De arrestatiefoto van deze Amerikaanse boef gaat viraal. De 30-jarige Jeremy Meeks werd woensdag opgepakt op verdenking van het hebben van verboden wapens en het lid zijn van een bende. Zijn 'mugshot' werd intussen meer dan 41.000 keer geliked. Een record op de Facebookpagina van het Stockton Police Department.
![124905_630x354.jpg]()
De hoge jukbeenderen van Meeks en doordringende grijsblauwe ogen lijken erg in trek te zijn bij het grote publiek. Volgens sommigen lijkt de boef zo weggestapt uit een spotje voor kledingmerk Abercrombie & Fitch of kon hij best een deelnemer zijn van 'America's Next Top Model'.
Vooral vrouwen schrijven onder de foto dat ze de boef zo knap vinden. 'Wil je kinderen met mij krijgen, ze zullen net zo sexy zijn als jij,' schrijft Tiara. 'Sluit mij ook maar op, LOL', grapt Tracey. 'Jennifer, ik heb een nieuwe man voor je gevonden...Oooh, en hij zit in de gevangenis, lmao,' meldt Ashlynn.
Grote vis
Hoe ook, Jeremy Meeks zit achter de tralies. Hij werd gearresteerd tijdens 'Operation Ceasefire' van het FBI en de U.S. Marshals Task Force. Die was erop gericht het aantal gewapende overvallen in de Californische stad Stockton in te dijken. Meeks bleek in het bezit van verboden wapens en wordt verdacht van bendevorming. De politiediensten beschouwen hem als een 'grote vis'.
bronReacties van de vrouwen:
https://www.facebook.com/(...)3694/?type=1&theater 
wat een trieste vertoning