Doe eens lief man. Pff.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Behoorlijk gay. En 'leren drinken'Het is gewoon water met een smaakje, debiel. Geen whisky ofzo.
Slootwater met een kleur.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Behoorlijk gay. En 'leren drinken'Het is gewoon water met een smaakje, debiel. Geen whisky ofzo.
quote:
Spreek de eigenaar erop aan .quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf is deze. Die negers kunnen er echt neits van he
Met zo'n chemisch fruitsmaakje prima te doen!quote:
Caland is een ruwe bolster met een blanke pit.quote:
Dat hele leren drinken vind ik maar raar..quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zo'n Franse pizza. Ja lekker hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
Heb deze middag een quatre fromage gegeten
Ga je nu weg?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee, jij komt er wel. Goeienavond nog.
Lekker.. maar dat kan ik helaas niet eten. Anders komen er gesmolte ivorianen uit de grot gekropen.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah van het weekend was ik er nog en kon ik kiezen uit plat of bruis, moest 3x vragen wat het was en daarna zei ik 'ja die blauwe'
Dat is ff oneerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef DeLuna het volgende:
1 goal is genoeg ja.. meer vraag ik niet.
Dat klopt wel hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hele leren drinken vind ik maar raar..
Als je in een restaurant iets besteld en je lust het niet zegt niemand dat je het nog 10x moet gaan eten, want je moet het leren eten.. nee dat geld alleen bij drankdafuq is this madness
Ga je stront ook leren eten ofwa
Dikzakquote:
Ik denk dat niemand echt hele goede herinneringen heeft aan zijn eerste biertje, dus in zekere zin kan het wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hele leren drinken vind ik maar raar..
Als je in een restaurant iets besteld en je lust het niet zegt niemand dat je het nog 10x moet gaan eten, want je moet het leren eten.. nee dat geld alleen bij drankdafuq is this madness
Ga je stront ook leren eten ofwa
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker.. maar dat kan ik helaas niet eten. Anders komen er gesmolte ivorianen uit de grot gekropen.
Al die SC hier inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zijn genoeg andere topics voor.
Zal die Blatter nou ook winnen in de poule op het FIFA-hoofdkantoor?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ff oneerlijk.. jij kan zo bij Blatter zijn posse..
Ik hou niet zo van brilstand, dat is alles.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ff oneerlijk.. jij kan zo bij Blatter zijn posse..
Ivookustquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar speelt B. Wilfried eigenlijk?
Spa blauw of spa rood is het in Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je hebt dan nog bruis of lichtbruis... maar de kleuren ken ik niet
naast z'n schoenenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer moet je whiskey leren drinken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Swanseaquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Icoonquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
In before Ivoorkust scoort 0-1 uit een aanval waar Drogba 0% aandeel aan heeft en iedereen hypet Drogba.
Piet de Visser ontdekte ook Michael van Gerwen toen hij bij hem een badkamer stond te betegelen.quote:
Al die negers lijken precies op elkaar, zijn net Chinezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
In before Ivoorkust scoort 0-1 uit een aanval waar Drogba 0% aandeel aan heeft en iedereen hypet Drogba.
piet de visser heeft de tuinman van mourinho ook ontdekt tegelijk met de oppas voor het kind van messiquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spa blauw of spa rood is het in Nederlandgelukkig snapte ze het want het was ook spa blauw. Plat of bruis..
heb me rot gelachen.
Ik vroeg ook nog wat ze te eten had, maar ik durfde het niet weer 3x te vragen dus ik zei maar dat ik er over na moest denken en toen ben ik niet meer terug gegaan..
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:21 schreef pablo1989 het volgende:
Held Bony moet je altijd laten staan man, kuttrainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |