ook de mijne niet. ik heb 4-0 ingevuld...voor messi en zoquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet volgens mijn voorspelling helaas.
Njos kan al beter voorspellen dan ik het kan.. dusquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:48 schreef drakin het volgende:
De Amersfoortse dierentuin heeft een stokstaartje die beter kan voorspellen
Toch nog niet zo goed als dat stokstaartjequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Njos kan al beter voorspellen dan ik het kan.. dus
Waren we allemaal maar stokstaartjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch nog niet zo goed als dat stokstaartje
Andere landen hebben andere dieren, maar wij hebben een stokstaartjequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waren we allemaal maar stokstaartjes
We hebben ook een WKavia, maar buiten dan. Andere landen zijn stomquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Andere landen hebben andere dieren, maar wij hebben een stokstaartje
Helemaal niet, ik ga er graag heen op vakantie. Als ze daar over voetbal praten versta ik het toch nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We hebben ook een WKavia, maar buiten dan. Andere landen zijn stom
Top-WKquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
hoeveel geluk kun je hebben dat je toevallig de bal op je bovenbeen krijgt en hij zo het doel in stuiterd...
Leuk om naar te kijken, maar qua uitslagen het slechtste wk dat ik me kan herinneren. Wat een belachelijke uitslagen af en toe... Zo onvoorspelbaarquote:
Daarom is het een fantastisch WK. En het helpt dat Nederland ook wintquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken, maar qua uitslagen het slechtste wk dat ik me kan herinneren. Wat een belachelijke uitslagen af en toe... Zo onvoorspelbaar
Ik ben dan weer zo'n paranoïde figuur die gaat nadenken. Hoe kan het dat Spanje opeens zo slecht is? Hebben ze de afgelopen jaren geluk gehad, waren ze zo goed of was er nog een 3de factor die van ver buiten de grenzen kwam en er voor gezorgd hebben dat ze zouden winnen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom is het een fantastisch WK. En het helpt dat Nederland ook wint
Vermoeidheid man. De meeste spelers hebben dit seizoen 50 wedstrijden in de benen. Als je zag hoe Robben een gerenommeerde verdediger als Ramos helemaal kapot liep...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n paranoïde figuur die gaat nadenken. Hoe kan het dat Spanje opeens zo slecht is? Hebben ze de afgelopen jaren geluk gehad, waren ze zo goed of was er nog een 3de factor die van ver buiten de grenzen kwam en er voor gezorgd hebben dat ze zouden winnen...
Dat moet je aan de Nigeriaanse voetballer vragen.quote:
Ja hoor, nergens last van. Maar vind het lief dat je bezorgd om me bentquote:
Zag er pijnlijk uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |