Word in dat filmpje de Moonhoax onthult?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Filmpje gezien in het Colombiatopic?
ja, met je escobarchick.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Filmpje gezien in het Colombiatopic?
Eens met Steve Buscemi.quote:
Volgende keer spuug ik op je shoarma.quote:
Morgen NL kijken in een Chileens restaurant.quote:
Juist dan moet je wel fooi geven oetlulquote:Op zondag 22 juni 2014 18:43 schreef Kwaliteit het volgende:
fooi geven als je via thuisbezorgd.nl hebt besteld
Arnogod zegt het ookquote:
Ja, fooi moet je verdienen door goede service of door heel lekker eten. Bij shoarma kan dat niet en je hebt al bezorg kosten.quote:
En nu hoop je op Mexico in de volgende ronde?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Morgen NL kijken in een Chileens restaurant.
NL-Spanje in Spaans restaurant.
Ik mis een a.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Belrus gespot. Snap je hem. Bel - Rus. Belrus
Hhahahahahhahahahaa. Niet grappigquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Of Belarus (Wit-Rusland)quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
ik moet helemaal nietsquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Juist dan moet je wel fooi geven oetlul
Dit is duidelijk humor met een lege maag.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Ja leuk, in een land waar ze weinig salaris krijgen en leven van fooien.quote:
Buschauffeur wel hoor. Kaartjes kosten 2.20 dan geef ik ze die 30 cent cadeau.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, fooi moet je verdienen door goede service of door heel lekker eten. Bij shoarma kan dat niet en je hebt al bezorg kosten.
Je geeft je vliegtuigmaatschappij of buschauffeur ook geen fooi.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
België is echt slecht. In groep B zouden ze 0 punten pakken.
Ik begrijp het wel, maar snap het niet. Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
jawel ik moest lachequote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hhahahahahhahahahaa. Niet grappig
Het wordt tijd dat je wat gaat eten, je humor lijdt er onderquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
En nu hoop je op Mexico in de volgende ronde?
Nee, leg eens uit...quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, fooi moet je verdienen door goede service of door heel lekker eten. Bij shoarma kan dat niet en je hebt al bezorg kosten.
Dan nog, moet je maar een beter systeem bedenken, of een andere baan zoekenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk, in een land waar ze weinig salaris krijgen en leven van fooien.
Eensch. Waarom (altijd) fooi geven... Je geeft de cassiere die je vriendelijk heeft geholpen toch ook geen fooi?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een applaus geven na een veilige landingquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je eigen grap uitleggen nadat je hem net gemaakt hebtquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Wacht maar, als Wales ooit tegen Rusland speelt.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Origiquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou Lukaku wisselen voor die andere neger.
Die Belgen ookquote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
Die Russen missen scherpte, die spelen allemaal in Siberië.
Je bent zelf een trechter.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Witsel schijnt ook zo'n topper te zijn. Is zo traag als dikke stront door een trechter.
Ik klap ook altijd na een uitstekende acteerprestatie van J. Alba.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een applaus geven na een veilige landing
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar, als Wales ooit tegen Rusland speelt.
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]Een Kroatisch restaurant wordt moeilijk idd.
Benteke is geblesseerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou Lukaku wisselen voor die andere neger.
Ja dat is ook domquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een applaus geven na een veilige landing
Met FIFA13 is Hazard een held. Hier meer een leuk lopertje, maar dat is het dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Witsel schijnt ook zo'n topper te zijn. Is zo traag als dikke stront door een trechter.
Ik vond Italië - Costa Rica ook een flopshow.quote:
Zo hoort het ookquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik klap ook altijd na een uitstekende acteerprestatie van J. Alba.
"Twitch used to have an employee named Josh Kappa back when it was Justin.tv. Kappa the monochrome face received popularity for being synonymous with either sarcasm or trolling and they kept the emote after he left."quote:Op zondag 22 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de UI van Vincerusso.
Vincerusso
Vooraf gaf ik ze een goeie kans (gelijkwaardig met Colombia). Nu niet zozeer...quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Die Belgen ook![]()
Wat ik niet begrijp is waarom de Belgen roepen dat ze "wereldkampioen" worden? Als het al tegen Algerije en tegen Rusland zo stroef gaat, wat kunnen ze dan tegen de sterkere landen?
FIFA moet mee met de hype he anders worden ze afgezeken op twitterquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met FIFA13 is Hazard een held. Hier meer een leuk lopertje, maar dat is het dan.
Speelt bij Chelsea wel echt als een baas.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met FIFA13 is Hazard een held. Hier meer een leuk lopertje, maar dat is het dan.
Festini?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een perenijsje.
Ja, je leest het goed. Een perenijsje.
Kut he, als alle lekkere smaken op zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
Haten op Costa Rica.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik vond Italië - Costa Rica ook een flopshow.
Hopelijk ga je er niet raar van doen. Bij Marcodej is dat wel het geval als hij perenijsjes eet.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
Team is niet slecht. Wel de angstige manier van voetballen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Belgie heeft een schijtteam. en een schijtcoach.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut he, als alle lekkere smaken op zijn
Kijk links EN rechts.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is dit voor faalreclame?
LOOP NOOIT OP DE SPOREN![]()
![]()
Volgens mij zit er in Den Haag 1.quote:
In de CL heb ik hem niet gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Speelt bij Chelsea wel echt als een baas.
Idee!quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die met aardbeiensmaak zijn veel lekkerder
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef TLC het volgende:
Vanavond Algerije tegen Zuid-Korea, de enige echte topper uit de groepsfase![]()
ditquote:Op zondag 22 juni 2014 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Die belgische loop niet op de sporen reclame
Dat is je tweede ijsje vandaag, papzak.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
Ik had het wel degelijk over Italiëquote:Op zondag 22 juni 2014 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je noemde het een flop show. Deze landen kunnen alleen maar dromen van hun prestatie.
Ik kan helaas veel te weinig Europees voetbal volgen maar ik geloof je zo. Sowieso spelen de Belgen bij betere clubs dan de NLers, op Robin en Robben na.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oorontsteking.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Jan Mulder zit weer op bij Sporzawaar is boskamp?
Misschien is die floormanager van VI Oranje aangekocht door de Belg.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef tralalala het volgende:
Belgies zijn wel heul vrolijk in de studio, vast een goede floormanager
Ik heb mcflurry lookalike ijsjes gekocht, zoals verwacht ben ik teleurgesteldquote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 verschillende soorten ijs in mijn vriezer liggen, maar er gaat niks boven een perenijsje.
Over welk land gaat dit?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef pablo1989 het volgende:
Als Advocaat nog trainer was hadden ze al 3-0 voor gestaan.
Vreemde pr0n kijk jij.quote:
Of is de mensen beloofd dat John Troost niet komt.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is die floormanager van VI Oranje aangekocht door de Belg.
Advocaat vuile geldwolfquote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef pablo1989 het volgende:
Als Advocaat nog trainer was hadden ze al 3-0 voor gestaan.
Rokenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM (ik heb er ook vlammetjes bij)
[ afbeelding ]
Ik wil ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat liggen daar voor 2 verrote geamputeerde tenen langs je durumquote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Costa Rica speelt beter dan deze hele poule joh. Wees nou maar blij dat je daar niet in zat.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik had het wel degelijk over ItaliëIk bedoel maar, ik ben fan van Italië maar hier komen zeveren dat België zo slecht is terwijl Italië onderuit gaat tegen Costa Rica is wel straf.
Ik ben deze week overgegaan op aardbeienijsjes.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk ga je er niet raar van doen. Bij Marcodej is dat wel het geval als hij perenijsjes eet.
Roken anno 2014quote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doen we helemaal nietquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Die Belgen ook![]()
Wat ik niet begrijp is waarom de Belgen roepen dat ze "wereldkampioen" worden?
ik op Ice Tea ijsjes. Te koop bij Lidl!quote:Op zondag 22 juni 2014 18:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben deze week overgegaan op aardbeienijsjes.
Hier moet een grap over Duitsers in zitten.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe goed Costa Rica ook speelt, Italië moet daar altijd van winnen. Net zoals dat België altijd moet winnen van een Algerije bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Costa Rica speelt beter dan deze hele poule joh. Wees nou maar blij dat je daar niet in zat.
Chesterfield.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ga ik proberen. Ik woon tegenover een Lidl.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik op Ice Tea ijsjes. Te koop bij Lidl!
2 smaken zelfs, Citroen en Perzikquote:Op zondag 22 juni 2014 18:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ga ik proberen. Ik woon tegenover een Lidl.
Dat is het inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers. Iedereen weet dat roken kankerstoer is.
Mooie pun.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers. Iedereen weet dat roken kankerstoer is.
Eet smakelijk. Doe een Jessica dan voor de verandering.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt voor dat onthoofde schapenhoofd.
Eet smakelijk dan maar.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bans worden niet besprokenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet dit?Voor een nep afgesneden hoofd kreeg ik een ban
En ik kreeg voor een geelektrocuteerd verkoold lijf een banquote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij een ban? Dat kan niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jan wordt betaald voor wat de Belgen graag willen horen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Jan zegt dat Nederland onder water is gelopen.
'Jan Mulder is een echte Belg geworden'
Gadverdamme mentholcigarettenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie pun.
Ik heb er wel liever iets groens in, eerlijk gezegd. Maar helaas rook ik ook nog.
Spoilertje moet kunnen. Topic is over 1 min vol.quote:
Saai, schakel maar weer uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe is de wedstrijd tot nu toe? Schakel net in.
Precies; menthol + wiet. Dutch style in Colombia.quote:
Matig, paar kansen voor belgie en rusland speelt countervoetbal.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Beter dan de eerste wedstrijd van Belgie, kansjes over en weerquote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Veel reclame.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Goed lied, sowieso.quote:
open wedstrijd, maar heel matig niveau van beide kantenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
??? Nee, net zo slecht als Torres.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Een kleintje dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Doe een Jessica dan voor de verandering.
Je bevestigt net dat je niks van voetbal kent.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:58 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
??? Nee, net zo slecht als Torres.
Jan houdt van doekoequote:Op zondag 22 juni 2014 18:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom zien we die rotkop elke keer weer op TV?
Jan Mulder bij Barend en van Dorp, bij DWDD, NOS, en nu... SPORZA....
Ik kan geen Jan Mulder meer zien
Ze is zo perfect gewoon.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een kleintje dan.
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom hij overal wordt uitgenodigd, want hij is totaal niet grappig.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom zien we die rotkop elke keer weer op TV?
Jan Mulder bij Barend en van Dorp, bij DWDD, NOS, en nu... SPORZA....
Ik kan geen Jan Mulder meer zien
In de weekenden sluit ik mij inderdaad aan bij een Kattukse indianenstam.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij die man uit die clip?
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je bevestigt net dat je niks van voetbal kent.
Ik denk dat hij zichzelf uitnodigdquote:Op zondag 22 juni 2014 18:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij overal wordt uitgenodigd, want hij is totaal niet grappig.
De meisjes smachten vast naar jouw Kattukse vredespijp.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
In de weekenden sluit ik mij inderdaad aan bij een Kattukse indianenstam.
Beste wel voor Rusland, hadden ook een penalty moeten/kunnen hebbenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter dan de eerste wedstrijd van Belgie, kansjes over en weer
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:59 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Ik ben natuurlijk niet echt objectief wanneer het over
Torres
gaat, maar dan is Mourinho ook stom. Hij gooit Fernando er namelijk niet uit, maar heeft wel kritiek geuit op Eden
en sloop die afschuwelijke Joling met haar meequote:
Slechte reactie.quote:
Er komt bij die meides op een gegeven moment alleen nog maar schuim uit inderdaad. Of skuim, zoals wij hier plachten te zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meisjes smachten vast naar jouw Kattukse vredespijp.
Ik kijk BBC, Belgen op de Belg is me wat teveel van het goeiequote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bevalt prima trouwens dat Sporza. Geen Hyundai-reclame.
Weet niet helemaal hoe ik dit moet rijmen met je 'geen seks voor het huwelijk' theorie.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er komt bij die meides op een gegeven moment alleen nog maar schuim uit inderdaad. Of skuim, zoals wij hier plachten te zeggen.
Ik zal je eens een reactie gevenquote:
1 fatsoenlijke kansquote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beste wel voor Rusland, hadden ook een penalty moeten/kunnen hebben
nee, ik ben meisje + mooiquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Lisselotte88 een vreemde man is.
Neequote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Van Buyten
[ afbeelding ]
Van Binnen
Ik dacht dat die een permban hadquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Pics.quote:
Al is het een travestiet in een Fred-shirt, maakt het uit?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Rus werd onderuit geschoffeld..was 100% penalty.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
1 fatsoenlijke kansZal dus wel niet. penaltyfase weet ik niet of het er een was of niet
Commentator zat zich flink af te beren over twee makkelijke reddingen van Courtoisquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk BBC, Belgen op de Belg is me wat teveel van het goeie
Jij hebt duidelijk nog niet gegeten.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Van Buyten
[ afbeelding ]
Van Binnen
dat was toch wel de beste kans, vrije kopkansquote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
1 fatsoenlijke kansZal dus wel niet. penaltyfase weet ik niet of het er een was of niet
Amkar Permban?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Grappig, Perm is een stad in Rusland.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet helemaal hoe ik dit moet rijmen met je 'geen seks voor het huwelijk' theorie.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rus werd onderuit geschoffeld..was 100% penalty.
Als het penalty was was het wel een heel lichtequote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rus werd onderuit geschoffeld..was 100% penalty.
Vraag me af voor wie ze die mond open doet.quote:
Klopt, maar Rusland had zeker niet het beste van het spel. En ook qua kansen hadden ze er dus minder.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was toch wel de beste kans, vrije kopkans
Hahaha inderdaad, echt altijd aan het begin van de tweede helft alles leegquote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze daar maar 1 toilet en 1 man achter de bar per vak ofzo?
Alderweireld raakte zijn voet, niet de bal, was gewoon een penaltyquote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
[..]
Als het penalty was was het wel een heel lichteDie Rus gaat liggen alsof hij geveld wordt, wat een theater zeg
Zijn voet werd gewoon weggetrapt. Dikke penalty.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
[..]
Als het penalty was was het wel een heel lichteDie Rus gaat liggen alsof hij geveld wordt, wat een theater zeg
Da's een beste.quote:
Ze hebben het bij de Belg tenminste over voetbal,ik heb gister voor het eerst (en het laatst) naar VI gekeken, en daar hadden ze het alleen maar over zichzelf (een amateurwedstrijd waar ze zelf in speelden en het signeren van boekenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jan wordt betaald voor wat de Belgen graag willen horen.
Dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn voet werd gewoon weggetrapt. Dikke penalty.
Weggetraptquote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn voet werd gewoon weggetrapt. Dikke penalty.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt, maar Rusland had zeker niet het beste van het spel. En ook qua kansen hadden ze er dus minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |