Ging jij niet studeren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd!
Wat een WK!
Pass van Cavani.
Goal van Luis.
De regisseur zit er zeker op te fappen ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt die goal 17 keer herhaald?
Ze missen gewoon een échte goaltjesdiefquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Engeland vrijwel altijd faalt ( behalve 1 WK titel, wat natuurlijk knap is, maar intussen al lichtjaren geleden ) op een groot toernooit?
Je bent zelf fuckin irritantquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Die tune is fuckin irritant trouwens. Oweweaaaaaaaa
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
Commentator met zijn Suarez gefapKopt die bal heerlijk in maar wat meer aandacht voor de assist mag wel
Ze kunnen niet voetballen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Engeland vrijwel altijd faalt ( behalve 1 WK titel, wat natuurlijk knap is, maar intussen al lichtjaren geleden ) op een groot toernooit?
Te hoge verwachtingen, te lage kwaliteit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Suarez is dan ook een geweldenaar, deal with it.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
Commentator met zijn Suarez gefapKopt die bal heerlijk in maar wat meer aandacht voor de assist mag wel
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Kun je ergens wedden dat Rooney niet gaat scoren? Weet iemand dat?
Dat is je vrouwelijke kant zeker?quote:
Rooney.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Lichtjaar is geen tijdséénheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Mee eens, maar het is altijd ( ook buiten de spits om ) zo-zo zonder die extra klasse. Ja, hoe moet ik het zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ze missen gewoon een échte goaltjesdief
Dat ontken ik nergens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Suarez is dan ook een geweldenaar, deal with it.
Matig elftal, ook slecht geloot dit keer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Doelen stelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ze missen gewoon een échte goaltjesdief
Zeker omdat het een Ajacied was Hé Hé Hé?quote:
In 66 was voetbal meer "lange bal en erachteraan rennen"quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Dat is echt niet hetzelfde. Bij het voorbeeld zou België een Vlaamse team(niveau Noorwegen), een Waalse(Beetje zoals Macedonië) team en een Brusselse team( San Marino achtige toestanden) hebben...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Belgie als de Lage Landen aan zou treden ook.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zlata, Alba en Melanie #dreamteam
Achteraf terugkijken, wel minder maar ja, kan wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste helft! Zuur voor Mexicanobakker dat hij deze wedstrijd moet missen.
Wat ging hij doen dan? Is er dan iemand die hem mist?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste helft! Zuur voor Mexicanobakker dat hij deze wedstrijd moet missen.
Lichtjaren is wel een afstand, maar niet één die je kunt gebruiken in een tijdscontext.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
In 66 was voetbal meer "lange bal en erachteraan rennen"
Finesse is niet Engels.
En lichtjaren is geen afstand.
Iedereen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat ging hij doen dan? Is er dan iemand die hem mist?
Maar met Nederland (niveau Brazilië) zou het best wat worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is echt niet hetzelfde. Bij het voorbeeld zou België een Vlaamse team(niveau Noorwegen), een Waalse(Beetje zoals Macedonië) team en een Brusselse team( San Marino achtige toestanden) hebben...
Grote clubs worden gekocht door rijke lui, waardoor er veel geld vrijkomt en uitgegeven wordt aan dure spelers uit het buitenlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Bedoelde ik smoofie maar typen is wat lastig met 1 handquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lichtjaren is wel een afstand, maar niet één die je kunt gebruiken in een tijdscontext.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
In 66 was voetbal meer "lange bal en erachteraan rennen"
Finesse is niet Engels.
En lichtjaren is geen afstand.
<3quote:
Als ik Suarez zie heb ik ook nog maar 1 hand over, snap je wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Bedoelde ik smoofie maar typen is wat lastig met 1 hand
Vincent ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:51 schreef jamesdeen het volgende:
nog nooit in m'n leven een goede reclame gezien
De andere hand had een koekje tussen de vingersquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik Suarez zie heb ik ook nog maar 1 hand over, snap je wel.
Die reclame dat die vent een bierflesje met zn tanden openmaakt vond ik altijd wel mooi.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:51 schreef jamesdeen het volgende:
nog nooit in m'n leven een goede reclame gezien
die ken ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die reclame dat die vent een bierflesje met zn tanden openmaakt vond ik altijd wel mooi.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die reclame dat die vent een bierflesje met zn tanden openmaakt vond ik altijd wel mooi.
De gehandicapte omdat het moet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Vincent zit daar ook alleen maar omdat ze er subsidie voor krijgen.
In de categorie Dingen die je normaal gesproken nooit iemand zult horen zeggen.quote:
Sofiaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:52 schreef Belladonna80 het volgende:
Wie is eigenlijk de vrouw van Luis?
VI heeft dan nog humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |