Ned - Mex zeg.. Anders spelen zij in oranje en mogen wij in blauw aan komen draven.quote:
Nee. Een scenario heet dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
WK / Chili laat het lopen vanavond
Maar verder geen minderwaardigheidscomplex hoor
Je verward mijn objectiviteit met haat voor het Nederlands elftal. Ik gun ze de wereldtitel maar ik blijf wel realistisch en objectief.quote:
Er is zelfs een Oranje-fan die tijdens de wedstrijd aangaf het een realistisch scenario te vinden. Dus:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef kalinhos het volgende:
Een scenario wat ingehaald is door de werkelijkheid en waarvan inmiddels aangetoond is dat het een onzin-scenario was. Anders nog iets?
Volgens mij had ik voorspeld dat NL zou winnen? In tegenstelling tot al die Oranje-fanaten die de bui al zagen hangen en dachten dat Chili Oranje af zou slachten.quote:
Er is ook een Oranje-fan die dat niet vondquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is zelfs een Oranje-fan die tijdens de wedstrijd aangaf het een realistisch scenario te vinden. Dus:
Man, man, man... Die gast is echt niet goed hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:48 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Er is ook een Oranje-fan die dat niet vond
Wat een argument
Je had voorspeld dat Nederland zou winnen, omdat 'Chili het wel zou laten lopen"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij had ik voorspeld dat NL zou winnen? In tegenstelling tot al die Oranje-fanaten die de bui al zagen hangen en dachten dat Chili Oranje af zou slachten.
Dat was eerder onderschatting dan het laten lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je had voorspeld dat Nederland zou winnen, omdat 'Chili het wel zou laten lopen"
Jouw enige argument daarvoor is dat ze Vidal niet hebben ingebracht. In jouw redenatie heeft Uruguay het dus ook bewust laten lopen tegen Costa Rica omdat ze Suarez niet brachten.
Want die zit bij de selectie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Jochie1900 het volgende:
Als wij van Mexico verliezen hebben we het ook laten lopen, omdat wij Strootman niet hebben ingezet.
Wat is hier realistisch en objectief aan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef Kekster het volgende:
[..]
Je verward mijn objectiviteit met haat voor het Nederlands elftal. Ik gun ze de wereldtitel maar ik blijf wel realistisch en objectief.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Kekster het volgende:
Verdedigers die staan te bibberen tegen de aanvallers van AustraliëMexico of Brazilië moeten er toch 6 in kunnen schieten tegen Nederland
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dus? Des te meer gefrustreerd zullen jullie zijn als Portugal de volgende ronde haaltJe mag me quoten als dit niet het geval is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, Portugal gaat gewoon door en komt verder dan Nederland
Het is wel grappig dat jullie écht in de waan zijn dat Nederland goed speelt en ver gaat komen. Met mijn objectieve kijk op het spel heb ik al lang door dat het Nederlands elftal he-le-maal niets is en compleet vernederd gaat worden tegen Chili en in de achtste finales.
Maar goed, ik laat jullie nog wel even in de waan. Jullie zullen zometeen toe moeten geven dat ik gelijk heb
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is hier realistisch en objectief aan?
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is hier realistisch en objectief aan?
[..]
[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |