SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok toch dat het uruguay wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Baal er wel van dat Italië of Uruguay het toernooi vroegtijdig moet verlaten.
Uruguay gaat dit winnen, hopelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gok toch dat het uruguay wordt.
Knut komt in Rotterdam wonen en gelijk kan deze stad mee in de vaart der volkeren.quote:De Van Nellefabriek in Rotterdam heeft een plaats gekregen op de werelderfgoedlijst van de Unesco.
Dat heeft het werelderfgoedcomité van Unesco zaterdag tijdens een vergadering in Qatar besloten. Het Koninkrijk der Nederlanden telt nu tien erkende erfgoederen, waaronder de Waddenzee, de Amsterdamse grachten en de molens bij Kinderdijk. De fabriek werd gebouwd tussen 1925 en 1931 en ontworpen door architectenbureau Brinkman & Van der Vlugt.
De erkenning betekent, naast wereldwijde reclame voor het gebouw, dat de Nederlandse overheid zich verplicht tot goed beheer van het object. De Van Nellefabriek krijgt nu niet direct geld van Unesco. Een delegatie uit Rotterdam, met onder anderen burgemeester Ahmed Aboutaleb, was in Qatar aanwezig op het moment dat de toekenning kwam.
Minister Jet Bussemaker van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap zei bij het indienen van het nominatiedossier vorig jaar dat Nederland met de Van Nellefabriek goud in handen had: "Dit prachtige gebouw is een voorbeeld van hoe monumenten bewaard en levend gehouden kunnen worden voor volgende generaties. Aan het gebouw zijn de nodige aanpassingen gedaan, maar de geest van weleer leeft in alle opzichten voort."(ANP)
Ik denk het ook. Kan me niet voorstellen dat we verliezen. Tegen grote landen lukt het vaak wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo overtuigend was Uruguay ook niet. Die 2e goal maken ze nooit tegen Italie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Kan me niet voorstellen dat we verliezen. Tegen grote landen lukt het vaak wel.
Weinig mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig ik heb de marktplaats verkoop een henk en ingrid overleefd.
Gloednieuwe BMW 7
Al jouw grootspraak na Italie - Engeland waarin je andere hun vertrouwen weglachte en als treurig neerzettequote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Kan me niet voorstellen dat we verliezen. Tegen grote landen lukt het vaak wel.
Ik zie van Gaal dit ook doen als hij met Duitsland wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:49 schreef Pascalus het volgende:
EIN DIKKE KUS VON DER TRAINER VON DIE MEISTER
Dat stelde je eerder ook inderdaad want ze hadden immers het WK al bijna gewonnen na hun indrukwekkende prestatie tegen Engelandquote:
Ik denk het ook, lijkt of bij Italië de wil om te winnen er niet echt is, was gisteren toch wel heel flets wat ze lieten zienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
BMW.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig ik heb de marktplaats verkoop een henk en ingrid overleefd.
Gloednieuwe BMW 7
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stelde je eerder ook inderdaad want ze hadden immers het WK al bijna gewonnen na hun indrukwekkende prestatie tegen Engeland
Al gaan ze door het WK winnen ze echt nooit. Argentinië of Duitsland.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stelde je eerder ook inderdaad want ze hadden immers het WK al bijna gewonnen na hun indrukwekkende prestatie tegen Engeland
Ik denk dus dat Uruguay niet door gaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het ook, lijkt of bij Italië de wil om te winnen er niet echt is, was gisteren toch wel heel flets wat ze lieten zien
Gini he. Dat is een vaste wissel aan het worden. Valt steeds verdienstelijk in.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegen Australie zat ik me aftevragen wie er met Nigel op het middenveld stond tot de wissel van de Guzman. Toch maar Clasie of Fer doen de volgende keer.
Over Hollandse school gesproken, die spelen Nederlandser dan NLquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Costa Ricaantjes hadden wel een goede buitenspelval.
Italie staat er als ze er moeten staan. Die gaan gewoon door. Uruguay wordt het kind van de rekening. Waren zeer zwak tegen CR en tegen Engeland waren ze ook niet sterk. 2 bevliegingen van Suarez.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het ook, lijkt of bij Italië de wil om te winnen er niet echt is, was gisteren toch wel heel flets wat ze lieten zien
Ik niet, die vreten het gras opquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Uruguay niet door gaat.
Inmiddels speelt vrijwel iedereen Hollandser dan Nederland.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over Hollandse school gesproken, die spelen Nederlandser dan NL
Dat kan je dus er staan als nodig is noemenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Italie staat er als ze er moeten staan. Die gaan gewoon door. Uruguay wordt het kind van de rekening. Waren zeer zwak tegen CR en tegen Engeland waren ze ook niet sterk. 2 bevliegingen van Suarez.
Die blijven gaan dat houdt Italie nooit bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Italie staat er als ze er moeten staan. Die gaan gewoon door. Uruguay wordt het kind van de rekening. Waren zeer zwak tegen CR en tegen Engeland waren ze ook niet sterk. 2 bevliegingen van Suarez.
Zwitserland ook. Gelukkig had ik maar wat geld op ze ingezet als winnaar tegen Frankrijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inmiddels speelt vrijwel iedereen Hollandser dan Nederland.
Die 2e goal maak je natuurlijk nooit tegen Italie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry maar zo goed is Italië verdedigend helemaal niet (meer)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 2e goal maak je natuurlijk nooit tegen Italie.
Die 2e goal had Luis nog niet tegen mij gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry maar zo goed is Italië verdedigend helemaal niet (meer)
De voet van Lisanne is gevonden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.bbc.com/news/health-25405543
[ afbeelding ]
Oke
Neger wat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
Watquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
Die goal had hij bijna bij iedereen gemaakt, hij had niet aan de bal moeten komen, dat was slecht verdedigdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 2e goal had Luis nog niet tegen mij gemaakt.
En ik ben echt een hele slechte verdediger.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die goal had hij bijna bij iedereen gemaakt, hij had niet aan de bal moeten komen, dat was slecht verdedigd
Werd hij niet gewoon buitenspel gezet en daarmee onschadelijk gemaakt? Het is dat Gerrard een debiel is.quote:
Die man heeft echt alles verneukt. Eerst die bal tegen Chelsea en nu dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd hij niet gewoon buitenspel gezet en daarmee onschadelijk gemaakt? Het is dat Gerrard een debiel is.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
Maar LR dit bericht komt uit decemberquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
En nu?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar LR dit bericht komt uit december
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd hij niet gewoon buitenspel gezet en daarmee onschadelijk gemaakt? Het is dat Gerrard een debiel is.
is wel iets te snel om zo'n speler buitenspel te zetten, Suarez gokte gewoon en dat deed hij goed, tenzij belchinezenquote:
Dit is al echt eeuwenoud nieuws. Vorig jaar al bekend.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
Hetzelfde geldt voor de inhoud van jouw post overigensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is al echt eeuwenoud nieuws. Vorig jaar al bekend.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar LR dit bericht komt uit december
quote:
Uh, oké.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de inhoud van jouw post overigens
[..]
[..]
Kan gebeuren. Hier in de buurt ook iemand z'n been kwijt omdat zijn vader over hem heen reed met de grasmaaier.quote:
wees eens een echte puber en ga buitenspelen en ramen intikken of blowen op straat ofzoquote:
Ik ben clean.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wees eens een echte puber en ga buitenspelen en ramen intikken of blowen op straat ofzo
achter de poesjes aanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wees eens een echte puber en ga buitenspelen en ramen intikken of blowen op straat ofzo
Je bent een zolderjongquote:
gwoon egte straight edge motherfuka jy ja tog xDquote:
Uh, nee?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gwoon egte straight edge motherfuka jy ja tog xD
Stijn, op mijn nieuwe FB foto draag ik iets oranjes op mijn hoofd. Voel je de haat al door je lichaam stromen?
Nee?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Begint het Oranje gevoel jou dan ook te bereiken?
Je gaat voor de selfie actie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:12 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga vanavond gruwelijk met Johan op de foto.
Nee, eigenlijk gewoon voor het onnavolgbare amusement.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat voor de selfie actie?
Ik snap je witte, ik snap je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gewoon voor het onnavolgbare amusement.
quote:Costa Rica stuntte vrijdagavond tegen Italië en stevent af op de groepswinst in poule D. Omdat de kans groot is dat Ivoorkust of Griekenland tweede wordt in groep C, zou Nederland dan in de kwartfinale tegen Costa Rica, Griekenland of Ivoorkust spelen.
Dit mogelijke droomscenario treedt zeker niet in werking wanneer Nederland maandag verliest van Chili: dan treft het in de achtste finale waarschijnlijk gastland Brazilië en wanneer het de titelfavoriet weet uit te schakelen, komt de ploeg vermoedelijk Colombia, Uruguay of Italië tegen.
zou leuk zijn, grappig toch wel hoe het zou kunnen lopen, NL heeft al giga boven mijn verwachting gepresteerd, ik had 1 punt verwacht na 2 wedstrijden en eigenlijk ook maar 1 na 3 wedstrijdenquote:
Als het een beetje mee zit gewoon 7 of zelfs 9 punten in deze poule. Vooraf aan het wk had je een enkeltje Pieter Baan gekregen. Maar die chileentjes willen Brazilie, Uruguay etc ook ontlopen dus die klappen er vol op maandag. Wordt een alleraardigst middagje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou leuk zijn, grappig toch wel hoe het zou kunnen lopen, NL heeft al giga boven mijn verwachting gepresteerd, ik had 1 punt verwacht na 2 wedstrijden en eigenlijk ook maar 1 na 3 wedstrijden
Leuke ploeg maar smijten met energie, gaat ze opbrekenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus Chili heeft een droomroute naar de halve finale? Mooi.
Ik kwam liters klaar toen ik dit las.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:53 schreef redbullll het volgende:
btw draadloos internet gebruiken de roofvissen onderwater om hun prooi in het zand te zoeken dus zo bijzonder zijn onze uitvindingen niet
Was nie serieus manquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kwam liters klaar toen ik dit las.
Ik ook welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verheug me best wel op Duitsland-Ghana.
als dat lukt omdat jij in de lucht hangt, blijf dan maar hangen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
Huhm. Ik dacht dat ik de 1/8e kon kijken op het vliegveld tijdens m'n overstap, maar ik was even het tijdsverschil vergeten.
Beter worden we 1e
Ik heb iets met wedstrijden tegen Brazilië geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat lukt omdat jij in de lucht hangt, blijf dan maar hangen zou ik zeggen
Ik in Haarlem in een kroeg, topweertje was het toenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb iets met wedstrijden tegen Brazilië geloof ik.
Vorige keer in 2010 toen zat ik in een wegrestaurant in Luxemburg
Heb je al een stapel boeken klaarliggen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
Huhm. Ik dacht dat ik de 1/8e kon kijken op het vliegveld tijdens m'n overstap, maar ik was even het tijdsverschil vergeten.
Beter worden we 1e
Moet ff wat downloaden, neem de e-reader van m'n pa mee. Tips worden gewaardeerdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al een stapel boeken klaarliggen?
Iets van murakami en had je Matterhorn nou al gelezen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ff wat downloaden, neem de e-reader van m'n pa mee. Tips worden gewaardeerd
Matterhorn heb ik gedownload. Heb nu A bright shining lie, matterhorn en Butcher's crossingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iets van murakami en had je Matterhorn nou al gelezen?
Ik geef hem nog twee dagen en dan is hij weg uit die stad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Pedofiel Van der V. woont boven kinderdagverblijf
Vol op de aanval, Rens. Met de punt naar voren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geef hem nog twee dagen en dan is hij weg uit die stad.
Schreeuw niet kut, ik ben net wakker.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
Dag grote en kleine vrienden en vriendinnen van mij
ALLES GOED HIER?
ik zag er iets van welke plaats is dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Pedofiel Van der V. woont boven kinderdagverblijf
Die tijden dat we massaal tot 06.00 op FOK! zaten in de zomerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schreeuw niet kut, ik ben net wakker.
Maakt mij niks uit maar erg handig is het nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vol op de aanval, Rens. Met de punt naar voren.
Amersfoort.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag er iets van welke plaats is dat?
Ja, the good old days. Maar dat was vroeger jonge.. vroeger toen de kippen nog vierkant waren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die tijden dat we massaal tot 06.00 op FOK! zaten in de zomer
Waarom ben je nu pas wakker?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, the good old days. Maar dat was vroeger jonge.. vroeger toen de kippen nog vierkant waren.
En Geo4kant nog Geo3kant was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, the good old days. Maar dat was vroeger jonge.. vroeger toen de kippen nog vierkant waren.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Saind het volgende:
Godverdomme ik ga zo'n e-reader kopen, je kunt echt álles gratis downloaden
Ik snap inderdaad dat je pas laat bent gaan slapen, maar wat heb je dan gedaan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik pas om 7 uur vanochtend naar bed ging
Chillen in de lobbyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die tijden dat we massaal tot 06.00 op FOK! zaten in de zomer
Heb dat serieus maar twee keer gepost maar omdat het zo'n epische klassieker is houden we die er maar inquote:
Heb ik je wel eens eerder over gehoord.quote:
Waarom een e-reader? Koop gewoon een tablet dan kun je er veel meer mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Saind het volgende:
Godverdomme ik ga zo'n e-reader kopen, je kunt echt álles gratis downloaden
Ik zat toen kankerdronken in Istanbul mezelf helemaal scheel te lachen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb dat serieus maar twee keer gepost maar omdat het zo'n epische klassieker is houden we die er maar in
leest kutquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom een e-reader? Koop gewoon een tablet dan kun je er veel meer mee.
Over paar daagjes naar zelfde hotelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat toen kankerdronken in Istanbul mezelf helemaal scheel te lachen.
Batterijduur van een tablet is echt veel minder.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom een e-reader? Koop gewoon een tablet dan kun je er veel meer mee.
Dit ga ik even noteren in mijn notitieboekje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
Wat is Fargo toch een fijne serie. Vandaag even de eerste 5 afleveringen er doorheen gejaagd.
Ik neem niet eens een oplader mee voor een maand weg, topdingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Batterijduur van een tablet is echt veel minder.
Ja, mijn vrouw heeft er ook eentje. Voordeel is ook dat het niks weegt en je zelfs in de zon prima kunt lezen. Met mijn tablet lukt dat niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem niet eens een oplader mee voor een maand weg, topding
wat voor één is dat? Ik moet er ook eentje kopenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem niet eens een oplader mee voor een maand weg, topding
Komt qua kwaliteit in de buurt van HoC.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ga ik even noteren in mijn notitieboekje.
Vooral het gewicht ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, mijn vrouw heeft er ook eentje. Voordeel is ook dat het niks weegt en je zelfs in de zon prima kunt lezen. Met mijn tablet lukt dat niet.
Sony dingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat voor één is dat? Ik moet er ook eentje kopen
Pas in 2015 weerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt qua kwaliteit in de buurt van HoC.
Die Sony PRS-T3S is topquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat voor één is dat? Ik moet er ook eentje kopen
Die zal 't zijn ja. Heb hem twee jaar geleden ofzo aan mijn vader cadeau gedaan. Nog altijd spijt dat ik hem niet gehouden hebquote:
Dan zal je de T2S of T1S hebben gegeven denk ik. Is zo goed als hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zal 't zijn ja. Heb hem twee jaar geleden ofzo aan mijn vader cadeau gedaan. Nog altijd spijt dat ik hem niet gehouden heb
Minder blowen, Mikey.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom loten ze niet gewoon na de poule fases?
Dat zie ik veel liever. Nu kunnen sommige ploegen beter 2e eindigen om bepaalde tegenstanders te ontlopen. Als je na elke ronde opnieuw balletjes gaat trekken heb je dat niet en het is nog leuk om naar te kijken ook.
Zijn vaak wel goede deals voor een cover of lampje er bij. Ding geeft nauwelijks licht, dus in het donker lezen is er anders niet bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok dank je, zijn nog redelijk in prijs ook zie ik
Bij die van m'n pa zit een lampje in het hoesje. Zat die er niet standaard in?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn vaak wel goede deals voor een cover of lampje er bij. Ding geeft nauwelijks licht, dus in het donker lezen is er anders niet bij.
Nee. T3 heeft wel standaard een hoesje, maar geen lamp volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij die van m'n pa zit een lampje in het hoesje. Zat die er niet standaard in?
OK, dat was eigenlijk de reden om er één te kopenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn vaak wel goede deals voor een cover of lampje er bij. Ding geeft nauwelijks licht, dus in het donker lezen is er anders niet bij.
Tja dat is het WK.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom loten ze niet gewoon na de poule fases?
Dat zie ik veel liever. Nu kunnen sommige ploegen beter 2e eindigen om bepaalde tegenstanders te ontlopen. Als je na elke ronde opnieuw balletjes gaat trekken heb je dat niet en het is nog leuk om naar te kijken ook.
Het scherm is er echt voor gemaakt om het zo veel mogelijk op papier te laten lijken en dat is aardig gelukt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, dat was eigenlijk de reden om er één te kopen
Omdat de Premier League een demotoernooi is, in feite dan. Daar gaan miljoenen in om. PDC levert dat fortuinen aan geld op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja dat is het WK.
Daarom snap ik ook niet waarom een WK titel meer aanzicht heeft in het darten dan de premier league, waar je geen tegenstander ontloopt.
A422 zal het met mij eens zijn.
Nee maar die voetbalden de eerste wedstrijd ook meer tegen hun zelf dan de tegenstander, zijn allemaal spelers die al wat meegemaakt hebben maar die druk is dan toch weer andersquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, dat moet geen probleem zijn voor Argentinië.
Argentinië speelt eigenlijk al jaren tegen zichzelf door de hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar die voetbalden de eerste wedstrijd ook meer tegen hun zelf dan de tegenstander, zijn allemaal spelers die al wat meegemaakt hebben maar die druk is dan toch weer anders
Dan ben je nog een paar tientjes extra kwijt voor een hoes met een lampje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, dat was eigenlijk de reden om er één te kopen
Messi valt vaak tegen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Argentinië speelt eigenlijk al jaren tegen zichzelf door de hoge verwachtingen.
Is toch een eerlijker systeem?quote:
Waar?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond voor 2.50 onbeperkt tapas![]()
Ik hou jullie op de hoogte
Is ook moeilijk voor ze , als je in Buenos Aires komt is Maradona echt belangrijker dan wat of wie dan ook, echt geweldigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Argentinië speelt eigenlijk al jaren tegen zichzelf door de hoge verwachtingen.
Ik zit komende zomer misschien drie weken in Brazilië voor een studiereis, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook moeilijk voor ze , als je in Buenos Aires komt is Maradona echt belangrijker dan wat of wie dan ook, echt geweldig, wel mijn favoriete stad in Zuid-Amerika.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit komende zomer misschien drie weken in Brazilië voor een studiereis, ben benieuwd.
Tweede keuze was Japan, nét niet geworden
Leuk, waar in Brasil of weet je dat nog niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit komende zomer misschien drie weken in Brazilië voor een studiereis, ben benieuwd.
Tweede keuze was Japan, nét niet geworden
Als hij dan maar Wildebeast schoenen aantrekt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zodat hij daar kan verdwijnen?
Wat gemeen Stijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten jullie nog toen ik riep dat Spanje anders moest gaan spelen omdat het niet meer kon op de oude manier en iedereen mij toen ging uitlachenHet is dat ik geen laptop heb op het moment anders zou ik de quotes opzoeken
.
Valt meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al blijft die bondscoach van spanje wel een beetje te veel hangen in het Barca tijdperk.
Ik zou eerder die Spanjaarden die het in Engeland goed doen in de basis zetten dan weer dat Barca middenveld.
Met Mata op het middenveld en die back van Arsenal was het anders gelopen ook had Reina moeten keepen.quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan, vrouwen die om je vechten, heerlijk
TR gestuurd naar de AIVDquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou best een keer naar Iran op vakantie willen maar nog liever naar Afghanistan
Sowieso moest Spanje nu eigenlijk spelers in de basis zetten die nog niet zoveel aan het succes in het verleden gedaan hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Mata op het middenveld en die back van Arsenal was het anders gelopen ook had Reina moeten keepen.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta etc die hebben alles al gewonnen en gaan echt geen 100% meer geven vooral na zo'n seizoen.
Iran wel jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou best een keer naar Iran op vakantie willen maar nog liever naar Afghanistan
Maatjes die naar Afghanistan moesten konden allemaal niet ophouden over hoe mooi dat land was.quote:
Ik heb ook een losse, klem ik op mijn hoesjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij die van m'n pa zit een lampje in het hoesje. Zat die er niet standaard in?
Roep eens wat boekenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb ook een losse, klem ik op mijn hoesje
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xabi Alonso zegt het zelf.. Ga je me uitmaken voor het uitkramen van onzin?
weinig goeds gelezen laatste tijd, wat luchtige meuk gelezen zoals die voetballersboekjes waarbij alleen dat boekje over hans kraaij jr leuk was, hugo borst over louis was enigszins te doen maar kabbelde wel erg voort. en boekje over bobbi eden was helemaal niks.quote:
Ik denk dat ik die van kieft nog wel ga lezen, die van Hansie vond ik ook wel leuk. Dat was tenminste nog een boek met dingen die ik niet wist, die van Boskamp en Gijp vond ik weinig aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
weinig goeds gelezen laatste tijd, wat luchtige meuk gelezen zoals die voetballersboekjes waarbij alleen dat boekje over hans kraaij jr leuk was, hugo borst over louis was enigszins te doen maar kabbelde wel erg voort. en boekje over bobbi eden was helemaal niks.
verder wat boeken erop gelezen over de converged infrastructure ontwikkeling die gaande is in de it en over cryptografie, maar weet niet of je dat zo tof vindt.
quote:
Knuttttttttt. Hoe is het?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs voor 2.50 zijn deze tapas echt niet te vreten
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet verdomme nog 1 worstje en ik zou liever gokken op t overleven van enkeltje westerbork
Waarschijnlijk gewoon een standaard woedeaanvalletje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
Wat scheld je jancees uit, Stijn. Wie aan hem komt, komt aan mij.
Ik ga Kitchen Confidential sowieso uit hebben voor ik op vakantie benquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben misselijk van ranzige tapas.
Met jou?
Dat zal toch niet, dan laat Van Gaal echt dat standbeeld in Rio ombouwen tot een beeld van zichzelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is er geen beter WK dan dit om WK te worden..
Nederland WK?
Echt hequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga Kitchen Confidential sowieso uit hebben voor ik op vakantie ben
topboek
Te weinig ajacieden in dit team om kampioen van de armoede te worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is er geen beter WK dan dit om WK te worden..
Nederland WK?
Krijg er jeuk aan de neus vanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he![]()
Avondje sossa met mijnheer Bourdain. Niks mis mee.
Als je het realistisch bekijkt héquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, dan laat Van Gaal echt dat standbeeld in Rio ombouwen tot een beeld van zichzelf.
Nederland is toch ook niet goed manquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het realistisch bekijkt hé
Argentinië is zwak
Brazilië is zwak
Duitsland is zwak
Spanje eruit
Italië is zwak
Engeland eruit
Portugal gaat er sowieso uit
Frankrijk is goed
Chili is goed
Nederland is goed
Nederland - Frankrijk als finale lijkt me..
Nederland-Portugal lijkt me nog wel leuk. Mooie veldslagen zijn dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinië is zwak
Brazilië is zwak
Duitsland is zwak
Spanje eruit
Italië is zwak
Engeland eruit
Frankrijk is goed
Chili is goed
Nederland is goed
Nederland heeft 2 top top top top fitte wereldklasse spelers, elke kans is een goal..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland is toch ook niet goed man![]()
Hebben 30 minuten goed gespeeld tegen een team wat compleet instortte. Het is al minstens 1.5 jaar om te janken zo slecht verder.
4 Jaar geleden vond ik Nederland ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland is toch ook niet goed man![]()
Hebben 30 minuten goed gespeeld tegen een team wat compleet instortte. Het is al minstens 1.5 jaar om te janken zo slecht verder.
Waar heb je het gekocht?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben misselijk van ranzige tapas.
Met jou?
Duitsland is niet zwak,quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinië is zwak
Brazilië is zwak
Duitsland is zwak
Spanje eruit
Italië is zwak
Engeland eruit
Frankrijk is goed
Chili is goed
Nederland is goed
Poepvoetballersquote:Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen hier zeggen dat Bosnië doorging. Staan ze achter tegen Nigeria.
Ik had het al voorzienquote:Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen hier zeggen dat Bosnië doorging. Staan ze achter tegen Nigeria.
Vertelquote:Op zondag 22 juni 2014 03:04 schreef TwenteFC het volgende:
Tijdens het uitgaan nog een wijf aan het janken gebracht met een scherpe opmerking, prachtig.
Stoer zeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 03:04 schreef TwenteFC het volgende:
Tijdens het uitgaan nog een wijf aan het janken gebracht met een scherpe opmerking, prachtig.
jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xabi Alonso zegt het zelf.. Ga je me uitmaken voor het uitkramen van onzin?
Vertel dan ook sufkutquote:Op zondag 22 juni 2014 03:04 schreef TwenteFC het volgende:
Mee eens ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:45 schreef Tarado het volgende:
Heerlijke 2e helft gisteren Duitsland - Ghana
Was zaligquote:Op zondag 22 juni 2014 09:45 schreef Tarado het volgende:
Heerlijke 2e helft gisteren Duitsland - Ghana
Daarom gewoon de bulgaar opzettenquote:Op zondag 22 juni 2014 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen die commentator steeds met dat gehype rond de broers Boateng.
Hoe laat is die potquote:Op zondag 22 juni 2014 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond een saai programma met uitzondering van de VS tegen Portugal.
Ik heb BBC gekeken, NOS trek ik niet, teveel gelul over het NL elftal ookquote:Op zondag 22 juni 2014 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen die commentator steeds met dat gehype rond de broers Boateng.
Verdedigend zijn ze wel nog wat matig. Maar aanvallend zie je soms wel dat ze teveel via Götze, Özil en of Kroos willen. Er kan soms wel wat meer variatie in het spel want je zag die rechtsback ?Mustafi? zeeën van ruimte hebben maar daar werd niet naar toegespeeld.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een goeie ploeg maar na die 1-1 waren ze het even kwijt
Ze proberen vrijwel altijd een link met het Nederlands Elftal te leggen. Als Kuipers een wedstrijd fluit, wordt ieder fluitsignaal van 'm stevig onder de loep genomen. Als er bij andere landen spelers zijn die een goeie band met NL hebben, krijgen die een fapbehandeling 2.0 van de NOS.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb BBC gekeken, NOS trek ik niet, teveel gelul over het NL elftal ook
Ai, helaas iets te laat voor mijquote:
Zit echt goed in elkaar, ontbrak gisteren een beetje aan precisie bij de eindpass, moet geconcentreerder.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend zijn ze wel nog wat matig. Maar aanvallend zie je soms wel dat ze teveel via Götze, Özil en of Kroos willen. Er kan soms wel wat meer variatie in het spel want je zag die rechtsback ?Mustafi? zeeën van ruimte hebben maar daar werd niet naar toegespeeld.
die moet een paar wanten aantrekkenquote:Op zondag 22 juni 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Löw zie je constant pulken in zijn neus.
Zelfs dat wordt mij helaas te laat. Want dan lig ik nog steeds pas om 2 uur in bed terwijl ik natuurlijk wel gewoon de dag daarop fit bij Nederland chili moet verschijnenquote:Op zondag 22 juni 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer de eerste helft even mee te pikken en dan houd ik het ook voor gezien, denk ik.
Ik zie Chili wel winnen.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs dat wordt mij helaas te laat. Want dan lig ik nog steeds pas om 2 uur in bed terwijl ik natuurlijk wel gewoon de dag daarop fit bij Nederland chili moet verschijnen
Dag kolderieke knutquote:
Juichcursusquote:Op zondag 22 juni 2014 10:03 schreef Tarado het volgende:
Van Gaal test Kuyt las ikdan wordt het moeilijk
Chili is echt een leuke ploeg maar die zijn tegen de halve finale als ze die halen helemaal leeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Chili wel winnen.
Duitsland v Chili is mijn droomfinale
Niets mis mee al ziet ze er op de een of andere manier wel een beetje eng uit.quote:
Van Gaal is Van Gaal dus die zal morgen gewoon met de verwachte opstelling komen waar de opstelling op twee plekken gewijzigd is.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:03 schreef Tarado het volgende:
Van Gaal test Kuyt las ikdan wordt het moeilijk
Ernstig chanant.quote:
Ik ga het niet kijken ook al heb ik dit nog niet gezien.quote:
Je bent weer erg recalcitrant Stijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het niet kijken ook al heb ik dit nog niet gezien.
Blaag.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het niet kijken ook al heb ik dit nog niet gezien.
Bedankt voor de feedback.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent weer erg recalcitrant Stijn.
Ze hebben altijd zo'n hoog petje van hunzelf op. Ik kan het niet aanzien daardoor. Ze willen allemaal zo graag laten zien dat zij journalistiek bedrijven.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen waarom ik de NOS mijd
Alsnog beter dan RTLquote:Op zondag 22 juni 2014 11:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben altijd zo'n hoog petje van hunzelf op. Ik kan het niet aanzien daardoor. Ze willen allemaal zo graag laten zien dat zij journalistiek bedrijven.
Typisch Nederlands, ben er een beetje allergisch voor geworden die houding, merk je ook als je in het buitenland woont, altijd dat wijzende vingertje.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben altijd zo'n hoog petje van hunzelf op. Ik kan het niet aanzien daardoor. Ze willen allemaal zo graag laten zien dat zij journalistiek bedrijven.
De wedstrijden sowieso ja. Maar met dit soort dingen, analyses, heb ik echt een gloeiende hekel aan RTL. Sierd is grappig maar die hele VI bende is écht waardeloosquote:Op zondag 22 juni 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk het WK op de BBC en als die de wedstrijd niet hebben Canvas, toch een stuk normaler
Dat kijk ik ook niet, zap er af en toe doorheenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
De wedstrijden sowieso ja. Maar met dit soort dingen, analyses, heb ik echt een gloeiende hekel aan RTL. Sierd is grappig maar die hele VI bende is écht waardeloos
Het is verworden tot een act. Een matige act weliswaar. Het gaat alleen nog maar om choqueren en heilige huisjes omver trappen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
De wedstrijden sowieso ja. Maar met dit soort dingen, analyses, heb ik echt een gloeiende hekel aan RTL. Sierd is grappig maar die hele VI bende is écht waardeloos
Eigenlijk ligt het aan Louis dat Nigeria heeft gewonnen van Bosnië. Maar ook dat Chili heeft gewonnen van Spanje. Het is zijn tactiek.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ook maar geluk dat Bosnië de Spanjetactiek hanteerde.
Jan.quote:
Wat vind je van gers zijn liedje van van gaal?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt het aan Louis dat Nigeria heeft gewonnen van Bosnië. Maar ook dat Chili heeft gewonnen van Spanje. Het is zijn tactiek.
Aldus Louis in zijn nog niet verschenen biografie: "Hoe ik invloed uitoefende op alle landen die meespeelde tijdens het WK2014"
Omdat jij het bent?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zijn jullie nog zwart en ik niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |