Eraan storen? Genieten juist!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hehehe, maar ik stoor me er toch behoorlijk aan om zulke reacties te lezen![]()
Ach, waait wel snel weer over.
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso waren die mexicanen onsportief met hun gejank om kaarten. Kutvolkje.
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben al die zuidelijke ploegen, om gek van te worden. Wel janken, niets incasseren en achteraf is het allemaal zoooooo oneerlijk.
Hartverwarmend om te zien hoe een potje voetbal het beste in mensen naar boven haalt.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die mexicanen zijn inderdaad een stelletje aso-pussies
Familie van Bart van Merwijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kent het parodie account Louis from Gaal niet?
idd maar ja, zo zijn die mexicanen nou eenmaalquote:Op maandag 30 juni 2014 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hartverwarmend om te zien hoe een potje voetbal het beste in mensen naar boven haalt.
Hehe geweldig.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:LouisfromGaal twitterde op maandag 30-06-2014 om 10:04:27“@adrianacisnero8: Your english is terrible."Are you in the quartfinal? NO. Interests it me what you think? NO. Eat you taco's? YES. reageer retweet
Voetbal is oorlog. ~Rinus Michelsquote:Hartverwarmend om te zien hoe een potje voetbal het beste in mensen naar boven haalt.
Nee, deze is een stuk leuker, al is de lol er wel een beetje af nu. Al zijn tweets zijn in het Steenkolenengels, maar dan nog erger.quote:
Het doet me denken aan de FB page 'Make that the cat wise'. Dat was ik ook binnen enkele dagen wel zat.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, deze is een stuk leuker, al is de lol er wel een beetje af nu. Al zijn tweets zijn in het Steenkolenengels, maar dan nog erger.
Dit is net Ons Indië! Indonesië weer. Onder internationale druk worden tedere Nederlanders gedwongen minder in zichzelf gekeerd te zijn. De hele wereld is gewoon achterlijk. Maar Nederland is perfect.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:51 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik voel nu zoveel negativiteit in artikels en fora ten aanzien van Nederland: ten eerse over die zogenaamde niet-terechte penalty ten tweede over die tweet van KLM en ten slotte wordt de Zwarte Pieten discussie er weer bij gehaald.
Haha wauw ja is nogal een issue welke van de twee landen het best is van Noord-Amerika.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:19 schreef TLC het volgende:
Valt me op bij de comments op CNN hoeveel Amerikanen dolblij zijn dat Nederland Mexico heeft uitgeschakeld![]()
Het wachten is op de haat comments als de yanks gaan verliezen van de Red Devils morgen!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Sokz het volgende:
[..]
Haha wauw ja is nogal een issue welke van de twee landen het best is van Noord-Amerika.
http://www.dumpert.nl/med(...)de_kwartfinale_.htmlquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef karton2 het volgende:
Weet iemand waar er samenvattingen/hoogtepunten met Engels of Duits commentaar te vinden zijn?
Mooiste vond ik nog wel dat een Mexicaanse krant schreef dat ze 85 minuten hebben gedomineerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
Het stoort me wel dat er ogenblikkelijk na de wedstrijd geschiedvervalsing optreedt.
Allereerst heerst er bij de Mexicanen het idee dat ze 'beter waren'. Feit: zelfs in de periode dat Mexico 'beter' was (eerste helft), had Nederland meer schoten op doel en meer balbezit. Over de gehele wedstrijd genomen had Nederlands zelf veeeeeeeeeel meer balbezit en schoten op doel. Hoe wil je dan concluderen dat Mexico beter was?
Ten tweede dat gejank over die penalty. Het is toch overduidelijk dat die Mexicaan op Robben z'n voet gaat staan? Probeer maar eens te blijven staan als iemand op je voet gaat staan terwijl je aanzet tot een sprint. Echt, hoe ongelofelijk dom ben je als je dat niet begrijpt?Of Robben dan wel of niet overdreven valt is een non-discussie.
Hola gebruiken (chrome app). Dan kun je gewoon ARD, BBC, Sporza kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef karton2 het volgende:
Weet iemand waar er samenvattingen/hoogtepunten met Engels of Duits commentaar te vinden zijn?
Dit is gewoon vage logica. Ze denken: NL is in principe beter, maar wacht het gaat gelijk op. Dus naar verhouding presteert Mexico beter en dus is Mexico beter. Euh, nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooiste vond ik nog wel dat een Mexicaanse krant schreef dat ze 85 minuten hebben gedomineerd.x 85
Sporza niet. Nog nooit gelukt hier. Vinden de Belgen erg jammerquote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hola gebruiken (chrome app). Dan kun je gewoon ARD, BBC, Sporza kijken.
Dankjewel!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)de_kwartfinale_.html
Ik zal eens kijken wat ik ermee kan doen, dankjewel.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hola gebruiken (chrome app). Dan kun je gewoon ARD, BBC, Sporza kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |