je bent nu weet ik het hoelang al aan het stressenquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:39 schreef erwin0145 het volgende:
[..]
Ja ik word ook moe van me zelf. Maar wil gewoon weten wat ik kan verwachten en hoe zo iets in zijn werk gaat. Sorry
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef Nightquest777 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er nog niks aan de hand, en zitten we nu allerlei doemscenario's te bedenken en mogelijke oplossingsrichtingen daarvoor?
Echt, als je net zo paniekerig en impulsief bent in het verkeer dan mogen ze van mij je rijbewijs ZONDER REDEN afpakken. Voor 3 jaar ofzo, totdat je hersenen volgroeid zijn.
Ik weet nog wel dat de psychiater wel enkele dingen wist van wat ik tegen de politie had gezegd.. dus durf daar niks over te zeggen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef erwin0145 het volgende:
Oke nou heb ik met me stomme kop omdat ik boos was en in paniek gezegd dat ik me rijbewijs ook voor me werk gebruik. Kan ik dan nog wel nee verklaren bij die psychiater als ik aangeef dat ik andere werkzaamheden nog wel kan uitvoeren op me werk of ben ik nu definitief het rijbewijs een jaar kwijt?
Druk de stress met shag kan ik tenminste wel gewoon rijden ☺️quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef hottentot het volgende:
TS.
diazepam, flunitrazepam, lorazepam. lormetazepam, nitrazepam, oxazepam, temazepam, zolpidem en zopiclon.
Allemaal om lekker rustig van te worden.
Maar dan niet gaan autorijden
Oke dankje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat de psychiater wel enkele dingen wist van wat ik tegen de politie had gezegd.. dus durf daar niks over te zeggen.
Maar wacht nou maar eerst af.
Dacht dat dit alleen met kinderen werktequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Catch22- het volgende:
Meneer agent wou ts bang maken en dat is gelukt
Inderdaad als je hier en daar leest wat mensen over komt baart mij dat zeker zorgen ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Kan lulle wat je wilt, maar tegenwoordig kunnen ze blijkbaar alles maken, dus snap TS wel, vooral omdat ik al een keer door de geldmolen ben geweest.
Nee werkt ook nog als men ouder word. Blijktquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dacht dat dit alleen met kinderen werkte
Hartstikke onterecht, natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Kan lulle wat je wilt, maar tegenwoordig kunnen ze blijkbaar alles maken, dus snap TS wel, vooral omdat ik al een keer door de geldmolen ben geweest.
Joh, ik heb juist in maart (tot juni) hetzelfde traject ondergaan, waarbij ook geen indicatie/bewijs was van alcoholgebruik. Als het CBR reden heeft te twijfelen aan je rijvaardigheid (en dat hebben ze, zodra ze een brief van politie krijgen, en TS zijn rijbewijs al eens eerder af heeft moeten staan zeker) verklaren ze gerust je rijbewijs ongeldig tot je het tegendeel hebt bewezen. En ergens vind ik dat nog terecht ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]Hij heeft zijn rijbewijs nog.
[..]
Yup. Als er een instantie bekend staat als een filantropische instelling, dan is het het CBR wel.
[..]
Doe voor de zekerheid maar minimaal 3 weken. Je wordt al afgekeurd als je nooit drinkt en 6 dagen 3 flesjes bier per dag drinkt. Better safe than sorry.
[..]
Onzin. Zolang er geen negatief resultaat uit de keuring bekend is houdt hij gewoon zijn rijbewijs. Mocht de keuring negatief uitvallen dan is hij hem voor minimaal 1 jaar kwijt. Als hij niet komt opdagen is hij hem ook kwijt tot hij de keuring ondergaat, EN met goed gevolg heeft doorstaan.
Ik heb maar een week niet gedronken (twee dagen voor het onderzoek nog 2 drankjes gehad om eerlijk te zijn) en hou toch echt wel van een borrel. Maar goed, better safe than sorry, ik kan niet in TS zijn glas kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Deze periode zou ik nog maar verdubbelen als ik TS was. De gevolgen van alcohol (bijvoorbeeld de leverfunctie) zijn nog wel wat langer in het bloed te zien.
Erwin, niemand neemt je kwalijk dat je af en toe een biertje drinkt. Wat mensen je hier wel kwalijk nemen is dat je paniek zaait om niks - wacht eerst even af wat er gebeurt, en open dan een nieuw topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef erwin0145 het volgende:
Ik hou ook best van een biertje. Maar alleen in het weekend. En nog niet eens elk weekend. Dan zo'n 2 tot 5 flesjes bier. En nee geen halve liters.
Staat nergens dat ik mijn straf onterecht vond, integendeel, er staat zelfs dat ik ervan heb geleerd, wow!quote:
voor de laatste keer, wacht nou af!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef erwin0145 het volgende:
Ik hou ook best van een biertje. Maar alleen in het weekend. En nog niet eens elk weekend. Dan zo'n 2 tot 5 flesjes bier. En nee geen halve liters.
Kneus ^googol...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef hugecooll het volgende:
Dit is al de tweede keer dat ik zie dat Bijvlagenzinvol tegen iemand aanbotst, terwijl die persoon toch duidelijk zichtbaar was. Ik denk dat ik maar eens een brief naar het CBR ga sturen om zijn ogen te laten testen.
Omdat dat onderzoek voor niemand gratis is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:45 schreef Evienne het volgende:
In mijn geval was dat onderzoek gratis. Ik zie niet in waarom dat voor TS anders zou zijn.
watquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik had hem zelfs niet eens kwijt hoeven raken, als ik net als jij zou doen gewoon 'Ja-en-Amen' zou hebben geknikt.
Welk stuk begrijp je nu weer niet?quote:
Je had je rijbewijs niet kwijt hoeven raken als je gewoon 'net als ik zou doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Welk stuk begrijp je nu weer niet?
Speciaal voor jou dan...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:19 schreef hugecooll het volgende:
Je had je rijbewijs niet kwijt hoeven raken als je gewoon 'net als ik zou doen' Ja-en-Amen' zou hebben geknikt
Wat is dat voor debiele zin? Het klinkt zelfs tegenstrijdig
Da's inderdaad wel een opmerkelijke gang van zakenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan...
Ik krijg op een gegeven moment een brief in de bus van CBR, dat ik op datum X, en tijd Y, op locatie Z zou zijn aangehouden.
Of ik even een berg geld wilde betalen om een onderzoek te ondergaan.
- Nee, dat wil ik niet. Want ik ben NIET aangehouden, ben niet eens in de buurt geweest van die locatie, en die auto ken ik al helemaal niet. Oftewel... WTF?
Dan denk je als hardwerkende NL'er dat die administratieve fout wel opgelost wordt...
Nou vergeet het maar, zelfs anderhalf(!) jaar later toen ik eindelijk de SCHRIFTELIJKE bevestiging kreeg van Justitie dat er een persoonsverwisseling had plaatsgevonden was het CBR onvermurwbaar. Betalen & keuring doen, anders geen rijbewijs.
Nou hou hem dan lekker joh....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |