Zeker, zeker. Hier in het land ook trouwens. In ieder geval van achterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Aan de goede kant van de wet zijn ze er ook..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben nu in ieder geval wel de oorsprong van 'Fuck the police' gevondenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Hier in het land ook trouwens. In ieder geval van achter
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
We hebben nu in ieder geval wel de oorsprong van 'Fuck the police' gevonden
Ja een tattoo is uiteraard het bewijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef Deetch het volgende:
Jammer dat ie een moordenaar ook is, getuige de traan tattoo.
Ach ja en dat vrouwen op foute mannen vallen was al bekend toch?
Nee, maar een traan staat daar wel voor, althans in bendekringen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ja een tattoo is uiteraard het bewijs.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer van dit graag.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat ook maar 10% van die tattooages de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef Deetch het volgende:
Jammer dat ie een moordenaar ook is, getuige de traan tattoo.
Ach ja en dat vrouwen op foute mannen vallen was al bekend toch?
Even fapje machenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik beken!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatst zag ik op sportschool een jongentje van 18, 1 meter 75 en hij was niet zwaarden dan 65 kilo. Hij had er ook een.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, maar een traan staat daar wel voor, althans in bendekringen.
Faker dusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Laatst zag ik op sportschool een jongentje van 18, 1 meter 75 en hij was niet zwaarden dan 65 kilo. Hij had er ook een.
Dit....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Jammer van de reeds gekozen 'carrière'. Die vent is inderdaad superknap en zeer fotogeniek.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Jammer van de reeds gekozen 'carrière'. Die vent is inderdaad superknap en zeer fotogeniek.
Mijn punt is: aannames zijn maar aannames geen feiten.quote:
Nou, ik zou er persoonlijk niet op vallen, stoere bois doen mij maar weinig, maar deze vent heeft wel degelijk een echte modellenkop. Uitermate fotogeniek, wat een fraaie gebeeldhouwde kop.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
Echt, dat vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk?
Brad Pitt snap ik, maar dit....
Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef deedeetee het volgende:
Smaken verschillen, ik vind hem vrij lelijk met die rare lippen en tattoos vind ik ordi.
Wat snap je hier niet aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
Brad Pitt snap ik, maar dit....
Ik heb het ook over de USA he, niet over die kaaskneuzen van hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Laatst zag ik op sportschool een jongentje van 18, 1 meter 75 en hij was niet zwaarden dan 65 kilo. Hij had er ook een.
Voor het plegen van een moord moet je inderdaad tenminste 69 kilo zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Hahaha. Grappig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het plegen van een moord moet je inderdaad tenminste 69 kilo zijn.
Ach daar heb je ze ook. Mensen die zich beter (wat dat ook mag zijn) zich voor willen doen dan ze eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de USA he, niet over die kaaskneuzen van hier.
in dat gang klimaat daar verdien je zo'n traan, die plaats je niet zomaar omdat je dat toevallig leuk vind, en doe je dat wel zul je het ontgelden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ach daar heb je ze ook. Mensen die zich beter (wat dat ook mag zijn) zich voor willen doen dan ze eigenlijk zijn.
En je weet uiteraard alles over de gang waar hij lid van zou zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
in dat gang klimaat daar verdien je zo'n traan, die plaats je niet zomaar omdat je dat toevallig leuk vind, en doe je dat wel zul je het ontgelden.
Lees je anders even in zou ik zeggen, het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:44 schreef thom_05 het volgende:
[..]
En je weet uiteraard alles over de gang waar hij lid van zou zijn.
Gast is wel knapquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef Knudde het volgende:
De arrestatiefoto van deze Amerikaanse boef gaat viraal. De 30-jarige Jeremy Meeks werd woensdag opgepakt op verdenking van het hebben van verboden wapens en het lid zijn van een bende. Zijn 'mugshot' werd intussen meer dan 41.000 keer geliked. Een record op de Facebookpagina van het Stockton Police Department.
[ afbeelding ]
De hoge jukbeenderen van Meeks en doordringende grijsblauwe ogen lijken erg in trek te zijn bij het grote publiek. Volgens sommigen lijkt de boef zo weggestapt uit een spotje voor kledingmerk Abercrombie & Fitch of kon hij best een deelnemer zijn van 'America's Next Top Model'.
Vooral vrouwen schrijven onder de foto dat ze de boef zo knap vinden. 'Wil je kinderen met mij krijgen, ze zullen net zo sexy zijn als jij,' schrijft Tiara. 'Sluit mij ook maar op, LOL', grapt Tracey. 'Jennifer, ik heb een nieuwe man voor je gevonden...Oooh, en hij zit in de gevangenis, lmao,' meldt Ashlynn.
Grote vis
Hoe ook, Jeremy Meeks zit achter de tralies. Hij werd gearresteerd tijdens 'Operation Ceasefire' van het FBI en de U.S. Marshals Task Force. Die was erop gericht het aantal gewapende overvallen in de Californische stad Stockton in te dijken. Meeks bleek in het bezit van verboden wapens en wordt verdacht van bendevorming. De politiediensten beschouwen hem als een 'grote vis'.
bron
Reacties van de vrouwen: https://www.facebook.com/(...)3694/?type=1&theater
wat een trieste vertoning
En wat extra centimeters, minimaal 180 anders niet badboy genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het plegen van een moord moet je inderdaad tenminste 69 kilo zijn.
Lichaam is net zo belangrijk, en die zie je hier niet op de foto.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou, ik zou er persoonlijk niet op vallen, stoere bois doen mij maar weinig, maar deze vent heeft wel degelijk een echte modellenkop. Uitermate fotogeniek, wat een fraaie gebeeldhouwde kop.
Prachtige ogen, prachtige jukbeenderen, gewoon een ultiem model.
Armani, let je op?
Anders kan hij nog leuk fungeren als schildersmodel in de bak.
No homo, maar die kerel in de OP is echt wel knapper dan zijquote:
Deze is al veel lekkerderquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wel dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No homo, maar die kerel in de OP is echt wel knapper dan zij.
[..]
Deze is al veel lekkerder.
Nou vertel dan iets over de bende waar hij lid van was?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lees je anders even in zou ik zeggen, het is geen rocket science.
Maakt dat wat uit dan? De algehele denkwijze van gangs daar is gewoon hetzelfde, of je nou jantje of pietje heet, moeilijk te begrijpen he?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Nou vertel dan iets over de bende waar hij lid van was?
Ze denken eerder dat hij aan zijn criminele activiteiten een leuk zakcentje heeft overgehouden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
Aha uiteraard. Elke bende is hetzelfde in een land bestaande uit 51 staten en 300-400 miljoen inwoners.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? De algehele denkwijze van gangs daar is gewoon hetzelfde, of je nou jantje of pietje heet, moeilijk te begrijpen he?
De algehele denkwijze wel ja, maar zoals ik al zei, lees er eens wat over inplaats van hier een beetje bijdehand te gaan zitten doen, dan is deze hele discussie niet nodig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Aha uiteraard. Elke bende is hetzelfde in een land bestaande uit 51 staten en 300-400 miljoen inwoners.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Aha uiteraard. Elke bende is hetzelfde in een land bestaande uit 51 staten en 300-400 miljoen inwoners.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? De algehele denkwijze van gangs daar is gewoon hetzelfde, of je nou jantje of pietje heet, moeilijk te begrijpen he?
Zit je te trollen of zo??quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
De algehele denkwijze wel ja, maar zoals ik al zei, lees er eens wat over inplaats van hier een beetje bijdehand te gaan zitten doen, dan is deze hele discussie niet nodig.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit je te trollen of zo??
Je zit vol vooroordelen en stigma's.
quote:
quote:Maakt dat wat uit dan? De algehele denkwijze van gangs daar is gewoon hetzelfde, of je nou jantje of pietje heet, moeilijk te begrijpen he?
Ik discussieer niet hoor. Je beweert iets en ik wijs je erop dat je conclusie te overhaast is waardoor je met het argument aankomt dat je bewering algemeen kennis is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
De algehele denkwijze wel ja, maar zoals ik al zei, lees er eens wat over inplaats van hier een beetje bijdehand te gaan zitten doen, dan is deze hele discussie niet nodig.
En zo'n achtergrond zou het ook vast en zeker erg goed doen in zo'n tv talent show.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tuurlijk, iemand met een zielig verhaal, moeilijke jeugd, nu het licht gezien etc. etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef probeer het volgende:
[..]
En zo'n achtergrond zou het ook vast en zeker erg goed doen in zo'n tv talent show.
Gelukkig hebben wij onze eigenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij ogenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij onze eigen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
In Bulgarije ook geen Militia meer?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vind ik die linker boven knapper.quote:Op zondag 22 juni 2014 08:52 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Alleen die hebben ogen.![]()
Maar goeddddd. #FelonCrushFriday
De twee onderste hnnnnnnnngggggg
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan vind ik die linker boven knapper.
Het is de ALLERMOOISTE MAN TER WERELDquote:
Dat pak.quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Het is de ALLERMOOISTE MAN TER WERELDen tanden kunnen hersteld worden dmv veneers en die tekeningen kunnen mbv laser weggehaald worden. Overigens was het waarschijnlijk iets tijdelijks die gouden tanden? Op andere foto's en ook in het interview heeft hij gewoon rechte witte tanden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Normaal prefereer ik oudere mannen. Het liefst mannen die ongeveer 30 jaar ouder dan mij zijn. Maar dit is gewoon de allermooiste man die er bestaat. En hij is geen griezelquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het maar een griezel.
En ik val doorgaans ook niet op dit soort types.
Je had hem beter je slipje kunnen sturen en vragen of ie hem even in de droogtrommel wil doen voor je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Normaal prefereer ik oudere mannen. Het liefst mannen die ongeveer 30 jaar ouder dan mij zijn. Maar dit is gewoon de allermooiste man die er bestaat. En hij is geen griezel![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb maandag een brief naar hem gestuurd
Hopelijk krijg ik een brief van hem terug
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Liselotte zit te trollen, dat kan toch niet anders!
Whut ,die gast heeft familie??quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Normaal prefereer ik oudere mannen. Het liefst mannen die ongeveer 30 jaar ouder dan mij zijn. Maar dit is gewoon de allermooiste man die er bestaat. En hij is geen griezel![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb maandag een brief naar hem gestuurd
Hopelijk krijg ik een brief van hem terug
lisselotte is een man van 58quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Lisselotte is een loverboyslachtoffertje in de dop
ze hebben geen droogtrommels in gevangenissenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je had hem beter je slipje kunnen sturen en vragen of ie hem even in de droogtrommel wil doen voor je.
klopt, samen met alle bijna 100000 likers op facebook:quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Liselotte zit te trollen, dat kan toch niet anders!
Hoezo bekeren? Hij mag van mij blijven zoals hij isquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Is hij waarschijnlijk ook. Maar bepaalde vrouwen denken alles en iedereen te kunnen bekeren.
Natuurlijk. Het lijkt mij een aardige man......quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:06 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Hoezo bekeren? Hij mag van mij blijven zoals hij is.
Ja!!! Een moeder en 4 broers en 3 zussenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Whut ,die gast heeft familie??
En jij wilt zijn buttboy zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:05 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
/
![]()
geef nou maar gewoon toe dat je het een lekker ding isZiet er mooi uit, en zijn hele gangsterverhaal maakt hem opwindend
Net als Anouk dus!quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:13 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ja!!! Een moeder en 4 broers en 3 zussenZe hebben alleen niet dezelfde vaders. Die kinderen komen van 3 verschillende mannen
Verder is hij getrouwd met een vrouw die als verpleegster werkt en hebben ze een zoontje (zie foto hierboven). Hij werkt fulltime in een speeldgoedwinkel als magazijnmedewerker en coacht ook nog zo'n amateur baseball clubje van zijn zoontje. Als bijbaan is hij dus ook nog crimineel.
![]()
![]()
Dat lijkt me wel. Criminelen hoeven toch niet onaardig te zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:10 schreef Globali het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het lijkt mij een aardige man......
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:17 schreef Globali het volgende:
Joran van de Sloot bleek ook heel populair te zijn bij de dames nadat hij gepakt was.
Meeks heeft echter niemand vermoordquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:17 schreef Globali het volgende:
Joran van de Sloot bleek ook heel populair te zijn bij de dames nadat hij gepakt was.
Hij is wel OKquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:22 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Criminelen hoeven toch niet onaardig te zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie een gewone man hoor. Dat hij verder de buurt onveilig maakt interesseert me niet. Hoe dan ook hoop ik dat hij nog zo'n 10 jaar in de gevangenis blijft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Oppervlakkige wezens zeg, die vrouwen.
Maar Bubba niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik zie een gewone man hoor. Dat hij verder de buurt onveilig maakt interesseert me niet. Hoe dan ook hoop ik dat hij nog zo'n 10 jaar in de gevangenis blijft.Dan blijft zijn vrouw tenminste bij hem uit de buurt
Hij moet gewoon model wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind em idd op zijn mugshot super lekker !
Dan moet hij niet lachen in elk geval.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon model wordenHopelijk vergeten ze hem niet nadat hij 3 jaar in de cel heeft gezeten
Weet ik niet. Ik wil gewoon met hem trouwen en 3 kinderen van hemquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
@ lisselotte88, zou jij je lichaam verkopen voor hem?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:10 schreef Globali het volgende:
Ik vind mensen met tatouages in de nek al wat vreemd.
Hij wil je sowieso 3 kinderen geven..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik wil gewoon met hem trouwen en 3 kinderen van hem![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij wil je sowieso 3 kinderen geven..
Hij gaat ze alleen niet opvoeden.
Trouwens binnenkort geen foto's meer in dat lelijke oranje gewaad. Maar foto's in een duur pakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij wil je sowieso 3 kinderen geven..
Hij gaat ze alleen niet opvoeden.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:07 schreef Maharajah het volgende:
Alsof wij dat niet zouden doen als er een geil wijf een goeie mugshot zou posten
Aiitt, hij laat zijn kindje gewoon voor een paar jaar in de steek omdat hij weer de crimineel moest uithangen..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:35 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Wel! Hij heeft een zoontje van 4 en hij geeft de baseball club van zijn zoontje les, naast zijn criminele activiteiten, en zijn baantje in een speelgoedwinkel.
Jaloerse
Hij heeft inmiddels al getekend bij een PR bureau, en die betaalt zijn dure advocaat. Dus dat een hoop vrouwen hem mooi vinden levert hem een hoop voordelen op.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:39 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Veel vrouwen geven hem alleen maar complimenten omdat hij er goed uitziet, wat zie ik als man ook wel kan zien, meer niet
Jij kan zo,n vent nooit krijgen. Hij zou je hoogstens gebruiken voor een nachtje plezier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:41 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels al getekend bij een PR bureau, en die betaalt zijn dure advocaat. Dus dat een hoop vrouwen hem mooi vinden levert hem een hoop voordelen op.
nee! Hij wist toch niet dat hij gepakt zou worden? Het was half 7 s'ochtends toen hij gepakt werd met wapens in zijn auto. En trouwens waarom is dat zo erg? Ik snap niet dat zijn borgsom 1 miljoen dollar isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aiitt, hij laat zijn kindje gewoon voor een paar jaar in de steek omdat hij weer de crimineel moest uithangen..
Ik ben MOOI! Veel mooier dan zijn lelijke vrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij kan zo,n vent nooit krijgen. Hij zou je hoogstens gebruiken voor een nachtje plezier.
Pic?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik ben MOOI! Veel mooier dan zijn lelijke vrouw
Als je zo mooi bent, kon je je lichaam verkopen en zo makkelijk 1 miljoen binnenhalen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee! Hij wist toch niet dat hij gepakt zou worden? Het was half 7 s'ochtends toen hij gepakt werd met wapens in zijn auto. En trouwens waarom is dat zo erg? Ik snap niet dat zijn borgsom 1 miljoen dollar is![]()
Ik had best voor hem willen betalen, maar 1 miljoen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als je zo mooi bent, kon je je lichaam verkopen en zo makkelijk 1 miljoen binnenhalen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
Serieus, ik denk dat Lisselotte een troll is.
Ga gewoon aan prostitutie doen, dat heb je toch wel voor hem over?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee! Hij wist toch niet dat hij gepakt zou worden? Het was half 7 s'ochtends toen hij gepakt werd met wapens in zijn auto. En trouwens waarom is dat zo erg? Ik snap niet dat zijn borgsom 1 miljoen dollar is![]()
Ik had best voor hem willen betalen, maar 1 miljoen
Pffft ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat je een vette blubberkont hebt en de hele dag in een Roy Donders huispak op de bank bonbons zit te vreten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:10 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Ik verkoop mezelf niet, want ik ben mooi
Mooie meisjes zitten niet op een vrijdagnacht op internet, laat staan fok!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:10 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Ik verkoop mezelf niet, want ik ben mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |