quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Denk je dat ze niet ver zullen komen?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal best, nou ze door zijn. Heeft lang geduurd en ze hebben nou niet overtuigend gespeeld...
Als ze zo blijven spelen niet nee. Ik had meer van ze verwacht en beter spel ookquote:Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk je dat ze niet ver zullen komen?
Ik heb de wedstrijd niet gezien trouwens, ik hoor het wel als er wat gebeurt
Dat is ie volgens mij ook...quote:Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef Robby87 het volgende:
België speelde slecht. Ik vind die Hazard zo'n egotripper met een smoel alsof die een wereldster is.
Dat is dan weer wat anders. Hij speelt inderdaad slecht, maar dan kan die nog wel die "wereldster" zijn die iedereen zegtquote:Op zondag 22 juni 2014 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd dat het zo'n geweldenaar is, nog niks van gezien.
Dat kan ik me bij Zuid Korea - Algerije niet voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat iedereen naar het voetbal kijkt.
Het staat op de achtergrond aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij Zuid Korea - Algerije niet voorstellen
Bij mij ook;.. maar he vast niet bij Njos en Sands en Drakin en etc...quote:
Hugo Borst had het vandeweek over wat de spelers verdienen....quote:Op zondag 22 juni 2014 21:54 schreef Robby87 het volgende:
Bij mij ook op de achtergrond. Die keeper van Korea (de rest trouwens ook) kan er echt geen kut van
Hoe?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, laat je eens van je beste kant zien... vrolijk me eens op
Op een manier die jij denkt dat werktquote:
Tetten overal tetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:02 schreef picodealion het volgende:
Orange is the New Black net afgekeken. Wat een goede paar laatste afleveringen
Ik heb inderdaad niet gekeken. Ik zie nu dat ik er weer naast zat met mijn voorspelling.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij mij ook;.. maar he vast niet bij Njos en Sands en Drakin en etc...
Helaas wel even bij Sas thuis.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij mij ook;.. maar he vast niet bij Njos en Sands en Drakin en etc...
Gaat de tv niet uit als jij er bent?quote:
We hebben ook film gekeken, geslapen en zijn vandaag even naar een leuk festival geweest. Dus het was grlukkig niet de hele tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat de tv niet uit als jij er bent?
Dyon ook nietquote:
Arme Dyon die nu zo'n vrouw misloopt en Gelukkig heeft Sas nu een jonger vriendinnetje.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook zijn moeder kunnen zijn.
Niks mis met rijpe vrouwen.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook zijn moeder kunnen zijn.
Nou dat is al ehh... lang geleden. Daarna kwam de periode waarin Sands elke maand bovenaan stond... en die doet ook al 3 of 4 maanden niet meer meequote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het trouwens schokkend dat ik na een week vakantie alsnog bijna bovenaan sta. Waar is toch die tijd dat we 30 topics in een maand hadden en DF gewoon 100 scoorde?
Er is weer nieuw bloed nodigquote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het trouwens schokkend dat ik na een week vakantie alsnog bijna bovenaan sta. Waar is toch die tijd dat we 30 topics in een maand hadden en DF gewoon 100 scoorde?
Jaquote:
Werk enzo. Paar keer level up gegaan, en de bosses zijn nu een stuk moeilijker.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef picodealion het volgende:
quote:
Ja dat maakt wel een verschil. En er zijn ook wat oude spelers weggevallen, SoK en SoSEK bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou dat is al ehh... lang geleden. Daarna kwam de periode waarin Sands elke maand bovenaan stond... en die doet ook al 3 of 4 maanden niet meer mee
Ook. Ik heb ook regelmatig dat ik een vraag post en er geen enkele reactie, zelfs geen gok komt. Dan heb ik ook weinig zin om een vraag te onderhouden. Voelt dan een beetje als in mezelf pratenquote:Op maandag 23 juni 2014 09:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Er is weer nieuw bloed nodig
De huidige groep onderhoudt vragen minder actief en stelt minder opstarters
Nicequote:Op maandag 23 juni 2014 10:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja
[..]
Werk enzo. Paar keer level up gegaan, en de bosses zijn nu een stuk moeilijker.
Ik vind het er op een of andere manier enorm pauper uitzien.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wauw! Wat jammer dat zo iets niet aanslaat. Ik zou graag in zo'n wijk willen wonen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er futuristisch uitzienquote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind het er op een of andere manier enorm pauper uitzien.
Jou geloof ik blind. Wil je een coupon of directe uitbetaling?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Df, ik krijg nog een puntje van je voor confessions of a dangerous mind (laatste post vorig topic)
Haha. Gaat me er om dat ik dan boven waaghals eindig deze maandquote:Op maandag 23 juni 2014 11:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jou geloof ik blind. Wil je een coupon of directe uitbetaling?
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Gaat me er om dat ik dan boven waaghals eindig deze maand
Meestal ben ik de bovenliggende partij jaquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?
Dat wil ik toch heul niet weten!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Meestal ben ik de bovenliggende partij ja
Als je wil dat die periode terugkomt hoef je het maar te zeggen hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou dat is al ehh... lang geleden. Daarna kwam de periode waarin Sands elke maand bovenaan stond... en die doet ook al 3 of 4 maanden niet meer mee
Je mag best wat vaker weer meespelen hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je wil dat die periode terugkomt hoef je het maar te zeggen hoor.
Ja doe die periode maar terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
We houden wel van je hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Welke webwinkel? Bij Bol vind ik ze altijd razendsnel.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Zaterdag 2 spellen besteld, bij 2 winkels. En ze hebben alle 2 4 tot 8 werkdagen nodig om het spel te kunnen verzenden, terwijl het op voorraad is... ik vind dat best slecht eigenlijk...
yourgamezone en all4games (daar waren ze het goedkoopstquote:Op maandag 23 juni 2014 13:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Welke webwinkel? Bij Bol vind ik ze altijd razendsnel.
vind ik leukquote:
Ehm, goeie vraag. Aziatische films, maar daar weet ik ook weinig vanquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah. wat is Waaghals' achilleshiel moviewise?
Misschien is nu het moment om dan een Aziatische filmvraag te stellen?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, goeie vraag. Aziatische films, maar daar weet ik ook weinig van
Ik zit er hard aan te denken om eens frambozen te gaan plukken of verder met het breien van een rokje te gaan.quote:
Waarom niet allebei? Wel uitkijken dat je rokje niet vies wordt. Is het een rok voor Sas?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit er hard aan te denken om eens frambozen te gaan plukken of verder met het breien van een rokje te gaan.
Nou nee. Ik ben niet van plan om een rok te gaan dragen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom niet allebei? Wel uitkijken dat je rokje niet vies wordt. Is het een rok voor Sas?
Maar drakin vindt dat toch sexy? Kunnen jullie een leuk rollenspel rond bedenken.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben niet van plan om een rok te gaan dragen.
Maar je moet wel je haar laten groeien van d'r?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben niet van plan om een rok te gaan dragen.
Ik heb zondag genoeg sexy mannen in rokken en met lang haar gezien, ik ben weer even tevreden.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar drakin vindt dat toch sexy? Kunnen jullie een leuk rollenspel rond bedenken.
Lijkt me wel wat, ben nog steeds niet in EYE geweest en wil er wel een keertje kijken.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef hornage het volgende:
En nog een betere link: https://www.eyefilm.nl/ex(...)80%93-the-exhibition
Geinteresseerden?
Doe je goed! Ik zak alleen maar verder wegquote:
Ik sta op plek 34578 bij scorito.comquote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik zak alleen maar verder weghard op weg om de laatste te worden
Ik doe alleen op fok en daar sta ik op een stabiele 518de plek...quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik sta op plek 34578 bij scorito.com
Ik zak nu ook weer weg. Maar we hebben dat screenshot nogquote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik zak alleen maar verder weghard op weg om de laatste te worden
ja ja.. geniet er maar van danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zak nu ook weer weg. Maar we hebben dat screenshot nog
Maar jij gaat het straks allemaal inhalen bij de volgende ronde.quote:
Vet man! Eindelijk! Kunnen ze eindelijk een waardige opvolging maken voor de eerste film!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef picodealion het volgende:
New sequel to The Matrix announced for 2016
Nou, dan zijn we al met z'n tweeënquote:Op maandag 23 juni 2014 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, ben nog steeds niet in EYE geweest en wil er wel een keertje kijken.
Ik denk dat het nog veel erger kanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Vet man! Eindelijk! Kunnen ze eindelijk een waardige opvolging maken voor de eerste film!
quote:
Never gonna give the hope up verdorie!quote:
Vind ik eigenlijk best een lieve uitspraak, ik denk dat Pico van ons houdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Never gonna give the hope up verdorie!
Was toch al bekend dat die zou komen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef picodealion het volgende:
New sequel to The Matrix announced for 2016
Jawel, maar er stond, als het kan. Dus kon ik ook lekker makkelijk doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Hier zit niet 1 sequel/prequel in. Heb je de vraag dan überhaupt wel gelezen?
dat je hier nog steeds dit soort dingen post? Dikke faal indeed...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dikke faal van MPAA
Deze subreddit is nog meer bekender geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |