Dat wil iedereen toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef DaMart het volgende:
Het begint alweer goed met 2 onbekende Nederlanders voor mij.
Jij kijkt nooit het journaal?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef DaMart het volgende:
Het begint alweer goed met 2 onbekende Nederlanders voor mij.
Ja maar dan wil ik me ook wel kunnen aanmeldenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat wil iedereen toch tegenwoordig?
Soms wel... nieuws lees ik meestal gewoon op internet... op welk net had ik moeten kijken dan?quote:
Rik is van de NOSquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wel... nieuws lees ik meestal gewoon op internet... op welk net had ik moeten kijken dan?.
Ken ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Marlijnwburg twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:25:29Het hoge woord mag eruit! Ik zit in Wie is de Mol!! http://t.co/eDAv5B24ij reageer retweet
http://web.avrotros.nl/wi(...)int_kandidaat_3.aspxquote:HINT KANDIDAAT 3 WIDM SEIZOEN 15
De derde kandidaat van Wie is de Mol? seizoen 15 heeft een bericht voor Giel Beelen...
Vrijdagochtend 17 oktober, de dag na het Gouden Televizier-Ring Gala 2014 ontvangt Giel Beelen in zijn ochtendshow op NPO Radio 3FM bijgaande foto met een bijzonder bericht: 'Leuk hoor al die aandacht voor hen, maar deze Molkandidaat was er ook gewoon... Wil je weten wie ik ben, bel dan maandag om 10 over 8 dit nummer. Als ik je vragen 4 x met JA kan beantwoorden, zal ik mezelf bekendmaken.' Oftewel: Giel gaat maandagochtend met de derde kandidaat van WIDM seizoen 15 bellen! Wat moet hij vragen, zodat deze persoon 4 x JA zegt?
Stuur je vraag in!
Heb jij een vraag voor de derde WIDM kandidaat? Stuur deze in via de Giel app en luister maandagochtend 20 oktober naar Giel op NPO Radio 3FM om te ontdekken wie de derde molkandidaat is! Lees er meer over op de site van Giel.
Hopelijk iemand die ik wel 'ken'quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://web.avrotros.nl/wi(...)int_kandidaat_3.aspx
Die ken ik niet, ik kijk nooit dat soort programma'squote:Op zondag 19 oktober 2014 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij Viktor Brand. Oa van Shownieuws enzo.
vroeger deed hij F1 en darten presenteren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij Viktor Brand. Oa van Shownieuws enzo.
quote:Alle deelnemers Wie is de Mol? bekend?
Het duurt nog ruim twee maanden voor het programma begint, maar nu al houdt Wie is de Mol? de gemoederen flink bezig. In de radioshow van Giel Beelen maakte SBS6-presentator Viktor Brand gisterochtend bekend dat hij, na actrice Marlijn van Weerdenburg en nieuwslezer Rik van de Westelaken, de derde deelnemer is aan het nieuwe seizoen van het AVROTROS-spelprogramma. De mededeling kwam voor de gewone Wie is de Mol-kijkers onder ons hoogstwaarschijnlijk als nieuwtje, maar voor echte ’molloten’ is vooral een bevestiging van dat wat ze al maanden vermoedden. De naam van Brand stond namelijk, net als die van Van Weerdenburg en Van de Westelaken al sinds eind mei op de lijst met vermoedelijke deelnemers van fanblog De Tunnelvisie.
„We lezen heel veel tips van anderen en verder kijken we vooral veel op twitter”, vertelt een van de oprichters van fanblog De Tunnelvisie. „We kijken bijvoorbeeld naar welke bekende mensen vlak voor of net na de opnameperiode opeens presentator Art Rooijakkers of een andere medewerker van het programma zijn gaan volgen. En meestal wordt het programma in de maanden mei-juni-juli opgenomen en bekende Nederlanders die dan niet hebben getwitterd, zijn verdacht."
Over het waarom van hun diepgravende gespeur naar hint zegt de oprichter van het fanblog: „Het is een soort hobbyprojectje. De een houdt van dingen verzamelen, en ik hou ervan om de Mol te ontmaskeren." Hoewel het onthullen van de namen vóór de officiële bekendmaking natuurlijk een knap staaltje speurwerk is, denkt De Tunnelvisie dat de makers ook wel expres wat steekjes laten vallen. „Dat zou me niets verbazen. Ik ga daar eigenlijk wel een beetje vanuit omdat ze op die manier ook een buzz creëren."
Een woordvoerder van AVROTROS zegt het desgevraagd niet erg te vinden dat er voor de start sterke en kennelijke vaak kloppende vermoedens zijn over de deelnemers. „Nee, dat vinden we niet erg. We zijn juist heel blij met zo’n fanatieke achterban."
Shortlist
Overigens is het wel zo dat de Molloten (fans van het programma) het niet altijd bij het juiste eind hebben. Op de shortlist met deelnemers staan namelijk ook de namen van acteur Loek Peters en actrice Julienne van Ardenne, maar van hen is inmiddels bekend dat zijn dit seizoen niet meedoen aan Wie is de Mol, maar aan Expeditie Robinson.
In de komende weken worden op verschillende momenten de overige zeven namen bekend gemaakt. Als we de blogs moeten geloven dan zitten daar in ieder geval presentatrice Evelien Bosch, actrice Martine Sandifort, journaliste Margriet van der Linden en presentator Ajouad el Miloudi bij. „Over filmregisseur Steffen Haars zijn we trouwens ook vrij zeker.", zegt de oprichter van De Tunnelvisie. „Cabaretier Pieter Derks staat wel op ons lijstje, maar is nog een twijfelgeval. Hij heeft tijdens de opnameperiode namelijk nog een tweet verstuurd. Maar ja, dat zou ook iemand anders gedaan kunnen hebben."
Om er nog maar een bekend Mol-gezegde tegenaan te gooien: niets is wat het lijkt.
Het vijftiende seizoen van Wie is de Mol dat op 1 januari 2015 van start gaat op NPO 1.
1 van deze 5 dus..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
Als we de blogs moeten geloven dan zitten daar in ieder geval presentatrice Evelien Bosch, actrice Martine Sandifort, journaliste Margriet van der Linden en presentator Ajouad el Miloudi bij. „Over filmregisseur Steffen Haars zijn we trouwens ook vrij zeker."
twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 23-10-2014 om 23:19:24Vanavond ontving @ShownieuwsSBS6 een hint van de 4e #widm kandidaat. Morgen wordt diegene bekendgemaakt... http://t.co/AVaLNBpWfz reageer retweet
Het lijkt weer een seizoen 'Wie is in godsnaam die kandidaat?' te gaan worden danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef jcdragon het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)nt-kandidaat-4-widm/
In de comments wordt Doris Baaten genoemd. Zou best weleens kunnen
[ afbeelding ]
Vind ik in het begin wel stom maar je leert ze toch wel een beetje kennen uiteindelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt weer een seizoen 'Wie is in godsnaam die kandidaat?' te gaan worden dan.
Klopt. En ik heb nu soms ook dat ik een oud-kandidaat op tv zie in een ander programma en die persoon alleen maar associeer met WIDMquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik in het begin wel stom maar je leert ze toch wel een beetje kennen uiteindelijk
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb nu soms ook dat ik een oud-kandidaat op tv zie in een ander programma en die persoon alleen maar associeer met WIDM.
Vorig seizoen kende ik voor de start 6 of 7 van de kandidaten, wat voor mij een record was... maar ook die namen uit het artikel zeggen me allemaal niks, dus misschien kan ik weer een seizoen met voor mij onbekende Nederlanders kijken. En dan ga ik meteen een e-mail sturen om me aan te melden voor volgend jaar.
Zo van : "Hee, die ken ik van WIDM!"quote:
Wij moeten gewoon zorgen dat er een boek van ons wordt uitgegeven, Toekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 06:00 schreef Toekito het volgende:
Ik ga echt niet alle tweets van BN-ers bijhouden. Sowieso ken ik net als sommige hier vaak de helft niet in de laatste paar jaren.
met mijn hart zal het wel niet mogen vriend. En met jouw longen....sorryquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon zorgen dat er een boek van ons wordt uitgegeven, Toek.
Dan komen we ook in aanmerking om mee te doen.
Alsof astma niet de ideale dekmantel zou zijn voor een mol om bepaalde opdrachten niet of slecht uit te voeren...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mijn hart zal het wel niet mogen vriend. En met jouw longen....sorryboek uitgeven is wel een droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |