Zeker, zeker. Hier in het land ook trouwens. In ieder geval van achterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Aan de goede kant van de wet zijn ze er ook..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben nu in ieder geval wel de oorsprong van 'Fuck the police' gevondenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Hier in het land ook trouwens. In ieder geval van achter
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
We hebben nu in ieder geval wel de oorsprong van 'Fuck the police' gevonden
Ja een tattoo is uiteraard het bewijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef Deetch het volgende:
Jammer dat ie een moordenaar ook is, getuige de traan tattoo.
Ach ja en dat vrouwen op foute mannen vallen was al bekend toch?
Nee, maar een traan staat daar wel voor, althans in bendekringen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ja een tattoo is uiteraard het bewijs.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer van dit graag.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Hier in het land ook trouwens. In ieder geval van achter
[ afbeelding ]
Denken dat ook maar 10% van die tattooages de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef Deetch het volgende:
Jammer dat ie een moordenaar ook is, getuige de traan tattoo.
Ach ja en dat vrouwen op foute mannen vallen was al bekend toch?
Even fapje machenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik beken!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatst zag ik op sportschool een jongentje van 18, 1 meter 75 en hij was niet zwaarden dan 65 kilo. Hij had er ook een.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, maar een traan staat daar wel voor, althans in bendekringen.
Faker dusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Laatst zag ik op sportschool een jongentje van 18, 1 meter 75 en hij was niet zwaarden dan 65 kilo. Hij had er ook een.
Dit....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Jammer van de reeds gekozen 'carrière'. Die vent is inderdaad superknap en zeer fotogeniek.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Jammer van de reeds gekozen 'carrière'. Die vent is inderdaad superknap en zeer fotogeniek.
Mijn punt is: aannames zijn maar aannames geen feiten.quote:
Nou, ik zou er persoonlijk niet op vallen, stoere bois doen mij maar weinig, maar deze vent heeft wel degelijk een echte modellenkop. Uitermate fotogeniek, wat een fraaie gebeeldhouwde kop.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
Echt, dat vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk?
Brad Pitt snap ik, maar dit....
Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef deedeetee het volgende:
Smaken verschillen, ik vind hem vrij lelijk met die rare lippen en tattoos vind ik ordi.
Wat snap je hier niet aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
Echt, dat vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk?
Brad Pitt snap ik, maar dit....
Ik heb het ook over de USA he, niet over die kaaskneuzen van hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Laatst zag ik op sportschool een jongentje van 18, 1 meter 75 en hij was niet zwaarden dan 65 kilo. Hij had er ook een.
Voor het plegen van een moord moet je inderdaad tenminste 69 kilo zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Hahaha. Grappig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het plegen van een moord moet je inderdaad tenminste 69 kilo zijn.
Ach daar heb je ze ook. Mensen die zich beter (wat dat ook mag zijn) zich voor willen doen dan ze eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de USA he, niet over die kaaskneuzen van hier.
in dat gang klimaat daar verdien je zo'n traan, die plaats je niet zomaar omdat je dat toevallig leuk vind, en doe je dat wel zul je het ontgelden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ach daar heb je ze ook. Mensen die zich beter (wat dat ook mag zijn) zich voor willen doen dan ze eigenlijk zijn.
En je weet uiteraard alles over de gang waar hij lid van zou zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
in dat gang klimaat daar verdien je zo'n traan, die plaats je niet zomaar omdat je dat toevallig leuk vind, en doe je dat wel zul je het ontgelden.
Lees je anders even in zou ik zeggen, het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:44 schreef thom_05 het volgende:
[..]
En je weet uiteraard alles over de gang waar hij lid van zou zijn.
Gast is wel knapquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef Knudde het volgende:
De arrestatiefoto van deze Amerikaanse boef gaat viraal. De 30-jarige Jeremy Meeks werd woensdag opgepakt op verdenking van het hebben van verboden wapens en het lid zijn van een bende. Zijn 'mugshot' werd intussen meer dan 41.000 keer geliked. Een record op de Facebookpagina van het Stockton Police Department.
[ afbeelding ]
De hoge jukbeenderen van Meeks en doordringende grijsblauwe ogen lijken erg in trek te zijn bij het grote publiek. Volgens sommigen lijkt de boef zo weggestapt uit een spotje voor kledingmerk Abercrombie & Fitch of kon hij best een deelnemer zijn van 'America's Next Top Model'.
Vooral vrouwen schrijven onder de foto dat ze de boef zo knap vinden. 'Wil je kinderen met mij krijgen, ze zullen net zo sexy zijn als jij,' schrijft Tiara. 'Sluit mij ook maar op, LOL', grapt Tracey. 'Jennifer, ik heb een nieuwe man voor je gevonden...Oooh, en hij zit in de gevangenis, lmao,' meldt Ashlynn.
Grote vis
Hoe ook, Jeremy Meeks zit achter de tralies. Hij werd gearresteerd tijdens 'Operation Ceasefire' van het FBI en de U.S. Marshals Task Force. Die was erop gericht het aantal gewapende overvallen in de Californische stad Stockton in te dijken. Meeks bleek in het bezit van verboden wapens en wordt verdacht van bendevorming. De politiediensten beschouwen hem als een 'grote vis'.
bron
Reacties van de vrouwen: https://www.facebook.com/(...)3694/?type=1&theater
wat een trieste vertoning
En wat extra centimeters, minimaal 180 anders niet badboy genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het plegen van een moord moet je inderdaad tenminste 69 kilo zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |