Word in dat filmpje de Moonhoax onthult?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Filmpje gezien in het Colombiatopic?
ja, met je escobarchick.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Filmpje gezien in het Colombiatopic?
Eens met Steve Buscemi.quote:
Volgende keer spuug ik op je shoarma.quote:
Morgen NL kijken in een Chileens restaurant.quote:
Juist dan moet je wel fooi geven oetlulquote:Op zondag 22 juni 2014 18:43 schreef Kwaliteit het volgende:
fooi geven als je via thuisbezorgd.nl hebt besteld
Arnogod zegt het ookquote:
Ja, fooi moet je verdienen door goede service of door heel lekker eten. Bij shoarma kan dat niet en je hebt al bezorg kosten.quote:
En nu hoop je op Mexico in de volgende ronde?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Morgen NL kijken in een Chileens restaurant.
NL-Spanje in Spaans restaurant.
Ik mis een a.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Belrus gespot. Snap je hem. Bel - Rus. Belrus
Hhahahahahhahahahaa. Niet grappigquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Of Belarus (Wit-Rusland)quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
ik moet helemaal nietsquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Juist dan moet je wel fooi geven oetlul
Dit is duidelijk humor met een lege maag.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Ja leuk, in een land waar ze weinig salaris krijgen en leven van fooien.quote:
Buschauffeur wel hoor. Kaartjes kosten 2.20 dan geef ik ze die 30 cent cadeau.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, fooi moet je verdienen door goede service of door heel lekker eten. Bij shoarma kan dat niet en je hebt al bezorg kosten.
Je geeft je vliegtuigmaatschappij of buschauffeur ook geen fooi.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
België is echt slecht. In groep B zouden ze 0 punten pakken.
Ik begrijp het wel, maar snap het niet. Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
jawel ik moest lachequote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hhahahahahhahahahaa. Niet grappig
Het wordt tijd dat je wat gaat eten, je humor lijdt er onderquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
En nu hoop je op Mexico in de volgende ronde?
Nee, leg eens uit...quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, fooi moet je verdienen door goede service of door heel lekker eten. Bij shoarma kan dat niet en je hebt al bezorg kosten.
Dan nog, moet je maar een beter systeem bedenken, of een andere baan zoekenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk, in een land waar ze weinig salaris krijgen en leven van fooien.
Eensch. Waarom (altijd) fooi geven... Je geeft de cassiere die je vriendelijk heeft geholpen toch ook geen fooi?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een applaus geven na een veilige landingquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je eigen grap uitleggen nadat je hem net gemaakt hebtquote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Wacht maar, als Wales ooit tegen Rusland speelt.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Caland het volgende:
Origiquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou Lukaku wisselen voor die andere neger.
Die Belgen ookquote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
Die Russen missen scherpte, die spelen allemaal in Siberië.
Je bent zelf een trechter.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Witsel schijnt ook zo'n topper te zijn. Is zo traag als dikke stront door een trechter.
Ik klap ook altijd na een uitstekende acteerprestatie van J. Alba.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een applaus geven na een veilige landing
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar, als Wales ooit tegen Rusland speelt.
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]Een Kroatisch restaurant wordt moeilijk idd.
Benteke is geblesseerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou Lukaku wisselen voor die andere neger.
Ja dat is ook domquote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een applaus geven na een veilige landing
Met FIFA13 is Hazard een held. Hier meer een leuk lopertje, maar dat is het dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Witsel schijnt ook zo'n topper te zijn. Is zo traag als dikke stront door een trechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |