Is lekker man, niet hatenquote:
Zelfs ik ben bekend met dit legendarische topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je het Nasi a la Johannes topic niet?
Dit stelt mij teleur.
Het is dan ook het meest baanbrekende Culinaire topic van het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs ik ben bekend met dit legendarische topic.
Nederland iig nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Hopelijk krijgen we nu niet elke wedstrijd dat er iemand gaat huilen bij het volkslied
World widequote:
Spinnenquote:
Zoals gister bedoel je?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:03 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Inderdaad, het is al een wonder als ze fatsoenlijk het volkslied meezingen
Net of Drogba nog zo goed is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een debiel die trainer. Ook een die zijn beste speler passeert.
Goed broekje. Na deze wedstrijd even ruilen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Naast het Alba-topic, een de grootste pareltjes
Sorry Alba, vergeef het mij alsjeblieft.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je het Nasi a la Johannes topic niet?
Dit stelt mij teleur.
#teamess staat trouwens gedeeld vierdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En hoeveel impact had Drogba daarin? Geen. Je bent nu net Frank Snoeks.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam liep het ineens als een trein.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
#teamess staat trouwens gedeeld vierde
#TeamJohannes 7e geloof ik, maar ik gun #TeamEss graag een voorsprong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergeef je.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed broekje. Na deze wedstrijd even ruilen.
[..]
Sorry Alba, vergeef het mij alsjeblieft.
Sportief van jequote:Op donderdag 19 juni 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes 7e geloof ik, maar ik gun #TeamEss graag een voorsprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |