SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Zou hem anders nooit gedaan hebben.quote:
Terechtquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou hem anders nooit gedaan hebben.
Alleen vrouwmenschen graag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Zal ik mijn hele fapmap hier dumpen anders? Zijn maar 400 foto's.
Staat er één in. Omdat de man er raar op zou staan als ik haar van de foto zou knippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er warm van word trouwens.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat er één in. Omdat de man er raar op zou staan als ik haar van de foto zou knippen.
Oh wacht ik heb nog ergens een vrouwenmap.Man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er warm van word trouwens.
![]()
sorryquote:
Niet van de laatste knipsessiequote:
Ik krijg niet de volledige volle baard die ik wilquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw baard trouwens?
Awhquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik krijg niet de volledige volle baard die ik wil
Niet goed genoegquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Awhmrja gwn beetje schaamhaar knippen en op je wang plakken tog
Ehquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jouw haargroei is puik in alle gebieden![]()
Oke wacht wat![]()
kkquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jouw haargroei is puik in alle gebieden![]()
Oke wacht wat![]()
Ga niet naar Zwolle en praat over GoT. Werkt altijd. Hoeveel dagen ga je nu nog onzeker praten over je date, homo.quote:
Welke datequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga niet naar Zwolle en praat over GoT. Werkt altijd. Hoeveel dagen ga je nu nog onzeker praten over je date, homo.
Waar the fuck heb jij het nu weer over?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over dat meisje met wie je naar Zwolle wil maar waarvan je niet weet wat je daar moet doen.
Huh met een meisjequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over dat meisje met wie je naar Zwolle wil maar waarvan je niet weet wat je daar moet doen.
Ik kan mij die posts ook herinneren, maar dat was niet amoeba, maar iemand anders.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een mysteriequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan mij die posts ook herinneren, maar dat was niet amoeba, maar iemand anders.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Huhvolgens mij haal ik ook mensen door de war
Oja, vandaar.quote:
Verwarring dus. Maar ik neem aan dat als je om datetips vraagt je op date gaat. Anders vraag je niet om datetips.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:13 schreef Amoeba het volgende:
Rodawa what the fuck man, ik woon in Eindhoven
Nee helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja, vandaar.Eén pot nat.
[..]
Verwarring dus. Maar ik neem aan dat als je om datetips vraagt je op date gaat. Anders vraag je niet om datetips.
Dus hierbij mijn tip: ga niet naar Zwolle en praat over GoT. [ afbeelding ]
Wie? Jaime? Jon Snow?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
In GoT zit ook zo'n lekkere kerel toch?
Ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaime vind ik ook écht hot. Ook al is hij al over de 40 ofzo
True maar hij neukt zn zusquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaime vind ik ook écht hot. Ook al is hij al over de 40 ofzo
Kwam net voorbij op Facebook. Uur geleden "me sgatje". Ik krijg dan echt overneemneigingen hoe erg ik die woorden ook haat, gvdquote:
Ik krijg echt nare koude rillingen over mijn ruggengraat bij 'schatje, lieverd' etcquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwam net voorbij op Facebook. Uur geleden "me sgatje". Ik krijg dan echt overneemneigingen hoe erg ik die woorden ook haat, gvd.
Schatje kan ik wel handlen als er geen andere mensen bij zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik krijg echt nare koude rillingen over mijn ruggengraat bij 'schatje, lieverd' etc
quote:
Oh jaquote:
me vrouwtje me mannetje xDquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schatje kan ik wel handlen als er geen andere mensen bij zijn.
[..]![]()
___!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He! Doe eens onder een spoiler gvd/
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He! Doe eens onder een spoiler gvd/
Gelukkig noem ik je alleen schatje wanneer alleen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schatje kan ik wel handlen als er geen andere mensen bij zijn.
[..]![]()
___!
Ja die kwam dus een uur geleden langs. "Bankzake me me sgatje! 'khou van hem <<,3 4evah", reactie van hem "lkkr met jou op de bank moppquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lkkr met mn moppie op de bank hangen
Ik ben invalmod voor dat andere smurfje.quote:
Nee ga maar door ik ben alweer weg.quote:
Ieuw fl ga weg met die openbare dirty talkquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig noem ik je alleen schatje wanneer alleen.
Smurfjequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben invalmod voor dat andere smurfje.
gr gr
snow lrrktjequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ieuw fl ga weg met die openbare dirty talk
Dat zeg je dus ook alleen maar omdat het moet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
En vriendjelief (dat woord) natuurlijk.
Wel zo netjes toch. Anders vind ik het zieligquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zeg je dus ook alleen maar omdat het moet.
JE BENT NU NIET ALLEEN BESTE VRIND.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig noem ik je alleen schatje wanneer alleen.
Jon Snow.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
In GoT zit ook zo'n lekkere kerel toch?
Mooi kapot plaatje, 10/10 zou raken.quote:
Jon Snow, zoek het zelf maar lekker op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mooi kapot plaatje, 10/10 zou raken.
Autochillings.quote:
Vrienden van mij hebben van die nieuwe kittens die net paar weken oud zijnquote:
Dat is illegaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben van die nieuwe kittens die net paar weken oud zijnvandaga voor het eerst gezien en genaaid en shit.
Neem je er 1?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben van die nieuwe kittens die net paar weken oud zijnvandaga voor het eerst gezien en geaait en shit.
#dyingquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
HUhehahuhuahau stel je voor, ben je een man, neem je een lekker chickie mee naar huis, zegt ze de volgende morgen "ik heb geen poes maar wel een kater", omg XD
grgr dalandoquote:
Ik zocht daar straks mijn nieuwe facebookfoto, en mijn zusje zat naast me. En die zag die fattied foto. Ze moest lachen ook. En toen ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet elke keer lachen om die foto's die gefattified zijn
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef Dalando het volgende:
hoihoi je favoriete jonge stakke kontgat hier
even kwijt dat ik flipsels nogsteeds een beetje apart vind omdat dit
[..]
grgr dalando
Dat had snow ook al bij mij gedaan. de horrorquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zocht daar straks mijn nieuwe facebookfoto, en mijn zusje zat naast me. En die zag die fattied foto. Ze moest lachen ook. En toen ik ook
Is leuke foto gr.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zocht daar straks mijn nieuwe facebookfoto, en mijn zusje zat naast me. En die zag die fattied foto. Ze moest lachen ook. En toen ik ook
Hoe staat het nu met je boulimia/anorexia?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euh wat?:Dquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef Dalando het volgende:
hoihoi je favoriete jonge stakke kontgat hier
even kwijt dat ik flipsels nogsteeds een beetje apart vind omdat dit
[..]
grgr dalando
Barbapapaquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat had snow ook al bij mij gedaan. de horror
Waarom is daland0.nl offline.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:42 schreef Dalando het volgende:
jeuzes m'n mislukte hoi ik lurk-post werkt ook niet echt, nondeju.
Hehe nee was geen zaterdag dacht ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaa ohja op die zaterdagavond toch? LonerSnow.
Oh. Nou ja, Freek noemde je een loner in ieder geval. Gr.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe nee was geen zaterdag dacht ik.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat had snow ook al bij mij gedaan. de horror
Thanksquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is leuke foto gr.
#FOK!kers weten alles.
Verergerd pas maar op in augustusquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe staat het nu met je boulimia/anorexia?
domein was verlopen en biergeld is belangerijker. hoezo?quote:
Ik wilde net schoenen bestellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
domein was verlopen en biergeld is belangerijker. hoezo?
was vrijdag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, Freek noemde je een loner in ieder geval. Gr.
Zat iedereen dik te makenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, Freek noemde je een loner in ieder geval. Gr.
Had je geen moeite op hoeven doen bij hem.quote:
http://willetu54.fiftyfour.axc.nl/schoenenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde net schoenen bestellen.
SV! Mijn favoriete utrechtenaar! Of niet meer?quote:
Hahahaa.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://willetu54.fiftyfour.axc.nl/schoenen
geniet ervan
Hij is een beetje aandachtsgeilquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik word zo kriebelig van jullie geklef
Nog niet maar hoop het vanaf augustus/september te wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
SV! Mijn favoriete utrechtenaar! Of niet meer?
Gewoon op zijn hoofd slaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahaa.
[..]
Hij is een beetje aandachtsgeil.
he ik kan zweren dat jij bij de ikea daaro woondequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog niet maar hoop het vanaf augustus/september te worden
omgquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://willetu54.fiftyfour.axc.nl/schoenen
geniet ervan
mmm meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is een beetje aandachtsgeil.
blowtje doen? ik heb nog liggenquote:
Mijn school zit daar om de hoekquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
he ik kan zweren dat jij bij de ikea daaro woonde
aight! als ik me goed herinner journalistiek toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn school zit daar om de hoeknog wel athans, vandaag heb ik mijn eindpresentatie gehaald, vrijdag nog een eindgesprek en dan ben ik klaar met mijn opleiding
Ja Journalistiek & communiciatie, maar heb journalistiek inmiddels laten vallen. Vanaf september Communicatiemanagement gaan studeren in Utrechtquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
aight! als ik me goed herinner journalistiek toch?
Nice!quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja Journalistiek & communiciatie, maar heb journalistiek inmiddels laten vallen. Vanaf september Communicatiemanagement gaan studeren in Utrecht
Kom naar mij en blijf slapen gr.quote:
Dat trappende snertventje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
Omg mijn vrienden hebben Kuba in een groep gegooid en gaan met hem praten.
Heb vrijdag eerst nog die afspraak weet je nog.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom naar mij en blijf slapen gr.
Haha godver. Zulke gasten mogen ze primitief castreren wat mij betreft, wat een klapjosti is dat.quote:
Nee. Doe dit in DM of op WhatsApp trouwens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb vrijdag eerst nog die afspraak weet je nog.
Oh snap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha godver. Zulke gasten mogen ze primitief castreren wat mij betreft, wat een klapjosti is dat.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Voor je impotentie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie je dan, tijger.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon lekker alleen winkelen, ben ik zo klaar en ik hoef op niemand te wachtenquote:
Dat vind ik ook srs een voordeelquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon lekker alleen winkelen, ben ik zo klaar en ik hoef op niemand te wachten
Washi tape, leggings, mandjes, zonnebrandcrème, basic zwarte tshirts (om in te slapen). Volgens mij was dat mijn boodschappenlijstje wel weer deze maandquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2 high waisted jeans, zwart en light blue denim destroyed.
U?
Ja precies.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon lekker alleen winkelen, ben ik zo klaar en ik hoef op niemand te wachten
Ik ook, ik vind alleen winkelen zo fijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook srs een voordeelIk kan me soms echt ergeren aan wachten op anderen
Als je een beetje vrijheid in dagen hebt, zou ik kijken of je doordeweeks kan. Vrijdag/Zaterdag/Zondag is echt heel naar om in Amsterdam te winkelen, al helemaal als het goed weer is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind alleen winkelen zo fijnIk overweeg serieus om een dag alleen in Amsterdam te gaan winkelen. Ik hoef alleen maar de winkels in die ik in wil
En als ik in een coffeeshop ga zitten zijn er altijd wel mensen om mee te praten
Dit zou ik moeten weten, maar ik twijfelquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef RockNijntje het volgende:
Moet er een postzegel op dingen die naar DUO gaan?
Is het niet vreemd om alleen naar de andere kant van NL te reizen om je in je eentje een dag te gaan vermaken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je een beetje vrijheid in dagen hebt, zou ik kijken of je doordeweeks kan. Vrijdag/Zaterdag/Zondag is echt heel naar om in Amsterdam te winkelen, al helemaal als het goed weer is.
Foxtrot uniform charlie kilo yankee oscar uniform.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit zou ik moeten weten, maar ik twijfel
Argggg wanneer ik in de microfoon die shit moest zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foxtrot uniform charlie kilo yankee oscar uniform.
Er komt wel een primark naar Amsterdam, helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het niet vreemd om alleen naar de andere kant van NL te reizen om je in je eentje een dag te gaan vermaken?Keuze qua dagen heb ik wel ja, misschien een keer op een Dinsdag die kant op reizen. Of een andere stad waar ze ook al die grote winkels hebben.. Geen idee of er een Primark in Amsterdam zit haha. Zo niet dan zoek ik een andere stad
huh? hoe heeft amsterdam nou nog geen primark?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er komt wel een primark naar Amsterdam, helaas.
Amsterdam heeft wel Forever21, Pulls & Bear, en nog een vrij Amerikaanse winkel.
Als je per se een primark wil hebben, dan moet je nog zeker 4 maanden niet naar Amsterdam gaan.
En ik vind het niet vreemd, maar ik ben ook wel gewend om soms wat dingen alleen te doen
Vrij veel keuzequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ach koop toch zo'n kaartje voor een hele dag, ik reis gewoon nog even door naar de dichtstbijzijnde Primark haha. Welke is dat vanaf Amsterdam?
Godzijdank nog nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
huh? hoe heeft amsterdam nou nog geen primark?
Hmm even checken welke het beste is van deze 3 hahaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrij veel keuze
Hoofddorp, Zaandam en Almere. Maakt qua reistijd totaal niet uit.
Ik ben tot nu toe alleen in Zaandam wezen kijken, dus ik zou je er niet bij kunnen helpen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm even checken welke het beste is van deze 3 hahaBasics kopen bij de Primark, lijkt me leuk
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe alleen in Zaandam wezen kijken, dus ik zou je er niet bij kunnen helpen.![]()
Basics is wel handig ja
Je hebt tenminste pizza en druivensapquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker druivensap drinken en pizza eten terwijl ik reclames kijk. Yay mijn leven.
Goed om te weten. Is die in Zaandam een beetje groot dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:19 schreef Flippiee het volgende:
Wat wel chill aan Zaandam is, is dat de primark op 2 minuten lopen van het station zit. Die van hoofddorp is verder weg, tenminste het centrum is paar minuutjes met de bus
Ik wil best met een onbekende FOK!mevrouw naar Amsterdam hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwdMocht ik heen gaan, als iemand met me mee wilt naar Amsterdam en niet wilt reizen naar de Primark dan houdt het op maar in Amsterdam verkopen ze ook genoeg kleding haha!
Dat ik wat minder frequent in Amsterdam kwam had ik serieus al een dagtaak aan de kalverstraat aflopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwdMocht ik heen gaan, als iemand met me mee wilt naar Amsterdam en niet wilt reizen naar de Primark dan houdt het op maar in Amsterdam verkopen ze ook genoeg kleding haha!
Volgens google 3500M2 oppervlakte. Geen idee of dat groot is voor een Primark. Ze hebben 2 verdiepingen. Als ik mij niet vergis hebben ze of boven voor mannen (met schoenenafdeling voor vrouwen) en dan vrouwen beneden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed om te weten. Is die in Zaandam een beetje groot dan?
Dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik was laatst in de Primark van Almere, maar vond het tyfusdruk en zag niks leuks voor mezelf
Nee hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil best met een onbekende FOK!mevrouw naar Amsterdam hoor.
Of ben ik nu een beetje naïef?
Ik hoop dat ik daaraan toe kom, ik heb het best wel druk te laatste tijdquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoorAls je hier wat vaker gaat posten dan is het best een leuk idee!
Top! Bezwaar tegen blowen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik daaraan toe kom, ik heb het best wel druk te laatste tijd.
Maar je lijkt me aardig enzo, dus ik ga het proberen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je lekker zelf weten toch?.
Ah, jammerquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar Belle ik probeer sowieso eerst iemand te regelen die ik in het echt ken
Ze zijn goed gelukt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker druivensap drinken en pizza eten terwijl ik reclames kijk. Yay mijn leven.
Daarom vermijd ik de Action heel erg. De verleiding is gewoon te grootquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Mensen kopen jullie de Action ook altijd zo leeg?Klote winkel is het eigenlijk ook haha!
Ik moet morgen even heen. Ik ben alleen 6 mandjes nodig en eventueel tshirts. Ben benieuwd waar ik mee thuis komquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom vermijd ik de Action heel erg. De verleiding is gewoon te groot.
Ik ben een keukenprinses.quote:
Pics van het resultaat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen even heen. Ik ben alleen 6 mandjes nodig en eventueel tshirts. Ben benieuwd waar ik mee thuis kom
Hey leef jij ook nog?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt tenminste pizza en druivensap
En met "het resultaat" bedoel ik jouquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeMaar zal de schade wel even typen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind eigenlijk alleen de onderste twee leuk. En dan vooral die met het hartje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Welke vinden jullie het mooist? Ik ga er één of twee bestellen
[ afbeelding ]
2quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Welke vinden jullie het mooist? Ik ga er één of twee bestellen
[ afbeelding ]
Do you like fish dicks?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die mini pizzas die jij voor me maakte waren lekker ja.
Goede keuzequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:48 schreef Dalando het volgende:
hoi ben ik weer vanuit bed deze keer even melden dat ik heel graag een tattoo wou en ik wist niet wat maar nu ik SV zie weet ik sowieso dat ik een enorme hertog jan op mn rug ga kladderen. toedels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |