SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Doe eens even normaal manquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lemmer mogen ze wat mij betreft direct aan Flevoland geven.
Ik bedoelde het grapje van onze Friese vriendenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan die Stadskanaalse humor kan niemand tippen.
Dat deed Cahill ook, maar die zou ik toch niet opstellen in het Nederlands elftal (als dat kon)quote:
Als iedereen met veel makeup dat is, heb je gewoon te weinig ervaring om een vrouw te herkennen.quote:
Mensen onderschatten Huntelaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef hafcfan het volgende:
Met Hunterlaar erin kun je beter thuis blijven.
Niet gezien 2 jaar terug.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen onderschatten Huntelaar
De man maakt altijd goals
ha je bent hommelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
lekkere kerel die dries. zou zeker doen
We hebben een lilliputter in dit topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef Delirio het volgende:
ben met sneijder op de foto geweest. was even lang
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar woont toch zo'n vrouwtje?
quote:Eén van de versies van de sage vertelt van een rijke koopmansweduwe in Stavoren die woonde in een huis met gouden vloeren en zilveren muren. Ze bezat meer schepen dan alle kooplieden van de stad tezamen en werd met de dag rijker.
Ondanks haar enorme rijkdom was ze niet tevreden, ze wilde het kostbaarste bezit dat er te vinden was en stuurde een schipper eropuit om dat te halen. Deze kwam na lang zoeken thuis met een lading graan uit Danzig, dat hem waardevoller dan goud leek. Het vrouwtje zag het niet als het waardevolste dat er bestond. Woedend vroeg ze: "Aan welke zijde heb je het graan ontvangen?", "Aan stuurboordzijde.", "Gooi het dan aan bakboordzijde in zee!"
Een voorbijganger die dat hoorde zei haar dat niet te doen; zou ze ooit zelf in de bedelstand vervallen, dan zou haar het graan wel goud toeschijnen. Hierop haalde zij de gouden ring van haar vinger en gooide hem met een grote boog in zee. Ze voegde hieraan toe, "Net zo min dat ik deze gouden ring ooit nog terug zal zien, zal ik in de bedelstand vervallen." Op een dag kwam een van haar dienaren naar haar toe met een gevangen vis, met in de maag van die vis haar eigen gouden ring. Vanaf dat moment keerde haar lot. Ten slotte eindigde zij in grote armoede.
gewoon gemiddelde lengte vrouw toch??quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We hebben een lilliputter in dit topic.
yup. je hebt ook dwergenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:48 schreef Delirio het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde lengte vrouw toch??
Vrouwen kleiner dan 1,90 nemen Gijp en ik niet serieus. Dan moet je wel exceptionele kwaliteiten bezitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:48 schreef Delirio het volgende:
[..]
Nu al ja?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Widm 2014 is dus net opgenomen.
Iets beneden gemiddeld, maar prima.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:48 schreef Delirio het volgende:
[..]
Glimlachje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk steeds dat hij die Anthony dieindekamerhing is
Voor een vrouw wel ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:48 schreef Delirio het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Waarom ga je hier nou voor klappen, jezus de tering
Oh ik heb het niet gevolgd, vandaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Aflevering 1 WIDM Seizoen 14 voor de kenners.
Sneijder is 1.70quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een vrouw wel ja.
1.60 voor een man is ietwat aan de korte kant.
johhhhhquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Widm 2014 is dus net opgenomen.
10x beter dan dat gezeik van Derksenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze analyse en WIDM leuk
mertens=droommanquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een vrouw wel ja.
1.60 voor een man is ietwat aan de korte kant.
Ja is al dagen zo, gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Na de reclame terug, terwijl op ned 1 de wedstrijd al gaat beginnen. Lekker geprogrammeerd weer bij de commerciele.
Wel, gaat om geld. Suffiequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja is al dagen zo, gaat helemaal nergens over
Ik ken zijn quotes wel een beetjequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef Tassendief het volgende:
RIP sierd, welke fokker neemt het over
onderweg naar morgen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef KingRoland het volgende:
2miljoen mensen kijken naar die kut soap tering he waar gaat het toch heen.
Netjes, je krijgt van mij toestemming de keuken te verlaten en de wedstrijd Japan-Griekenland te kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed jaar, toen heb ik de poul op mijn werk gewonnen daardoor
Griekenland zoals altijd met prachtig, aanvallend spel. Japan met een hoop technische spelers. Allemaal snelle combinaties. Om je vingers bij af te likken wordt dat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef Shreyas het volgende:
Saaie aflevering. Gelukkig staat ons nog een bazenpartij voetbal te wachten: Japan-Griekenland![]()
De winnaar van de Asian Cup 2004 en 2011 tegen de Europees kampioen van 2004! Kijk, zo een wedstrijd op het WK, daar doe je het voor
Jij snapt hetquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Griekenland zoals altijd met prachtig, aanvallend spel. Japan met een hoop technische spelers. Allemaal snelle combinaties. Om je vingers bij af te likken wordt dat.![]()
Zijn grootste fan, johannes_vermeer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef Tassendief het volgende:
RIP sierd, welke fokker neemt het over
Ik ga zometeen naar bedquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Netjes, je krijgt van mij toestemming de keuken te verlaten en de wedstrijd Japan-Griekenland te kijken
toch geen hand op de knipquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
overvallen door matheus en zn vriendjes
sausquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat zou Stallone krijgen van Remia?
Luiheid ten top dit. Krijg je de kans om een nachtwedstrijd te kijken, laat je die liggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar bedMorgen een drukke dag en ik wil morgen fit zijn
Ik weet je te vinden als het kut wordt!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Griekenland zoals altijd met prachtig, aanvallend spel. Japan met een hoop technische spelers. Allemaal snelle combinaties. Om je vingers bij af te likken wordt dat.![]()
Als je het mailadres even plaatst, stuur ik graag een mailtje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef Digi_Djeff het volgende:
Allemaal een mail sturen naar VI/RTL wat betreft het klappen? Mijn god zeg, begin mij er nu echt aan te irriteren. Klappen omdat René een gevatte opmerking maakt wat betreft WISM
neem nog een wijntje,lolquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar bedMorgen een drukke dag en ik wil morgen fit zijn
Luiheid! Juist niet man. Morgen vroeg opquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Luiheid ten top dit. Krijg je de kans om een nachtwedstrijd te kijken, laat je die liggen
Nog geen 12 uur pot gemist.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Luiheid ten top dit. Krijg je de kans om een nachtwedstrijd te kijken, laat je die liggen
Gezien je woordkeus op z'n hondjes?quote:
Die wedstrijd wordt gegarandeerd fantastisch. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden als het kut wordt!!
zondagquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
Wanneer moeten de Belgies weer eigenlijk?
Ze zijn nu trouwens al aan het opnemen en dat spelen ze straks af, die gaan gewoon de wedstrijd kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef Maver24 het volgende:
het is wel een hele late reclame blok bij VI, hoe willen ze dit nog gaan doen voordat de wedstrijd begint, niet helemaal goed afgestemd
Zondag ofzo denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
Wanneer moeten de Belgies weer eigenlijk?
Gisteren ben ik gestopt met kijken na de rode kaart voor Kameroen. Vandaag heb ik heb een stukje Colombia-Ivoorkust gemistquote:
Omdat Philips.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Waarom zou Messi een Holland scheersysteem hebben?
Omdat Messi een commerciehoer is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Waarom zou Messi een Holland scheersysteem hebben?
Van de dokter. Had vanmiddag een kleine operatie of hoe je het noemen wil. Als ik wat drink dan gaat het keihard bloeden of zoquote:
Behandelingquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de dokter. Had vanmiddag een kleine operatie of hoe je het noemen wil. Als ik wat drink dan gaat het keihard bloeden of zo
haha, echt een vrouwen excuusquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
over 4 minuten dus, dan is het morgen
Bedankt dat je deze informatie even met onze wilde delen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de dokter. Had vanmiddag een kleine operatie of hoe je het noemen wil. Als ik wat drink dan gaat het keihard bloeden of zo
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze informatie even met onze wilde delen.
was van de week ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze zijn nu trouwens al aan het opnemen en dat spelen ze straks af, die gaan gewoon de wedstrijd kijken
Is helemaal niet live meer
Soort van Pauw en Witteman met Johan in de rol van ingedutte ouwe lul Paultje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze zijn nu trouwens al aan het opnemen en dat spelen ze straks af, die gaan gewoon de wedstrijd kijken
Is helemaal niet live meer
Heb je het nou over Smoofie zijn besnijdenis?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja smoofieALs er gesneden wordt noem ik het een operatie hoor.
Dus een gothic emo-meisje kan opereren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja smoofieALs er gesneden wordt noem ik het een operatie hoor.
daar heb je aluin voorquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je het nou over Smoofie zijn besnijdenis?
Miste alleen Zwitserlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gisteren ben ik gestopt met kijken na de rode kaart voor Kameroen. Vandaag heb ik heb een stukje Colombia-Ivoorkust gemist
Mijn huisarts is geen gothic emo-meisje hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus een gothic emo-meisje kan opereren?
Ja als je je snijdt bij het scheren, denk niet dat het hiervoor bedoeld is.quote:
tjap tjoyquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je het nou over Smoofie zijn besnijdenis?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
VI is zelfs voor het WK al opgenomen.
Die is de zee ingetrokkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:01 schreef JaneDoe het volgende:
wat moeten we met die domme kutgroeten, waar is sierd?
Noodweer in Rio....Sierd is verzopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:01 schreef JaneDoe het volgende:
wat moeten we met die domme kutgroeten, waar is sierd?
morgen boycot, de oplichtersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die reclame om 23:51 gaat echt nergens over nee. En ook nog eens geen Sierd wtf?
Eén keer lukte het niet om verbinding met Sierd te krijgen, maar de NOS kreeg het gisteren niet eens voor elkaar een uitzending vanuit Hilversum te verzorgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:24 schreef Iwanius het volgende:
Blijft apart. De NOS laat Egberts gewoon in de regen opdraven en RTL weet Sierd niet in de live-uitzending te krijgen. Wat doet de NOS beter dan RTL dan?
quote:
Een van de beste tafelgasten die ik heb gezien. Bracht het niveau tenminste omhoog.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondankbare hond. Donder maar op met dat boekje. Stinkzwam.
Derksen had dan ook even een dutje gedaan in de autoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:24 schreef Iwanius het volgende:
Blijft apart. De NOS laat Egberts gewoon in de regen opdraven en RTL weet Sierd niet in de live-uitzending te krijgen. Wat doet de NOS beter dan RTL dan?
Vond Derksen trouwens iets beter op dreef dan voorgaande afleveringen maar ik kan mij vergissen.
Ze konden gisteren geen verbinding krijgen met Sierd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:52 schreef satecl het volgende:
Wat heb ik gemist gisteren?? Komt Sierd helemaal niet meer? Dan hoef ik sowieso helemaal niet meer te kijken.
[..]
Een van de beste tafelgasten die ik heb gezien. Bracht het niveau tenminste omhoog.
Kleine teringapenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien hebben die favela vriendjes van Sierd wat uitzend apparatuur gestolen.
Haha ja dat was lachen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef RichardRichard het volgende:
Die intro vind ik dan wel weer grappig met die opstelling xD
Niet gezien. De intro van het late showtje? Dan kijk ik dat even terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef RichardRichard het volgende:
Die intro vind ik dan wel weer grappig met die opstelling xD
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet gezien. De intro van het late showtje? Dan kijk ik dat even terug.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)55a-5f7359e30447.mp4quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet gezien. De intro van het late showtje? Dan kijk ik dat even terug.
quote:
Dankquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)55a-5f7359e30447.mp4
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:20:41Straks in VI Oranje: Wat er gisteren misging op de middenberm en de verbinding met elSierd in Rio http://t.co/ni8EhpU6Y8 reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef BobW het volgende:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:20:41Straks in VI Oranje: Wat er gisteren misging op de middenberm en de verbinding met elSierd in Rio http://t.co/ni8EhpU6Y8 reageer retweet
ik kan haast niet wachten, maar zal wel in de late uitzending zittenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef BobW het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef BobW het volgende:
Gaat de Tour winnenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
El Pistolero slaat weer toe
Zwitserland wintquote:
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarezgod.
Maar kunnen we het niet over Costa Rica hebben?
Je zou geneigd zijn voor Frankrijk te gaan maar echt he....quote:
Een eentje voor zwaarmoedige bluesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou hij er ook eentje hebben waar Cuntrie op staat?
of bloesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou hij er ook eentje hebben waar Cuntrie op staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |