SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:14 schreef De_Pel het volgende:
Moeten we die onzin nou ook al in de TT lezen
Doe even pro-actief en maak een nieuwe.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef kasper het volgende:
Blijft mooi dat speelschema van vorig seizoen in de OP.
Terechte opmerking!quote:
Andere suggesties?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:14 schreef De_Pel het volgende:
Moeten we die onzin nou ook al in de TT lezen
Iets met 5 internationals, King kongolo in de spits, open dag eerste training op komst etc. etc.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Iets met 5 internationals, King kongolo in de spits, open dag op komst etc. etc.
Duizenden opties. Deze oogaids begint vervelende vormen aan te nemen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe even pro-actief en maak een nieuwe.
Joequote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Iets met 5 internationals, King kongolo in de spits, open dag eerste training op komst etc. etc.
Duizenden opties. Deze oogaids begint vervelende vormen aan te nemen.
Competitie wordt er weer niet beter op nee na dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wel weer een saai seizoen worden, Ajax weer kampioen...
Jullie krijgen zes wedstrijden voorsprong van onze dames.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Competitie wordt er weer niet beter op nee na dit seizoen.
Ach, vanaf 2018 lachen wij. Eindelijk geen schulden meer, een top Varkenoord, de mogelijkheid om weer jonge talenten te scouten en geen omzet meer waar God jeuk van aan zijn ballen krijgt.
Uhh, wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie krijgen zes wedstrijden voorsprong van onze dames.
Volgens mij speelt elke club exact dezelfde wedstrijden. Moeilijk of makkelijk programma bestaat dus niet.quote:
Er vinden wel vreemdere dingen plaats op het veldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand al de knikkende knietjes van Vermeer tegenover Guidetti opgevallen? Mij in ieder geval niet tot vandaag:
https://www.giflike.com/a/VVOu1NF/hmfgod![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van het font, maar:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Scrummie het volgende:
Schema voor de OP in JPG: https://app.box.com/s/2wedxzbtb6wmhi1qycpg
Schema om te bewerken in PSD: https://app.box.com/s/qjaav0wtr7a8zrzgsy60
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
FC Porto mengt zich in de strijd om Bruno Martins Indi. Zo meer op vi.nl #Oranje #Feyenoord
Een sans serifje.quote:
Zelfde links, aangepastquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een sans serifje.
Serifs zijn niet fijn voor digitaal gebruik.
Ben benieuwd wat ie uiteindelijk mag gaan kosten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
FC Porto mengt zich in de strijd om Bruno Martins Indi. Zo meer op vi.nl #Oranje #Feyenoord
Ik denk verkoopprijs momenteel rond de 10-12 mln, vraagprijs 15, zijn contract loopt nog niet af en voor De Vrij is de vraagprijs momenteel 9 (verkoopprijs zal wel rond 8 zijn)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie uiteindelijk mag gaan kosten.
FC Neuzenvreugd, kom op zegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Scrummie het volgende:
Schema voor de OP in JPG: https://app.box.com/s/2wedxzbtb6wmhi1qycpg
Schema om te bewerken in PSD: https://app.box.com/s/qjaav0wtr7a8zrzgsy60
Allemaal wat geld inleggen zodat Feyenoord wat salaris betreft kan concurreren met de Serie A, PL.quote:
Eigenlijk een hele logische club die komt. Bruno heeft Portugese roots en is precies het type zoals Mangala, en die gaat wegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Bombvis het volgende:
Volgens de Telegraaf () heeft Porto een bod van 8 miljoen gedaan, best prima openingsbod. 50% erbovenop en hij mag weg
Van mij mag hij best voor 8 weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Bombvis het volgende:
Volgens de Telegraaf () heeft Porto een bod van 8 miljoen gedaan, best prima openingsbod. 50% erbovenop en hij mag weg
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Knikkende knietjes in de Kuip alles
Dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
Die overwinning was heerlijk, maar na dat seizoem heeft het voor mij zijn waarde wel verloren omdat zij alsnog kampioen werden.
Och. Hij speelt dan ook niet dagelijks tegen een Alba.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik volg die transfergeruchten niet: hoe zit het trouwens met Napoli die Janmaat wel eens even zouden komen kopen?
Moet zeggen dat ik hem nog niet echt indruk vind hebben gemaakt, op het WK. Wel een stabiele factor, maar daarmee is alles dan ook wel gezegd.
Kwam dat, in die wedstrijd tegen Australië althans, niet vooral doordat Robben niet zoveel zin leek te hebben om mee te verdedigen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Janmaat speelt vrij behoudend voor zijn doen. Heeft natuurlijk ook wel een lastige klus daar op de flank omdat het voorin de grote RVP en Robben show is. Bij verdedigen moet hij als enige keihard terug. Hij mag van mij alleen wel wat vaker opendraaien in plaats van terug op de Vrij.
daar is dit systeem toch voorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kwam dat, in die wedstrijd tegen Australië althans, niet vooral doordat Robben niet zoveel zin leek te hebben om mee te verdedigen?
Spannend welquote:28 juni: sv Honselersdijk - Feyenoord
4 juli: VOC - Feyenoord
8 juli: FC Horst - Feyenoord
11 juli: ASWH - Feyenoord
16 juli: FC Emmen - Feyenoord
19 juli: Fortuna Sittard - Feyenoord
23 juli: Feyenoord - Real Sociedad
Het is een voorlopig programma, nog niet helemaal compleet schijnt, maar nee, vooralsnog staat dat blijkbaar dus niet ingepland.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus geen wedstrijd tegen de Sportclub?
wat dacht je van die te ring kabouter sneijderquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kwam dat, in die wedstrijd tegen Australië althans, niet vooral doordat Robben niet zoveel zin leek te hebben om mee te verdedigen?
Ja ook, maar denk niet dat ie veel in zou kunnen brengen tegen een Cahill.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
wat dacht je van die te ring kabouter sneijder
had relay moeten geven zodat er meer afspeelmogelijkheden ontstaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja ook, maar denk niet dat ie veel in zou kunnen brengen tegen een Cahill.
Opvallend dat die er niet tussen staat. Was toch een soort van traditie geworden. Bestuur tegen de muur.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus geen wedstrijd tegen de Sportclub?
Niks mis met uitwedstrijden in Limburg, mits ze op eigen vervoer zijn. Ik heb er genoeg meegemaakt, naar Fortuna, MVV en zelfs Roda, die leuk waren.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sittard
En ik maar hopen op nooit meer naar Limburg
Roda was leuk want Valkenburg, MVV was leuk want Maastricht, teringtuig als supporters en lekker matten.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Niks mis met uitwedstrijden in Limburg, mits ze op eigen vervoer zijn. Ik heb er genoeg meegemaakt, naar Fortuna, MVV en zelfs Roda, die leuk waren.
Ik keek een 2 tellen de andere kant op; kijk ik terug, zie je Van Gaal BMI terug het veld in gooienquote:Op zondag 22 juni 2014 21:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die commentator
De Grote Waarom Bruno Martins Indi Een Gruwelijke Baas Is Compiliatie
Jammer dat ze bij dat over hotelmanager niet het resultaat van zijn tapbiertje lieten zien.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die commentator
De Grote Waarom Bruno Martins Indi Een Gruwelijke Baas Is Compiliatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat ze bij dat over hotelmanager niet het resultaat van zijn tapbiertje lieten zien.Resultaat van het drinken van dit bier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pep is er niets bij.![]()
Ik zeg niets ik zeg neits ik zeg nietsquote:Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef PIETR het volgende:
Iemand van hier werkt toch bij Feyenoord? Kan diegene morgen niet ff sneaky een fotootje maken van het nieuwe thuisshirt? Kan de spanning echt niet meer aan ..
KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMANquote:Ronald Koeman maakt werk van de komst van Graziano Pellè, zo melden diverse media in Engeland maandag. De aanvaller van Feyenoord wordt al enkele weken met Southampton in verband gebracht en de aanstelling van Koeman heeft de belangstelling naar verluidt in een stroomversnelling gebracht.
Pellè, 28 jaar, wordt door de Engelse media omschreven als a prolific frontman, een productieve aanvaller. De aanvaller was de laatste twee seizoenen immers goed voor vijftig treffers in de Eredivisie. Pellè wordt door Koeman gezien als de meest geschikte kandidaat om het recente vertrek van Rickie Lambert naar Liverpool op te vangen.
Southampton zou al een formeel bod van tien miljoen euro hebben uitgebracht, al voert Koeman op dit moment nog geen werkzaamheden voor the Saints uit. Hij was op vakantie in Portugal en zal spoedig zijn kennis van de Engelse taal bijspijkeren. In de komende weken zal Koeman gesprekken met Luke Shaw en Adam Lallana voeren, zodra zij terug zijn van het WK in Brazilië. Het tweetal geniet interesse van respectievelijk Manchester United en Liverpool.
quote:Op maandag 23 juni 2014 08:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN KOEMAN
Is het zo erg?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets ik zeg neits ik zeg nietsPUMA
Zou kunnen, ik denk dat we niet alledrie de verdedigers de deur uit doen, Immers geen 5 zou opleveren, en Schaken stiekem toch meer (onterecht, maar toch international en hij zou toch naar een zandbakploeg of Turkije moeten gaan en dan kun je er denk ik wel 1-2 mln van maken)quote:Op maandag 23 juni 2014 09:51 schreef satecl het volgende:
Ik voorspel:
Pelle: 12
De Vrij: 8
Indi: 8
Janmaat: 7
Immers 5 (Koeman gaat m ophalen)
Schaken: 0,5 (Dat zou nog de grootste verrassing zijn)
Op 40 mln die je noemt zal dat zeker niet meer dan 15 mln herinvesteren worden denk ikquote:Hopelijk 20 miljoen herinvesteren.
Het lijkt me dat het dan gewoon een drukke zomer is; 6 basisspelers verkopen en 15-20 mln herinvesteren is wel een van de drukste zomers, ik denk eigenlijk wel de drukste, uit Feyenoord's historiequote:Dan kan het een drukke zomer worden.
Klopt. Maar ik denk, dat als je in een transferperiode zoveel geld binnen haalt... Het beleid anders gaat worden omdat je dan een groot bedrag van de schulden kan aflossen. Maar met 10/15 miljoen kun je tegenwoordig ook al 3 goeie spelers halen in de Eredivisie. Zo'n Ziyech of Toornstra kosten echt niet meer dan 4 miljoen euro.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:07 schreef Calciumdude het volgende:
er werd toch gezegd dat er maar max 25% mocht worden geherinvesteerd ?
Ik vind het ook wel mooi dat paar weken terug mensen verwachtten dat Ziyech 5 miljoen moest kosten, maar dat dezelfde mensen ook vonden dat 5 miljoen het maximale was voor Janmaat.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk, dat als je in een transferperiode zoveel geld binnen haalt... Het beleid anders gaat worden omdat je dan een groot bedrag van de schulden kan aflossen. Maar met 10/15 miljoen kun je tegenwoordig ook al 3 goeie spelers halen in de Eredivisie. Zo'n Ziyech of Toornstra kosten echt niet meer dan 4 miljoen euro.
2,5 tot 3 miljoen is een prima bedrag voor een speler van Heerenveen die zijn contract niet wil verlengen.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi dat paar weken terug mensen verwachtten dat Ziyech 5 miljoen moest kosten, maar dat dezelfde mensen ook vonden dat 5 miljoen het maximale was voor Janmaat.
Dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
Dat zal wel meevallen, Van Geel kan natuurlijk gewoon het riedeltje van die 25% eruit gooien en zo de prijs weer wat drukken.
Je vindt het in ieder geval nog om te lachenquote:Op maandag 23 juni 2014 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets ik zeg neits ik zeg nietsPUMA
vind het maar niks dat ze ineens zo goed zijn in geheimhouden ...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je vindt het in ieder geval nog om te lachen
Op zich wel maar het is ook een geval van vraag en aanbod dus het zou best eens op kunnen lopenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
2,5 tot 3 miljoen is een prima bedrag voor een speler van Heerenveen die zijn contract niet wil verlengen.
Tja, als het niks is koopt gewoon niemand zo'n ding. Dat merken ze vanzelf.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:09 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vind het maar niks dat ze ineens zo goed zijn in geheimhouden ...
laatste keer konden we die matrozenpakjes nog aan laten passen door massa geklaag....
De vraag van de journalist was: stel je verkoopt Pellè voor 10mln, hoeveel kun je dan herinvesteren?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:07 schreef Calciumdude het volgende:
er werd toch gezegd dat er maar max 25% mocht worden geherinvesteerd ?
Kansloos gerucht met 0.0 geloofwaardigheid ga ik voorquote:Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef PIETR het volgende:
Stefan de Vrij lijkt er voor zichzelf wel uit: hij wil na het WK 2014 graag aan de slag bij Lazio. De Romeinen hebben serieuze belangstelling voor de centrale verdediger van Feyenoord, belangstelling die al concreet werd voordat het toernooi in Brazilië van start ging. De Vrij heeft volgens meerdere bronnen zelf al een akkoord met i Biancocelesti, maar Feyenoord is er nog niet uit met Lazio.
De Vrij heeft ‘ja’ gezegd tegen een vijfjarig contract in de Italiaanse hoofdstad en gaat in zijn eerste seizoen 1,1 miljoen euro verdienen: daarna zal zijn salaris gaan stijgen. Feyenoord hoopt uiteraard dat de 22-jarige De Vrij goed blijft presteren op het WK, want dat drijft zijn marktprijs op. Volgens Il Messaggero heeft de stopper zijn club via zijn zaakwaarnemer gevraagd om haast te maken met de onderhandelingen.
Hij wil na het WK graag op vakantie en wil dan weten wat zijn volgende club zal zijn: De Vrij zelf hoopt op Lazio. Claudio Lotito, voorzitter van de Serie A-club, is blij met de druk die De Vrij uitoefent op de directie van Feyenoord. Hij staat in de startblokken om richting Nederland te vliegen en de deal in orde te maken. De vraag is echter of Martin van Geel en consorten haast willen maken, of liever afwachten welke clubs zich nog meer melden.
Het lijkt zeker dat Lazio een formeel bod van 5,5 miljoen euro heeft neergelegd. Feyenoord nam daar echter geen genoegen mee en vroeg toen al rond de 7,5 miljoen euro. Na de goede optredens van De Vrij tegen Spanje en Australië heeft men de vraagprijs zelfs verhoogd tot negen en tien miljoen euro. De verbintenis van De Vrij met Feyenoord loopt over een jaar af: het lijkt daarom ondenkbaar dat Lazio zijn bod bijna wil verdubbelen.
De fak is dit nou weer?
Lijlt me ook sterk dat de Vrij zoiets doet.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kansloos gerucht met 0.0 geloofwaardigheid ga ik voor
Aan Verhoek en Immers heb ik genoeg, fuck die WK-gangersquote:De selectie voor de eerste training op 25 juni ziet er als volgt uit:
Keepers: Erwin Mulder, Warner Hahn, Kostas Lamprou en Ronald Graafland.
Verdedigers: Rodny Lopes Cabral, Joris Mathijsen, Matthew Steenvoorden, Lucas Woudenberg en Miquel Nelom.
Middenvelders: Ruud Vormer, Rick Karsdorp, Lex Immers, Joey Sleegers en John Goossens.
Aanvallers: Ruben Schaken, Wesley Verhoek, Graziano Pellè, Mitchell Te Vrede, Wessel Dammers, Anass Achahbar en Elvis Manu.
Dat is voetbalzone, laten we ons nou niet op de kast laten jagen door de Italiaanse pers die iets wilt schrijvenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef PIETR het volgende:
Stefan de Vrij lijkt er voor zichzelf wel uit: hij wil na het WK 2014 graag aan de slag bij Lazio. De Romeinen hebben serieuze belangstelling voor de centrale verdediger van Feyenoord, belangstelling die al concreet werd voordat het toernooi in Brazilië van start ging. De Vrij heeft volgens meerdere bronnen zelf al een akkoord met i Biancocelesti, maar Feyenoord is er nog niet uit met Lazio.
De Vrij heeft jagezegd tegen een vijfjarig contract in de Italiaanse hoofdstad en gaat in zijn eerste seizoen 1,1 miljoen euro verdienen: daarna zal zijn salaris gaan stijgen. Feyenoord hoopt uiteraard dat de 22-jarige De Vrij goed blijft presteren op het WK, want dat drijft zijn marktprijs op. Volgens Il Messaggero heeft de stopper zijn club via zijn zaakwaarnemer gevraagd om haast te maken met de onderhandelingen.
Hij wil na het WK graag op vakantie en wil dan weten wat zijn volgende club zal zijn: De Vrij zelf hoopt op Lazio. Claudio Lotito, voorzitter van de Serie A-club, is blij met de druk die De Vrij uitoefent op de directie van Feyenoord. Hij staat in de startblokken om richting Nederland te vliegen en de deal in orde te maken.
De vraag is echter of Martin van Geel en consorten haast willen maken, of liever afwachten welke clubs zich nog meer melden.
Het lijkt zeker dat Lazio een formeel bod van 5,5 miljoen euro heeft neergelegd. Feyenoord nam daar echter geen genoegen mee en vroeg toen al rond de 7,5 miljoen euro. Na de goede optredens van De Vrij tegen Spanje en Australië heeft men de vraagprijs zelfs verhoogd tot negen en tien miljoen euro. De verbintenis van De Vrij met Feyenoord loopt over een jaar af: het lijkt daarom ondenkbaar dat Lazio zijn bod bijna wil verdubbelen.
De fak is dit nou weer?
Geen Bakkal meerquote:Feyenoord zet voormalig Oranje-klant op straat en verwelkomt nieuwe goalie
maandag 23 juni 2014 om 15:09 door Ruben Timmermans
Otman Bakkal mag zich geen speler van Feyenoord meer noemen. De samenwerking tussen de middenvelder en de Rotterdamse club houdt definitief niet langer stand.
Bakkal had bij Feyenoord een contract tot het einde van het seizoen, maar die verbintenis wordt niet verlengd. De middenvelder, die ooit tot zes minuten kwam in het Nederlands elftal en daarmee de kortste Oranje-carrière ooit heeft, wist in De Kuip niet te overtuigen. Feyenoord heeft maandag via de officiële kanalen laten weten dat Bakkal zich woensdag niet hoeft te melden op de eerste training van het seizoen.
Op die eerste training zullen de gezichten van Anass Achahbar, Elvis Manu, Matthew Steenvoorden en Lucas Woudenberg weer te zien zijn. Zij werden vorig seizoen verhuurd en keren terug op Varkenoord.
Ook Rodny Lopes Cabral, Rick Karsdorp en Wessel Dammers (vorig seizoen A1) zullen deel uitmaken van de spelersgroep die woensdag de eerste training van het nieuwe seizoen afwerkt. Cabral ging vorig seizoen in de winterstop al met Feyenoord mee op trainingskamp naar Marbella. Verder verwelkomt Feyenoord doelman Warner Hahn op het trainingsveld. De goalie komt over van promovendus FC Dordrecht.
Voetbalprimeur.nl
De Vrij die toen problemen had met Koeman wegens 'zelf trainen' ?quote:K1-vechter hielp naast Sneijder ook Feyenoord-spelers
23 Juni 2014 om 15:40
Gökhan Saki heeft toegegeven dat hij niet alleen samen heeft gewerkt met Wesley Sneijder. De K1-vechter heeft namelijk twee jaar geleden ook twee Feyenoord-spelers geholpen. De namen van het tweetal wil Saki echter niet noemen.
"Voetballers die in de hoogste competities van hun land spelen, hebben kracht en conditie nodig", zo vertelde Saki aan TRT Spor. "Ik zie vaak dat spelers nog zwak zijn en geen ontwikkeling doormaken."
"Ik heb ook met twee voetballers in Nederland gewerkt twee jaar geleden. Beiden speelden voor Feyenoord. Hun uitstraling en prestaties zijn flink verbeterd na het werken met mij en dat kunnen ze in het buitenland goed gebruiken", zo besloot de K1-vechter, die Sneijder klaarstoomde voor het wereldkampioenschap, zijn verhaal.
Soccernews
De Vrij z'n prestaties zijn nou niet dik verbeterd sinds die relquote:Op maandag 23 juni 2014 16:34 schreef ace_eleven het volgende:
De Vrij die toen problemen had met Koeman wegens 'zelf trainen' ?
1+1 is 2 lijkt me. Boetius had geloof ik ook toegegeven extra training te hebben gehad, dus die zal die ander wel zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:34 schreef ace_eleven het volgende:
De Vrij die toen problemen had met Koeman wegens 'zelf trainen' ?
Had hij die bal er maar ingekopt, dan was het +5 miljoen geweestquote:Op maandag 23 juni 2014 19:51 schreef Muto het volgende:
De VrijWat speelde hij lekker.
Meneer Van Geel, pak de rekenmachine er maar bij
Vorige keer vond hij het wel leuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef psychosomatic het volgende:
Been gaat huilie huilie doen bij VI Oranje, Kan niet anders.
Ik hoop niet dat dit de opmaat is naar een nieuwe opzet voor de eredivisie zelf...quote:Kampioen Jong Feyenoord/Excelsior in poule 3 bij nieuwe competitie-opzet
23 juni 2014
De beloften spelen dit seizoen opnieuw volgens een nieuwe competitie-indeling. De 22 ploegen zijn ingedeeld in zes poules. Tot november wordt er in de poules een hele competitie afgewerkt. De nummers 1 en 2 gaan uiteindelijk in een nieuwe hele competitie met alle nr 's 1 en 2 uitmaken wie er kampioen wordt. De nr's 3 en 4 komen in een competitie met de andere nr's 3 en 4, hetzelfde geldt voor de laagstgeplaatste ploegen.
Jong Feyenoord Excelsior komt in de poulefase terecht in een poule met Jong Roda JC, Jong ADO, Jong NAC, Jong FC Dordrecht en Jong VVV.
Net zo triest om Van Marwijk te zien analyseren bij de nos na een wedstrijd van Oranje.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef psychosomatic het volgende:
Tja. Ron was dan tenminste nog eerlijk.quote:
Je wordt toch ook gewoon doodsbang als zo'n bakbeest op je af komtquote:
Zo bizar wat een verschil het is met toen'ie net bij Feyenoord kwam. Nu is het gewoon de ijzervreter van Oranje.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt toch ook gewoon doodsbang als zo'n bakbeest op je af komtTerwijl het volgens mij buiten het veld best een zachtaardige gozer is.
Wordt de eerste Nederlandse voetballer die na zijn carrière openlijk voor zijn homoseksualiteit uitkomt.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt toch ook gewoon doodsbang als zo'n bakbeest op je af komtTerwijl het volgens mij buiten het veld best een zachtaardige gozer is.
Na zijn langdurige blessures werd het opeens een beest. Logisch wel, kan je alleen in dat krachthonk hangen. Daarvoor was hij wel wat wendbaarder, maar ach.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch echt dezelfde.
Dat denk ik niet. Had ook best een leuk vrouwtje. Die volgens de geruchten werd aangeduwd door Blackcard Greg.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt de eerste Nederlandse voetballer die na zijn carrière openlijk voor zijn homoseksualiteit uitkomt.
Vind het wel mooi hoe Vlaar nu ook verhaal haalt bij menig speler. Net wat je zegt, iedereen schijt 7 kleuren stront als die muur op je af komt denderen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:28 schreef Caland het volgende:
Na zijn langdurige blessures werd het opeens een beest. Logisch wel, kan je alleen in dat krachthonk hangen. Daarvoor was hij wel wat wendbaarder, maar ach.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Had ook best een leuk vrouwtje. Die volgens de geruchten werd aangeduwd door Blackcard Greg.
Iedereen heeft het over Robben, maar Vlaar en De Jong zijn ook erg goed tot op heden. Wellicht nog belangrijker dan Robben. Blindje doet het ook wel aardig moet ik tot mijn grote spijt toegeven en ik mag hopen dat Lens niet meer ten faveure van de Memph opgesteld wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vind het wel mooi hoe Vlaar nu ook verhaal haalt bij menig speler. Net wat je zegt, iedereen schijt 7 kleuren stront als die muur op je af komt denderen.
Doet ie goed ja. 2 spelers het bos in.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:53 schreef Caland het volgende:
Overigens zag ik ook een klassiek De Vrij kapje tijdens de wedstrijd. Muto heeft hem sowieso ook gezien.
Die was heerlijk. Alleen jammer dat hij het daarna wel weer gelijk met een kut pass verneukte.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:53 schreef Caland het volgende:
Overigens zag ik ook een klassiek De Vrij kapje tijdens de wedstrijd. Muto heeft hem sowieso ook gezien.
hoe erg Zou je reet open gescheurd worden. Echt. Zo'n wijf moet een serieus stevige kut hebbenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt de eerste Nederlandse voetballer die na zijn carrière openlijk voor zijn homoseksualiteit uitkomt.
indi, vrij ook. Kongolo wordt onze duurste verdediger ook mits ze hem op tijd verlengen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:13 schreef Scorpie het volgende:
Janmaat is wel een baas, die gaan jullie voor een mooi bedrag verkopen.
Ik denk dat hij headfirst gaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoe erg Zou je reet open gescheurd worden. Echt. Zo'n wijf moet een serieus stevige kut hebben
Viel reuze mee.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef psychosomatic het volgende:
Wat staat dat logo hoog zeg. En jammer dat het een groot logo is i.p.v. gewoon tekst. Tekst is mooier.quote:
Ziet er al een stuk beter uit dan die van vorig seizoenquote:
ha dat zei je vriendin gister ook tegen je zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Had dat niet wat groter gekund toevallig?
Precies ja. Heerlijk simpel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:30 schreef satecl het volgende:
Hmm dit blijf ik toch het mooiste thuisshirt vinden van de afgelopen 10 jaar:
[ afbeelding ]
quote:1. Erwin Mulder
2. Daryl Janmaat
3. Stefan de Vrij
4. Joris Mathijsen
5. Bruno Martins Indi
6. Jordy Clasie
7. Jean-Paul Boëtius
8. Ruud Vormer
9. Graziano Pellè
10. Lex Immers
11. Wesley Verhoek
12. Het legioen
13. Ronald Graafland
15. Terence Kongolo
16. Warner Hahn
17. Elvis Manu
18. Miquel Nelom
19. Mitchell Te Vrede
20. John Goossens
21. Tonny Vilhena
22. Sven van Beek
24. Matthew Steenvoorden
25. Lucas Woudenberg
26. Rick Karsdorp
27. Ruben Schaken
29. Anass Achahbar
30. Joey Sleegers
31. Wessel Dammers
32. Rodny Lopes Cabral
33. Kostas Lamprou
Staat nu ook zowel in het logo als onder het logo. Hoop dat ze het niet alsnog onder het logo doen.quote:
Ja, zoiets staat mij ook bij...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef Pascalus het volgende:
Ben ook bang dat er nog eens Opel onder dat logo staat. Ik meen een tijdje geleden iets te hebben gelezen waarin werd gezegd dat het logo groter werd en de tekst kleiner.
De tekst staat in het logo toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef Pascalus het volgende:
Ben ook bang dat er nog eens Opel onder dat logo staat. Ik meen een tijdje geleden iets te hebben gelezen waarin werd gezegd dat het logo groter werd en de tekst kleiner.
Ja, maar nu het logo zo groot isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tekst stond afgelopen seizoen ook in het logo en eronder.
Die tekst in het logo is onderdeel van het logo. Net zoals in het Feyenoordlogo ook 'Feyenoord' staat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
De tekst staat in het logo toch?
Past niet eens meer tekst onder.
Waarom moet dat allemaal zo groot trouwens, voor die paar euro die ze betalen
Blauwig dus, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:24 schreef Happel het volgende:
Het nieuwe uit-broekje is ook bekend
[ afbeelding ]
niks mis meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Is die Dammers wat?quote:
Je hebt gelijk ja, ik dacht dat normaal het Opel logo zonder de naam was, maar dat is alweer lang geledenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die tekst in het logo is onderdeel van het logo. Net zoals in het Feyenoordlogo ook 'Feyenoord' staat.
Ik denk dat er ook nog Opel onder het logo staat.
Ik hoop dan maar dat de afmeting van het Opel logo vertekend is door de wijze waarop de foto is genomen en doordat de shirtjes zijn opgevouwen.
Zal het zoiets worden??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje doet het niet.quote:
Dat hoop ik toch niet. Dat zou echt verkrachting van het thuisshirt zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
Van wat ik hoor is dat het thuisshirt een rode achterkant heeft en dat de mouwen ook rood zijn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
Van wat ik hoor is dat het thuisshirt een rode achterkant heeft en dat de mouwen ook rood zijn.
Dat zou helemaal janken worden. Ben benieuwd morgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
Trainingstenue?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
Lelijk dat grote logo man.quote:
Dat lijkt mij toch niet.. Toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
Ik was toch wel een beetje bang bij die invalbeurt van Kongolo.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Had hij die bal er maar ingekopt, dan was het +5 miljoen geweestMaar speelde prima inderdaad, Janmaat met assistje, King Kong die prima inviel
Die paar minuutjes zijn toch "1 interland" op zijn CV.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Leuk dat Kongolo ook nog een paar minuutjes mee kon pakken.
Wat voor een belachelijk schijtsysteem is dat dan weerquote:Op maandag 23 juni 2014 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit de opmaat is naar een nieuwe opzet voor de eredivisie zelf...
Eigenlijk is Lowie nu ook verplicht om Dollar Dirk er nog één keer in te zetten, want hij staat nu op 99 interlands.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die paar minuutjes zijn toch "1 interland" op zijn CV.
Wat mij betreft maakt Van Gaal dan ook gewoon elke wedstrijd zijn 3 wissels op, worden je spelers toch meer waard van.
En toch is 'ie maar 1,81. Klein kutventje die Alexisquote:
Ja, en los van de financiële kant is het toch weer een leerzame ervaring. Als ie tijdens zo'n interland een paar keer wat spelers van Man U, Barcelona en Real afstopt, staat hij toch steviger in zijn schoenen tegenover een voetballertje van Willem II.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat mij betreft maakt Van Gaal dan ook gewoon elke wedstrijd zijn 3 wissels op, worden je spelers toch meer waard van.
Waar gaat dat dan weer overquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is gescheiden toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar gaat dat dan weer over
Heeft 2 kinderen met deze kut, en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ie van kant gewisseld is.
[ afbeelding ]
De wens is de vader van de gedachte?
Dat stond er al hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwoah, daar zullen die 4 minuten het verschil niet in maken. Dan vind ik het spannender dat hij überhaupt een paar weken met Arjen En Robin op pad mag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, en los van de financiële kant is het toch weer een leerzame ervaring. Als ie tijdens zo'n interland een paar keer wat spelers van Man U, Barcelona en Real afstopt, staat hij toch steviger in zijn schoenen tegenover een voetballertje van Willem II.
Understatement. Schijtlelijk. En dat voor 7,95 en 10% korting op de lease van Mark's Insigniaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:46 schreef ace_eleven het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat de opdruk van het Opel-logo wel wat aan de grote kant is?
Toch weer een trainingskamp op een hoger niveau.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwoah, daar zullen die 4 minuten het verschil niet in maken. Dan vind ik het spannender dat hij überhaupt een paar weken met Arjen En Robin op pad mag.
Boetius kan ook nog wel een aardig bedrag op gaan leveren als hij over 2 jaar staat te schitteren op het EK.. Of Vilhena, Kongolo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef Elan het volgende:
Toch wel kut dat wij het al jaren doen met eigen jeugd en dat PSV straks één eigen jeugdspeler kan verkopen voor een bedrag dat wij nog niet samen voor BMI, De Vrij en Clasie zullen vangen
Die hebben tegen die tijd natuurlijk ook weer een (bijna) aflopend contract.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Boetius kan ook nog wel een aardig bedrag op gaan leveren als hij over 2 jaar staat te schitteren op het EK.. Of Vilhena, Kongolo.
Ja, das wellicht op een training toch lastiger af te stoppen dan Schaken en Verhoekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwoah, daar zullen die 4 minuten het verschil niet in maken. Dan vind ik het spannender dat hij überhaupt een paar weken met Arjen En Robin op pad mag.
Verhoek aan het afstoppen, jeweettochquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, das wellicht op een training toch lastiger af te stoppen dan Schaken en Verhoek
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verhoek aan het afstoppen, jeweettoch
[ afbeelding ]
En dan wel tot medio 2018 graag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Ik denk wel dat ie met zo een wk zijn sterk ontwikkelende lijn doorzet en we volgend jaar veel plezier aan hem gaan beleven (nu ff hopen dat Van Geel zijn contract snel verlengt)
En dan zie je het biertje in z'n linker- en 't shaggie in z'n rechterhand nog niet eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Ik denk wel dat ie met zo een wk zijn sterk ontwikkelende lijn doorzet en we volgend jaar veel plezier aan hem gaan beleven (nu ff hopen dat Van Geel zijn contract snel verlengt)
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan zie je het biertje in z'n linker- en 't shaggie in z'n rechterhand nog niet eens.
Hoeveel plezier we aan hem gaan beleven is natuurlijk nog maar afhankelijk van wie er komen/gaan, en welke positie hij dan wel of niet speelt, maar hij zal hier zeker flinke stappen maken.
Ik hoop wel dat hij nuchter genoeg is om nog minimaal 2 seizoenen te blijven. Van mij mag hij een flink opgewaardeerd contract voor 4 jaar met bijpassend salaris krijgen
Moet Indi wel eerst vertrekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
'Gewoon' het contract van Indi bijvoorbeeld doorschuiven naar Kongolo (qua financiën). Indi schijnt niet bij de absolute grootverdieners te horen bij ons.
Ik denk wel dat ie het momenteel nog zwaar heeft op de trainingen, want ik had hem eigenlijk wel enigszins als stand-in voor BMI verwacht in de pot tegen Chili. Leuk dat ie minuten mag maken, maar hij staat nog wel lager in de pikorde dan DollarDirk voor een linksbackpositie (!) (of eventueel voor de positie centraal met Blind linksback)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moet Indi wel eerst vertrekken
Maar, dat zou inderdaad mooi zijn.
En dan kan hij over 2 jaar nogmaals een verlenging tekenen als hij tot de grootverdieners wil gaan behoren
Vind het niet gek dat je kiest voor Blind ipv Kongolo, toch iets meer ervaring. Van Gaal zei ook dat Kongolo had gespeeld als Blind niet fit was geweest.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ie het momenteel nog zwaar heeft op de trainingen, want ik had hem eigenlijk wel enigszins als stand-in voor BMI verwacht in de pot tegen Chili. Leuk dat ie minuten mag maken, maar hij staat nog wel lager in de pikorde dan DollarDirk voor een linksbackpositie (!) (of eventueel voor de positie centraal met Blind linksback)![]()
Anyway, contract goed opwaarderen en wmb inderdaad tenminste tot 2017
Dat zal wel ja, dat hij het zwaar heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ie het momenteel nog zwaar heeft op de trainingen, want ik had hem eigenlijk wel enigszins als stand-in voor BMI verwacht in de pot tegen Chili. Leuk dat ie minuten mag maken, maar hij staat nog wel lager in de pikorde dan DollarDirk voor een linksbackpositie (!) (of eventueel voor de positie centraal met Blind linksback)![]()
Anyway, contract goed opwaarderen en wmb inderdaad tenminste tot 2017
BMI was eruit en Kuijt kwam als vervanger (doordat Blind schoof). Kongolo moest dus met Kuijt concurreren wie er als verdediger bij kwam, niet met Blind.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vind het niet gek dat je kiest voor Blind ipv Kongolo, toch iets meer ervaring. Van Gaal zei ook dat Kongolo had gespeeld als Blind niet fit was geweest.
Ohja, klopt. Ach, achteraf heeft Kuyt laten zien dat hij het prima kon opvullen. Kongolo heeft dan wss niet kunnen overtuigen op de training.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
BMI was eruit en Kuijt kwam als vervanger (doordat Blind schoof). Kongolo moest dus met Kuijt concurreren wie er als verdediger bij kwam, niet met Blind.
En dat was dan weer precies mijn puntquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Ach, achteraf heeft Kuyt laten zien dat hij het prima kon opvullen. Kongolo heeft dan wss niet kunnen overtuigen op de training.
quote:Bruno Martins Indi lijkt niet aan de slag te gaan in zijn geboorteland Portugal.
De 22-jarige centrale verdediger annex linksback van Feyenoord wordt al langere tijd nadrukkelijk gevolgd door FC Porto, dat een bod neerlegde in Rotterdam-Zuid en graag snel zaken wilde doen. Voordat Feyenoord überhaupt ‘ja’ of ‘nee’ kan zeggen lijkt Martins Indi zelf echter al een streep te zetten door een overgang naar de Portugezen.
Correio da Manhã weet dat Martins Indi zich niet kan vinden in het hem geboden salaris. Bovendien gaat hij liever aan de slag in de Premier League, dan in de Liga Sagres. Hij heeft er nu vier seizoenen in De Kuip opzitten en lijkt onhoudbaar geworden voor Feyenoord: met zijn goede optredens op het WK 2014 in Brazilië trekt hij de aandacht van de topclubs. Martins Indi zou daarnaast hopen dat hij wellicht met Louis van Gaal mee kan naar Manchester United.
United heeft afscheid genomen van Nemanja Vidic, die naar Internazionale is gegaan, en van zijn collega Rio Ferdinand. Die is dicht bij een contract bij Queens Park Rangers. Van Gaal zal de selectie van the Red Devils verder doorlichten en waar nodig versterken. De zekere lijkende Ander Herrera lijkt dinsdag al aangekondigd te kunnen worden.
Aldus Voetbalzone
T lijkt me vreemd dat BMI vanaf zijn WK-adres in de onderhandelingen zit met Portoquote:'BMI wil naar Engeland, Porto kan verdediger vergeten'
24-06-2014 | 'Martins Indi wil naar Engeland, Porto kan verdediger vergeten'
Feyenoord-verdediger Bruno Martins Indi lijkt niet naar FC Porto te verkassen. De verdediger zou liever een transfer willen maken naar een club uit de Engelse Premier League. FC Porto zou ook niet verder willen gaan dan een bod van acht miljoen euro. Ook in het salarisaanbod van de Portugese zou Martins Indi zich niet kunnen vinden. Manchester United lijkt de beste papieren te hebben om de verdediger van Feyenoord over te nemen. (Correlo da Manhã)
Aldus FR12 - geruchtentopic
Snap wel dat hij naar Engeland wil en niet naar Portugal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dat was dan weer precies mijn punt
Anyway:
[..]
[..]
T lijkt me vreemd dat BMI vanaf zijn WK-adres in de onderhandelingen zit met Porto![]()
Anyway, ook geruchtennieuws is nieuws he
Zal die ongetwijfeld z'n manager voor hebben en van te voren een aantal afspraken over gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Anyway:
[..]
[..]
T lijkt me vreemd dat BMI vanaf zijn WK-adres in de onderhandelingen zit met Porto![]()
Anyway, ook geruchtennieuws is nieuws he
Nee, dat niet, maar wel dat hij Dirk kiest boven Kongolo, al pakte het wel goed uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vind het niet gek dat je kiest voor Blind ipv Kongolo, toch iets meer ervaring. Van Gaal zei ook dat Kongolo had gespeeld als Blind niet fit was geweest.
De backs bestrijken in principe de gehele vleugel, en daarvoor is Kuyt gewoon verdomd handig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel dat hij Dirk kiest boven Kongolo, al pakte het wel goed uit.
En een belletje is zo gepleegd, ook vanuit Nederland naar Brazilië kan dat allemaal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal die ongetwijfeld z'n manager voor hebben en van te voren een aantal afspraken over gemaakt hebben.
Ik denk dat dit wel algemeen bekend beschouwd mag worden hoor, maar bedankt voor je input.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een belletje is zo gepleegd, ook vanuit Nederland naar Brazilië kan dat allemaal tegenwoordig.
Pffffquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word een beetje triest van die sponsoruiting. Dit is té.
Zoals ik al in het voetbalshirttopic zei: Waarom godverdomme niet gewoon OPEL in hun lettertype. Stadsverzekeringen/ASR en Fortis pleurden ook niet hun (lelijke) logos gigantisch op het shirt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Koevermans hè. Die heeft een goed contractje in elkaar gezet. Die er naar mijn mening ook nog voor zorgt dat je minder gaat verdienen aan shirtjesverkoop.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zoals ik al in het voetbaltopic zei: Waarom godverdomme niet gewoon OPEL in hun lettertype. Stadsverzekeringen/ASR en Fortis pleurden ook niet hun (lelijke) logos gigantisch op het shirt.
Beter is dit niet het uitshirt. En hopelijk krijgen we niet dat logo + tekst op het thuisshirt. Ziet er echt verneukt uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Compleet rode achterkantquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Idioot vooral omdat Feyenoord het van de verkoop moet gaan hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Compleet rode achterkant
Man man man, wat een blamage. Echt ongelofelijk hoe die klootzakken de clubstatuten te grabbel gooien
Kwaliteit is ook nog eens kut. Trekken aan de kraag is 'krrrrrrrgggg' geluid horen..
Volgens mij staat er in het contract dat het logo elk jaar 2x groter moet worden. Volgens mij was de Opellogo van afgelopen seizoen voor de helft kleiner.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Koevermans hè. Die heeft een goed contractje in elkaar gezet. Die er naar mijn mening ook nog voor zorgt dat je minder gaat verdienen aan shirtjesverkoop.
Feyenoordspelers komend seizoen als ze het veld opkomen:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in het contract dat het logo elk jaar 2x groter moet worden. Volgens mij was de Opellogo van afgelopen seizoen voor de helft kleiner.
Ik kijk alweer uit naar de shirts van 2015/2016!
Ben je nou ook al kleurenblind?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
Ach. Het kan altijd erger.
[ afbeelding ]
Duitse vlag, alles.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoordspelers komend seizoen als ze het veld opkomen:
[ afbeelding ]
Nog afwachten of we een compleet rode achterkant krijgen toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Compleet rode achterkant
Man man man, wat een blamage. Echt ongelofelijk hoe die klootzakken de clubstatuten te grabbel gooien
Kwaliteit is ook nog eens kut. Trekken aan de kraag is 'krrrrrrrgggg' geluid horen..
Geen twijfel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog afwachten of we een compleet rode achterkant krijgen toch?
Heb je uberhaupt de afgelopen jaren gekeken hoe FC neuzenvreugd erbij liep?quote:Hoop het niet eerlijk gezegd. Ben ik ook niet gewend van Adidas.
Eens.quote:Wel aannemelijk dat we hetzelfde ontwerp als de Swansea shirtjes gaan krijgen. Jammer genoeg dus 2 rode mouwtjes, wat ik al afbreuk vind doen aan ons thuisshirt.
Dat was troep, maar niets mis metquote:Kwaliteit zal ongetwijfeld beter zijn als de kwaliteit van Kappa enige jaren geleden. Man, man, wat een troep was dat zeg.
Puma is ook troep manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen twijfel.
[..]
Heb je uberhaupt de afgelopen jaren gekeken hoe FC neuzenvreugd erbij liep?. Adidas
[..]
Eens.
[..]
Dat was troep, maar niets mis metPuma
Ook geen beste kwaliteit. Heb halverwege het seizoen een nieuw shirt gekregen omdat de eerste er al zo slecht uit zag.quote:
Jaren 90 vergeten zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop er maar het beste van. Kan me een ongelooflijke verkrachting van het thuisshirt eerlijk gezegd ook niet voorstellen van Adidas. Normaal gesproken altijd vrij degelijk qua ontwerpen.
Adidas heeft werkelijk 40-45 keer meer kans op het verneuken van het shirt dan het maken van een mooi shirt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:48 schreef Dekatria het volgende:
Dat 'Opel' onder het enorme logo is wel èrg kansloos
[..]
Jaren 90 vergeten zeker?
die van de neuzen paste wel mooi bij ze, met dat roze enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Adidas heeft werkelijk 40-45 keer meer kans op het verneuken van het shirt dan het maken van een mooi shirt.
Ik kan me er werkelijk één heugen die niet compleet vreselijk was.
Op die paspop lijkt de linkermouw wit toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie nu pas die rode mouwtjes trouwens
Als de strepen zwart met rood aan beide kanten zijn lijkt het me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Op die paspop lijkt de linkermouw wit toch?
Volgens mij zijn alleen de schouders aan beide kanten rood.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als de strepen zwart met rood aan beide kanten zijn lijkt het me wel duidelijk.
En het rood-wit moet gewoon doorlopen langs de nek, naar de achterkant.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef PIETR het volgende:
Een Feyenoordshirt is rood/wit met rood/witte mouwen.
En dat is pure aids.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef portie het volgende:
Bij Basel heb je ook dat beide schouders blauw zijn maar de mouw aan de ene kant rood is.
Inderdaad, dat toont in ieder geval nog netjes en niet zo rommelig. Ook al zou dat bij ons shirt nog steeds heiligschennis betekenen. Evenals een volledig rode achterzijde overigens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom de pestpokke dan niet gewoon rood en blauw![]()
![]()
![]()
Idiote designers.
Ik riep al vanaf dag 1 dat zowel de deal als het merk Adidas me niet zinden. Ik heb quotes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat toont in ieder geval nog netjes en niet zo rommelig. Ook al zou dat bij ons shirt nog steeds heiligschennis betekenen. Evenals een volledig rode achterzijde overigens.
Benieuwd hoe erg het gaat worden. Best kans dat de overgang naar Adidas, waar velen toch bepaalde verwachtingen bij hadden, gaat uitlopen op een grote deceptie (evenals de opbrengsten van de merchandising in dat geval).
We zien het morgenochtend wel.
Jij roept zoveel, dan is er ook wel eens iets waar een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik riep al vanaf dag 1 dat zowel de deal als het merk Adidas me niet zinden. Ik heb quotes.
95% van wat ik zeg klopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij roept zoveel, dan is er ook wel eens iets waar een kern van waarheid in zit.
Vond Clasie inderdaad sterker spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
95% van wat ik zeg klopt.
Maar vertel: hoe goed was De Guzman wel niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond Clasie inderdaad sterker spelen.
Ik blijf erbij dat ik het merk Adidas wel waardeer. Ongeacht het eventuele strontontwerp morgen. Over het algemeen maken ze wel degelijke ontwerpen, en kwalitatief zijn het goede producten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik riep al vanaf dag 1 dat zowel de deal als het merk Adidas me niet zinden. Ik heb quotes.
http://www.frfc1908.nl/ni(...)-extra-tweetje-info/quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik het merk Adidas wel waardeer. Ongeacht het eventuele strontontwerp morgen. Over het algemeen maken ze wel degelijke ontwerpen, en kwalitatief zijn het goede producten.
Waar blijft overigens die mega-sponsordeal?
Ik ben bekend met dat verhaal. Maar ik acht het waarheidsgehalte van dat verhaal niet zo groot. Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Bovendien is het verhaal me te vaag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
http://www.frfc1908.nl/ni(...)-extra-tweetje-info/
FRFC1908 heeft opzich best serieuze bronnen. In dat bericht staat ook dat het logo van Opel, op het nieuwe shirt, groter zal gaan worden en de tekst kleiner. En dat lijkt te gaan kloppen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben bekend met dat verhaal. Maar ik acht het waarheidsgehalte van dat verhaal niet zo groot. Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Bovendien is het verhaal me te vaag.
Bovendien is ING al 'strategisch partner' van Feyenoord en lijkt me een sponsordeal met de grote concurrent ook onwaarschijnlijk. Daarnaast denk ik dat Rabobank liever neutralere / minder uitgesproken sportclubs sponsort, zoals nationale teams / hockey etc.
Eerst maar eens zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef Elan het volgende:
Toch wel kut dat wij het al jaren doen met eigen jeugd en dat PSV straks één eigen jeugdspeler kan verkopen voor een bedrag dat wij nog niet samen voor BMI, De Vrij en Clasie zullen vangen
Ha, fijn, er staat toch nog groot opel onder ook. Ik was al bang dat mensen het niet zouden begrijpen. Koevergodquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar laten we eerst maar eens afwachten hoe het shirt er morgen uitziet. Zover ik weet is de achterzijde van Basel bijvoorbeeld wel gewoon blauw-rood. Als wij hetzelfde template gebruiken dan zou dat bij ons toch ook gewoon rood-wit moeten kunnen zijn lijkt mij?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:12 schreef Pascalus het volgende:
Een volledig rode rug en rode mouwen, dat zou echt heel erg zijn. Feyenoord is geen PSV waar je de kleuren van het tenue mag veranderen.
Ik verlang nu alweer terug naar Puma.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Een shirt wat zo lelijk is dat iedereen de positieve elementen in het broekje maar benoemd![]()
Ach ja, bekijk het positief. Het had ook oogpijnigend roze kunnen zijn of nog erger, een Duitse vlag in de verticale banen kunnen hebben.
Geen idee hoe dat slecht nieuws is maargoedquote:'Enorm transferbudget Koeman slecht nieuws voor Feyenoord'
Dat Ronald Koeman met Southampton een enorm ambitieuze werkgever heeft gevonden, is dinsdag definitief duidelijk geworden. Volgens Sky Sports mag de trainer namelijk voor maar liefst negentig miljoen euro nieuwe spelers halen.
Dat bedrag kan nog eens oplopen tot een kleine 120 miljoen euro op het moment dat sterspelers als Adam Lallana en Luke Shaw zouden vertrekken. Met Rickie Lambert zag de club al een belangrijke speler vertrekken, maar Koeman krijgt dus voldoende financiële middelen tot zijn beschikking om een goede vervanger aan te trekken.
Het enorme transferbudget van Koeman zal voor onrust zorgen bij Feyenoord. De trainer heeft namelijk serieuze plannen om Graziano Pellè en Lex Immers mee te nemen naar Engeland. Southampton heeft zich echter nog niet officieel gemeld voor de twee sterkhouders van de Rotterdammers
gr grtwitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 25-06-2014 om 07:12:12Dit is het nieuwe thuisshirt van #Feyenoord. http://t.co/CTR6mrlwhQ reageer retweet
Niet het mooiste shirt van de laatste jaren, maar ook zeker niet het lelijkste. Ik kan er wel mee leven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]gr grtwitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 25-06-2014 om 07:12:12Dit is het nieuwe thuisshirt van #Feyenoord. http://t.co/CTR6mrlwhQ reageer retweet
Gelukkig geen rode achterzijde, zoals de geruchten ons wilde laten geloven (hé HMF).quote:
Was net live bij de NOS, ja. Lieten de nieuwe fanshop op CS zien, leek er prima uit te zien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen rode achterzijde, zoals de geruchten ons wilde laten geloven (hé HMF).
Zie ik daar trouwens serieus een NOS zendwagen voor de presentatie van een nieuw shirt?
Toch twijfel?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Compleet rode achterkant
Happel en defeijenoorder forum. Onnozelaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig geen rode achterzijde, zoals de geruchten ons wilde laten geloven (hé HMF).
doen ze alsnog hoor.quote:
fijn dat je het wijf van LitmanenAFCA niet heel erg de grond in wil boren, maar het gaat nu over t nieuwe shirt van Feyenoord.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:25 schreef PIETR het volgende:
Mwua. Niet heel mooi, maar ook niet super lelijk. 6/10.
Misschien moet je je dan wat minder stellig uitlaten voortaan als je je op andere bronnen baseert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel en defeijenoorder forum. Onnozelaar.
Misschien moet je gewoon je teringmuil houden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan wat minder stellig uitlaten voortaan als je je op andere bronnen baseert.
Wat is dezequote:Op woensdag 25 juni 2014 09:34 schreef Muto het volgende:
Tering, shirtjes zijn 80 euro.
Even de monopolie-positie uitbuiten.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je teringmuil houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |