De helft is vrouwelijk. En burgers en kip zijn volgens mij niet van bonen gemaakt of wel soms.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Zijn vrienden zijn konijnen? Of iig niet zo mannelijk?
BBQ = vlees
Calamares en bifteki zijn allebei dingen die niet echt op de bbq kunnen en ik zie het niet zo zitten om van buiten naar binnen en weer naar buiten te rennen. Menukaart van grieks restaurant is wel een heel goed idee, thnx!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Griekse salade met olijven, komkommer, paprika, tomaat, feta, rode ui
Iets met lamskoteletten?
Calamares?
Bifteki, gekruid gehakt gevuld met feta
Misschien eens op een Grieks restaurant menukaart kijken voor wat ideetjes?
calamaris niet op de bbq kunnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Calamares en bifteki zijn allebei dingen die niet echt op de bbq kunnen en ik zie het niet zo zitten om van buiten naar binnen en weer naar buiten te rennen. Menukaart van grieks restaurant is wel een heel goed idee, thnx!
Zou er nog eens bij moeten komen dat het kleine beetje vlees dat je wel hebt van sojabonen is gemaaktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De helft is vrouwelijk. En burgers en kip zijn volgens mij niet van bonen gemaakt of wel soms.
Ok ik moet eerst googlen en dan pas roepen hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
calamaris niet op de bbq kunnen?
LOL
Inderdaad. Gewoon hamburgers en frikandellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Zijn vrienden zijn konijnen? Of iig niet zo mannelijk?
BBQ = vlees
Ooit aan gedacht dat dit in overleg is gebeurd en dat mijn vriend van Grieks eten houd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:16 schreef Zapata het volgende:
"Dit weekend vieren we mijn vriend zijn verjaardag met wat vrienden. Het is de bedoeling om met ongeveer 10 man te gaan barbecueėn. Ik heb het alleen wel gehad me de typische Nederlandse barbecue waarbij er zoveel mogelijk vlees geschranst moet worden. Dus ik dacht, we gaan het in Griekste stijl doen."
anders laat je je vriend gewoon zijn bbq hebben en geef hem en zijn vrienden gewoon vlees en bier.
ik ken het overleg van sommige vrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat dit in overleg is gebeurd en dat mijn vriend van Grieks eten houd?
Klinkt goed! Die ga ik sowieso doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Courgette in de lengte aan plakken snijden, kruiden en olieen, die grillen.
Ga jij nou maar een vriendin zoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:21 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik ken het overleg van sommige vrouwen.
En dan plastic bordjes nemen.quote:
Hoppa!quote:
En afsluiten met Griekse neuqseks natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoppa!
En daarna de tzaziki dansen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |