Ik hou best een beetje van een spel, en hard to get spelen is soms best leuk. Teasen, uitdagen. Maar dat hele hypocriete van de maatschappij dat een meisje die van (casual) seks genoet meteen een slet is omdat ze zich "gewonnen" geeft vind ik echt prehistorisch en krom. De man, de held, de veroveraar... de vrouw, de slet.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
hij is dicht.
Maar het is ook een beetje een "verklaring" waarom meisjes een slet zijn en mannen stoer. Vrouwen kunnen ook veel makkelijker casual seks krijgen, dus als jij al geen moeite hoeft te doen en je laat je vaak versieren is het sletterig. Als je als man zoveel voor elkaar krijgt is het toch min of meer een prestatie.
Maar verder moeten mensen doen en laten waar ze zin in hebben verder hoor, ik oordeel niet zoals mijn verklaring verder.
Ws. nog kosteloos ookquote:Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
O en die cursus HW? Die geef ik. Dat weet je toch?!
Ligt aan je uiterlijk.quote:
Zit natuurlijk wat in.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
hij is dicht.
Maar het is ook een beetje een "verklaring" waarom meisjes een slet zijn en mannen stoer. Vrouwen kunnen ook veel makkelijker casual seks krijgen, dus als jij al geen moeite hoeft te doen en je laat je vaak versieren is het sletterig. Als je als man zoveel voor elkaar krijgt is het toch min of meer een prestatie.
Maar verder moeten mensen doen en laten waar ze zin in hebben verder hoor, ik oordeel niet zoals mijn verklaring verder.
"Some men just want to watch the world learn..."quote:
Ach ja, tuurlijk is het krom, maar sommige dingen zitten nou eenmaal in onze genenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou best een beetje van een spel, en hard to get spelen is soms best leuk. Teasen, uitdagen. Maar dat hele hypocriete van de maatschappij dat een meisje die van (casual) seks genoet meteen een slet is omdat ze zich "gewonnen" geeft vind ik echt prehistorisch en krom. De man, de held, de veroveraar... de vrouw, de slet.
Kijk, als ie zich niou elke avond in een sauna laat barebacken door 12 man... DAT zou ik dan wel graag ff willen weten. Maar voor de rest.... meer ervaring zullen we dan maar zeggenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, tuurlijk is het krom, maar sommige dingen zitten nou eenmaal in onze genen.
Maar het is nou wel eenmaal zo dat je als heteroman veel meer moeite moet doen over het algemeen dan een vrouw of een homo. Natuurlijk niet als je eruit ziet als een rockstar/god, uitzonderingen heb je altijd.
Ik zelf heb ook meer iets, het zal me worst wezen hoeveel je er voor mij gehad heb, maar vraag het mij niet en maak er ook geen issue van.
Kill it with fire!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
gvd. Dat irritante kutwijf van een collega is naast me gaan zitten. Haar arm natuurlijk helemaal vol met armbanden die over de tafel/laptop schuren en geluid maken
Lekker krassenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
gvd. Dat irritante kutwijf van een collega is naast me gaan zitten. Haar arm natuurlijk helemaal vol met armbanden die over de tafel/laptop schuren en geluid maken
Dat zal Cue_ niet zo erg vinden, ze vind het toch al een verschrikkelijk irritant kutwijfquote:
Krassen zou dodelijk moeten zijnquote:
Op t geratel na is ze best stil vandaagquote:Op maandag 23 juni 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal Cue_ niet zo erg vinden, ze vind het toch al een verschrikkelijk irritant kutwijf
Pandora-armbandenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Nee, dat zijn deze niet.. Helaas nu telefoons altijd geluid maken als je een foto maakt.. doen we dat maar nietquote:
Dat kun je uitzetten toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn deze niet.. Helaas nu telefoons altijd geluid maken als je een foto maakt.. doen we dat maar niet
Ik maak veels te weinig foto's om daar moeite in te gaan stoppenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
't Zal wel verschillen per camera-app, anders een andere downloaden
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Standaard camera-app in Android is gewoon in te stellen bij de instellingen.
Ik heb nog zo'n heel verdwaald bericht in m'n kop zitten dat het verboden was om dat geluid uit te hebben staan en dat dat dus niet mogelijk meer zou zijn ofzoquote:
Dat is heel even zo geweest jaquote:Op maandag 23 juni 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n heel verdwaald bericht in m'n kop zitten dat het verboden was om dat geluid uit te hebben staan en dat dat dus niet mogelijk meer zou zijn ofzo
We zijn Japan nietquote:Op maandag 23 juni 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n heel verdwaald bericht in m'n kop zitten dat het verboden was om dat geluid uit te hebben staan en dat dat dus niet mogelijk meer zou zijn ofzo
In Japan is het nog steeds zo begreep ik. Daar is filmen onder korte rokjes wat populairder dan hierquote:
definieer "hier"quote:Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
In Japan is het nog steeds zo begreep ik. Daar is filmen onder korte rokjes wat populairder dan hier
Europaquote:
Seriously?quote:
Ja hier was dat destijds idd wel, met foto's over zwembadhokjes heen en zoquote:Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Japan is het nog steeds zo begreep ik. Daar is filmen onder korte rokjes wat populairder dan hier
Geen tetten op foto te zienquote:
Dan maak je even een foto van je eigen tetten, is het nou zo moeilijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanaf mijn kant ook niet te zienZou dan te opzichtig zijn.
Dan krijg ik die armbanden er toch niet op!quote:Op maandag 23 juni 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Dan maak je even een foto van je eigen tetten, is het nou zo moeilijk?
Photoshopquote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg ik die armbanden er toch niet op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |