Ging jij niet studeren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd!
Wat een WK!
Pass van Cavani.
Goal van Luis.
De regisseur zit er zeker op te fappen ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt die goal 17 keer herhaald?
Ze missen gewoon een échte goaltjesdiefquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Engeland vrijwel altijd faalt ( behalve 1 WK titel, wat natuurlijk knap is, maar intussen al lichtjaren geleden ) op een groot toernooit?
Je bent zelf fuckin irritantquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Die tune is fuckin irritant trouwens. Oweweaaaaaaaa
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
Commentator met zijn Suarez gefapKopt die bal heerlijk in maar wat meer aandacht voor de assist mag wel
Ze kunnen niet voetballen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Engeland vrijwel altijd faalt ( behalve 1 WK titel, wat natuurlijk knap is, maar intussen al lichtjaren geleden ) op een groot toernooit?
Te hoge verwachtingen, te lage kwaliteit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Suarez is dan ook een geweldenaar, deal with it.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
Commentator met zijn Suarez gefapKopt die bal heerlijk in maar wat meer aandacht voor de assist mag wel
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Kun je ergens wedden dat Rooney niet gaat scoren? Weet iemand dat?
Dat is je vrouwelijke kant zeker?quote:
Rooney.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Lichtjaar is geen tijdséénheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Mee eens, maar het is altijd ( ook buiten de spits om ) zo-zo zonder die extra klasse. Ja, hoe moet ik het zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ze missen gewoon een échte goaltjesdief
Dat ontken ik nergens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Suarez is dan ook een geweldenaar, deal with it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |