Kan je in de toekomst kijken ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wtf.
overigens is dat wel waar, maar dan nog, wtf.
Is Pienjo nog aan het daten met Loen?
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel het vervelendste wat Lenny ooit heeft gedaan
Dan nog. Gewoon je voicemail instellen op Alpha Bravo Charlie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet opnemen is minder kut dan fout opnemen though
Lijkt me niet dat ze dat goedkeuren...quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan nog. Gewoon je voicemail instellen op Alpha Bravo Charlie.
Je hebt wel je vrienden voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat goedkeuren...
Eens. Maar dan kan je wel klappen verwachtenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt wel je vrienden voor de gek gehouden
Kanonne goede quotequote:
Er staat nog een goede quote in dat topic maar die moet je zelf maar opzoekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kanonne goede quote
Goed om aanbeden te worden door Bakkergod ook
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:37 schreef Sersjee het volgende:
Zeg Loes, de honden in de buurt slaan aan. Hou je bakkes eens.
Niet smijten met ziektes die je zelf niet wilt hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een aidsitem is dit ook elk jaar.
#246??quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er staat nog een goede quote in dat topic maar die moet je zelf maar opzoeken
Onder welke steen komen die vandaan dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:12 schreef minthy het volgende:
Ik verbaas mij over het feit dat mensen nu pas PinaLuno in de gaten hebben
Geen idee, maar ik wil er ook onder en baal ervan dat ik niet ben uitgenodigd!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Onder welke steen komen die vandaan dan?
Nu we het teruglezen zoals dat topic van zonet was het best wel opvallend allemaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:12 schreef minthy het volgende:
Hadden jullie zelf je relatie niet in de gaten??quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu we het teruglezen zoals dat topic van zonet was het best wel opvallend allemaal.
Nooit doorgehad.
Dat van vorig jaar? Neuh.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hadden jullie zelf je relatie niet in de gaten??
Jij had het al een jaar door? xdquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:12 schreef minthy het volgende:
Oh, die van vorig jaar... Ik las niet goed en ga mijzelf nu 30 zweepslagen geven ter genoegdoeningquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, die van vorig jaar... Ik las niet goed en ga mijzelf nu 30 zweepslagen geven ter genoegdoening![]()
![]()
Whaha keigoeie post weer dit van de topicmoeder +Oquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil er ook onder en baal ervan dat ik niet ben uitgenodigd!!![]()
Rustig en vredig lijkt me dat
Ik zag het wel van mijlenver aankomen ja. Zelfs wel eens tegen rubbereend gezegd dat het een tof setje zou zijn en dat het mij niets zou verbazen dat als de weg vrij zou zijn, ze bij elkaar zouden komen. Dat was lang geledenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had het al een jaar door? xd
Ik stap op de fiets voor een knuffieieieiequote:Op donderdag 19 juni 2014 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Whaha keigoeie post weer dit van de topicmoeder +O
Ik denk dat het al veel eerder begon, dat momentje was even nodig als duwtjequote:Op donderdag 19 juni 2014 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat was het einde van het begin
of het begin van het eind.
nee, meer het begin van het begin.
Denk ik.
Ik zit op dit moment in Amsterdamquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stap op de fiets voor een knuffieieieie
Nee hoor, prima te volgen! Maar nu leg ik ook vrij snel verbanden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:25 schreef Pino112 het volgende:
Conclusie: ingewikkeld verhaal, al met al.
Goffer...quote:
Mooi balkon welquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:33 schreef minthy het volgende:
Ik kijk even naar de kohohohohoniiiing van Hispanje, wat een fiesta!
Voor de zoveelste keer die deuren in beeld. Ik vroeg mij hardop af of de NOS ingehuurd is voor dit project.quote:
Is #dedeur of #hetbalkon al trending?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer die deuren in beeld. Ik vroeg mij hardop af of de NOS ingehuurd is voor dit project.
Geen idee maar het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is #dedeur of #hetbalkon al trending?
Mij wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh het verbaasde me niet dat er op die meet een klikje kwam nee.
Niet eensquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee maar het zou me niets verbazen
Morgen weer sollicitatietraining, zin in ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
Godver.
Super vacature gezien, voldoe aan alle eisen, behalve die ene waar je niet ouder dan 26 mag zijn omdat ze alleen mensen aannemen in het kader van de Startersbeurs.![]()
Ik word wel putjesschepper als het op deze manier werkt....
Goed plan. Ben wel benieuwd wat je nog meer ziet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal je mijn glazen bol laten zien
Gelukkig hoef ik dat allemaal niet meer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Morgen weer sollicitatietraining, zin in ook
Ik ga er eens even over nadenken...quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed plan. Ben wel benieuwd wat je nog meer ziet.
Nja, ik ben een vreemde eend in de bijt doordat ik een contract voor onbepaalde tijd heb maar mijn werkgever mij op het tweede spoor drukt na een jaar ziektewet en lichte reïntegratie. Daarbij is er een overschot aan personeel (25%) en proberen ze op die manier van mensen af te komen. Ik moet deelnemen aan alles wat ze aanbieden (jobcoaching kost ze alleen al tienduizenden euro's in mijn geval) en hoogstwaarschijnlijk kan ik over een paar maanden weer gewoon integreren binnen mijn eigen organisatie (of op huidige locatie of op een andere). Het geld vliegt in de rondtequote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dat allemaal niet meer.
Geen ww en geen recht op bijstand (hoef ik geen plantjes te stekken of vuilnis te prikken iig). Toen ik ww had moest ik een cursus social media gaan volgen van ze. Ik heb ze toen maar even gemaild dat ik een communicatie-opleiding heb afgerond met als zwaartepunt nieuwe en social media.
Toen hoefde het ineens allemaal niet meer. Maar sowieso is die hele ww/UWV bemoeienis een wassen neus.
Ja, laat geld verkwisten maar aan de gemeente over. Dat kunnen ze goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, ik ben een vreemde eend in de bijt doordat ik een contract voor onbepaalde tijd heb maar mijn werkgever mij op het tweede spoor drukt na een jaar ziektewet en lichte reïntegratie. Daarbij is er een overschot aan personeel (25%) en proberen ze op die manier van mensen af te komen. Ik moet deelnemen aan alles wat ze aanbieden (jobcoaching kost ze alleen al tienduizenden euro's in mijn geval) en hoogstwaarschijnlijk kan ik over een paar maanden weer gewoon integreren binnen mijn eigen organisatie (of op huidige locatie of op een andere). Het geld vliegt in de rondte![]()
Welzijnsorganisaties ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, laat geld verkwisten maar aan de gemeente over. Dat kunnen ze goed.
Inderdaad. En bij zoiets als cv-training zegt persoon A dat je cv er op manier A uit moet zien en persoon B zegt dan weer dat het op manier B moet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Welzijnsorganisaties ook![]()
Maar goed, ze willen niet luisteren, heerlijk halsstarrig. Het boeit me niet meer en zie alles maar als extraatje
Mee eensquote:
15uquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
Gesprek al gehad pienbaas?
Functioneer je?
Jij snapt 'tquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mee eens
Nu nog Lion in the morning sun en het feest is compleet
quote:
Neuh.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / 3FM "mu-ziek"
3FM hooligans verzamelt U. Sowieso Budapestklacht.
Ja potjandorie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt nu zelfs over kensington geklaagd. Grijp in Luna, nu het kan.
Amsterdamquote:
De binnenstad was een focking vuilnisbelt, absurd gewoon.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amsterdam
Ik zat in Vlissingen![]()
Zeeland
![]()
Ja bizar he! Ik ga er morgen weer heen overigens, ben benieuwdquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De binnenstad was een focking vuilnisbelt, absurd gewoon.
Na 3 dagen staken van de schoonmaakdiensten. Zo zie je maar hoe snel een berg afval een rijke hoofdstad kan decimeren tot een, op het oog, 3e wereldstad.
alles is weer opgeruimdquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bizar he! Ik ga er morgen weer heen overigens, ben benieuwd
Gefeliciteerd superPinoquote:
V&Dquote:
Ja, maar het is opnieuw uitgebracht.quote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar het is opnieuw uitgebracht.
welke is dat?quote:
Die is tof!quote:
Dat is echt pure aids... oh nee, dat was Coldplay net met Aviciiquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is echt pure aids... oh nee, dat was Coldplay net met Avicii
maar goed, het zit er niet ver vanaf.
BKS?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kut vindenDan heb je iets niet goed begrepen.
Beste band van dit moment. Beter dan The War on Drugs. Die ik overmorgen trouwens live ga zien.
Voor de Lowlandskaartjes? Ja logisch he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, deze telefoontjes zijn niet eens live.
Voor die kaartjes idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de Lowlandskaartjes? Ja logisch he.
Denk omdat anderen die personen dan in kunnen lichten dat ze op de radio zijn en dus zeggen dat ze met ABC moeten opnemen.quote:
die Dagoduck heeft aardig wat kloons rondlopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kut vindenDan heb je iets niet goed begrepen.
Beste band van dit moment. Beter dan The War on Drugs. Die ik overmorgen trouwens live ga zien.
Flopshowtwitter:JoramKaat twitterde op donderdag 19-06-2014 om 17:01:44YES! Vanaf 1 september presenteer ik Jouw Weekend Finale op #3FM! http://t.co/AnvN5PbbQT reageer retweet
Joram wie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Flopshowtwitter:JoramKaat twitterde op donderdag 19-06-2014 om 17:01:44YES! Vanaf 1 september presenteer ik Jouw Weekend Finale op #3FM! http://t.co/AnvN5PbbQT reageer retweet
Hij is 20quote:
Godverquote:
Zit daar een MacDonalds?quote:
Omdat Domientwitter:ditisdomien twitterde op donderdag 19-06-2014 om 18:59:09.@DotanMusic in de #MegaTop5? Ik bel met @TessaRoseJack EN ik heb kaarten voor Awakenings! Zou niet weten waarom je niet zou luisteren. #3FM reageer retweet
Wat een nobodyquote:
Groetjes terug vanuit het ook mooie noord-Overijssel!quote:
Groetjes terug vanuit Rotterdamquote:
Een brommende versterker mag alleen als je je versterker net zo hard hebt staan als Jimi Hendrix het hadquote:
Met brom klonk het beterquote:
Ruud van Oschquote:
Hij beweert dat de Common Linnets zijn nummer hebben gejat...quote:
Ik word momenteel aardig geleefd hier op m'n werkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
zo, gaarheid ten top hier. amper geslapen en geen zin. maar wel mijn cv bijgewerkt, motivatiebrief gestuurd en nog 3 coachingen vandaag staan. heerlijk zo'n rustige vrijdag
ach, ik ben gewoon te goed. eigenlijk moet ik gewoon zeggen: pleurt op, ik gaat internettuh.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word momenteel aardig geleefd hier op m'n werkteveel kleine projecten die allemaal teveel aandacht vragen
En ik heb nog zoveel andere dingen te doen
ga je toch lekker met Paint Shop Pro aan de slag?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:29 schreef Pandaplint het volgende:
Meldt zich ook als gaar![]()
Kan geen photoshop meer zien
Ga eens even snel in de hoek staan jij!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je toch lekker met Paint Shop Pro aan de slag?
ben te lui om te staan, ik rol mijn bureaustoel wel ff de hoek inquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ga eens even snel in de hoek staan jij!
Het is daar veel te warm! 90 graden daar manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ga eens even snel in de hoek staan jij!
Manmanman.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is daar veel te warm! 90 graden daar man
Helaas ook > 50% van NLquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat scheelt, is mijn maat er ook een keer.
Sssshhquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft ie ze voor de foto allemaal in de vakjes rechts gepropt?
ik heb er al 1quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik waag je te googlen op asymmetric male thong![]()
Zijn die er ook voor rechtsdragenden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik waag je te googlen op asymmetric male thong![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dit is minder erg dan het nummer hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |