Jij had toch zo'n lavalampdildo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:51 schreef sararaats het volgende:
ik supporter voor jullie (en een beetje voor België)
de vrij en de guzman waren wel veruit de twee slechtste nederlanders tot dusver. snap echt niet dat jullie daar niets beters hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De Vrij en de Guzman sparen bij gele kaart volgende wedstrijd geschorst.
Ach ja, ondertussen heeft Nederland twee keer gewonnen en is door naar volgende ronde. De drie tegendoelpunten die we incasseerden waren twee onterechte penalty's en een wereldgoal..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:13 schreef bylbylbyl het volgende:
[..]
de vrij en de guzman waren wel veruit de twee slechtste nederlanders tot dusver. snap echt niet dat jullie daar niets beters hebben.
Dan hebben ze daar in de 1/8 finale ook last van (18:00). Als we de Kwartfinale halen spelen we om 22:00.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:51 schreef k3vil het volgende:
[..]
Hadden we ook niet last van de zon de eerste helft tegen australie? En dan niet zozeer de warmte, maar ook het verblindende effect ervan bij hoge ballen.
Oh boy, een 35 jarige debutant uit Gambia als scheidsrechter, kan niet fout gaanquote:Nederland sluit aanstaande maandag de groepsfase van het WK 2014 af met een wedstrijd tegen Chili. Het duel begint om 18.00 uur Nederlandse tijd en wordt gespeeld in São Paulo. Bakary Gassama zal de dienstdoend scheidsrechter zijn, zo is zaterdag bekendgemaakt.
De pas 35-jarige arbiter uit Gambia is een onbekend gezicht voor velen. Hij werd zeven jaar geleden bevorderd tot de internationale categorie en mocht al wedstrijden fluiten tijdens de Olympische Spelen van 2012 en de Afrika Cup-edities van 2012 en 2013. Ook had hij enkele duels in handen in de kwalificatiereeks voor het WK 2014.
Dit WK kreeg Gassama nog geen duels toegewezen: Nederland-Chili is dus zijn vuurdoop. De eerste twee wedstrijden van Oranje werden in goede banen geleid door Nicola Rizzoli uit Italië en Djamel Haimoudi uit Algerije.
Hij staat er niet voor niets op dit WK. Nee, ik heb wel vertrouwen in dit jonkie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Oh boy, een 35 jarige debutant uit Gambia als scheidsrechter, kan niet fout gaan
Slechter dan die scheidsrechter van NL-Australië kan het niet worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Oh boy, een 35 jarige debutant uit Gambia als scheidsrechter, kan niet fout gaan
Die vorige scheidsrechter uit Algerije was om te janken en die floot de finale van de Afrika Cup.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:04 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hij staat er niet voor niets op dit WK. Nee, ik heb wel vertrouwen in dit jonkie.
Hopen dat hij het nodige toelaat. Dat komt de wedstrijd meestal wel ten goede.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:06 schreef Cara het volgende:
Die vorige scheidsrechter uit Algerije was om te janken en die floot de finale van de Afrika Cup.
Dit wordt ongetwijfeld een stevige wedstrijd met veel inzet tussen twee harde ploegen met veel temperament, dus ik vind het een hele aparte keuze.
Volgens de voetballogica gaat Vidal niet spelen denk ik.. zou wel schelenquote:Vidal vraagteken tegen Oranje
SAO PAULO -
Bondscoach Jorge Sampaoli van Chili weet nog niet of hij maandag tijdens het WK-duel met het Nederlands elftal een beroep doet op Arturo Vidal. Met het oog op het vervolg van het toernooi wil hij zo weinig mogelijk risico nemen met zijn sterspeler, die pas net hersteld is van een knieblessure. Daarbij is Vidal bij een volgende kaart geschorst.
Vidal werd vlak voor het WK fit verklaard. De middenvelder van Juventus speelde een uur mee tegen Australië (3-1). Hij voetbalde 88 minuten tegen Spanje. Chili is net als het Nederlands elftal al zeker van een plaats in de achtste finales van het WK. Beide ploegen strijden maandag in Sao Paulo om de groepswinst. Oranje geeft voldoende aan een gelijkspel, op basis van een beter doelsaldo.
Charles Aránguiz moet het duel met Oranje aan zich voorbij laten gaan. De kans is groot dat Felipe Gutiérrez zijn geblesseerde ploeggenoot mag vervangen. De middenvelder van FC Twente mocht ook tijdens de wedstrijd tegen Australië en Spanje al invallen.
Chili arriveerde zaterdag al in Sao Paulo. Het is voor het eerst tijdens het WK dat de Zuid-Amerikaanse tegenstander van Oranje al twee dagen voor een wedstrijd in de speelstad is.
De truc die mislukte bedoel je?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Of Van Gaal haalt weer een truc uit zoals tegen Australie.
Vlaar zou niet spelen en Lens wel. De pers pikte dat massaal op. Maar bleek dus niet waar te zijn. Geslaagde truc dus.quote:
Klopt, hij zou niet 5-3-2 spelen maar 4-3-3, maar speelde uiteindelijk toch 5-3-2. Die truc mislukte dus want Nederland kwam er in de eerste helft nauwelijks aan te pas.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vlaar zou niet spelen en Lens wel. De pers pikte dat massaal op. Maar bleek dus niet waar te zijn. Geslaagde truc dus.Zie bijvoorbeeld:
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=217199
Ja de uitwerking was niet zoals gehoopt.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, hij zou niet 5-3-2 spelen maar 4-3-3, maar speelde uiteindelijk toch 5-3-2. Die truc mislukte dus want Nederland kwam er in de eerste helft nauwelijks aan te pas.
Als ze winnen of gelijk spelen dan moeten ze naar Fortaleza (Estadio Castelao). Ze spelen dan op zondag 29 juni om 13:00 lokale tijd (is volgens mij 18:00 hier).quote:Op zondag 22 juni 2014 10:49 schreef roos94 het volgende:
ff vraagje : als NL nou van Chili wint, wanneer speelt Nl dan weer? en als ze verliezen, wanneer moeten ze dan spelen? of is dat nog niet bekend?
ah thanks!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:44 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Als ze winnen of gelijk spelen dan moeten ze naar Fortaleza (Estadio Castelao). Ze spelen dan op zondag 29 juni om 13:00 lokale tijd (is volgens mij 18:00 hier).
Als ze verliezen dan moeten ze naar Belo Horizonte (Estadio Mineirao). Ze spelen dan op zaterdag 28 juni om 13:00 lokale tijd, dus 18:00 hier. Dat is dus een dag minder rust.
Je kan hier nachecken of ik geen fouten heb gemaakt: http://resources.fifa.com(...)42014_en_neutral.pdf
Uitstekend zou dat zijn, als je het teambelang niet boven jezelf kan zetten hoor je geen teamsport te spelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan zou ik echt mijn koffers pakken als ik Huntelaar was.
Precies, laat Huntelaar maar lekker naar huis gaanquote:Op zondag 22 juni 2014 14:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uitstekend zou dat zijn, als je het teambelang niet boven jezelf kan zetten hoor je geen teamsport te spelen.
De Memphis showtwitter:MemphisDepay22 twitterde op zondag 22-06-2014 om 19:48:09Focus on tomorrow.#dutchlions http://t.co/42n2EAoKVL reageer retweet
Had op een basisplaats voor Depay gehoopt.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:34 schreef Belladonna80 het volgende:
Oranje naar verwachting in 4-3-3 tegen Chili
Afgaand op de laatste trainingen start Louis van Gaal tegen Chili wel met een 4-3-3 systeem. Daardoor komt er achterin geen plaats vrij voor Joel Veltman. Jasper Cillessen en Daley Blind zijn uiteraard verzekerd van een basisplaats. Voorin is er geen plaats voor Huntelaar, ondanks de schorsing van Van Persie.
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen, Janmaat, De Vrij, Vlaar, Blind; Wijnaldum, Sneijder, De Jong; Robben, Lens, Kuyt
Vind het maar een rare keuze. Voor een vrij belangrijke pot een scheidsrechter die plaatselijke competitie in Gambia fluit of zo... Dat kan je toch niet serieus nemen, neem dan een ref die ervaring heeft in CL...quote:Op zondag 22 juni 2014 23:45 schreef gijsman het volgende:
Morgen dus een scheids uit Gambia en de assistenten uit Kameroen en Rwanda.. Als dat maar goed afloopt
Chili had ook makkelijk gelijk kunnen spelen tegen Australië...quote:Op maandag 23 juni 2014 00:15 schreef Copthorne het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen over morgen. Chili maakte een behoorlijk goede indruk tegen Australië en tegen Spanje.
Nederland maakte een verpletterende indruk in de tweede helft tegen Spanje, maar was ronduit matig (en in de eerste helft behoorlijk slecht) tegen Australië.
tjah zo dacht ik er ook over. scheidsrechters als webb lopen er ook nog rondquote:Op maandag 23 juni 2014 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het maar een rare keuze. Voor een vrij belangrijke pot een scheidsrechter die plaatselijke competitie in Gambia fluit of zo... Dat kan je toch niet serieus nemen, neem dan een ref die ervaring heeft in CL...
En als het géén 9-2 wordt, IsaacCuenca ook eentje van het jouwe.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Als jij gelijk krijgt, dan neem ik een slokje van mijn eigen sperma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |