SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:14 schreef De_Pel het volgende:
Moeten we die onzin nou ook al in de TT lezen
Doe even pro-actief en maak een nieuwe.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef kasper het volgende:
Blijft mooi dat speelschema van vorig seizoen in de OP.
Terechte opmerking!quote:
Andere suggesties?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:14 schreef De_Pel het volgende:
Moeten we die onzin nou ook al in de TT lezen
Iets met 5 internationals, King kongolo in de spits, open dag eerste training op komst etc. etc.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Iets met 5 internationals, King kongolo in de spits, open dag op komst etc. etc.
Duizenden opties. Deze oogaids begint vervelende vormen aan te nemen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe even pro-actief en maak een nieuwe.
Joequote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Iets met 5 internationals, King kongolo in de spits, open dag eerste training op komst etc. etc.
Duizenden opties. Deze oogaids begint vervelende vormen aan te nemen.
Competitie wordt er weer niet beter op nee na dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wel weer een saai seizoen worden, Ajax weer kampioen...
Jullie krijgen zes wedstrijden voorsprong van onze dames.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Competitie wordt er weer niet beter op nee na dit seizoen.
Ach, vanaf 2018 lachen wij. Eindelijk geen schulden meer, een top Varkenoord, de mogelijkheid om weer jonge talenten te scouten en geen omzet meer waar God jeuk van aan zijn ballen krijgt.
Uhh, wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie krijgen zes wedstrijden voorsprong van onze dames.
Volgens mij speelt elke club exact dezelfde wedstrijden. Moeilijk of makkelijk programma bestaat dus niet.quote:
Er vinden wel vreemdere dingen plaats op het veldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand al de knikkende knietjes van Vermeer tegenover Guidetti opgevallen? Mij in ieder geval niet tot vandaag:
https://www.giflike.com/a/VVOu1NF/hmfgod![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van het font, maar:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Scrummie het volgende:
Schema voor de OP in JPG: https://app.box.com/s/2wedxzbtb6wmhi1qycpg
Schema om te bewerken in PSD: https://app.box.com/s/qjaav0wtr7a8zrzgsy60
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
FC Porto mengt zich in de strijd om Bruno Martins Indi. Zo meer op vi.nl #Oranje #Feyenoord
Een sans serifje.quote:
Zelfde links, aangepastquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een sans serifje.
Serifs zijn niet fijn voor digitaal gebruik.
Ben benieuwd wat ie uiteindelijk mag gaan kosten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
FC Porto mengt zich in de strijd om Bruno Martins Indi. Zo meer op vi.nl #Oranje #Feyenoord
Ik denk verkoopprijs momenteel rond de 10-12 mln, vraagprijs 15, zijn contract loopt nog niet af en voor De Vrij is de vraagprijs momenteel 9 (verkoopprijs zal wel rond 8 zijn)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie uiteindelijk mag gaan kosten.
FC Neuzenvreugd, kom op zegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Scrummie het volgende:
Schema voor de OP in JPG: https://app.box.com/s/2wedxzbtb6wmhi1qycpg
Schema om te bewerken in PSD: https://app.box.com/s/qjaav0wtr7a8zrzgsy60
Allemaal wat geld inleggen zodat Feyenoord wat salaris betreft kan concurreren met de Serie A, PL.quote:
Eigenlijk een hele logische club die komt. Bruno heeft Portugese roots en is precies het type zoals Mangala, en die gaat wegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Bombvis het volgende:
Volgens de Telegraaf () heeft Porto een bod van 8 miljoen gedaan, best prima openingsbod. 50% erbovenop en hij mag weg
Van mij mag hij best voor 8 weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Bombvis het volgende:
Volgens de Telegraaf () heeft Porto een bod van 8 miljoen gedaan, best prima openingsbod. 50% erbovenop en hij mag weg
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Knikkende knietjes in de Kuip alles
Dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
Die overwinning was heerlijk, maar na dat seizoem heeft het voor mij zijn waarde wel verloren omdat zij alsnog kampioen werden.
Och. Hij speelt dan ook niet dagelijks tegen een Alba.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik volg die transfergeruchten niet: hoe zit het trouwens met Napoli die Janmaat wel eens even zouden komen kopen?
Moet zeggen dat ik hem nog niet echt indruk vind hebben gemaakt, op het WK. Wel een stabiele factor, maar daarmee is alles dan ook wel gezegd.
Kwam dat, in die wedstrijd tegen Australië althans, niet vooral doordat Robben niet zoveel zin leek te hebben om mee te verdedigen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Janmaat speelt vrij behoudend voor zijn doen. Heeft natuurlijk ook wel een lastige klus daar op de flank omdat het voorin de grote RVP en Robben show is. Bij verdedigen moet hij als enige keihard terug. Hij mag van mij alleen wel wat vaker opendraaien in plaats van terug op de Vrij.
daar is dit systeem toch voorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kwam dat, in die wedstrijd tegen Australië althans, niet vooral doordat Robben niet zoveel zin leek te hebben om mee te verdedigen?
Spannend welquote:28 juni: sv Honselersdijk - Feyenoord
4 juli: VOC - Feyenoord
8 juli: FC Horst - Feyenoord
11 juli: ASWH - Feyenoord
16 juli: FC Emmen - Feyenoord
19 juli: Fortuna Sittard - Feyenoord
23 juli: Feyenoord - Real Sociedad
Het is een voorlopig programma, nog niet helemaal compleet schijnt, maar nee, vooralsnog staat dat blijkbaar dus niet ingepland.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus geen wedstrijd tegen de Sportclub?
wat dacht je van die te ring kabouter sneijderquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kwam dat, in die wedstrijd tegen Australië althans, niet vooral doordat Robben niet zoveel zin leek te hebben om mee te verdedigen?
Ja ook, maar denk niet dat ie veel in zou kunnen brengen tegen een Cahill.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
wat dacht je van die te ring kabouter sneijder
had relay moeten geven zodat er meer afspeelmogelijkheden ontstaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja ook, maar denk niet dat ie veel in zou kunnen brengen tegen een Cahill.
Opvallend dat die er niet tussen staat. Was toch een soort van traditie geworden. Bestuur tegen de muur.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus geen wedstrijd tegen de Sportclub?
Niks mis met uitwedstrijden in Limburg, mits ze op eigen vervoer zijn. Ik heb er genoeg meegemaakt, naar Fortuna, MVV en zelfs Roda, die leuk waren.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sittard
En ik maar hopen op nooit meer naar Limburg
Roda was leuk want Valkenburg, MVV was leuk want Maastricht, teringtuig als supporters en lekker matten.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Niks mis met uitwedstrijden in Limburg, mits ze op eigen vervoer zijn. Ik heb er genoeg meegemaakt, naar Fortuna, MVV en zelfs Roda, die leuk waren.
Ik keek een 2 tellen de andere kant op; kijk ik terug, zie je Van Gaal BMI terug het veld in gooienquote:Op zondag 22 juni 2014 21:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die commentator
De Grote Waarom Bruno Martins Indi Een Gruwelijke Baas Is Compiliatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |