SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Spaghettivreter op 19-06-2014 01:55:06 ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:48 schreef Dalando het volgende:
hoi ben ik weer vanuit bed deze keer even melden dat ik heel graag een tattoo wou en ik wist niet wat maar nu ik SV zie weet ik sowieso dat ik een enorme hertog jan op mn rug ga kladderen. toedels
mwa, niets dat een sloot koffie niet kan oplossenquote:
Eens. Wel jammer dat de koffie hier op kantoor niet te zuipen isquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niets dat een sloot koffie niet kan oplossen
Ik ben om 8 uur m'n bed in gegaan en 3 of 4 keer wakker geworden, had zo'n bloeddrukmeter omquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Mag blij zijn als ik in totaal twee uur geslapen heb
Ik zal jou eens trappen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nog een balletje in getrapt
quote:
Nee het is al te laatquote:
Hallonquote:
Hallon, heb je je verjaardag al gevierd?quote:
Jaaquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hallon, heb je je verjaardag al gevierd?
Wat heb je gekregen?quote:
Een stel slippers met kunstgras erinquote:
Watquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een stel slippers met kunstgras erin, een elektrisch scheerapparaat (voorheen met een mesje
) , een life hammer en het wedstrijdshirt van het NL elftal (die niet in de winkels ligt)
![]()
Uiteraard ook nog wat doekoe
quote:
best geinig eigenlijkquote:
Het zit heerlijkquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het zit heerlijk
Kriebelt lekker tussen de tenen
ik heb mijn kilo jelly beans geannuleerd bij iboodquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een grote zak snoep halen bij de Jamin
Wat danquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn kilo jelly beans geannuleerd bij ibood
kreeg alweer bericht dat het vertraging had, nu heb ik er ook geen zin meer inquote:
Ik drink geen koffie dus heb dat probleem niet zoquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jammer dat die automatenkoffie altijd slappe handel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |