Oh, ik heb gewoon doorgescrolld, ik ga even zoeken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn essentiėle vraag negeert.
En dan tegen de baas zeggen dat hij de rapporten niet kon lezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink jij je koffie uit een tas? Waar slaat dit op?
Welke pizza?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik eet nu pizza dus ik voel me op mijn gemak.
Aan een Eastpak koffie per dag heb je wel genoeg. Dat noem ik niet afzweren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eine Tasse Kaffeequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Appie istoch open tot 20.00quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Hier is drinken op maar durf niet te halen want de wedstrijd is zo spannond
Kieft vindt het ook leuk dat Kookke commentaar geeft bij een wedstrijd van Colombia.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Webb erg goede lijnen legt.
Kieft moet nu glimlachen om deze post.
Nou niet had je nog een goede. Stel je voor dat je zo'n kindsoldaatje hebt die z'n AK47 te voorschijn haaltquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer weinig mis mee.
Niet specifiek...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Plat of bruis is het toch in Bels?
Ja eigenlijk wel, wat zegt dit over jou?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ik de enige die het leuk vindt dat Kooke een wedstrijd van Colombia doet?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kieft vindt het ook leuk dat Kookke commentaar geeft bij een wedstrijd van Colombia.
Nee dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ah van het weekend was ik er nog en kon ik kiezen uit plat of bruis, moest 3x vragen wat het was en daarna zei ik 'ja die blauwe'quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Niet specifiek...
Hier zeggen we spuitwater
XDquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Nee, ik vind het ook zeker een goeie commentator.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Oja. Het is die reserveduitser. Die kan zich beter druk maken met brieven schrijven aan de Roda-JC spelers. Dat maakt wellicht meer indruk.quote:
Ja, een tas.quote:
Dat is iemand anders.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Het is die reserveduitser. Die kan zich beter druk maken met brieven schrijven aan de Roda-JC spelers. Dat maakt wellicht meer indruk.
Omdat? Vind het net zo'n saaie nietsnut als vele anderen.. inwisselbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook zeker een goeie commentator.
Het is een Belg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Het is die reserveduitser. Die kan zich beter druk maken met brieven schrijven aan de Roda-JC spelers. Dat maakt wellicht meer indruk.
De grap niet snappenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook zeker een goeie commentator.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/770/quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou het erop wagen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Hier is drinken op maar durf niet te halen want de wedstrijd is zo spannond
Behoorlijk gay. En 'leren drinken'quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, een tas.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/770/
Thee heb ik leren drinken op't werk... citroen met suiker
Doe eens lief man. Pff.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Behoorlijk gay. En 'leren drinken'Het is gewoon water met een smaakje, debiel. Geen whisky ofzo.
Slootwater met een kleur.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Behoorlijk gay. En 'leren drinken'Het is gewoon water met een smaakje, debiel. Geen whisky ofzo.
quote:
Spreek de eigenaar erop aan .quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf is deze. Die negers kunnen er echt neits van he
Met zo'n chemisch fruitsmaakje prima te doen!quote:
Caland is een ruwe bolster met een blanke pit.quote:
Dat hele leren drinken vind ik maar raar..quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zo'n Franse pizza. Ja lekker hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
Heb deze middag een quatre fromage gegeten
Ga je nu weg?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee, jij komt er wel. Goeienavond nog.
Lekker.. maar dat kan ik helaas niet eten. Anders komen er gesmolte ivorianen uit de grot gekropen.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah van het weekend was ik er nog en kon ik kiezen uit plat of bruis, moest 3x vragen wat het was en daarna zei ik 'ja die blauwe'
Dat is ff oneerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef DeLuna het volgende:
1 goal is genoeg ja.. meer vraag ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |