SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok toch dat het uruguay wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Baal er wel van dat Italië of Uruguay het toernooi vroegtijdig moet verlaten.
Uruguay gaat dit winnen, hopelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gok toch dat het uruguay wordt.
Knut komt in Rotterdam wonen en gelijk kan deze stad mee in de vaart der volkeren.quote:De Van Nellefabriek in Rotterdam heeft een plaats gekregen op de werelderfgoedlijst van de Unesco.
Dat heeft het werelderfgoedcomité van Unesco zaterdag tijdens een vergadering in Qatar besloten. Het Koninkrijk der Nederlanden telt nu tien erkende erfgoederen, waaronder de Waddenzee, de Amsterdamse grachten en de molens bij Kinderdijk. De fabriek werd gebouwd tussen 1925 en 1931 en ontworpen door architectenbureau Brinkman & Van der Vlugt.
De erkenning betekent, naast wereldwijde reclame voor het gebouw, dat de Nederlandse overheid zich verplicht tot goed beheer van het object. De Van Nellefabriek krijgt nu niet direct geld van Unesco. Een delegatie uit Rotterdam, met onder anderen burgemeester Ahmed Aboutaleb, was in Qatar aanwezig op het moment dat de toekenning kwam.
Minister Jet Bussemaker van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap zei bij het indienen van het nominatiedossier vorig jaar dat Nederland met de Van Nellefabriek goud in handen had: "Dit prachtige gebouw is een voorbeeld van hoe monumenten bewaard en levend gehouden kunnen worden voor volgende generaties. Aan het gebouw zijn de nodige aanpassingen gedaan, maar de geest van weleer leeft in alle opzichten voort."(ANP)
Ik denk het ook. Kan me niet voorstellen dat we verliezen. Tegen grote landen lukt het vaak wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo overtuigend was Uruguay ook niet. Die 2e goal maken ze nooit tegen Italie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Kan me niet voorstellen dat we verliezen. Tegen grote landen lukt het vaak wel.
Weinig mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig ik heb de marktplaats verkoop een henk en ingrid overleefd.
Gloednieuwe BMW 7
Al jouw grootspraak na Italie - Engeland waarin je andere hun vertrouwen weglachte en als treurig neerzettequote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Kan me niet voorstellen dat we verliezen. Tegen grote landen lukt het vaak wel.
Ik zie van Gaal dit ook doen als hij met Duitsland wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:49 schreef Pascalus het volgende:
EIN DIKKE KUS VON DER TRAINER VON DIE MEISTER
Dat stelde je eerder ook inderdaad want ze hadden immers het WK al bijna gewonnen na hun indrukwekkende prestatie tegen Engelandquote:
Ik denk het ook, lijkt of bij Italië de wil om te winnen er niet echt is, was gisteren toch wel heel flets wat ze lieten zienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
BMW.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig ik heb de marktplaats verkoop een henk en ingrid overleefd.
Gloednieuwe BMW 7
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stelde je eerder ook inderdaad want ze hadden immers het WK al bijna gewonnen na hun indrukwekkende prestatie tegen Engeland
Al gaan ze door het WK winnen ze echt nooit. Argentinië of Duitsland.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stelde je eerder ook inderdaad want ze hadden immers het WK al bijna gewonnen na hun indrukwekkende prestatie tegen Engeland
Ik denk dus dat Uruguay niet door gaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het ook, lijkt of bij Italië de wil om te winnen er niet echt is, was gisteren toch wel heel flets wat ze lieten zien
Gini he. Dat is een vaste wissel aan het worden. Valt steeds verdienstelijk in.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegen Australie zat ik me aftevragen wie er met Nigel op het middenveld stond tot de wissel van de Guzman. Toch maar Clasie of Fer doen de volgende keer.
Over Hollandse school gesproken, die spelen Nederlandser dan NLquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Costa Ricaantjes hadden wel een goede buitenspelval.
Italie staat er als ze er moeten staan. Die gaan gewoon door. Uruguay wordt het kind van de rekening. Waren zeer zwak tegen CR en tegen Engeland waren ze ook niet sterk. 2 bevliegingen van Suarez.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het ook, lijkt of bij Italië de wil om te winnen er niet echt is, was gisteren toch wel heel flets wat ze lieten zien
Ik niet, die vreten het gras opquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Uruguay niet door gaat.
Inmiddels speelt vrijwel iedereen Hollandser dan Nederland.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over Hollandse school gesproken, die spelen Nederlandser dan NL
Dat kan je dus er staan als nodig is noemenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Italie staat er als ze er moeten staan. Die gaan gewoon door. Uruguay wordt het kind van de rekening. Waren zeer zwak tegen CR en tegen Engeland waren ze ook niet sterk. 2 bevliegingen van Suarez.
Die blijven gaan dat houdt Italie nooit bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Italie staat er als ze er moeten staan. Die gaan gewoon door. Uruguay wordt het kind van de rekening. Waren zeer zwak tegen CR en tegen Engeland waren ze ook niet sterk. 2 bevliegingen van Suarez.
Zwitserland ook. Gelukkig had ik maar wat geld op ze ingezet als winnaar tegen Frankrijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inmiddels speelt vrijwel iedereen Hollandser dan Nederland.
Die 2e goal maak je natuurlijk nooit tegen Italie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry maar zo goed is Italië verdedigend helemaal niet (meer)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 2e goal maak je natuurlijk nooit tegen Italie.
Die 2e goal had Luis nog niet tegen mij gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry maar zo goed is Italië verdedigend helemaal niet (meer)
De voet van Lisanne is gevonden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.bbc.com/news/health-25405543
[ afbeelding ]
Oke
Neger wat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
Watquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
Die goal had hij bijna bij iedereen gemaakt, hij had niet aan de bal moeten komen, dat was slecht verdedigdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 2e goal had Luis nog niet tegen mij gemaakt.
En ik ben echt een hele slechte verdediger.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die goal had hij bijna bij iedereen gemaakt, hij had niet aan de bal moeten komen, dat was slecht verdedigd
Werd hij niet gewoon buitenspel gezet en daarmee onschadelijk gemaakt? Het is dat Gerrard een debiel is.quote:
Die man heeft echt alles verneukt. Eerst die bal tegen Chelsea en nu dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd hij niet gewoon buitenspel gezet en daarmee onschadelijk gemaakt? Het is dat Gerrard een debiel is.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
Maar LR dit bericht komt uit decemberquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke
En nu?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar LR dit bericht komt uit december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |