Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef silverhill het volgende:
Typisch zo'n Wilfred momentje. Eerst uitlokken en dan "ho ho ho"
Ja beetje treurig dit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee geniet er van om zijn collega's voor schut te zetten.
?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnheil, jij maakt continue matige opmerkingen over dode mensen als je de kans krijgt.
Alleen als Genee daar komt zingenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan wij ook naar de Pizzahut?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
minachting van de kijker
quote:
Een gladjanus dus. Eng gezelschap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Presentator van het b-garnituur.
en dit jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee geniet er van om zijn collega's voor schut te zetten.
Die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Bijlo, wat heeft 'ie daar te zoeken man
Zekers. Echt veel beter dan die late show.quote:
haten op Bertquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zekers. Echt veel beter dan die late show.
En ik zap naar NED 1 zit daar hatseflats Bert Visscher
Hyper actieve teringdebiel. Net als Jochem Meijer overigens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zekers. Echt veel beter dan die late show.
En ik zap naar NED 1 zit daar hatseflats Bert Visscher
En hoe heet die, Ben vd Burg ook zo een figuur.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hyper actieve teringdebiel. Net als Jochem Meijer overigens.
Tot zover mijn dagelijkse portie haat
Wat dacht je van HIV Dolfs nog watquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
En hoe heet die, Ben vd Burg ook zo een figuur.
Dolf Jansen jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dacht je van HIV Dolfs nog wat
Kennelijk is er een grote infantiele groep die van dat type humor houdtquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dolf Jansen jaZijn er best veel eigenlijk. Van die types.
Nou eigenlijk zouden ze Pietertje moeten uitnodigen dus! Kunnen wij ook een keertje lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is er een grote infantiele groep die van dat type humor houdt
GGMM schijnt geen theatervoorstelling te missen.
Ga ik alvast zorgen dat ik rotte tomaten en eieren in huis heb om mee te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
25 juni zit hij bij VI Oranje aan tafel
Vuile klootzak.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al zijn dvd's.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderlinge irritaties die nu naar boven komen omdat er geen spelvreugde isquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:25 schreef satecl het volgende:
Jeetje wat een kansloos publiek gisteren. Stelletje klapjosti's.
Wat heeft Gijp trouwens. Kwaad Genee, Sierd moet niet denken dat ie tof is(terwijl hij de show redt), en gaat opeens positief doen over Oranje. Watskebeurt in de skuur?
hopelijk laat sjenee t verder achterwege geforceerd grappig te zijn door zn collega's uitspraken te ontlokken, t zal nu uit zn systeem zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onderlinge irritaties die nu naar boven komen omdat er geen spelvreugde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |