quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Denk je dat ze niet ver zullen komen?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal best, nou ze door zijn. Heeft lang geduurd en ze hebben nou niet overtuigend gespeeld...
Als ze zo blijven spelen niet nee. Ik had meer van ze verwacht en beter spel ookquote:Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk je dat ze niet ver zullen komen?
Ik heb de wedstrijd niet gezien trouwens, ik hoor het wel als er wat gebeurt
Dat is ie volgens mij ook...quote:Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef Robby87 het volgende:
België speelde slecht. Ik vind die Hazard zo'n egotripper met een smoel alsof die een wereldster is.
Dat is dan weer wat anders. Hij speelt inderdaad slecht, maar dan kan die nog wel die "wereldster" zijn die iedereen zegtquote:Op zondag 22 juni 2014 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd dat het zo'n geweldenaar is, nog niks van gezien.
Dat kan ik me bij Zuid Korea - Algerije niet voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat iedereen naar het voetbal kijkt.
Het staat op de achtergrond aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij Zuid Korea - Algerije niet voorstellen
Bij mij ook;.. maar he vast niet bij Njos en Sands en Drakin en etc...quote:
Hugo Borst had het vandeweek over wat de spelers verdienen....quote:Op zondag 22 juni 2014 21:54 schreef Robby87 het volgende:
Bij mij ook op de achtergrond. Die keeper van Korea (de rest trouwens ook) kan er echt geen kut van
Hoe?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, laat je eens van je beste kant zien... vrolijk me eens op
Op een manier die jij denkt dat werktquote:
Tetten overal tetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:02 schreef picodealion het volgende:
Orange is the New Black net afgekeken. Wat een goede paar laatste afleveringen
Ik heb inderdaad niet gekeken. Ik zie nu dat ik er weer naast zat met mijn voorspelling.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij mij ook;.. maar he vast niet bij Njos en Sands en Drakin en etc...
Helaas wel even bij Sas thuis.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij mij ook;.. maar he vast niet bij Njos en Sands en Drakin en etc...
Gaat de tv niet uit als jij er bent?quote:
We hebben ook film gekeken, geslapen en zijn vandaag even naar een leuk festival geweest. Dus het was grlukkig niet de hele tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat de tv niet uit als jij er bent?
Dyon ook nietquote:
Arme Dyon die nu zo'n vrouw misloopt en Gelukkig heeft Sas nu een jonger vriendinnetje.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook zijn moeder kunnen zijn.
Niks mis met rijpe vrouwen.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook zijn moeder kunnen zijn.
Nou dat is al ehh... lang geleden. Daarna kwam de periode waarin Sands elke maand bovenaan stond... en die doet ook al 3 of 4 maanden niet meer meequote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het trouwens schokkend dat ik na een week vakantie alsnog bijna bovenaan sta. Waar is toch die tijd dat we 30 topics in een maand hadden en DF gewoon 100 scoorde?
Er is weer nieuw bloed nodigquote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het trouwens schokkend dat ik na een week vakantie alsnog bijna bovenaan sta. Waar is toch die tijd dat we 30 topics in een maand hadden en DF gewoon 100 scoorde?
Jaquote:
Werk enzo. Paar keer level up gegaan, en de bosses zijn nu een stuk moeilijker.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef picodealion het volgende:
quote:
Ja dat maakt wel een verschil. En er zijn ook wat oude spelers weggevallen, SoK en SoSEK bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou dat is al ehh... lang geleden. Daarna kwam de periode waarin Sands elke maand bovenaan stond... en die doet ook al 3 of 4 maanden niet meer mee
Ook. Ik heb ook regelmatig dat ik een vraag post en er geen enkele reactie, zelfs geen gok komt. Dan heb ik ook weinig zin om een vraag te onderhouden. Voelt dan een beetje als in mezelf pratenquote:Op maandag 23 juni 2014 09:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Er is weer nieuw bloed nodig
De huidige groep onderhoudt vragen minder actief en stelt minder opstarters
Nicequote:Op maandag 23 juni 2014 10:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja
[..]
Werk enzo. Paar keer level up gegaan, en de bosses zijn nu een stuk moeilijker.
Ik vind het er op een of andere manier enorm pauper uitzien.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wauw! Wat jammer dat zo iets niet aanslaat. Ik zou graag in zo'n wijk willen wonen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er futuristisch uitzienquote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind het er op een of andere manier enorm pauper uitzien.
Jou geloof ik blind. Wil je een coupon of directe uitbetaling?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Df, ik krijg nog een puntje van je voor confessions of a dangerous mind (laatste post vorig topic)
Haha. Gaat me er om dat ik dan boven waaghals eindig deze maandquote:Op maandag 23 juni 2014 11:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jou geloof ik blind. Wil je een coupon of directe uitbetaling?
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Gaat me er om dat ik dan boven waaghals eindig deze maand
Meestal ben ik de bovenliggende partij jaquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?
Dat wil ik toch heul niet weten!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Meestal ben ik de bovenliggende partij ja
Als je wil dat die periode terugkomt hoef je het maar te zeggen hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou dat is al ehh... lang geleden. Daarna kwam de periode waarin Sands elke maand bovenaan stond... en die doet ook al 3 of 4 maanden niet meer mee
Je mag best wat vaker weer meespelen hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je wil dat die periode terugkomt hoef je het maar te zeggen hoor.
Ja doe die periode maar terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
We houden wel van je hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Welke webwinkel? Bij Bol vind ik ze altijd razendsnel.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Zaterdag 2 spellen besteld, bij 2 winkels. En ze hebben alle 2 4 tot 8 werkdagen nodig om het spel te kunnen verzenden, terwijl het op voorraad is... ik vind dat best slecht eigenlijk...
yourgamezone en all4games (daar waren ze het goedkoopstquote:Op maandag 23 juni 2014 13:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Welke webwinkel? Bij Bol vind ik ze altijd razendsnel.
vind ik leukquote:
Ehm, goeie vraag. Aziatische films, maar daar weet ik ook weinig vanquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?
Misschien is nu het moment om dan een Aziatische filmvraag te stellen?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, goeie vraag. Aziatische films, maar daar weet ik ook weinig van
Ik zit er hard aan te denken om eens frambozen te gaan plukken of verder met het breien van een rokje te gaan.quote:
Waarom niet allebei? Wel uitkijken dat je rokje niet vies wordt. Is het een rok voor Sas?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit er hard aan te denken om eens frambozen te gaan plukken of verder met het breien van een rokje te gaan.
Nou nee. Ik ben niet van plan om een rok te gaan dragen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom niet allebei? Wel uitkijken dat je rokje niet vies wordt. Is het een rok voor Sas?
Maar drakin vindt dat toch sexy? Kunnen jullie een leuk rollenspel rond bedenken.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben niet van plan om een rok te gaan dragen.
Maar je moet wel je haar laten groeien van d'r?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben niet van plan om een rok te gaan dragen.
Ik heb zondag genoeg sexy mannen in rokken en met lang haar gezien, ik ben weer even tevreden.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar drakin vindt dat toch sexy? Kunnen jullie een leuk rollenspel rond bedenken.
Lijkt me wel wat, ben nog steeds niet in EYE geweest en wil er wel een keertje kijken.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef hornage het volgende:
En nog een betere link: https://www.eyefilm.nl/ex(...)80%93-the-exhibition
Geinteresseerden?
Doe je goed! Ik zak alleen maar verder wegquote:
Ik sta op plek 34578 bij scorito.comquote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik zak alleen maar verder weghard op weg om de laatste te worden
Ik doe alleen op fok en daar sta ik op een stabiele 518de plek...quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik sta op plek 34578 bij scorito.com
Ik zak nu ook weer weg. Maar we hebben dat screenshot nogquote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik zak alleen maar verder weghard op weg om de laatste te worden
ja ja.. geniet er maar van danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zak nu ook weer weg. Maar we hebben dat screenshot nog
Maar jij gaat het straks allemaal inhalen bij de volgende ronde.quote:
Vet man! Eindelijk! Kunnen ze eindelijk een waardige opvolging maken voor de eerste film!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef picodealion het volgende:
New sequel to The Matrix announced for 2016
Nou, dan zijn we al met z'n tweeënquote:Op maandag 23 juni 2014 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, ben nog steeds niet in EYE geweest en wil er wel een keertje kijken.
Ik denk dat het nog veel erger kanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Vet man! Eindelijk! Kunnen ze eindelijk een waardige opvolging maken voor de eerste film!
quote:
Never gonna give the hope up verdorie!quote:
Vind ik eigenlijk best een lieve uitspraak, ik denk dat Pico van ons houdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Never gonna give the hope up verdorie!
Was toch al bekend dat die zou komen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef picodealion het volgende:
New sequel to The Matrix announced for 2016
Jawel, maar er stond, als het kan. Dus kon ik ook lekker makkelijk doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Hier zit niet 1 sequel/prequel in. Heb je de vraag dan überhaupt wel gelezen?
dat je hier nog steeds dit soort dingen post? Dikke faal indeed...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dikke faal van MPAA
Deze subreddit is nog meer bekender geworden.
Ik zal het onthouden voor een volgende vraag...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, maar er stond, als het kan. Dus kon ik ook lekker makkelijk doen.
Zo te zien is niks hier toegestaan volgens jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat je hier nog steeds dit soort dingen post? Dikke faal indeed...
O zeker wel. Maar als je hier verder nooit komt buiten als je alleen maar van dat soort dingen hierneer gooit die toch niemand leest...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zo te zien is niks hier toegestaan volgens jou.
FMT leden zijn ook nooit tevreden,zelfs als het gaat om films.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O zeker wel. Maar als je hier verder nooit komt buiten als je alleen maar van dat soort dingen hierneer gooit die toch niemand leest...
nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
FMT leden zijn ook nooit tevreden,zelfs als het gaat om films.
Je weet toch wat de MPAA is??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijk
Het mag hier hoor, maar iets meer van je Ninjaskills laten zien wordt hier nog meer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zo te zien is niks hier toegestaan volgens jou.
Heb je gelezen wat ik gereageerd heb? Ik lees je linken niet. Aangezien dat het enige is dat je posten daarna weer spoorloos bent tot de volgende link.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet toch wat de MPAA is??
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Het mag hier hoor, maar iets meer van je Ninjaskills laten zien wordt hier nog meer gewaardeerd.
Vind je het gek dat ik hier nooit komt,itt tot andere SC. Arrogantiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik gereageerd heb? Ik lees je linken niet. Aangezien dat het enige is dat je posten daarna weer spoorloos bent tot de volgende link.
Ik snap de frustratie wel, je post idd alleen een link en bent dan weer foetsie, het is toegestaan, maar het zou leuker zijn als je hier vaker kwam of ook mee gaat doen met FMTquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat ik hier nooit komt,itt tot andere SC. Arrogantie
Vind je het gek dat ik je niet mag als je alleen maar linken dumpt. Dat heeft verder niks arrogantie te maken. Maar meer er mee dat je irritant bent. Dat zeg ik verkeerd. Dat ik je irritant vindquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat ik hier nooit komt,itt tot andere SC. Arrogantie
Ik kijk juist heel weinig filmsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie wel, je post idd alleen een link en bent dan weer foetsie, het is toegestaan, maar het zou leuker zijn als je hier vaker kwam of ook mee gaat doen met FMT
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik je niet mag als je alleen maar linken dumpt. Dat heeft verder niks arrogantie te maken. Maar meer er mee dat je irritant bent. Dat zeg ik verkeerd. Dat ik je irritant vind
Nou en :-) we kijken hier niet 3 films per dag met zijn allen... (uitzonderngen daargelaten)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik kijk juist heel weinig films
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
En volgens mij heb ik al vaker gezegd dat ik het leuk zou vinden als je eens wat vaker lang zou komen en dan normaal mee praat. Wat ik dan best netjes vind van me zelf
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en :-) we kijken hier niet 3 films per dag met zijn allen... (uitzonderngen daargelaten)
Dan kom je er gewoon over kletsen hier toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik kijk juist heel weinig films
[..]
Aziatischquote:
Italie faaltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Italië naar huis. Weer iets onverwachts...
Checken *streaming site*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Aziatisch
Wordt ook wel Poetry genoemd, geweldig mooie film
Jammer, had hun liever door zien gaan. Hoop dat Suarez geschorst wordt voor de rest van het toernooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Italië naar huis. Weer iets onverwachts...
Dan denk je aan de eene kant. Positief voor NL, maar aan de andere kant. Zijn zij op dit moment gewoon zo slecht, of zijn die andere landen dan opeens zo goed. Want dan kunnen "we" de borst nat makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef sasquatsch het volgende:
En weer ligt een favoriet uit het toernooi.
Tom Cruise in SW??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik mag toch hopen van niet...
http://geektyrant.com/new(...)tar-wars-episode-vii
Denk je??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, een cameo van een paar seconden is niet erg. Zolang het daar maar bij blijft.
Het is vast alleen maar om meer kijkers/bioscoopbezoekers te trekken.quote:
quote:Think Outside the Box
You are driving down the road in your car on a wild, stormy night, when you pass a bus stop and you see three people waiting for the bus:
1. An old lady who looks as if she is about to die.
2. An old friend who once saved your life.
3. The perfect partner you have been dreaming about.
Which one would you choose to offer a ride to, knowing that there could only be one passenger in your car? Think, before you continue reading.
This is a moral/ethical dilemma that was once actually used as part of a job application. You could pick up the old lady, because she is going to die, and thus you should save her first. Or you could take the old friend because he once saved your life, and this would be the perfect chance to pay him back. However, you may never be able to find your perfect mate again.
The candidate who was hired (out of 200 applicants) had no trouble coming up with his answer. She simply answered: "I would give the car keys to my old friend and let him take the lady to the hospital. I would stay behind and wait for the bus with the partner of my dreams."
Sometimes, we gain more if we are able to give up our stubborn thought limitations. Never forget to "Think Outside of the Box."
However, the correct answer is to run the old lady over and put her out of her misery, have sex with the perfect partner against the bus stop, then drive off with the old friend for some beers.
God, I just love happy endings.
ahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is vast alleen maar om meer kijkers/bioscoopbezoekers te trekken.
Eensch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Aziatisch
Wordt ook wel Poetry genoemd, geweldig mooie film
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik mag toch hopen van niet...
http://geektyrant.com/new(...)tar-wars-episode-vii
Ik heb ook iets heel groots in mijn broekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt als iets wat mijn zusje zou kijken.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets heel groots in mijn broek, wil ze dat misschien zien?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een paarden dildo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij is deze een beetje op het randje. Ik had het over Wallach die overleden met 98... niet over Robby's love interestsquote:
LOLquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij is deze een beetje op het randje. Ik had het over Wallach die overleden met 98... niet over Robby's love interests
* dyonvbaal kijkt in de spiegel, begint te huilenquote:
ow lekker!quote:
Reclame toch wel eens gezien??quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
* dyonvbaal kijkt in de spiegel, begint te huilen
Je snapt de grap niet...quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Reclame toch wel eens gezien??
quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
ik kijk in de spiegel en ik zie de olifant...
ook de mijne niet. ik heb 4-0 ingevuld...voor messi en zoquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet volgens mijn voorspelling helaas.
Njos kan al beter voorspellen dan ik het kan.. dusquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:48 schreef drakin het volgende:
De Amersfoortse dierentuin heeft een stokstaartje die beter kan voorspellen
Toch nog niet zo goed als dat stokstaartjequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Njos kan al beter voorspellen dan ik het kan.. dus
Waren we allemaal maar stokstaartjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch nog niet zo goed als dat stokstaartje
Andere landen hebben andere dieren, maar wij hebben een stokstaartjequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waren we allemaal maar stokstaartjes
We hebben ook een WKavia, maar buiten dan. Andere landen zijn stomquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Andere landen hebben andere dieren, maar wij hebben een stokstaartje
Helemaal niet, ik ga er graag heen op vakantie. Als ze daar over voetbal praten versta ik het toch nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We hebben ook een WKavia, maar buiten dan. Andere landen zijn stom
Top-WKquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
hoeveel geluk kun je hebben dat je toevallig de bal op je bovenbeen krijgt en hij zo het doel in stuiterd...
Leuk om naar te kijken, maar qua uitslagen het slechtste wk dat ik me kan herinneren. Wat een belachelijke uitslagen af en toe... Zo onvoorspelbaarquote:
Daarom is het een fantastisch WK. En het helpt dat Nederland ook wintquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken, maar qua uitslagen het slechtste wk dat ik me kan herinneren. Wat een belachelijke uitslagen af en toe... Zo onvoorspelbaar
Ik ben dan weer zo'n paranoïde figuur die gaat nadenken. Hoe kan het dat Spanje opeens zo slecht is? Hebben ze de afgelopen jaren geluk gehad, waren ze zo goed of was er nog een 3de factor die van ver buiten de grenzen kwam en er voor gezorgd hebben dat ze zouden winnen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom is het een fantastisch WK. En het helpt dat Nederland ook wint
Vermoeidheid man. De meeste spelers hebben dit seizoen 50 wedstrijden in de benen. Als je zag hoe Robben een gerenommeerde verdediger als Ramos helemaal kapot liep...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n paranoïde figuur die gaat nadenken. Hoe kan het dat Spanje opeens zo slecht is? Hebben ze de afgelopen jaren geluk gehad, waren ze zo goed of was er nog een 3de factor die van ver buiten de grenzen kwam en er voor gezorgd hebben dat ze zouden winnen...
Dat moet je aan de Nigeriaanse voetballer vragen.quote:
Ja hoor, nergens last van. Maar vind het lief dat je bezorgd om me bentquote:
Zag er pijnlijk uitquote:
Word gespaard.quote:
Was dat deze: http://www.thepoke.co.uk/(...)z-eating-a-shoulder/quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:33 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die armbreuk?
Whehequote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat deze: http://www.thepoke.co.uk/(...)z-eating-a-shoulder/
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vermoeidheid man. De meeste spelers hebben dit seizoen 50 wedstrijden in de benen. Als je zag hoe Robben een gerenommeerde verdediger als Ramos helemaal kapot liep...
Pas tegen Australië speelde Spanje best wel aardig. Te laat.
Bespaardquote:
Er staan meer op die pagina, maar de bovenste telt toch wel als gebroken arm?quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind die walking dead plaatjes van suarrez ook wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Ja,dat maakt het over voetbal hebben tenminste nog draaglijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind die walking dead plaatjes van suarrez ook wel leuk![]()
[ afbeelding ]
films? Was dat... er is nog 2 weken voetbal op tvquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja,dat maakt het over voetbal hebben tenminste nog draaglijk.
Maarre iemand nog een leuke filmtip voor vanavond?
Italian for Beginnersquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja,dat maakt het over voetbal hebben tenminste nog draaglijk.
Maarre iemand nog een leuke filmtip voor vanavond?
Sla 'm op z'n bek.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
bah er rijdt een ijscowagen door wijchen noord... maar het galmt hier in de wijken zo erg, dat ik nou al 10 minuten naar het zelfde deuntje aan het luisteren ben. Word er gek van...
Why?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:49 schreef picodealion het volgende:
Robby, heb jij ervaring met lucide dromen?
Die duurt erg lang voor ik hem binnen heb, heb je nog een andere tip?quote:
Zei ik iets verkeerd?quote:
Vind ik nou echt iets voor jou om je mee bezig te houden.quote:
Lars and the real girlquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Die duurt erg lang voor ik hem binnen heb, heb je nog een andere tip?
Haha, nee niet echtquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind ik nou echt iets voor jou om je mee bezig te houden.
Ik ben er sinds gisteren ingedoken, volgens mij heb ik er wel aanleg voor maar voor alsnog weinig succes. Al was ik me zonet tijdens mijn powernap wel volledig bewust van dat ik in een REM-slaap belandde. Aparte ervaring.
Dat zou ik echt niet durven. Mijn ex had daar een keer een bad trip van gehad die maar bleef terugkomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Robby87 het volgende:
Maar ik heb wel zin om een keertje met jou samen LSD te doen, voel je daar wat voor pico?
Indrukwekkende docu, je valt van de ene in de andere verbazingquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zal ik eens gaan kijken? Ik heb dit tot mijn beschikking:
Dear zachary
Dat klinkt echt engquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, nee niet echt, ik heb wel een aantal keer een slaapverlamming gehad. De eerste keer was dat echt heel erg eng, de andere keren des te bijzonderder. De tweede keer had ik zware hallucinaties en dacht ik dat ik in de hel was beland (echt). Gelukkig niet meer meegemaakt, want het is niet zo heel prettig.
Hm, ik ben er een keer aan begonnen maar ik kon het echt niet volgen eigenlijk. Steeds nieuwe mensen en het ging zo snel allemaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Indrukwekkende docu, je valt van de ene in de andere verbazing
Okee, dat vind ik wel een goed idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:19 schreef Robby87 het volgende:
En Django Unchained natuurlijk, foei ga die eens snel kijken
Ik heb 2x paddo's gedaan en beide keren een bad trip gehad. LSD lijkt me geen goed plan, LSA of Trip-E zou ik nog wel eens willen doen maar dan moet ik je beter kennen. Ik ben erachter gekomen dat trippen met mensen die je niet 100% vertrouwt niet goed voor me isquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Robby87 het volgende:
Maar ik heb wel zin om een keertje met jou samen LSD te doen, voel je daar wat voor pico?
Toy Story 3 vind ik verreweg de beste uit die lijst.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
- Anna Karenina
- Brave
- Dear zachary
- Django unchained
- Frankenweenie
- Hitchcock
- How to train your dragon
- lawless
- looper
- madagascar 3
- men in black 3
- premium rush
- the impossible
- the bling ring
- the hobbit
- the iron lady
- the kings of summer
- the master
- toy story 3
- zero dark thirty
Srsly?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toy Story 3 vind ik verreweg de beste uit die lijst.
Paddestoelen vind ik ook al ver gaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou wel een keer paddestoelen willen proberenmaar verder dan dat durf ik echt niet te gaan
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
- toy story 3
- Anna Karenina
- Frankenweenie
- premium rush
binnen, ik ga nu kijkenquote:
Alsof vrouwen dat kijkenquote:
Gast, koop een opblaaspop ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:56 schreef Robby87 het volgende:
Er zijn heel vrouwvriendelijke pornofilmpjes hoor. Verbreed je horizon eens.
How to train your dragon is écht leukquote:
Je seksistische grapjes zijn de laatste dagen weer flink toegenomen. Ja, ik lurk.quote:
Daarom blijft het ook alleen bij zou willen proberenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paddestoelen vind ik ook al ver gaankun je ook goed naar van worden.
Wat is Anna Karenina een vervelende film zeg...quote:
Dit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is Anna Karenina een vervelende film zeg...
Euh, ja.quote:
Was een grapje he.quote:
Porno voor vrouwen heet pornaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn speciale secties voor vrouwen op pornosites.
aha,dat is wat nieuwsquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Porno voor vrouwen heet porna
Vorige week kwam ik daar achter
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef picodealion het volgende:
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
Geweldige verhaaltjesquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef picodealion het volgende:
'Mijn wenkbrauwen waren altijd mijn lust en mijn leven. Alleen heb ik ze nu niet meer, want ik heb een vriendin die leert voor schoonheidsspecialiste laten oefenen op me en ze heeft ze per ongeluk weggeharst. Weet iemand manieren om de haartjes sneller te laten teruggroeien? Ze behandelt me nu steeds met een laser, maar dat lijkt niet op te schieten. Sorry, is zo'n laser voor permanente haarverwijdering? De hoer! Alleen omdat ik haar scharrel had ingepikt, zeker.’quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef picodealion het volgende:
Die vond ik ook het mooiste jahquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
'Mijn wenkbrauwen waren altijd mijn lust en mijn leven. Alleen heb ik ze nu niet meer, want ik heb een vriendin die leert voor schoonheidsspecialiste laten oefenen op me en ze heeft ze per ongeluk weggeharst. Weet iemand manieren om de haartjes sneller te laten teruggroeien? Ze behandelt me nu steeds met een laser, maar dat lijkt niet op te schieten. Sorry, is zo'n laser voor permanente haarverwijdering? De hoer! Alleen omdat ik haar scharrel had ingepikt, zeker.’
Ik zit op het verkeerde forumquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef picodealion het volgende:
Die is leuk ja, alleen jammer dat er zoveel troll topics tussen zittenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef picodealion het volgende:
Het doel is vermaken, niet correct zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:29 schreef picodealion het volgende:
Ook jammer dat de posts worden herschreven voor de tumblr. Ik snap 't wel, ze vatten ook vervolgposts erin samen, maar het is vaak wel wat sensationeler dan het originele topic.
Al die verhalen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef picodealion het volgende:
75? Ik heb gisteren 1750 euro aan rekeningen betaald. Dat deed pas zeerquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben zo juist in 10 tellen 75euro armer gemaakt...
Had me vanochtend buiten gesloten. De specialist komt, pakt een stuk plastick en een soort siliconenspray. Haalt dat door de deur en open... 10 tellen... 75 euro
nou en... het gaat om het idee. Maar vertel, waar zijn die 1750 aan opgegaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
75? Ik heb gisteren 1750 euro aan rekeningen betaald. Dat deed pas zeer
Alimentatie, autoverzekering, wegenbelasting, nieuwe lenzen, ANWB lidmaatschap, paardrijles van mijn dochter, 2 nieuwe bedden voor de kinderen, telefoonrekening, kostgeld en 2 overige rekeningen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou en... het gaat om het idee. Maar vertel, waar zijn die 1750 aan opgegaan
Ik moet ook gewoon mijn huur, autoverzekering, wegenbelasting, telefoonrekening en dergelijke betalen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alimentatie, autoverzekering, wegenbelasting, nieuwe lenzen, ANWB lidmaatschap, paardrijles van mijn dochter, 2 nieuwe bedden voor de kinderen, telefoonrekening, kostgeld en 2 overige rekeningen.
Als pleister op de wond heb ik ook een nieuwe onderdelen voor mijn 7-jaar oude PC besteld
tuurlijk, maar even 1750 kwijtraken doet altijd pijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon mijn huur, autoverzekering, wegenbelasting, telefoonrekening en dergelijke betalen...
Tja, je hebt er wel 2 schatten van kinderen voor teruggekregen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar even 1750 kwijtraken doet altijd pijn
Bonnetje ben ik kwijt, dus ik betaal nog ruwweg 110.000 tot hun 21e...quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, je hebt er wel 2 schatten van kinderen voor teruggekregen...
Je krijgt er veel voor terugquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bonnetje ben ik kwijt, dus ik betaal nog ruwweg 110.000 tot hun 21e...
Dat is snel verdiend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Had me vanochtend buiten gesloten. De specialist komt, pakt een stuk plastick en een soort siliconenspray. Haalt dat door de deur en open... 10 tellen... 75 euro
Er zijn dagen waarop ik ze niet verdien in dat tempoquote:
Grappig, ik heb vandaag 75¤ verdiend. Iemand had zich buitengesloten. Ik mijn muggenspray en ruitenkrabber gepakt, deur ingetrapt en 75¤ gecashed. Sommige mensen zijn zo goedgelovigquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij was niet zo blij met z'n doelpuntquote:
Jij hebt iets met paarden?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben Django unchained aan het kijken.
Django in dat blauwe pak op z'n paard
Nee totaal niet, maar de manier hoe hij op dat paard rijdtquote:
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Robby87 het volgende:
Dat is ook z'n echte paard toch?
Die hij thuis in de garage heeft staan bedoel ik.
Ja ik sta er achter. Ik vind dat de F1 met zijn tijd mee moet gaan en de nieuwe motoren is daar een goede stap in. Zeker als die technologie straks ook in gewone auto's gebruikt kan gaan worden. Het is jammer dat het geluid minder is, maar dat is imho niet zo belangrijk. Belangrijker vind ik dat het steeds meer entertainment lijkt te worden dan een sport en daar zouden ze iets aan moeten doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Sas, sta jij achter je onderschrift? Vind je het niet een beetje vernederend dat de formule3 sneller zijn dan de langzaamste teams in de f1?
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:18 schreef picodealion het volgende:
Zusje deed me gewoon pijn om af te zien. Tenenkrommend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |