XDquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ik de enige die het leuk vindt dat Kooke een wedstrijd van Colombia doet?
Nee, ik vind het ook zeker een goeie commentator.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Oja. Het is die reserveduitser. Die kan zich beter druk maken met brieven schrijven aan de Roda-JC spelers. Dat maakt wellicht meer indruk.quote:
Ja, een tas.quote:
Dat is iemand anders.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Het is die reserveduitser. Die kan zich beter druk maken met brieven schrijven aan de Roda-JC spelers. Dat maakt wellicht meer indruk.
Omdat? Vind het net zo'n saaie nietsnut als vele anderen.. inwisselbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook zeker een goeie commentator.
Het is een Belg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Het is die reserveduitser. Die kan zich beter druk maken met brieven schrijven aan de Roda-JC spelers. Dat maakt wellicht meer indruk.
De grap niet snappenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook zeker een goeie commentator.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/770/quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink jij je koffie uit een tas? Waar slaat dit op?
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou het erop wagen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Hier is drinken op maar durf niet te halen want de wedstrijd is zo spannond
Behoorlijk gay. En 'leren drinken'quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, een tas.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/770/
Thee heb ik leren drinken op't werk... citroen met suiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |