verder als de knock out fase komenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is waar.
[..]
Zeer terechte klacht.
[..]
Ik denk dat Nederland ook niet verder komt dan de knock out fase. Nog best spannend of het nou Mexico of Brazili"e gaat worden
Trustenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga maar eens slapen.
Oh fuck mijn Nederlandsquote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja kan ook niet verder als de knock out fase komen
Bijdehand dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |