okquote:Op zondag 6 juli 2014 02:24 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Tja, zelfvertrouwen.... ik zou die wissel misschien wel zelf voorstellen...
In het geval van autorijden/inparkeren dan he... ik snap dat een topsporter een enorme drive heeft en dan meer moeite heeft met 'gewisseld worden'.quote:
Die kampt nu met een postnatale depressie en zit aan de SSRI's.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, het heeft nu goed uitgepakt met de wissel.. maar wat doet dit mentaal met Cillessen?
Dan is hij de titel eerste keeper niet waard. Sowieso: who the fuck is Cillessen om zoiets te denken. In december stond hij nog te keepen tegen Top Oss ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, het heeft nu goed uitgepakt met de wissel.. maar wat doet dit mentaal met Cillessen?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je zou dan 120 minuten lang 1 wissel moeten bewaren voor een stel je voor dat-situatie. Dat doet geen enkele weldenkende mens.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 04:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Als je een wissel over hebt, is Vorm met afstand de betere keeper voor de shootout.
Krul in die fase betekent zo goed als uitgeschakeld.
Lekker fucking boeiend welquote:Op zondag 6 juli 2014 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Helemaal niets. Cillessen weet dat Krul beter penalties kan houden en dat Vermeer beter kan meevoetballen. Maar allround is Cillessen de onbetwiste nummer één. Het zou hem pas echt mentaal hebben kunnen raken als hij zou keepen en geen enkele van de vijf penalties zou houden.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Van Gael tot God deed het.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je zou dan 120 minuten lang 1 wissel moeten bewaren voor een stel je voor dat-situatie. Dat doet geen enkele weldenkende mens.
Ik hoop dat je wederom een vooruitziende blik hebtquote:
tuurlijk niet mafkees. Het was absoluut niet zeker dat dit nodig zou zijn. Beter dus niet vertellen want dan heb je in ieder geval de kans dat hij er nooit achter komt en dus zijn zelfvertrouwen in tact blijft.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef dieselnoi het volgende:
Niet vertellen omdat je bang bent voor het zelfvertrouwen van Cillessen is zo een beetje het domste wat ik gehoord hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |