Kan je in de toekomst kijken ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wtf.
overigens is dat wel waar, maar dan nog, wtf.
Is Pienjo nog aan het daten met Loen?
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel het vervelendste wat Lenny ooit heeft gedaan
Dan nog. Gewoon je voicemail instellen op Alpha Bravo Charlie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet opnemen is minder kut dan fout opnemen though
Lijkt me niet dat ze dat goedkeuren...quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan nog. Gewoon je voicemail instellen op Alpha Bravo Charlie.
Je hebt wel je vrienden voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat goedkeuren...
Eens. Maar dan kan je wel klappen verwachtenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt wel je vrienden voor de gek gehouden
Kanonne goede quotequote:
Er staat nog een goede quote in dat topic maar die moet je zelf maar opzoekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kanonne goede quote
Goed om aanbeden te worden door Bakkergod ook
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:37 schreef Sersjee het volgende:
Zeg Loes, de honden in de buurt slaan aan. Hou je bakkes eens.
Niet smijten met ziektes die je zelf niet wilt hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een aidsitem is dit ook elk jaar.
#246??quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er staat nog een goede quote in dat topic maar die moet je zelf maar opzoeken
Onder welke steen komen die vandaan dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:12 schreef minthy het volgende:
Ik verbaas mij over het feit dat mensen nu pas PinaLuno in de gaten hebben
Geen idee, maar ik wil er ook onder en baal ervan dat ik niet ben uitgenodigd!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Onder welke steen komen die vandaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |