Ik snap er weinig van maar tis mooi dat je er een eigen bedrijf mee kan starten!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Consultancy. Micro-expressies gebruiken om strategieadviezen, coaching en training te geven. En profiling. Zoals in de serie Lie to me
Veel plezier! En beweging krijgen in een stad als Berlijn kan volgens mij ook welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Donderdag naar oma geweest wat fijn was want ondanks dat 3/4 van wat ze zei niet echt ergens op sloeg, zag ze er tevreden uit, kon ze lachen en was ze heel blij om me te zien (en herkende ze me ook). Nu op station voor de trein naar Berlijn. 4.5 dag vakantie met vriendje en dan 3.5 dag conferentie. Komende dagen proberen gezond te eten en veel te lopen!
Mocht je nog zoekende zijn... Net als Aurum ben ik zeer tevreden over de Nexus 5.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:44 schreef loveli het volgende:
O: koffie
T: 2 boterhammen kaas/mayo
L: bak kwark/lijnzaad/honing
T: koffie
D: artisan pizza pollo met mini brownies, poffertjes en kaneelbroodjes toe
Beweging: helpen met verhuizing/opruimen berging.
/out
Ben nog zoekende, overweeg de LG G2. Die is de laatste weken hard in prijs aan het dalen, denk ivm komst van de G3. De G2 is volgens mij kwalitatief vergelijkbaar met de Nexus 5, maar dan met een grotere accu en zonder de nieuwste Android.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Mocht je nog zoekende zijn... Net als Aurum ben ik zeer tevreden over de Nexus 5.
Heb 'm donderdag en vrijdag naast m'n werkuren flink gebruikt en ligt pas net aan de lader dus qua accuduur valt 'ie mij ook gigantisch mee. De grootte is mij wel even wennen want kan niet altijd de uithoeken van het scherm bereiken met 1 hand maar nu heb ik ook kleine handen voor mijn lengte.
Uhmmm, dat is ronduit kut jaquote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaargh.
Dude in verfwinkel zei net: "ja jullie krijgen een kind zie ik.."
"Eh eigenlijk niet..."
*oh kut-blik* "excuses. Dat is stom."
Ja behoorlijk ja!grmblgr.
Heb de hele weg naar huis mn silhouette bekeken in winkelruiten om te zien of het nou echt zo erg is![]()
Heb vriendje vast gewaarschuwd dat ie hier nog wat klaagzangen over zal horen vandaagbij twijfel hoor je niks te zeggen verdeurie!
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaargh.
"Eh eigenlijk niet..."
Heb de hele weg naar huis mn silhouette bekeken in winkelruiten om te zien of het nou echt zo erg is![]()
Heb vriendje vast gewaarschuwd dat ie hier nog wat klaagzangen over zal horen vandaagbij twijfel hoor je niks te zeggen verdeurie!
Of was je roze verf aan het uitzoeken en allerlei schattige dingen met lilo en stitch er op zoals lampjes, nachtkastjes etc etcquote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaargh.
"Eh eigenlijk niet..."
Heb je hem doorverwezen naar de lokale opticien/oogarts?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een witte muurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |