abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141578696
Ja, het hield ook wel de rest van de 6.5km aan, maar niet zo erg als de eerste km. Soort gedogen, zeg maar... Ben benieuwd wat de dokter ervan vindt. Het is gewoon echt heel vervelend. Het belemmert me echt in m'n werk/productiviteit.
Ja doei.
pi_141578798
Ik begrijp heel erg goed dat het heel vervelend is inderdaad! Hopelijk laat de dokter je even helemaal doormeten en kun je het snel oplossen :)

Over schildklier bestaat de kans groot dat je dokter zegt dat je te jong bent, want gebeurd meestal bij vrouwen in de 40-50, maar ik was 15 toen ze erachter kwamen dus ja...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_141578936
Moet sowieso even een lijstje maken met m'n symptomen/mogelijkheden in 't Engels. Ben hier ook nog nooit naar de dokter geweest en als ik me ergens niet in verdiept heb is het hoe je allerlei ziektes in 't Engels vertaalt :P
Ja doei.
pi_141579061
hahaha! Succes ;)
  Vis een optie? donderdag 26 juni 2014 @ 16:34:44 #105
70532 loveli
N
pi_141579448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:50 schreef Chicolate het volgende:
Zou er een link zijn tussen ADHD en vage darmen? :+
Men denkt ja. Door crappy darmen krijg je voedingsstoffen anders binnen en dat kan invloed hebben op andere dingen. Beetje het idee dat een filter niet fijn genoeg is om grote deeltjes tegen te houdem em die grote deeltjes zorgen voor verstoring.
/Jip&Janneke

Weet niet in hoeverre het wetenschappelijk is bewezen, men zegt dat mensen met autisme gebaat zijn bij weinig zuivel en weinig gluten.
crap in = crap out
pi_141579827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Men denkt ja. Door crappy darmen krijg je voedingsstoffen anders binnen en dat kan invloed hebben op andere dingen. Beetje het idee dat een filter niet fijn genoeg is om grote deeltjes tegen te houdem em die grote deeltjes zorgen voor verstoring.
/Jip&Janneke

Weet niet in hoeverre het wetenschappelijk is bewezen, men zegt dat mensen met autisme gebaat zijn bij weinig zuivel en weinig gluten.
Het wordt ook wel eens andersom gezien: hersenen communiceren niet goed (genetisch?) en als gevolg zijn er 'defecten' in het hele lichaam, omdat de boel niet goed wordt aangestuurd. Beetje kip-ei waarschijnlijk :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 26 juni 2014 @ 16:45:54 #107
70532 loveli
N
pi_141579978
Oi. In dat geval ben ik goed kapot, genetisch :P
crap in = crap out
pi_141582557
Ha, interessant, die link tussen ADHD/Autisme en voeding! Ik studeer Psychologie maar dat soort dingen ben ik nog nooit tegen gekomen op de opleiding. Ben ook wel benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing ervan. :)

Naar hoor, dat soort lichamelijke problemen. Ik heb tot nog toe nergens last van. Mijn gezondheid doet het dit jaar sowieso best goed, in februari wat gekwakkel maar dawast. Een stuk beter dan vorige jaren waar ik maanden achter elkaar kleine dingen had (verkouden, koortslip, blaasontsteking, weer verkouden, enz). Ben blij dat wat gezonder leven helpt ^O^

O: kwark met blauwe bessen en honing
T: Koffie met suiker en melk
T: handje nootjes
L: boterham met pindakaas en een boterham met kipfilet en hüttenkäse en bieslook
T: banaan
D: tagliatelle met rode saus, gehakt, wat weinig groente
T: groot glas karnemelk
T: misschien nog koffie, of wat te snoepen/snacken (ben niet thuis vanavond)
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:01:03 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141582818
Ik heb nu een overhemd aan wat ik precies een jaar geleden aan had. Zit veel te ruim en ik ben op klantenbezoek :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141587419
Sterkte Maria en Mo!

Drukke dag hier. Vandaag letterlijk tien uur op de been gestaan om training te geven. (Mijn eerste officiele training als non verbale strategie analist *O* ) Nu zo moe dat ik eigenlijk niet besef hoe tof het eigenlijk was :')

Ik heb mij ook niet strak aan mijn vastendag planning gehouden, anders was ik ingestort.

O: speltbrood met boter en een gekookt ei, thee met melk
T: koffie en water
L: 1 bruin bolletje met boter en ham
T: ranja, koffie, water
D: tom kai soep net veel kip en groenten

Al met al tevreden voor een uitdagende dag
*O*
pi_141606972
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef loveli het volgende:

Wie/hoe/wat/waar is men?

Tnx! w/
He who dies with the most toys
still dies
  Vis een optie? vrijdag 27 juni 2014 @ 08:39:21 #112
70532 loveli
N
pi_141607120
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:20 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Wie/hoe/wat/waar is men?

Tnx! w/
Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan waaruit het zou blijken, maar het enige dubbelblinde gerandomiseerde placebogecontroleerde onderzoek geeft geen uitsluitsel (aanbeveling tot meer onderzoek). Google eens op pubmed + autism + diet. Als je zoekt op gluten + autisme vind je ook heel veel al dan niet wetenschappelijke info.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 27-06-2014 08:45:14 ]
crap in = crap out
pi_141611020
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:46 schreef An24 het volgende:
Sterkte Maria en Mo!

Drukke dag hier. Vandaag letterlijk tien uur op de been gestaan om training te geven. (Mijn eerste officiele training als non verbale strategie analist *O* ) Nu zo moe dat ik eigenlijk niet besef hoe tof het eigenlijk was :')

Ik heb mij ook niet strak aan mijn vastendag planning gehouden, anders was ik ingestort.

O: speltbrood met boter en een gekookt ei, thee met melk
T: koffie en water
L: 1 bruin bolletje met boter en ham
T: ranja, koffie, water
D: tom kai soep net veel kip en groenten

Al met al tevreden voor een uitdagende dag
*O*
O wat gaaf :D Leuk!
Worry is a misuse of imagination
pi_141615634
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:37 schreef Probability het volgende:

[..]

O wat gaaf :D Leuk!
Zeker! Mijn eigen baas en zijn leidinggevende hebben al de complimenten overgebracht. Altijd goed :+

En straks naar de KVK! Het leven is best goed *O*
pi_141621787
Fijn dat ze blij met je zijn, An! En dat je het zelf tof vond. Tien uur achter elkaar lijkt me best vermoeiend :o

Lijstje:
O: chococruesli met melk
L: twee boterhammen met bramenjam
T: vietnamese loempia

en nu heb ik honger :') Echt gek hoe dat verschilt per dag, toch redelijk wat kcals op al. Maar gisteren gesport, misschien speelt dat nu mee. De man is al begonnen met koken dus...

D: nasi met veel groenten, een gebakken ei, satésaus en kroepoek
T: misschien nog wel chippies en een wijntje of iets dergelijks. WEEKEND *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_141623748
Dank An! En wat goed!

De dokter dacht dat 't aan stress lag icm de marathonnasleep. Althans, ik zelf ook wel een beetje, maar ze heeft m'n gevoel een klein beetje bevestigd, wat ik wel fijn vind. M'n bloeddruk was 'spot on', hartslag, longen enzo klonken goed. Wel laat ze voor de zekerheid gewoon een routine bloedtest doen om te kijken naar ijzertekorten en dat soort ongein.

Gisteren een heerlijke rustige en geslaagde run gedaan van iets meer dan een uur en 12km lang. Echt genoten, voel me sindsdien ook een stuk beter. Hopelijk zet die lijn door! :)

Meteen vanmiddag nog wat gebruik gemaakt van de positieve energie en nog wat schrijfwerk gedaan. Er zit schot in m'n literatuuronderzoek!

O: 2 toast met hummus
L: volkorenpita met falafel
T: halve volkorenpita met falafel
T: grote hand walnoten, 2 blokjes chocolade
S: baantraining (? sets van 200m snel, 200m rust + warming-up en cooling down)
D: ik denk soep, maar moet nog even kijken wat 't wordt.
Ja doei.
pi_141633354
TT doet me denken aan:

quote:
Baz Luhrmann - Everybody’s Free (To Wear Sunscreen)

Ladies and gentlemen of the class of ‘99:

Wear sunscreen.

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long-term benefits of sunscreen have been proved by scientists, whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience. I will dispense this advice now.

Enjoy the power and beauty of your youth. Oh, never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they’ve faded. But trust me, in 20 years, you’ll look back at photos of yourself and recall in a way you can’t grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked. You are not as fat as you imagine.

Don’t worry about the future. Or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum. The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind, the kind that blind sides you at 4 p.m. on some idle Tuesday.

Do one thing every day that scares you.

Sing.

Don’t be reckless with other people’s hearts. Don’t put up with people who are reckless with yours.

Floss.

Don’t waste your time on jealousy. Sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind. The race is long and, in the end, it’s only with yourself.

Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.

Keep your old love letters. Throw away your old bank statements.

Stretch.

Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn’t know at 22 what they wanted to do with their lives. Some of the most interesting 40-year-olds I know still don’t.

Get plenty of calcium. Be kind to your knees. You’ll miss them when they’re gone.

Maybe you’ll marry, maybe you won’t. Maybe you’ll have children, maybe you won’t. Maybe you’ll divorce at 40, maybe you’ll dance the funky chicken on your 75th wedding anniversary. Whatever you do, don’t congratulate yourself too much, or berate yourself either. Your choices are half chance. So are everybody else’s.

Enjoy your body. Use it every way you can. Don’t be afraid of it or of what other people think of it. It’s the greatest instrument you’ll ever own.

Dance, even if you have nowhere to do it but your living room.

Read the directions, even if you don’t follow them.

Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly.

Get to know your parents. You never know when they’ll be gone for good. Be nice to your siblings. They’re your best link to your past and the people most likely to stick with you in the future.

Understand that friends come and go, but with a precious few you should hold on. Work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle, because the older you get, the more you need the people who knew you when you were young.

Live in New York City once, but leave before it makes you hard. Live in Northern California once, but leave before it makes you soft.

Travel.

Accept certain inalienable truths: Prices will rise. Politicians will philander. You, too, will get old. And when you do, you’ll fantasize that when you were young, prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.

Respect your elders.

Don’t expect anyone else to support you. Maybe you have a trust fund. Maybe you’ll have a wealthy spouse. But you never know when either one might run out.

Don’t mess too much with your hair or by the time you’re 40 it will look 85.

Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it. Advice is a form of nostalgia. Dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth.

But trust me on the sunscreen.
Verder; vandaag een goeie eetdag. *O* Alleen niet zoveel bewogen en kapotte mondhoeken waar ik maar niet vanaf lijk te komen. Zal vast geen vitaminegebrek zijn, want dat zit wel goed.
  Vis een optie? zaterdag 28 juni 2014 @ 01:44:23 #118
70532 loveli
N
pi_141636524
O: koffie
T: 2 boterhammen kaas/mayo
L: bak kwark/lijnzaad/honing
T: koffie
D: artisan pizza pollo met mini brownies, poffertjes en kaneelbroodjes toe :9

Beweging: helpen met verhuizing/opruimen berging.
/out
crap in = crap out
pi_141638148
Donderdag naar oma geweest wat fijn was want ondanks dat 3/4 van wat ze zei niet echt ergens op sloeg, zag ze er tevreden uit, kon ze lachen en was ze heel blij om me te zien (en herkende ze me ook). Nu op station voor de trein naar Berlijn :). 4.5 dag vakantie met vriendje en dan 3.5 dag conferentie. Komende dagen proberen gezond te eten en veel te lopen!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:31:03 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141640337

TRUTH.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_141643112
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]

TRUTH.
Haha!

Hoe is het met Maria?

Hier even hard werken. Freudmans heeft een griepje te pakken, dus even het huishouden alleen doen. De kippenbouten voor een weekendpan kippensoep staan al te pruttelen :+

En blij met mijn bedrijfje, AboutFace. Eens fantaseren over een website *O*
  zaterdag 28 juni 2014 @ 13:39:45 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141643305
Wat voor bedrijf heb je opgezet? Of staat het hier al ruim beschreven en let ik weer eens niet op?
pi_141643443
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor bedrijf heb je opgezet? Of staat het hier al ruim beschreven en let ik weer eens niet op?
Consultancy. Micro-expressies gebruiken om strategieadviezen, coaching en training te geven. En profiling. Zoals in de serie Lie to me O+
pi_141644353
Super gaaf An!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141645177
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Consultancy. Micro-expressies gebruiken om strategieadviezen, coaching en training te geven. En profiling. Zoals in de serie Lie to me O+
Gaaf!!

(Serie ken ik niet)
pi_141645455
We hadden nog niet genoeg wijn ofzo oO< FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:59:32 #127
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141659974
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik snap er weinig van maar tis mooi dat je er een eigen bedrijf mee kan starten!
pi_141663082
Succes An! ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 07:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Donderdag naar oma geweest wat fijn was want ondanks dat 3/4 van wat ze zei niet echt ergens op sloeg, zag ze er tevreden uit, kon ze lachen en was ze heel blij om me te zien (en herkende ze me ook). Nu op station voor de trein naar Berlijn :). 4.5 dag vakantie met vriendje en dan 3.5 dag conferentie. Komende dagen proberen gezond te eten en veel te lopen!
Veel plezier! En beweging krijgen in een stad als Berlijn kan volgens mij ook wel :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:44 schreef loveli het volgende:
O: koffie
T: 2 boterhammen kaas/mayo
L: bak kwark/lijnzaad/honing
T: koffie
D: artisan pizza pollo met mini brownies, poffertjes en kaneelbroodjes toe :9

Beweging: helpen met verhuizing/opruimen berging.
/out
Mocht je nog zoekende zijn... Net als Aurum ben ik zeer tevreden over de Nexus 5.
Heb 'm donderdag en vrijdag naast m'n werkuren flink gebruikt en ligt pas net aan de lader dus qua accuduur valt 'ie mij ook gigantisch mee. De grootte is mij wel even wennen want kan niet altijd de uithoeken van het scherm bereiken met 1 hand maar nu heb ik ook kleine handen voor mijn lengte.

OT: hier enerzijds een heel goed weekend en anderzijds een heel slecht weekend, naja een hele slechte keuze... Flink gesport vandaag (en voor morgen in de planning) maar heel misschien toevallig per ongeluk een 2 personen gerecht besteld :@
Had sportschool en ritje achter de rug, en omdat de buren het hadden gedaan ook nog maar mijn gedeelte van de galerij schoongemaakt en toen kreeg ik trek...
Dik 150gr E's in 1 maaltijd :') heb dus wel alle aminos binnen vandaag :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141687044
Goed mijn best gedaan vandaag!

O/L: 1 heel ei + 2 eiwitten gebakken met tomaat en kaas. Wat augurken ernaast.
T: 250g kwark met flink wat lijnzaad, blauwe bessen en klein scheutje extra pure hagelslag
D: salade van avocado, ui, kidneybonen, tomaat
T: 250g kwark met flink wat lijnzaad, blauwe bessen en klein scheutje extra pure hagelslag

Tis misschien een beetje weinig maar laat opgestaan en op tijd naar bed dus korte dag en ik vind dat ik na gister even mocht nadenken wat ik in mijn mond stop :@ !

Leuk van je bedrijf An! :o

Fijn dat je oma je herkende vlinder! En have fun in Berlijn!
pi_141692657
Jaaaaaa :D
pi_141696848
Wat een wedstrijd....
pi_141719782
gefeli An!

Pff, afgelopen weekend iedere dag uit eten geweest....ik gooi er deze week een balans week tegenaan :') Het blijft echt lastig om porties in te schatten....en natuuuuuuuurlijk neem ik altijd een toetje. Want pistacheijs en daar zeg je nooooit nee tegen :X :+

Lijstje voor vandaag:

T: 2 chocomuffins
T: traktatie op werk: sesamijspudding dingie, vet lekker. En ijs, daar zeg je nooooit nee tegen :')
L: gemengde salade met rosbief
T: eiwitshake en een platte perzik
S: rondje rennen met Evy
D: couscous. pico de gallo en scholfilet
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 30 juni 2014 @ 13:35:33 #134
70532 loveli
N
pi_141721009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Mocht je nog zoekende zijn... Net als Aurum ben ik zeer tevreden over de Nexus 5.
Heb 'm donderdag en vrijdag naast m'n werkuren flink gebruikt en ligt pas net aan de lader dus qua accuduur valt 'ie mij ook gigantisch mee. De grootte is mij wel even wennen want kan niet altijd de uithoeken van het scherm bereiken met 1 hand maar nu heb ik ook kleine handen voor mijn lengte.
Ben nog zoekende, overweeg de LG G2. Die is de laatste weken hard in prijs aan het dalen, denk ivm komst van de G3. De G2 is volgens mij kwalitatief vergelijkbaar met de Nexus 5, maar dan met een grotere accu en zonder de nieuwste Android.
crap in = crap out
pi_141721312
Laat uit bed vandaag.
Team in Oekraïne heeft een vrije dag en ik lag dit weekend 2x na half 3 op bed :') :O

L: magere kwark met spel muesli
T: sla met wat feta + olie (waar de feta in zit) + tzatziki
S: buikspieroefeningen
S: zumba 45 min.
D: gebakken zalm met wasabi mayo en peultjes. Komkommer / tomaat salade.
T: handje ongebrande nootjes
  maandag 30 juni 2014 @ 14:00:20 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141721778
lg g2, vind hem heerlijk! Accuduur is erg goed, lekker snel aanraakscherm en een groot voordeel (voor mij) is dat daar wel een FM radio op zit en op de Nexus niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 30 juni 2014 @ 15:34:04 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141724990
Aaaargh.

Dude in verfwinkel zei net: "ja jullie krijgen een kind zie ik.."

"Eh eigenlijk niet..."

*oh kut-blik* "excuses. Dat is stom."

Ja behoorlijk ja! :( grmblgr.

Heb de hele weg naar huis mn silhouette bekeken in winkelruiten om te zien of het nou echt zo erg is :')

Heb vriendje vast gewaarschuwd dat ie hier nog wat klaagzangen over zal horen vandaag :') bij twijfel hoor je niks te zeggen verdeurie! :')

:(
pi_141725133
Dank allen!

Wat een leven Aurum. En je lijstje van vandaag is ook erg lekker.

Skoap: gewoon even rustig aan doen dus vandaag ^O^

Mijn lijstje:

O: speltbrood met avocado, een likje mayo, een ei en tomaat. Thee met melk
L: een smoothie banaan, verse jus, frambozen, spinazie en spirulina.
T: twee kleine frambozencakejes, volgens Amber recept. Thee met melk
S: half uurtje corespieren, handstandtraining en de laatste yoga challenge dag
D: aardappelen, spinazie, kaas en appelmoes
  maandag 30 juni 2014 @ 15:42:47 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141725346
quote:
9s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaargh.

"Eh eigenlijk niet..."

Heb de hele weg naar huis mn silhouette bekeken in winkelruiten om te zien of het nou echt zo erg is :')

Heb vriendje vast gewaarschuwd dat ie hier nog wat klaagzangen over zal horen vandaag :') bij twijfel hoor je niks te zeggen verdeurie! :')

Uhmmm, dat is ronduit kut ja :r

Goed bezig An! *O*

Aurum , heerlijk
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_141725831
quote:
Aaaargh.

"Eh eigenlijk niet..."

:( :*
pi_141726427
Pff MariaEtcetera, wat belachelijk. Zoiets zeg je pas als het echt overduidelijk is, en ik weet zeker dat jij er niet als 5/6 maanden zwanger uitziet.. Niks van aantrekken, sommige mensen zijn gewoon blind/bijziend :P

Dit weekend best wel netjes gegeten, zaterdag naar de dierentuin geweest en daarna naar Mexicaans restaurant Popocatepetl geweest. Daar gekozen voor ceviche als voorgerecht en gamba's als hoofdgerecht, best nette keuzes vond ik zelf. :) Als toetje een O+ tequila lime cheesecake O+ gedeeld met mijn zus, dus de helft van een behoorlijk klein taartpuntje gehad.
Morgen weer op de weegschaal, kijken of die het met me eens is.

Lijstje voor vandaag:
O: banaan
T: kiwi, peer
L: 2 boterhammen kip/komkommer/honingmosterd, simpele salade van sla/komkommer/tomaat/uitje
T: wasa volkoren cracker met pindakaas crunchy
D: maaltijdsalade caesar
T: handje nootjes (para-pecan-hazel-amandelen)

De caesarsalade is niet echt 'clean eating' maar ik heb gewoon echt geen zin om te koken en wel heel erg zin in sla vandaag. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 30 juni 2014 @ 16:24:54 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141726773
Popocatepetl! Lekkah O+

En ja ik veeg mn ego wel weer bij elkaar :+ iig spontaan geen honger meer :')

Let it goooo, let it goooo :P
  maandag 30 juni 2014 @ 16:27:45 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141726862
PK, jij drinkt/eet niks met suiker?
Dan vind ik veel fruit nooit zo erg, zo doe ik dat ook (behalve een volle eetlepel basterdsuiker in toetje :') )
Heb je geen zin in iets warms?

Mexicaans, oh nom daar heb ik nu zin in, en bedankt :6

LIjst:
O: bed liggen
L: perzik, dubbele boterham roomkaas/ham/tomaat, 2 beschuiten aardbei, beker melk
T's: kwark met veel vers fruit, gekookt ei, blok chocolade
D: varkenshaas, bloemkool, champignons/ui, komkommersalade en veel gebakken aardappelen uit de oven, peperroomsaus
T: kwark
pi_141727114
quote:
Aaaargh.

"Eh eigenlijk niet..."

Of was je roze verf aan het uitzoeken en allerlei schattige dingen met lilo en stitch er op zoals lampjes, nachtkastjes etc etc
Allemaal natuurlijk voor jezelf maar hij dacht misschien voor aanstaande baby

(Vind ik een betere verklaring dan je silhouet)
pi_141727149
mexicaans O+ Nom!

En wat een kutopmerking Maria!

Lijstje:
O: 250g kwark met flink wat lijnzaad, blauwe bessen en klein scheutje extra pure hagelslag
L: tosti ham/kaas met curry en ketchup
T: bakje aardbeien en bakje yoghurt
T: Wat stukjes boerenmetworst O+
S: veel geloop, moe nu
D: salade van avocado, ui, kidneybonen, tomaat
T: 250g kwark met flink wat lijnzaad, blauwe bessen en klein scheutje extra pure hagelslag als ik honger heb nog
  maandag 30 juni 2014 @ 16:48:38 #146
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_141727426
quote:

Heb je hem doorverwezen naar de lokale opticien/oogarts? :+

Het is mij ook ooit een keer overkomen maar toen was ik nog dik inclusief dikke pens. Tsja.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:25:59 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141728598
Helaas Prob, gewoon witte verf :+

DE nee, ik wilde het moment zsm voorbij laten gaan :+
En ook met dikke(re) pens vind ik het not done! :P

/kanernognietoveruit :+
  maandag 30 juni 2014 @ 18:54:51 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141732107
Weten jullie al wat het wordt?
  maandag 30 juni 2014 @ 19:04:16 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_141732492
quote:
12s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Een witte muur :6

Hoe was je vakantie uniek? was het hotel net zo erg als gevreesd?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:04:59 #150
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_141732522
quote:
12s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja. Een hele dikke drol die naar bloemen ruikt
  maandag 30 juni 2014 @ 19:07:26 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141732637
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een witte muur :6

Hoe was je vakantie uniek? was het hotel net zo erg als gevreesd?
Hehe inderdaad! :') :D

Wel keisnel gewicht kwijtraken, zo een witte muur uitpoepen :+
  maandag 30 juni 2014 @ 19:12:01 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_141732880
Dat van veel fruit eten doe ik trouwens ook op het moment. En daarnaast ook suiker helaas, maar meestal blijf ik nu netjes rond de 1800 kcal. Langzaam maar zeker ga ik weer richting ideale gewicht, al vind ik het nu ook wel prima eigenlijk.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:37:35 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141734421
HOtel viel wel mee. Ben alleen het hotel niet uitgeweest. Zit nog steeds in de ziektewet door val van de trap , 3 week geleden
Heb dus 7 dagen lang bij het zwembad en bij de bar gelegen/gezeten. Klinkt voor velen een ideale vakantie maar voor mij :r

Suikers, het is echt versalvend he?
Geoof niet dat ik er zelf veel last van heb qua lichamelijk. en fruit 0+ Lekker ! Lekkerder dan snoep, niet lekkerder dan slagroom :')
pi_141735129
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
PK, jij drinkt/eet niks met suiker?
Dan vind ik veel fruit nooit zo erg, zo doe ik dat ook (behalve een volle eetlepel basterdsuiker in toetje :') )
Heb je geen zin in iets warms?

Mexicaans, oh nom daar heb ik nu zin in, en bedankt :6

LIjst:
O: bed liggen
L: perzik, dubbele boterham roomkaas/ham/tomaat, 2 beschuiten aardbei, beker melk
T's: kwark met veel vers fruit, gekookt ei, blok chocolade
D: varkenshaas, bloemkool, champignons/ui, komkommersalade en veel gebakken aardappelen uit de oven, peperroomsaus
T: kwark
Ben ik PK?
Ik drink alleen water en thee/koffie zonder suiker, af en toe een cola light. Veel fruit is idd geen enkele probleem als je andere suikers laat liggen. Enige is dat er in die Caesardressing waarschijnlijk wel troep zat, maarja, voor een keertje prima. En nee, ik hoef niet per se iedere dag warm te eten, als het lekker en gezond is en ik zit er vol van dan vind ik het wel prima. Maar morgen weer gewoon warme kost.

Mexicaans is nice ja :D Maar persoonlijk vind ik Spaans en Japans nog awesomer.
  maandag 30 juni 2014 @ 20:40:23 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141737493
Laptop is al een uur bezig om 38 afleveringen van Masterchef Austrilia te ontpakken. Nou wil niks meer en da's irritant :')
  maandag 30 juni 2014 @ 21:11:00 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141739023
PN dan :D maar je hebt gelijk.

Eten maken (vooral ook warm) is mijn hobby.
Taarten en toetjes daar in tegen vond ik vreselijk oom te maken :?
pi_141739599
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik wou dat ik dat had... ik heb het precies andersom haha. Wat nogal onhandig is als je de discipline van een garnaal hebt en je eigenlijk niet je eigen baksels wil opeten maaar ze zijn zo lekker/anders moet je een deel weggooien etc.

Hier in Berlijn is het lekker, prima weer, weet me enigszins aan normaal eten te houden (wat best lastig is, met zo'n beetje elke 200 meter een Mac, ijssalon en dunkin donuts..), drink vrijwel alleen water en we lopen redelijk veel. Ben benieuwd of er na deze week wat af is. Nog 1.5 dag met vriendje hier, daarna vliegt hij terug en heb ik nog 3.5 dag congres. Zit dan met een collega (nouja, ik stagiair en zij PhD studente in dezelfde vakgroep) op de kamer en ze is best aardig maar ken haar eigenlijk niet zo goed en ben nogal op mn privacy gesteld, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Gelukkig wel lange dagen op congres en moet 's avonds ook veel doen om op tijd klaar te zijn met stage. En dan zaterdag de nachttrein terug naar NL!

Nog bedankt voor alle sterkte wensen ed met mn oma :). Na vorige bezoek voel ik me er een stuk beter over, vooral omdat zij zelf een stuk vrolijker lijkt te zijn.

Heb wat meegelezen hier maar niet alles. Balen van het rust moeten nemen terwijl je dingen wil doen Uniek, en idd kut opmerking van verkoper Maria! Niks van aantrekken :).
pi_141739861
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:

Dat heb ik dus ook, ik kan uren staan koken maar koekjes bakken of desserts maken, ik heb er geen aanleg/ geduld voor. :') Al dat precieze afwegen ook, bleh.
Koken is ook meer vergevingsgezind dan bakken wat dat betreft.

Alleen op maandag heb ik vrijwel nooit zin om te koken, dus dan los ik het meestal zo op of ik haal wat uit de vriezert. :P
  maandag 30 juni 2014 @ 21:28:59 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141739983
Sterkte met je oma vlinder.

Klinkt alsof je het fijn hebt in Berlijn, goed zo!

Maar de mc d heb je hier ook overal, heb je het er dan ook moeilijk mee?
Er is zoveel lekkerder te krijgen , zelfs patat van de lokale snackbar in Berlijn is beter en al helemaal de hamburgers :9
  maandag 30 juni 2014 @ 21:31:43 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141740137
Oh ik had in mn hoofd geloof ik wel gereageerd Vlinder, maar in het echt niet :') Fijn dat je oma beter gaat! Oma's O+ Ze zit dus niet bij de pakken neer? Berlijn lijkt me best leuk, nooit geweest!

Uniek, dat was een flinke val dan :o Je hebt er dan iig weinig woorden aan vuil gemaakt geloof ik :+

Koesje :*
pi_141740528
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte met je oma vlinder.

Klinkt alsof je het fijn hebt in Berlijn, goed zo!

Maar de mc d heb je hier ook overal, heb je het er dan ook moeilijk mee?
Er is zoveel lekkerder te krijgen , zelfs patat van de lokale snackbar in Berlijn is beter en al helemaal de hamburgers :9
Heb het er in NL minder moeilijk mee gek genoeg, maar er zitten er hier ook wel bizar veel. Binnen 1 km van mn hotel zitten er al 3.. en 3 ijssalons, een KFC, een curry wurst express en 4 dunkin donuts. Vooral die geur als je er langs loopt maakt het moeilijk haha. Tot nu toe 1 avond Mac gegeten (1 cheeseburger en een wrap met sla tomaat en kip), andere twee avonden wok (noodles, kip en veel groente). Zitten gelukkig ook genoeg tentjes waar je lekkere dingen kan halen die ook gezond zijn :).

@Maria, ze heeft geloof ik totaal niet door wat er is gebeurd en dat wat ze zegt 3/4 van de tijd nergens op slaat (verhalen van iets wat in de oorlog is gebeurd maar dan alsof dat gister was, of gewoon überhaupt verhalen waarvan we niet kunnen terughalen waar dat vandaan komt) en heeft zelf allerlei binnenpretjes waar ze om moet lachen enzo. Dus ze is nog steeds redelijk de weg kwijt, maar is zich daar zelf in elk geval niet van bewust en is redelijk vrolijk. Dus daar ben ik dan ook weer blij mee :)

Ben twee jaar geleden in mn eentje paar dagen in Berlijn geweest en op de middelbare school ook, vind t een fijne stad. Heb het inderdaad naar mn zin hier! Was wel toe aan even een weekje weg van alles :)
  maandag 30 juni 2014 @ 21:41:02 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141740671
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Heb het er in NL minder moeilijk mee gek genoeg, maar er zitten er hier ook wel bizar veel. Binnen 1 km van mn hotel zitten er al 3.. en 3 dunkin donuts, een KFC, een curry wurst express en 4 dunkin donuts. Vooral die geur als je er langs loopt maakt het moeilijk haha. Tot nu toe 1 avond Mac gegeten (1 cheeseburger en een wrap met sla tomaat en kip), andere twee avonden wok (noodles, kip en veel groente). Zitten gelukkig ook genoeg tentjes waar je lekkere dingen kan halen die ook gezond zijn :).

@Maria, ze heeft geloof ik totaal niet door wat er is gebeurd en dat wat ze zegt 3/4 van de tijd nergens op slaat (verhalen van iets wat in de oorlog is gebeurd maar dan alsof dat gister was, of gewoon überhaupt verhalen waarvan we niet kunnen terughalen waar dat vandaan komt) en heeft zelf allerlei binnenpretjes waar ze om moet lachen enzo. Dus ze is nog steeds redelijk de weg kwijt, maar is zich daar zelf in elk geval niet van bewust en is redelijk vrolijk. Dus daar ben ik dan ook weer blij mee :)
Oei ja. Lijkt me wel lastig, maar als ze er zelf idd niet erg onder lijkt te lijden scheelt dat alles.

Had eerst info-video's gekeken over de bejaardenzorg, daar werd ook vermeld dat dingen die voor ons erg lijken (zoals bijv. lang stil zitten, dingen vergeten) voor de bejaarden zelf helemaal niet zo erg is.
pi_141740885
Maria wat een stomme verkoper :*
pi_141740909
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei ja. Lijkt me wel lastig, maar als ze er zelf idd niet erg onder lijkt te lijden scheelt dat alles.

Had eerst info-video's gekeken over de bejaardenzorg, daar werd ook vermeld dat dingen die voor ons erg lijken (zoals bijv. lang stil zitten, dingen vergeten) voor de bejaarden zelf helemaal niet zo erg is.
Dat scheelt inderdaad heel erg :) vooral omdat ze altijd onafhankelijk wou zijn enzo, ze had dit echt verschrikkelijk gevonden als ze zich bewust was geweest van de situatie. Ze woonde ook nog gewoon in dr eentje in het huis waarin mama is opgegroeid, met begane grond + 2 verdiepingen enzo. Vind het voor mezelf vooral lastig dat dit net voor mn afstuderen is gebeurd en ze daar dus zeer waarschijnlijk niet bij kan zijn. Heb bij mn bachelor geen uitreiking gehad, mn broertje vorig jaar bij zijne wel en daar was ze ook heen, en ze heeft het daarna regelmatig gehad over dat het haar zo leuk leek om er ook bij mij bij te zijn. Dus dat valt me wel zwaar. Maarja, kan er helaas ook niks aan doen.
  maandag 30 juni 2014 @ 21:48:24 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141741123
Alles ruikt lekker.. ben dol op frituur, wok , pizza's, Grieks, en alles eigenlijk. Maar als je in je hoofd bedenkt hoe het feitelijk smaakt en je afvraagt of het wel waard is.
Als je er even overheen zet dan is het daarna ook goed in je hoofd, sterker nog, je bent trots dat je een gezondere keuze hebt gemaakt. :Y
pi_141741608
Berlijn O+

En yogachallenge volbracht *O*
  maandag 30 juni 2014 @ 22:00:37 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141741974
Wil ook naar Berlijn al jaren maar te weinig tijd.

An jij superyogaatster!!!! Damn, doe je goed meis.
pi_141744622
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook naar Berlijn al jaren maar te weinig tijd.

An jij superyogaatster!!!! Damn, doe je goed meis.
Thanks! Hij was zwaar dit keer, toewerkend naar de split. Avi keek daarom even of ik de laatste rustige pose wel goed deed :+

pi_141746687
Hoi!
Hoe is het hier? Heb vnv weer eens lekker gesport, 35 km op de fiets in iets meer dan een uur. Was ook wel nodig, afgelopen weekend naar festival geweest, maar dat was supermooi!
Nu bakje kwark met frambozen weg aan het kauwen :)

Iets heel anders: ik heb advies nodig over iemand die ik goed ken, een vriendin van me. Laatst had ze me soort van uitgevraagd denk ik, maar dat had ik achteraf pas door :+
Nu ken ik haar best goed en ik kan het heel goed met haar vinden, zelfde humor en gewoon goede klik. Maar, ik ga haar nog vaak tegenkomen, en ik weet niet 100% zeker of ze me gewoon had uitgenodigd of dat ze er wat anders mee bedoelde. En ik heb zo'n goede band met haar dat ik dat niet wil verkloten omdat ik dingen verkeerd heb opgevat.. Wat is het handigst om te doen?
pi_141747853
Pn, als je tijd hebt, haal hier een hamburger en frietjes. Bliss.

http://www.yelp.com/biz/hamburger-heaven-berlin
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_141747901
Vraag gewoon om duidelijkheid 85, als de band zo goed is dan kan ze dat wel hebben.
pi_141749488
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef _aurum_ het volgende:
Vraag gewoon om duidelijkheid 85, als de band zo goed is dan kan ze dat wel hebben.
Ja das ook waar. Ik ga binnenkort een keer met haar met de boot weg dus dan zal ik het wel merken.
Dat was ook een beetje haar idee bedenk ik me net.. Iets met een bord voor je kop :P
  dinsdag 1 juli 2014 @ 00:22:05 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141751598
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef An24 het volgende:
Berlijn O+

En yogachallenge volbracht *O*
*O* O+

quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat scheelt inderdaad heel erg :) vooral omdat ze altijd onafhankelijk wou zijn enzo, ze had dit echt verschrikkelijk gevonden als ze zich bewust was geweest van de situatie. Ze woonde ook nog gewoon in dr eentje in het huis waarin mama is opgegroeid, met begane grond + 2 verdiepingen enzo. Vind het voor mezelf vooral lastig dat dit net voor mn afstuderen is gebeurd en ze daar dus zeer waarschijnlijk niet bij kan zijn. Heb bij mn bachelor geen uitreiking gehad, mn broertje vorig jaar bij zijne wel en daar was ze ook heen, en ze heeft het daarna regelmatig gehad over dat het haar zo leuk leek om er ook bij mij bij te zijn. Dus dat valt me wel zwaar. Maarja, kan er helaas ook niks aan doen.
Aw ja da's stom ;(

Mijn oma wou graag ook mij en zus zien trouwen en kindjes krijgen, maarja, dat was zo'n familiemens dat die nog de kinderen van mijn kinderen zou willen meemaken bij wijze van spreken :+

Wel fijn dat je zo'n goeie band hebt met je oma! Da's sowieso iets om te koesteren!

mc :D Soapserie beginnen! Of boeketreeksjes schrijven, te beginnen met "Zindere zeevaartjes" of "Smeuiig in de Sloep" :7
pi_141751767
:'( Het ruime sopsop :'(
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 00:28:36 #175
70532 loveli
N
pi_141751949
Mc, niet per ongeluk de boot verkopen aan je date.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 00:29:50 #176
70532 loveli
N
pi_141752052
Hehe, de Duitsers hebben het doel eindelijk gevonden.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 00:32:18 #177
70532 loveli
N
pi_141752286
Verrek, tegengoal. Op naar de volgende :9
crap in = crap out
  dinsdag 1 juli 2014 @ 00:33:11 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141752360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef motorbloempje het volgende:
:'( Het ruime sopsop :'(
_O- Teehee.

Mc het is vast niet alles wat je doet in het leven, maar het komt cumulatief zo grappig over :D

</disclaimer enzo :+ >
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 01:08:18 #179
70532 loveli
N
pi_141753288
Marktplaats :') Item te koop, 2 geinteresseerden, 1 biedt over de mail de vraagprijs (flink onder de waarde), nummer 2 biedt over de mail 50 euro meer. Ik geef de gelegenheid aan bieder 1 om een beter bod te doen, biedt 'ie 25 minder dan nummer 2 8)7
crap in = crap out
  dinsdag 1 juli 2014 @ 05:22:46 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141754529
Je kan het altijd proberen loveli :D

Wij hadden een heel aftands tafeltje te koop, gratis af te halen was ook goed. Biedt er iemand 65 euro, ook goed :D
pi_141754540
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:28 schreef loveli het volgende:
Mc, niet per ongeluk de boot verkopen aan je date.
Ah jawel, dan kan ze in natura betalen. Seal the deal :9
  dinsdag 1 juli 2014 @ 05:51:17 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_141754549
"Met mijn schip tussen jou lip"
  dinsdag 1 juli 2014 @ 06:37:18 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_141754613
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja das ook waar. Ik ga binnenkort een keer met haar met de boot weg dus dan zal ik het wel merken.
Dat was ook een beetje haar idee bedenk ik me net.. Iets met een bord voor je kop :P
Vind je haar misschien echt leuk, dat je wat onzeker bent over wat ze bedoelt?
pi_141754891
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 06:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind je haar misschien echt leuk, dat je wat onzeker bent over wat ze bedoelt?
Ja misschien wel. In het begin zag ik haar gewoon als een vriendin, maar hoe beter ik haar leer kennen hoe leuker ik haar vind. Dus ja, vandaar dat ik wat voorzichtig ben want het zou jammer zijn als het awkward wordt. We zullen zien :)

Was het al woordgrap woensdag vannacht :P Haha, ik doe inderdaad meer dan varen en daten.. Eigenlijk date ik niet eens zo veel, dit jaar pas 4. Dus om de 6 weken ofzo. Om het op zn Van Gaals te zeggen: date ik nou zo veel, of jullie zo weinig?
pi_141754923
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 07:42 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja misschien wel. In het begin zag ik haar gewoon als een vriendin, maar hoe beter ik haar leer kennen hoe leuker ik haar vind. Dus ja, vandaar dat ik wat voorzichtig ben want het zou jammer zijn als het awkward wordt. We zullen zien :)

Was het al woordgrap woensdag vannacht :P Haha, ik doe inderdaad meer dan varen en daten.. Eigenlijk date ik niet eens zo veel, dit jaar pas 4. Dus om de 6 weken ofzo. Om het op zn Van Gaals te zeggen: date ik nou zo veel, of jullie zo weinig?
Vind ik best veel :+

Ik date nooit. Nou ja zodra het aanvoelt als een date dan wil ik niet meer :P vorige week wel uit eten geweest met m'n ex (spontaan) en met m'n andere ex wijntjes gedronken.

Ik doe gewoon aan recyclen O-)
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 08:34:40 #186
70532 loveli
N
pi_141755255
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 07:42 schreef the85mc het volgende:
In het begin zag ik haar gewoon als een vriendin, maar hoe beter ik haar leer kennen hoe leuker ik haar vind.
Het enige juiste antwoord op de vvraag of mannen en vrouwen vrienden kunnen zijn.
crap in = crap out
pi_141756261
Ergernis:
Hoe kun je zoveel stomme beslissingen maken op het gebied van geld (spaargeld, hypotheek, enz)

Als het te mooi klinkt om waar te zijn......... Dan is het dat vaak ook.

En dan achteraf met de ellende zitten.

Of met je AOW geld lenen en beleggen in woekerpolissen.

Het is geen onwil denk ik maar gewoon.. Pff.. Stom!

#ergernis
pi_141756295
Dat is geen probleem Loveli :P ik heb best veel mannelijke vrienden! Ben er erg blij mee!

Waar komt dat ineens vandaan Probje?

Hier zit mijn maat 36 broek een beetje losser :{ Vanavond bbq, dan maar even goed eten!
pi_141756307
Haha nou ja grote mensen dingen blablabla buikpijn! #ontopic

Ga vanaf vandaag proberen 'gluten arm' te eten, ben steeds zo moe/bleek/buikpijn met opgezette buik.

En af en toe een chipje oid kan wel - maar dan wel naturel en niet met additieven.

Gaan alleen wel zelf pizza's maken :'(
Ik maak wel tapas.
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 10:06:26 #190
70532 loveli
N
pi_141756331
Oh, ik heb ook veel mannelijke vrienden. En een wachtrij voor m'n friendzone.
crap in = crap out
pi_141756416
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:04 schreef Californium het volgende:
Dat is geen probleem Loveli :P ik heb best veel mannelijke vrienden! Ben er erg blij mee!

Waar komt dat ineens vandaan Probje?

Hier zit mijn maat 36 broek een beetje losser :{ Vanavond bbq, dan maar even goed eten!
Oh zonder al te herkenbaar te willen zijn: directe familie. (Meervoud)
En m'n moeder die zich niet verdiept in financiële kwesties #ergernis

Ik doe dan misschien een economische opleiding dus dat maakt alles weer anders, maar dan hoor ik net dingen als: o al ons spaargeld was toen *poef* verdwenen in het buitenland, o oeps we hebben geen pensioen, o oeps onze hypotheek is heel slecht oeps.

En daardoor worden er boodschappen bij de Lidl gedaan vol met additieven en niet lekker vers ;) nee eerlijk merk het wel qua eten!! Niet meer hoogwaardige kwaliteit zoals van de slager of notenboer bijv maar jaa (groente en fruit is wel prima)

En nog meer familie die daar totaal niet handig mee is.

En ze gaan allemaal dood/zijn net dood.
Aan suikerziekte , darmkanker etc etc etc

Dus nu wil ik graag nog gezonder eten/heb mij laten testen of ik misschien ook ergens last van heb (maar heb al zo veel dus hoef er niet per se iets bij maar hoef ook niet per se dood)
pi_141756431
Lekker hak op de tak en uitvergroot :')
pi_141756479
Maar klinkt volledig herkenbaar! Soms vraag ik mij ook af of ik de enige in mijn familie ben die kan nadenken /psycholoogissues

:*
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 10:16:02 #194
70532 loveli
N
pi_141756539
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:10 schreef Probability het volgende:
En m'n moeder die zich niet verdiept in financiële kwesties #ergernis
kort door de bocht, in de randstad zijn het de mannen die de financien doen, In het zuiden (Limburg) de vrouwen.
crap in = crap out
pi_141756624
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:16 schreef loveli het volgende:

[..]

kort door de bocht, in de randstad zijn het de mannen die de financien doen, In het zuiden (Limburg) de vrouwen.
Ik ga m'n vent niet de financiën laten doen.
Straks komt hij onder de tram: heb ik er geen verstand van en dan?
Of heeft hij stiekem leningen uitstaan en komen er opeens deurwaarders langs
Of.. Gaat het uit..
Of heeft hij zo'n constructie gemaakt dat ik altijd alle boodschappen heb betaald: wel zo makkelijk
En daardoor geen recht heb op het huis en op straat kom te staan met mijn 5 katten.

Niet dat ik een vent heb. Of een huis. Of 5 katten. Maar stel.
  Vis een optie? dinsdag 1 juli 2014 @ 10:22:45 #196
70532 loveli
N
pi_141756700
Ooit telefonisch onderzosk gedaan naar hypotheken. In Limburg riepen de mannen hun vrouw erbij, in de randstad moest je wachten tot meneer aan de telefoon was. Zo opvallend..
crap in = crap out
pi_141756785
Herkenbaar allemaal Prob! Zie ik ook veel om mij heen bij familie. Maar ik weet ook dat bij mijn kant de familie niet zo bijdehand is en ook graag slachtoffer spelen. Die mensen weten gewoon niet beter ;(

En ik zou ook nooit de financien aan Freud alleen overlaten. Prima te vertrouwen, maar als je er idd onverwacht alleen voor komt te staan, moet je alles zelf uitzoeken :%
pi_141756956
Ik hou me te weinig bezig met financiële dingen merk ik. Ik hou elke maand wat over en nu gaat het op spaarrekening. Niet echt goede investering maar ja. Misschien is ergens in investeren wel beter qua rendementen maar ik weet nog niet of ik op termijn een huis wil kopen en dan geld snel beschikbaar moet hebben.
Heb ook wel eens wat over gevraagd in ander topic maar niet echt bruikbaar antwoord gekregen.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:00:53 #199
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_141757496
Ik woon alleen en beheer ook mn eigen geld en vet spaarvarken. Bij mn ouders is het mn pa die alles doet, maar dat is ook wel een puinhoop :') van die grappen als overstappen naar een zeer basic goedkope zorgverzekering terwijl je grootverbruiker bent en dan zeuren dat je zoveel moet bijbetalen en dat dat niet lukt. Tsja...
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:31:21 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_141758387
Hehe mijn mamma zei ooit 1x: "en ik kan nauwelijks rondkomen!"

Toen heb ik haar fijntjes gewezen op haar koophuis, nagenoeg iedere week nieuwe kleding en/of schoenen, etc :+

We hadden een iets andere definitie van nauwelijks rondkomen iig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')