Ik hou best een beetje van een spel, en hard to get spelen is soms best leuk. Teasen, uitdagen. Maar dat hele hypocriete van de maatschappij dat een meisje die van (casual) seks genoet meteen een slet is omdat ze zich "gewonnen" geeft vind ik echt prehistorisch en krom. De man, de held, de veroveraar... de vrouw, de slet.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
hij is dicht.
Maar het is ook een beetje een "verklaring" waarom meisjes een slet zijn en mannen stoer. Vrouwen kunnen ook veel makkelijker casual seks krijgen, dus als jij al geen moeite hoeft te doen en je laat je vaak versieren is het sletterig. Als je als man zoveel voor elkaar krijgt is het toch min of meer een prestatie.
Maar verder moeten mensen doen en laten waar ze zin in hebben verder hoor, ik oordeel niet zoals mijn verklaring verder.
Ws. nog kosteloos ookquote:Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
O en die cursus HW? Die geef ik. Dat weet je toch?!
Ligt aan je uiterlijk.quote:
Zit natuurlijk wat in.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
hij is dicht.
Maar het is ook een beetje een "verklaring" waarom meisjes een slet zijn en mannen stoer. Vrouwen kunnen ook veel makkelijker casual seks krijgen, dus als jij al geen moeite hoeft te doen en je laat je vaak versieren is het sletterig. Als je als man zoveel voor elkaar krijgt is het toch min of meer een prestatie.
Maar verder moeten mensen doen en laten waar ze zin in hebben verder hoor, ik oordeel niet zoals mijn verklaring verder.
"Some men just want to watch the world learn..."quote:
Ach ja, tuurlijk is het krom, maar sommige dingen zitten nou eenmaal in onze genenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou best een beetje van een spel, en hard to get spelen is soms best leuk. Teasen, uitdagen. Maar dat hele hypocriete van de maatschappij dat een meisje die van (casual) seks genoet meteen een slet is omdat ze zich "gewonnen" geeft vind ik echt prehistorisch en krom. De man, de held, de veroveraar... de vrouw, de slet.
Kijk, als ie zich niou elke avond in een sauna laat barebacken door 12 man... DAT zou ik dan wel graag ff willen weten. Maar voor de rest.... meer ervaring zullen we dan maar zeggenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, tuurlijk is het krom, maar sommige dingen zitten nou eenmaal in onze genen.
Maar het is nou wel eenmaal zo dat je als heteroman veel meer moeite moet doen over het algemeen dan een vrouw of een homo. Natuurlijk niet als je eruit ziet als een rockstar/god, uitzonderingen heb je altijd.
Ik zelf heb ook meer iets, het zal me worst wezen hoeveel je er voor mij gehad heb, maar vraag het mij niet en maak er ook geen issue van.
Kill it with fire!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
gvd. Dat irritante kutwijf van een collega is naast me gaan zitten. Haar arm natuurlijk helemaal vol met armbanden die over de tafel/laptop schuren en geluid maken
Lekker krassenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
gvd. Dat irritante kutwijf van een collega is naast me gaan zitten. Haar arm natuurlijk helemaal vol met armbanden die over de tafel/laptop schuren en geluid maken
Dat zal Cue_ niet zo erg vinden, ze vind het toch al een verschrikkelijk irritant kutwijfquote:
Krassen zou dodelijk moeten zijnquote:
Op t geratel na is ze best stil vandaagquote:Op maandag 23 juni 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal Cue_ niet zo erg vinden, ze vind het toch al een verschrikkelijk irritant kutwijf
Pandora-armbandenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Nee, dat zijn deze niet.. Helaas nu telefoons altijd geluid maken als je een foto maakt.. doen we dat maar nietquote:
Dat kun je uitzetten toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn deze niet.. Helaas nu telefoons altijd geluid maken als je een foto maakt.. doen we dat maar niet
Ik maak veels te weinig foto's om daar moeite in te gaan stoppenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
't Zal wel verschillen per camera-app, anders een andere downloaden
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Standaard camera-app in Android is gewoon in te stellen bij de instellingen.
Ik heb nog zo'n heel verdwaald bericht in m'n kop zitten dat het verboden was om dat geluid uit te hebben staan en dat dat dus niet mogelijk meer zou zijn ofzoquote:
Dat is heel even zo geweest jaquote:Op maandag 23 juni 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n heel verdwaald bericht in m'n kop zitten dat het verboden was om dat geluid uit te hebben staan en dat dat dus niet mogelijk meer zou zijn ofzo
We zijn Japan nietquote:Op maandag 23 juni 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n heel verdwaald bericht in m'n kop zitten dat het verboden was om dat geluid uit te hebben staan en dat dat dus niet mogelijk meer zou zijn ofzo
In Japan is het nog steeds zo begreep ik. Daar is filmen onder korte rokjes wat populairder dan hierquote:
definieer "hier"quote:Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
In Japan is het nog steeds zo begreep ik. Daar is filmen onder korte rokjes wat populairder dan hier
Europaquote:
Seriously?quote:
Ja hier was dat destijds idd wel, met foto's over zwembadhokjes heen en zoquote:Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Japan is het nog steeds zo begreep ik. Daar is filmen onder korte rokjes wat populairder dan hier
Geen tetten op foto te zienquote:
Dan maak je even een foto van je eigen tetten, is het nou zo moeilijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanaf mijn kant ook niet te zienZou dan te opzichtig zijn.
Dan krijg ik die armbanden er toch niet op!quote:Op maandag 23 juni 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Dan maak je even een foto van je eigen tetten, is het nou zo moeilijk?
Photoshopquote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg ik die armbanden er toch niet op!
De meeste van ons nemen dat voor lief ,vermoed ik.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg ik die armbanden er toch niet op!
Hadden jullie dat eerder moeten zeggenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
De meeste van ons nemen dat voor lief ,vermoed ik.
Tssk tssk, dat zeggen we al jarenquote:
Ben je altijd zo'n mosterd geval?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Vergeet ook de flitser niet uit te zetten.
[/mosterd]
Ja, wat interesseert ons mannen die plastic bijoux brigitte crap nou?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste van ons nemen dat voor lief ,vermoed ik.
Het was dan ook een post voor CLquote:Op maandag 23 juni 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wat interesseert ons mannen die plastic bijoux brigitte crap nou?
Tetten willen we zien!
Houdt CL van plastic crap dan?quote:
Ik denk dat je héél veel weet maar van alles voor ons verborgen houdt ja!quote:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat je héél veel weet maar van alles voor ons verborgen houdt ja!![]()
Oh, er is weer iemand in je omgeving "verder"?quote:
Had sowieso niet uitgemaakt, want niet in de buurt, dus ben je sowieso niet leuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Maakt voor jou niks uit, want hij is zo homo als de pest.
Neuh, soms plemp ik gewoon totaal willekeurig iets neerquote:Op maandag 23 juni 2014 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, er is weer iemand in je omgeving "verder"?
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, soms plemp ik gewoon totaal willekeurig iets neer.
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 23 juni 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond voetbal kijken in de kroeg. Groep van 2 vrouw en 8 man momenteel. Mooie verdeling
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt voor jou niks uit, want hij is zo homo als de pest.
Bovenste helft zeker?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vond ik ook![]()
dat halve klooster bevalt me wel
Omdat ze een vrouw is *rolt met ogen*quote:
Goed punt zie ik nu.quote:
Oh, das niet soms meer hoor, ik zit ook bij zo'n groep en soms zie ik dingenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Soms he...
"Angelique KarstenVraag en Aanbod Zwolle e.o.(038)
1 hr ·
Hallo
Ik zoek een twee de hanse fiets het liefs een gezelle of batavus die in goede staat is heb je er een kan je me dan de prijs stuuren en een foto van de fiets mvg"
Strijp S, Ketelhuisquote:Op maandag 23 juni 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt zie ik nu.
Waar kijk jij voetbal vanavond?.
Wij zitten weer bij Jack's. Gratis broodjes kroketquote:Op maandag 23 juni 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt zie ik nu.
Waar kijk jij voetbal vanavond?.
JA, DAN GAAN WIJ DUS NIET NEUKEN HE!?quote:
Typfouten kan ik door de vingers zien, heb ze vaak zelf in de vluggigheid ook. Sommige grammatica fouten, ach... ligt er aan in wat voor communicatie ze staan. Maar dit soort dingen? Echt. Postnataal aborteren of laten kopschoppen. Ik heb geen geduld voor domme mensen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Soms he...
"Angelique KarstenVraag en Aanbod Zwolle e.o.(038)
1 hr ·
Hallo
Ik zoek een twee de hanse fiets het liefs een gezelle of batavus die in goede staat is heb je er een kan je me dan de prijs stuuren en een foto van de fiets mvg"
Mooiquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom random, carry on..
Nou, ik heb al weer 2 dagen achter elkaar NL pret gehad, dus ik kan voorlopig wel ff zonderquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JA, DAN GAAN WIJ DUS NIET NEUKEN HE!?.
Vanwaar deze uitbarsting zo ineens?quote:
Ik sta ook weer op het punt om uit die groep te stappen. De 'geef mij gratis shit'-groep ben ik wel 3 uur lid van geweest. Toen kreeg ik oog-aids en ging ik dood.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Typfouten kan ik door de vingers zien, heb ze vaak zelf in de vluggigheid ook. Sommige grammatica fouten, ach... ligt er aan in wat voor communicatie ze staan. Maar dit soort dingen? Echt. Postnataal aborteren of laten kopschoppen. Ik heb geen geduld voor domme mensen.
Is het geen gewoon gedrag?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vanwaar deze uitbarsting zo ineens?
Je bent tegenwoordig al blij met een inch?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jup. Erg schattig gezin heeft ie ook.
En hij speelt Hedwig in Hedwig and the angry inch
Hier wel hè?quote:
en wat voor inchquote:Op maandag 23 juni 2014 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig al blij met een inch?
Alleen als ie angry isquote:Op maandag 23 juni 2014 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig al blij met een inch?
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.quote:
Beter een normale die past, dan een grote en 16 hechtingen in je kast?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Nou ja, het is bedoeld voor mensen die weggeven, niet voor bietsende schrapers.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sta ook weer op het punt om uit die groep te stappen. De 'geef mij gratis shit'-groep ben ik wel 3 uur lid van geweest. Toen kreeg ik oog-aids en ging ik dood.
Zeggen alleen mannen met een kleinequote:Op maandag 23 juni 2014 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
En toch he...quote:Op maandag 23 juni 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is bedoeld voor mensen die weggeven, niet voor bietsende schrapers.
It's not the size of the boat, but the motion of the ocean!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeggen alleen mannen met een kleine
Ja, van die mooie opmerkingen die even vergeten dat je dat ook allemaal met een grote kan.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's not the size of the boat, but the motion of the ocean!
Of t Brabantse:
Beter scheef d'rin dan recht d'r neffe!
Er is ook zoiets als TE groot hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, van die mooie opmerkingen die even vergeten dat je dat ook allemaal met een grote kan.
Hey queenie!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's not the size of the boat, but the motion of the ocean!
Of t Brabantse:
Beter scheef d'rin dan recht d'r neffe!
Hey King Kong!quote:
Leukquote:Hoe was Azie?
Natuurlijk. Maar maar dat neemt niet weg dat je niet alleen met een kleintje leuke dingen kunt doen.quote:
Klop op het raamquote:Op maandag 23 juni 2014 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr staat hier voor het raam een zwerver zich om te kleden
Mooi zo! Dus voor herhaling vatbaar?quote:
Dat was toch ook niet de stelling?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar maar dat neemt niet weg dat je niet alleen met een kleintje leuke dingen kunt doen.
Ja hoor. De mensen daar wilden al dat ik mijn vlucht zou verzetten, maar ik wilde toch wel ff terug. "Dus dan maar volgende maand weer hierheen!". We shall see.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi zo! Dus voor herhaling vatbaar?
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet de stelling?
Het ging om een grote die weigerde
Dat zegt de stelling niet. Suggereert ie ook niet. De stelling zegt eigenliijk: Een kleine is strontvervelend, maar het is nog altijd minder erg dan een grote die weigert.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert.
Ja, en nog liever een normale of grote die steigert.
De stelling suggereert dat alleen kleinen kunnen steigeren. Bullshit.
Nee, want daar is een grote juist strontvervelendquote:Op maandag 23 juni 2014 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dit een veelgebruikte woordspeling in jouw scene? :'D
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor. De mensen daar wilden al dat ik mijn vlucht zou verzetten, maar ik wilde toch wel ff terug. "Dus dan maar volgende maand weer hierheen!". We shall see.
Je ziet suggesties die er niet zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert.
Ja, en nog liever een normale of grote die steigert.
De stelling suggereert dat alleen kleinen kunnen steigeren. Bullshit.
Snel ff wat broodjes achter mijn bureau, bier, voetbal. Check.quote:
Jij wel, blijkbaar de meesten nietquote:
Steak, goed planquote:
Vond ik ook, stuk stokbrood erbij om lekker te deppen, wat patat en een kleine saladequote:
want mannen houden ook altijd rekening met wat een vrouw doet/deed zodra ze haar bestempelen als lekker ding...quote:Op maandag 23 juni 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wel, blijkbaar de meesten niet.
Vrouwen willen blijkbaar nog steeds als vuil behandeld worden anders val je niet op zo'n crimineel. Maar ze blijven zich afvragen waarom ze niet gelijk bahandeld worden door mannen.
Ergens klopt er iets niet in die gedachtengang bij vrouwen.
Het gaat om de tijd dat je er IN ligtquote:
Ik lees meestal nog een minuut of 10, en dan val ik binnen 5 minuten in slaap. Slaapproblemen hebben is voor losersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om de tijd dat je er IN ligt
Ik sliep om 1 uur. Maar dat is redelijk standaard tegenwoordig ..
Zeker als ie het afstemt met wat jij gebouwd hebtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Zo prettig als de FO-er het ontwerpt als jij het ondertussen hebt gebouwd
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Nu pas weer thuis zijn, nachtje EH in het ziekenhuis
Ik ben ok, mijn moeder heeft haar heup gebroken.Nu even een tas met spullen voor haar pakken en over een uurtje weer terug naar het ziekenhuisquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben ok, mijn moeder heeft haar heup gebroken.Nu even een tas met spullen voor haar pakken en over een uurtje weer terug naar het ziekenhuis
Wens haar beterschapquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben ok, mijn moeder heeft haar heup gebroken.Nu even een tas met spullen voor haar pakken en over een uurtje weer terug naar het ziekenhuis
quote:
Thanks.quote:
Awww.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen nooit grappigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef Godtje het volgende:
Je moeder het ziekenhuis in schoppen is nooit grappig
Nu flink beroerd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Literflessen bier en geen avond eten.
Het was welluicht niet zo'n heel strak plan.
Het was dan ook geen plan. Het gebeurde.
Ik heb mn bierconsumptie maar iets beperkt gisteren. Mijn avondeten bestond uit een bitterbal en een hand cashew nootjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Literflessen bier en geen avond eten.
Het was welluicht niet zo'n heel strak plan.
Het was dan ook geen plan. Het gebeurde.
Het valt nog mee. Maar heb nog steeds niets gegetenquote:
Ik zag het voor mijn ogen in soep veranderen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was in mijn vaste kroegje kijken en die hadden zo'n leuk menuutje er bij
Lekker soepje in de rust en na de wedstrijd de rest
Netjes ja. Oh well, het was iig gezelligquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Drie bolletjes met kroket. Leve de topkroeg waar we keken, want gratiz!
Gaat ze in een witte jurk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Mijn verloofde gaat dan die van haar ophalen. Nog maar 23 nachtjes slapen
Zondag maar eens op tijd wat echt eten naar binnen werken, kon ook niet eerder naar huis van mn werk, anders was het nog wel gelukt.quote:
zeg je voortaan verloofde?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn verloofde gaat dan die van haar ophalen. Nog maar 23 nachtjes slapen
Goede zweer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Wij zaten eerst in een erg saaie kroeg. Vervolgen naar een andere kroeg gegaan waar zoveel meer zweer was
En na afloop shotje JD om het te vieren (niet gedaan, ik had nog een katerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Netjes ja. Oh well, het was iig gezellig.
Ik hoef het maar een paar maand te zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg je voortaan verloofde?
Ik nog gewoon vriend
Bedoel meer dat ze wel in een traditionele jurk gaat enzo.Zou me niets verbazen als jullie 1 of ander soort ander bruiloftidee hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb werkelijk geen enkel idee. Anders dan dat het niet vloekt met blauw en geel
Nouja, kan ook zijn dat ze in pak gaat of in een normale jurk zeg maar. Hoeft niet perse bruidsachtig te zijn zeg maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Gezien de tijd die ze hadden gok ik voor vrij bruidsachtig (als hij gekocht is bij een bruidszaak)
Iets afwijkends vinden is echt kei lastig
Ga jij in t hemelsblauw en watersportgeel dan? Aparte combi!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee. Anders dan dat het niet vloekt met blauw en geel
In principe dus wel 'traditioneel', niet iets hips of moderns met een broekpak of zo. Maar goed, ook in jurken kun je nog behoorlijk modern gaan. Maar ik weet niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ze wel in een traditionele jurk gaat enzo.Zou me niets verbazen als jullie 1 of ander soort ander bruiloftidee hebben
(rare zin)
Natuurlijk. Maar wel een traditionele bruiloft dus. Kon niet op die term komenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
In principe dus wel 'traditioneel', niet iets hips of moderns met een broekpak of zo. Maar goed, ook in jurken kun je nog behoorlijk modern gaan. Maar ik weet niks.
Tsja, vriendin klopt niet meer hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik vond dat echt raar om te gebruiken
Zo geforceerd of zo
En over 6 maanden ex-vrouwquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, vriendin klopt niet meer he
Maar het is maar voor eventjes, minder dan een maand en het is vrouw.
ja kan, vandaar de toevoeging over de bruidswinkelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, kan ook zijn dat ze in pak gaat of in een normale jurk zeg maar. Hoeft niet perse bruidsachtig te zijn zeg maar.
Nee, ik ga in iets anders, maar de muren hebben oren (of beter gezegd, ze leest heel af en toe mee)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jij in t hemelsblauw en watersportgeel dan? Aparte combi!
Die doen ook aan bruidsmeisjes dingen enzo. Wie weet wil ze zo'n jurkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kan, vandaar de toevoeging over de bruidswinkel
Als ze hem daar haalt is dat al lastig
Je gaat haar vastbinden en alles?quote:
Begint dat nu al?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik ga in iets anders, maar de muren hebben oren (of beter gezegd, ze leest heel af en toe mee)
het is toch nog steeds je vriendin? En je bent verloofd. Het sluit elkaar volgens mij niet uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, vriendin klopt niet meer he
Maar het is maar voor eventjes, minder dan een maand en het is vrouw.
niet vaak hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die doen ook aan bruidsmeisjes dingen enzo. Wie weet wil ze zo'n jurk
Hmm, ja, dat vind ik wel. Vriendin, verloofde, vrouw (of vriend, verloofde, man). Maar goed, het was al ruim duidelijk dat jij ver van de normale paden weg blijftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch nog steeds je vriendin? En je bent verloofd. Het sluit elkaar volgens mij niet uit
Maar ik zie mezelf ook niet switchen naar 'man' eigenlijk
Oh jawel, maar alleen nog met elkaar. En dat weet ze wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
En nu doen jullie geen vieze dingen meerEn missen wij de verhalen
volgens mij is het tegenwoordig juist niet normaal om echt nog verloofde te zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat vind ik wel. Vriendin, verloofde, vrouw (of vriend, verloofde, man). Maar goed, het was al ruim duidelijk dat jij ver van de normale paden weg blijft
Denk ik niet, maar goed, daar kunnen we nog wel 24 uur over discussiëren zonder verder te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is het tegenwoordig juist niet normaal om echt nog verloofde te zeggen
Vrij ouderwets
Ik heb het nog nooit iemand horen hebben over mijn verloofde. Alleen in films, my fiancee. Maar in real life? Nooit. Wel "mijn man" of "mijn vrouw" als ze eenmaal getrouwd zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is het tegenwoordig juist niet normaal om echt nog verloofde te zeggen
Vrij ouderwets
Sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat een huwelijksperikelen weer hier zeg
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit iemand horen hebben over mijn verloofde. Alleen in films, my fiancee. Maar in real life? Nooit. Wel "mijn man" of "mijn vrouw" als ze eenmaal getrouwd zijn.
Het maakt mij ook niet uit maar ik vind het wel raar klinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ach van mijn part noem je je vriendin verloofde, verdoemde, fuckpuppet of Chantal. Who cares?
Of henkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ach van mijn part noem je je vriendin verloofde, verdoemde, fuckpuppet of Chantal. Who cares?
Spannend moment! Doet ze het of doet ze het niet!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Het probleem (als dat er al is) lost zich voor mij op 17-7 op zodra we allebei ja hebben gezegd
Dat is wel erg op t randje hoor!quote:
Enter Peter Jan Rens en zijn dochter! Uh, vrouw! Verloofde?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spannend moment! Doet ze het of doet ze het niet!
Ik word er krols van!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof jij niet soppend door het huis gaat door opper homo baas Henk Krol!
Als je dan toch met een halve puber wil neuken dan kan je toch beter een leuke nemen? En niet zo een uitgezakte die er op haar 20e al als 55 uit ziet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enter Peter Jan Rens en zijn dochter! Uh, vrouw! Verloofde?
Meneer kaktus zegt.... O.K.!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dan toch met een halve puber wil neuken dan kan je toch beter een leuke nemen? En niet zo een uitgezakte die er op haar 20e al als 55 uit ziet?
Niks spannends aan, dat doet ze gewoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spannend moment! Doet ze het of doet ze het niet!
Angel is meneer kaktus!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom zegt 'meneer Kaktus' het ook. En de rest van Nederland niet
quote:
Ze heeft ook gewoon vlees hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
CUL / Griekse stijl barbeque
Denk je, ah cool, BBQ bij Klaas, lekker vlees bunkeren, heeft z'n vriendin courgette en cherrytomaatjes ipv karbonades gekocht
Zeg dat ie een nieuwe vriendin moet zoeken!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
CUL / Griekse stijl barbeque
Denk je, ah cool, BBQ bij Klaas, lekker vlees bunkeren, heeft z'n vriendin courgette en cherrytomaatjes ipv karbonades gekocht
*proest*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had zaterdag een BBQ. Kreeg je een vleespakketje met een carbonade, zo'n diepvrieshamburger en een kipsatétje.
Had er nog 16 euro voor betaald ook
Nee, bij die wedstrijd. En nee, dat was het. Ohja en er stond ook nog ergens iets van dat saladespul ofzo. Er waren nog mensen die daar echt van gingen eten ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Maar dan ook onbeperkt drinken? Toch? Toch?
Wat het bij vrienden of was het van een bedrijf?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had zaterdag een BBQ. Kreeg je een vleespakketje met een carbonade, zo'n diepvrieshamburger en een kipsatétje.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh shit, pas op, geen hartaanval krijgen!
Wat is dit, een zomerdieet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Goeie deal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Was het wel lekker?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor die lui die het verkochten wel ja
Die zitten nu op de bahama's hun speklapjes te tellen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor die lui die het verkochten wel ja
Voor 16 euro kun je dat ook niet verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
OM genaaid te worden zonder te zoenen?
Ja, ik dacht ook dat ik donderdag een lekker dagje niets had maar dat valt tegen. Toch maar een keer ergens iets afzeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Fucking hell, denk ik dat het nog wel te doen is deze week qua "sociaal" doen, is er ook nog een borrel op het werk donderdag. Nou ja, vanavond dan maar niets doen.
Sja, kan bijna niets afzeggen, werkborrel kan opzich nog wel. Maar morgen afscheidsdiner, donderdag dus borrel, vrijdag "DJen" zaterdag+zondag belgie voor de Stones, Zondagavond Nederland-Mexico.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat ik donderdag een lekker dagje niets had maar dat valt tegen. Toch maar een keer ergens iets afzeggen.
Met uitzondering van gisteren ga ik deze hele week na werk lopen lamballen op de bank, en verder helemaal niets doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat ik donderdag een lekker dagje niets had maar dat valt tegen. Toch maar een keer ergens iets afzeggen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)-fans-have-done?bffb
Seriously, the world is fucked....
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
The neverending storyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Nou. Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ik heb gisteren in een zatte bui met het vriendje van mijn beste vriend gezoend.En nou weet ik wel dat die 2 een open relatie hebben, maar het zat me vanochtend (toen de herinneringen terug kwamen) toch ECHT niet lekker. Dus ik wilde vanavond met hem afspreken, maar dat hoeft niet meer want t vriendje heeft t al verteld en hij is er ok mee. Gelukkig. Ik had vanochtend echt ff een paniek- en schuld-aanval.
En dan zo'n hypocriete "ik drink echt NOOIT meer" gedachte.
Ach joh! Hetzelfde sexuele moraal als hetero's! Dit gebeurd overal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Nou. Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ik heb gisteren in een zatte bui met het vriendje van mijn beste vriend gezoend.En nou weet ik wel dat die 2 een open relatie hebben, maar het zat me vanochtend (toen de herinneringen terug kwamen) toch ECHT niet lekker. Dus ik wilde vanavond met hem afspreken, maar dat hoeft niet meer want t vriendje heeft t al verteld en hij is er ok mee. Gelukkig. Ik had vanochtend echt ff een paniek- en schuld-aanval.
En dan zo'n hypocriete "ik drink echt NOOIT meer" gedachte.
Dat valt ook wel weer meequote:
Ja, maar jij hebt wel gezoend, ik dus alleen die laffe kusjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vertelde gister toch al dat ik in t halve klooster zit
Nergens voor nodig lijkt me?quote:
Die "mijn vriendje" wierp ze zo halverwege de conversatie er subtiel in?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The neverending story.
Ik kwam weer eens niet verder dan wat geflirt en het "mijn vriendje" uit het niets. Wel weer de halve avond zitten FBchatten, dat dan weer wel
.
Not sure if being sarcasticquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh! Hetzelfde sexuele moraal als hetero's! Dit gebeurd overal.
Ik kliktequote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Spannendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik begeef mij heeeeeeeeel voorzichtig weer eens op de banenmarkt. Scary shit
Om je Bieber cd af te luisteren?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikteNu blijf ik zeker nog even wat langer binnen
Ik wil intern, en echt kiezen voor een bedrijf. En nu ben ik laatst geheadhunt voor een cool bedrijfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Zoek je iets anders qua werk of andere omgeving?
Doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil intern, en echt kiezen voor een bedrijf. En nu ben ik laatst geheadhunt voor een cool bedrijf
Dus ik ga er eens langs om te even mee te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |