goffer, denk je niet dat de meeste verkrachtingsslachtoffers sowieso niet willen dat hun verkrachter vermoord wordt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dom natuurlijk om het op klaarlichte dag op een parkeerplaats te doen natuurlijk.
Als je het goed aanpakt, vindt niemand die verkrachter ooit nog terug en kan jij rustig de tijd aan je gekrenkte gezin besteden.
Ook een heel reëel scenario inderdaad, maar dan speelt er sowieso een hele andere kwestie en ga je meer richting eerwraak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:51 schreef moussie het volgende:
Tja, en wat nou als blijkt dat die meid helemaal niet verkracht is maar een relatie had met die man, tegen de zin van de familie in?
Nee, dat is jouw aanname.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goffer, denk je niet dat de meeste verkrachtingsslachtoffers sowieso niet willen dat hun verkrachter vermoord wordt?
'quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
En stel nou he, stel nou dat hij het niet gedaan had en de familie het dus onterecht dacht? Doordat er nog geen onderzoek is geweest is die kans wel aanwezig.
n de jouwe is dat ze dat wél willen.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
het recht heeft zegegevierd
Geweldig.
Vaak, maar niet altijd. Jij gaat daarvan uit, gebaseerd op kansrekening, maar dat hoeft helemaal niet het geval te zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
n de jouwe is dat ze dat wél willen.
Ik denk het dus niet. Gebaseerd op het feit dat het vaak een bekende is, iemand die ze kennen en waar ze evt zelfs om geven.
Dat beweer ik ook niet. Wel voorkom je nieuwe slachtoffers van de verkrachter. Ik neem aan dat jij dat goed nieuws vindt?quote:Dat is na een verkrachting niet ineens over, helaas, zou t wel gemakkelijker maken.
Zoals de liefde is ook de haat en nijd groter in allochtone families heb ik het idee.quote:Maar goed, er zijn inderdaad ook genoeg situaties waarin ze hem wel kennen, maar niet echt om hem geven, dat is anders en dan willen ze hem miss wel dood, geen idee.
nee, natuurlijk hoeft dat niet het geval te zijn, ik zeg ook niet dat het zéker zo is, ik zeg dat de kans groter is, daarmee zeg ik niets verkeerd dacht ik zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaak, maar niet altijd. Jij gaat daarvan uit, gebaseerd op kansrekening, maar dat hoeft helemaal niet het geval te zijn.
[..]
Dat beweer ik ook niet. Wel voorkom je nieuwe slachtoffers van de verkrachter. Ik neem aan dat jij dat goed nieuws vindt?
[..]
Zoals de liefde is ook de haat en nijd groter in allochtone families heb ik het idee.
Deze mensen komen tenminste voor hun rechten op. Jammer dat men weer wie precies de daders zijn, nu gaan ze dus onterecht de bak inquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze mensen komen tenminste voor hun rechten op. Jammer dat men weer wie precies de daders zijn, nu gaan ze dus onterecht de bak in
Jij zou lekker toekijken in de rechtszaal hoe de rechter hem 1 jaar geeftquote:
eigenlijk ben ik zelf verkracht en moet ik er niet aan dénken dat mijn familie hem vermoord zou hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij zou lekker toekijken in de rechtszaal hoe de rechter hem 1 jaar geeft
Respectloos voor je familie, maar dat vind ik
Dit.. of nou ja.. het ziekenhuis in slaan...?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:56 schreef Antaris het volgende:
Doodmaken zou ik niet doen maar het ziekenhuis inslaan wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kom ook dagelijks in aanraking met de politieEen agentje is iets anders dan rechercheurs/brigadiers/etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ten eerste moet je dan 100% zeker weten dat het klopt en dat is verdomde lastig. Dan kan je wel zeggen, familie liegt nooit en natuurlijk heeft je zus/dochter/moeder gelijk, maar dat is nogal kort door de bocht. Dat betekent niet dat je meteen op voorhand je eigen bloed moet wantrouwen, maar er zijn zat voorbeelden van vermeende verkrachtingen die later helemaal niet waar bleken te zijn. Ook dat waren vrouwen met broers, vaders, zoons.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:17 schreef TheMuhFucker het volgende:
Ik zou hetzelfde doen tbh.. dat komt ervan als de staat er geen flikker aan doet, dan ga je eigenrechteer spelen. En voor degene die hier zeggen dat t losers zijn hebben waarschijnlijk geen eer, als je zusje/dochter word verkracht hoef je dat niet te pikken..
Natuurlijk wisten ze het zeker.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Als" is hierbij het sleutelwoord
Maar dan zou hij in de gevangenis zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:51 schreef TheStranger1158 het volgende:
Als het bewezen is dat hij de dader is tsja dan kan ik het wel begrijpen
Stockholm Syndroom?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik zelf verkracht en moet ik er niet aan dénken dat mijn familie hem vermoord zou hebben
Ze wisten het heus wel zeker, anders hadden ze het risico niet genomen. Als mijn een van m'n zussen trouwens zegt verkracht te zijn door die en die, geloof ik haar ook. Omdat ik weet dat ze niet liegen. Vriendinnen net zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ten eerste moet je dan 100% zeker weten dat het klopt en dat is verdomde lastig. Dan kan je wel zeggen, familie liegt nooit en natuurlijk heeft je zus/dochter/moeder gelijk, maar dat is nogal kort door de bocht. Dat betekent niet dat je meteen op voorhand je eigen bloed moet wantrouwen, maar er zijn zat voorbeelden van vermeende verkrachtingen die later helemaal niet waar bleken te zijn. Ook dat waren vrouwen met broers, vaders, zoons.
Als die zekerheid vast staat, zou ik mezelf denk ik ook niet kunnen weerhouden om zo'n dader volledig te slopen. Doodmaken? Liever niet.
Maargoed, het is vooral erg stoer om luchtig te doen over moord, vooral op internet.
quote:
Oh oke.quote:
dat móet idd wel!quote:
Nu op een fatsoenlijke uitvaart.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De verdachte heeft toch recht op een advocaat?
NIet bij de rijdende eigen rechter...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De verdachte heeft toch recht op een advocaat?
Wat wilde je danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat móet idd wel!
Het is natuurlijk onmogelijk dat iemand iets anders wil voor degene die haar verkracht heeft dan castratie of de dood
dat maakt niet zo heel veel uit verder, belangrijker is dat ik n moordpartij níet wilde. In deze context.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |