Ik vind het er op een of andere manier enorm pauper uitzien.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wauw! Wat jammer dat zo iets niet aanslaat. Ik zou graag in zo'n wijk willen wonen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er futuristisch uitzienquote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind het er op een of andere manier enorm pauper uitzien.
Jou geloof ik blind. Wil je een coupon of directe uitbetaling?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Df, ik krijg nog een puntje van je voor confessions of a dangerous mind (laatste post vorig topic)
Haha. Gaat me er om dat ik dan boven waaghals eindig deze maandquote:Op maandag 23 juni 2014 11:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jou geloof ik blind. Wil je een coupon of directe uitbetaling?
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Gaat me er om dat ik dan boven waaghals eindig deze maand
Meestal ben ik de bovenliggende partij jaquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?
Dat wil ik toch heul niet weten!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Meestal ben ik de bovenliggende partij ja
Als je wil dat die periode terugkomt hoef je het maar te zeggen hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou dat is al ehh... lang geleden. Daarna kwam de periode waarin Sands elke maand bovenaan stond... en die doet ook al 3 of 4 maanden niet meer mee
Je mag best wat vaker weer meespelen hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je wil dat die periode terugkomt hoef je het maar te zeggen hoor.
Ja doe die periode maar terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
We houden wel van je hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Welke webwinkel? Bij Bol vind ik ze altijd razendsnel.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Zaterdag 2 spellen besteld, bij 2 winkels. En ze hebben alle 2 4 tot 8 werkdagen nodig om het spel te kunnen verzenden, terwijl het op voorraad is... ik vind dat best slecht eigenlijk...
yourgamezone en all4games (daar waren ze het goedkoopstquote:Op maandag 23 juni 2014 13:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Welke webwinkel? Bij Bol vind ik ze altijd razendsnel.
vind ik leukquote:
Ehm, goeie vraag. Aziatische films, maar daar weet ik ook weinig vanquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?
Misschien is nu het moment om dan een Aziatische filmvraag te stellen?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, goeie vraag. Aziatische films, maar daar weet ik ook weinig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |