Ja jij wel jaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:37 schreef nikk het volgende:
Ik roep het al vanaf het begin. Daarom dus.
Einde discussie.
Maar dat zou toch geen issue mogen zijn. Cillessen moet er staan als een penalty tegen wordt gegeven. Dat kan net zo goed in de 4 voorgaande wedstrijden gebeuren als in de komende wedstrijden. Nu weet Cillessen dat er weinig vertrouwen is in hem bij het stoppen van penalty's of gaat van Gaal hem weer wisselen als Argentinië een pingel krijgt, of penalty reeks na verlenging.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het gebruikt om beter te worden in penalty's stoppen.
En als we verloren hadden was van Gaal nu voor gestoorde gek uitgemaakt en zou hij gelynched wordenquote:
Maar nu is hij er dus wel achter gekomen en weet hij dus dat hij niet 100% het vertrouwen van de coach krijgt maar hij mag dan wel tegen Argentinie keepen. Volkomen logischquote:Op zondag 6 juli 2014 09:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tuurlijk niet mafkees. Het was absoluut niet zeker dat dit nodig zou zijn. Beter dus niet vertellen want dan heb je in ieder geval de kans dat hij er nooit achter komt en dus zijn zelfvertrouwen in tact blijft.
Mij lijkt het meer dat Krul en Hoek gewoon stiekem 7 weken alleen maar geoefend hebben op penalty's. Een plan dat al 7 weken geleden bedacht is en nu uit de kast getrokken kon worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde niet om Cillessen de rolverdeling te verzwijgen. Misschien was het een impulsief moment van Van Gaal? maar anders ga je er toch niet omheen manoeuvreren dat past echt niet bij van Gaal. Hij was immers ook keihard tegen Sneijder. en tegen alle afgevallen jongens die de selectie niet haalden. eerlijkheid duurt het langst werd mij wel eens verteld.
stiekem, buitensluiten, en Cillessen niet laten trainen voor zijn zwakste onderdeel. Dat rijmt toch niet met van Gaal zijn visie.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:40 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Mij lijkt het meer dat Krul en Hoek gewoon stiekem 7 weken alleen maar geoefend hebben op penalty's. Een plan dat al 7 weken geleden bedacht is en nu uit de kast getrokken kon worden.
Zoiets liet Krul ook vallen.
Pierre mag het zeggen lol. leuk die zelfspotquote:
Hij retweet ook alle haat tweets die hij krijgt.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Pierre mag het zeggen lol. leuk die zelfspot
Mij lijkt het nog waarschijnlijker dat Hoek met alle drie de keepers op penalty's heeft getraind en vervolgens aan Van Gaal heeft doorgegeven dat Krul wat hem betreft de beste optie is.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:40 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Mij lijkt het meer dat Krul en Hoek gewoon stiekem 7 weken alleen maar geoefend hebben op penalty's. Een plan dat al 7 weken geleden bedacht is en nu uit de kast getrokken kon worden.
Dat krijgt ie ook nog klaar. Die Argentijnen weten nu "oh hij gaat nu die Krul op doel zetten bij penalties" en dan komt Vorm.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:58 schreef Muto het volgende:
Volgende keer wisselt Van Gaal gewoon even Cillessen voor Vorm. Dan weet de tegenstander helemaal niet meer wat ze overkomt.
FaalFaalFaalquote:Op zondag 6 juli 2014 10:16 schreef Max23 het volgende:
Cillessen was flink boos trouwens: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:40 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar dat zou toch geen issue mogen zijn. Cillessen moet er staan als een penalty tegen wordt gegeven. Dat kan net zo goed in de 4 voorgaande wedstrijden gebeuren als in de komende wedstrijden. Nu weet Cillessen dat er weinig vertrouwen is in hem bij het stoppen van penalty's of gaat van Gaal hem weer wisselen als Argentinië een pingel krijgt, of penalty reeks na verlenging.
Vandaar dat-ie alle wedstrijden al in de basis staat.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:37 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Maar nu is hij er dus wel achter gekomen en weet hij dus dat hij niet 100% het vertrouwen van de coach krijgt maar hij mag dan wel tegen Argentinie keepen. Volkomen logisch
quote:
Zoals ik al zei: kennelijk heeft Krul het op de trainingen laten zien. Het enige wat ik in dit topic wilde aangeven is dat je keepers moet wisselen voor de serie wanneer er de mogelijkheid is en je betere stoppers op de bank hebt zitten. Mijn uitspraak is ook gebaseerd op de statistieken voorafgaand aan dit WK, waar Krul 2 van de 20 heeft weten te stoppen bij Newcastle. Dat is gewoon matig (maar nog steeds beter dan Cillessen). Ik ben er niet bij wanneer het Nederlands elftal traint, maar kennelijk heeft Krul het verschil daar weten te maken. En gelukkig maar. Want met Cillessen op doel lagen we er hoogstwaarschijnlijk uit.quote:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)afschoppenserie.htmlquote:Op zondag 6 juli 2014 11:17 schreef Zocalo het volgende:
Kan je ergens de hele serie terugkijken met intimidatie van Krul erbij?
Ik las dat Krul telkens links of rechts van de speler stond voor de aanloop. Bij het nemen schoten ze dan naar de andere kant.
Ok op zeg. Dit topic bewijst dat je geen genie moet zijn om dit te bedenken.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef Shogo het volgende:
TS kan in de toekomst kijken of van Gaal heeft dit topic gelezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |