Ik zal het onthouden voor een volgende vraag...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, maar er stond, als het kan. Dus kon ik ook lekker makkelijk doen.
Zo te zien is niks hier toegestaan volgens jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat je hier nog steeds dit soort dingen post? Dikke faal indeed...
O zeker wel. Maar als je hier verder nooit komt buiten als je alleen maar van dat soort dingen hierneer gooit die toch niemand leest...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zo te zien is niks hier toegestaan volgens jou.
FMT leden zijn ook nooit tevreden,zelfs als het gaat om films.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O zeker wel. Maar als je hier verder nooit komt buiten als je alleen maar van dat soort dingen hierneer gooit die toch niemand leest...
nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
FMT leden zijn ook nooit tevreden,zelfs als het gaat om films.
Je weet toch wat de MPAA is??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijk
Het mag hier hoor, maar iets meer van je Ninjaskills laten zien wordt hier nog meer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zo te zien is niks hier toegestaan volgens jou.
Heb je gelezen wat ik gereageerd heb? Ik lees je linken niet. Aangezien dat het enige is dat je posten daarna weer spoorloos bent tot de volgende link.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet toch wat de MPAA is??
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Het mag hier hoor, maar iets meer van je Ninjaskills laten zien wordt hier nog meer gewaardeerd.
Vind je het gek dat ik hier nooit komt,itt tot andere SC. Arrogantiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik gereageerd heb? Ik lees je linken niet. Aangezien dat het enige is dat je posten daarna weer spoorloos bent tot de volgende link.
Ik snap de frustratie wel, je post idd alleen een link en bent dan weer foetsie, het is toegestaan, maar het zou leuker zijn als je hier vaker kwam of ook mee gaat doen met FMTquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat ik hier nooit komt,itt tot andere SC. Arrogantie
Vind je het gek dat ik je niet mag als je alleen maar linken dumpt. Dat heeft verder niks arrogantie te maken. Maar meer er mee dat je irritant bent. Dat zeg ik verkeerd. Dat ik je irritant vindquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat ik hier nooit komt,itt tot andere SC. Arrogantie
Ik kijk juist heel weinig filmsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie wel, je post idd alleen een link en bent dan weer foetsie, het is toegestaan, maar het zou leuker zijn als je hier vaker kwam of ook mee gaat doen met FMT
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik je niet mag als je alleen maar linken dumpt. Dat heeft verder niks arrogantie te maken. Maar meer er mee dat je irritant bent. Dat zeg ik verkeerd. Dat ik je irritant vind
Nou en :-) we kijken hier niet 3 films per dag met zijn allen... (uitzonderngen daargelaten)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik kijk juist heel weinig films
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
En volgens mij heb ik al vaker gezegd dat ik het leuk zou vinden als je eens wat vaker lang zou komen en dan normaal mee praat. Wat ik dan best netjes vind van me zelf
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en :-) we kijken hier niet 3 films per dag met zijn allen... (uitzonderngen daargelaten)
Dan kom je er gewoon over kletsen hier toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik kijk juist heel weinig films
[..]
Aziatischquote:
Italie faaltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Italië naar huis. Weer iets onverwachts...
Checken *streaming site*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Aziatisch
Wordt ook wel Poetry genoemd, geweldig mooie film
Jammer, had hun liever door zien gaan. Hoop dat Suarez geschorst wordt voor de rest van het toernooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Italië naar huis. Weer iets onverwachts...
Dan denk je aan de eene kant. Positief voor NL, maar aan de andere kant. Zijn zij op dit moment gewoon zo slecht, of zijn die andere landen dan opeens zo goed. Want dan kunnen "we" de borst nat makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef sasquatsch het volgende:
En weer ligt een favoriet uit het toernooi.
Tom Cruise in SW??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik mag toch hopen van niet...
http://geektyrant.com/new(...)tar-wars-episode-vii
Denk je??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, een cameo van een paar seconden is niet erg. Zolang het daar maar bij blijft.
Het is vast alleen maar om meer kijkers/bioscoopbezoekers te trekken.quote:
quote:Think Outside the Box
You are driving down the road in your car on a wild, stormy night, when you pass a bus stop and you see three people waiting for the bus:
1. An old lady who looks as if she is about to die.
2. An old friend who once saved your life.
3. The perfect partner you have been dreaming about.
Which one would you choose to offer a ride to, knowing that there could only be one passenger in your car? Think, before you continue reading.
This is a moral/ethical dilemma that was once actually used as part of a job application. You could pick up the old lady, because she is going to die, and thus you should save her first. Or you could take the old friend because he once saved your life, and this would be the perfect chance to pay him back. However, you may never be able to find your perfect mate again.
The candidate who was hired (out of 200 applicants) had no trouble coming up with his answer. She simply answered: "I would give the car keys to my old friend and let him take the lady to the hospital. I would stay behind and wait for the bus with the partner of my dreams."
Sometimes, we gain more if we are able to give up our stubborn thought limitations. Never forget to "Think Outside of the Box."
However, the correct answer is to run the old lady over and put her out of her misery, have sex with the perfect partner against the bus stop, then drive off with the old friend for some beers.
God, I just love happy endings.
ahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is vast alleen maar om meer kijkers/bioscoopbezoekers te trekken.
Eensch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Aziatisch
Wordt ook wel Poetry genoemd, geweldig mooie film
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik mag toch hopen van niet...
http://geektyrant.com/new(...)tar-wars-episode-vii
Ik heb ook iets heel groots in mijn broekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt als iets wat mijn zusje zou kijken.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets heel groots in mijn broek, wil ze dat misschien zien?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets heel groots in mijn broek, wil ze dat misschien zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |