Kennelijk is er een grote infantiele groep die van dat type humor houdtquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dolf Jansen jaZijn er best veel eigenlijk. Van die types.
Nou eigenlijk zouden ze Pietertje moeten uitnodigen dus! Kunnen wij ook een keertje lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is er een grote infantiele groep die van dat type humor houdt
GGMM schijnt geen theatervoorstelling te missen.
Ga ik alvast zorgen dat ik rotte tomaten en eieren in huis heb om mee te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
25 juni zit hij bij VI Oranje aan tafel
Vuile klootzak.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al zijn dvd's.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderlinge irritaties die nu naar boven komen omdat er geen spelvreugde isquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:25 schreef satecl het volgende:
Jeetje wat een kansloos publiek gisteren. Stelletje klapjosti's.
Wat heeft Gijp trouwens. Kwaad Genee, Sierd moet niet denken dat ie tof is(terwijl hij de show redt), en gaat opeens positief doen over Oranje. Watskebeurt in de skuur?
hopelijk laat sjenee t verder achterwege geforceerd grappig te zijn door zn collega's uitspraken te ontlokken, t zal nu uit zn systeem zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onderlinge irritaties die nu naar boven komen omdat er geen spelvreugde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |