JA, bedankt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Karrs het volgende:
ELIMINADO
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
okequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Karrs het volgende:
ELIMINADO
okquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Karrs het volgende:
ELIMINADO
Bedankt Hansquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Karrs het volgende:
ELIMINADO
Oke bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Karrs het volgende:
ELIMINADO
okequote:
Hier ging iets foutquote:
Dat van BMI was in de eerste helftquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Bij Nederland was er veel meer oponthoud (o.a. BMI die lang op het veld werd behandeld). Daar werd maar 3 minuten bijgeteld, hier ZES. Gewoon hilarisch.
Heeft hij dan ook een lekkere zus die hij zelf zou geven?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Xavi heeft wel wat van Jaime Lannister met baard weg.
Geef me dan ook tijd te ninja-editenquote:
that's what you get when you let your heart winquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Blik het volgende:
Diego costa zal zich ook lekker voelen als spanjaard, terwijl die ook bij Brazilie had mee kunnen doen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whiskers2009 d'r haat voor Spanje is zo groot dat ze graag Nederland benadeeld ziet.
Zielig, heel zielig.
Nu moeten de itempjes helemaal in sneltreinvaartquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit gaat allemaal tkv Johan's spreektijd
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Bij Nederland was er veel meer oponthoud (o.a. BMI die lang op het veld werd behandeld). Daar werd maar 3 minuten bijgeteld, hier ZES. Gewoon hilarisch.
meh die gaan t ook niet maken hoor, dit WKquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Blik het volgende:
Diego costa zal zich ook lekker voelen als spanjaard, terwijl die ook bij Brazilie had mee kunnen doen
6.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel extra tijd zal er over de extra tijd komen?
alleen die scheidsrechter was hand op een buik met Australiequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Laten we het voor Real hopen. De genen blijven in de familie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft hij dan ook een lekkere zus die hij zelf zou geven?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef kingmob het volgende:
En zelfs met dergelijke kado's schieten ze hem er niet in, fluit toch gewoon af joh
8 minquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel minuten hebben ze nodig om nog 3 keer te scoren?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef xzaz het volgende:
arno heeft z'n kleren al uit maar wordt genekt door die 6 minuten blessuretijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met die man die wilde streaken? Daar heb ik ook niets meer van vernomen
De scheidsrechter pakt zometeen verhit zelf de bal om hun er in te schieten voor de Spanjaarden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef kingmob het volgende:
En zelfs met dergelijke kado's schieten ze hem er niet in, fluit toch gewoon af joh
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Dekatria het volgende:
Ik vond die collectieve zucht van verontwaardiging in het stadion wel mooi bij dat bord met blessuretijd. Iedereen dacht hetzelfde
Nee, ik had er rekening mee gehouden.quote:
ook Frans z'n skippybalnummer wordt ingekortquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu moeten de itempjes helemaal in sneltreinvaart
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spanje-Australië kan je net zo goed niet spelen.
Jawel. Spanje dat 3x verliest op rij is leuker.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Louis is that you?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik had er rekening mee gehouden.
Vind het gewoon zielig.Ik ben er wel blij mee, want ik riep een jaar geleden na de Confed al dat die Barca spelers eruit moesten.
Wel leuk als Australie nog een wedstrijd kan winnen, toch? Gun ik ze wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
+ 2 EK's + 1 WKquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef TLC het volgende:
Spanje moet niet zeiken, die hebben de CL en EL al
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef Henno het volgende:
Nederland gaat dik verliezen tegen dit Chili ... Brazilië rolt Kameroen op ... wordt toch tegen Brazilië vrees ik zo
Mwha, wil het nog wel zien. Counterend gaan we Chili afmaken. Quote me maar alvast.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef Henno het volgende:
Nederland gaat dik verliezen tegen dit Chili ... Brazilië rolt Kameroen op ... wordt toch tegen Brazilië vrees ik zo
BMI werd gewoon als excuusneger gebruiktquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef RoWe het volgende:
Die algerijnse scheids bij ons was omgekocht. Schijn was zogenaamd opheft bij een ander dingetje met BMI, maar voor de rest keihard op de hand van australie
Ter geruststelling nog maar eens: Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik had er rekening mee gehouden.
Vind het gewoon zielig.Ik ben er wel blij mee, want ik riep een jaar geleden na de Confed al dat die Barca spelers eruit moesten.
Je moet toch alles winnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef hafcfan het volgende:
Cavaliers hoop je dat Chili of NL eerste wordt?
"wedstrijd"quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel leuk als Australie nog een wedstrijd kan winnen, toch? Gun ik ze wel.
Ik leef met je mee dit hadden wij 4 jaar terug al is dit wel iets erger misschien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marca zal het over de Catalanenkabel gaan hebben.
Genot.
Jawel man, lekker vernederend voor Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou... oké dan....quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man, lekker vernederend voor Spanje.
Nja, Alba had je simpelweg geen betere optie voor en Iniesta is oké. Ik dacht dat het nog wel goed genoeg was om de QF te halen overigens, maar Busquets en Xavi konden echt niet meer.quote:
Chili wil Brazilië sowieso ontlopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef MakkieR het volgende:
Wat als Brazilië volgende week gelijk speelt tegen Kameroen. Hoe zal Nederland - Chili er dan uit zien?
Jij kon toch multitasken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haxball of VI Oranje kijken?
Of allebei?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Jawel. Spanje dat 3x verliest op rij is leuker.
Zie je wel, ik heb best medestanders hierquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man, lekker vernederend voor Spanje.
Bedankt Nico.twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:36:06Raar maandag als Brazilie 2e staat. Chili en Nederland die eigen doelpunten proberen te maken. Ned verdedigt doel Chili en omgekeerd. reageer retweet
Ja Brazilië in de achtste finalequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Belladonna80 het volgende:
Chili zeg, ik word emotioneël van vreugde als ik hun foeballuh-spelletje ziet.
Wie deze ploeg gaat kloppen is mij een volstrekt raadsel. Iemand?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Nico.twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:36:06Raar maandag als Brazilie 2e staat. Chili en Nederland die eigen doelpunten proberen te maken. Ned verdedigt doel Chili en omgekeerd. reageer retweet
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Duitslandquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Belladonna80 het volgende:
Chili zeg, ik word emotioneël van vreugde als ik hun foeballuh-spelletje ziet.
Wie deze ploeg gaat kloppen is mij een volstrekt raadsel. Iemand?
En iedereen hier maar hopen dat Chili er meer zou makenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig dat het bij 0-2 bleef voor Chili. Met elk gelijkspel zijn we nu groepshoofd
Je kan beter Brazilië treffen dan Kroatië.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
40-45 eigen doelpunten danquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chili wil Brazilië sowieso ontlopen.
Die hoeft nu niet meer te kiezen tussen Nederland en Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee gaan we Mexicanobakker jaren pesten.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilië speelt NA Nederland-Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef MakkieR het volgende:
Wat als Brazilië volgende week gelijk speelt tegen Kameroen. Hoe zal Nederland - Chili er dan uit zien?
Voor de 1000e x inderdaadquote:
ditquote:
Nederland moet als eerste de derde wedstrijd spelen. Je weet dus helemaal niks over wie je tegen gaat komen. Lekker met een b team spelen dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Brazilië krijgt hulp van de FIFA, Mexico nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich vind ik niet dat we bang moeten zijn voor Brazilië of Mexico... Beide zijn te pakken.. Dus voor mij is het eender of we 1e of 2e worden...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:01 schreef Leafeon672 het volgende:
EINDELIJK WEG MET DIE CORRUPTE, FAILLIETE TERINGLIJERS![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Die gaan beide met een B-elftal spelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:01 schreef TLC het volgende:
Dat wordt een kraker de volgende week...
tussen Spanje en Australie![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
afscheidswedstrijd voor die bejaardenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:01 schreef TLC het volgende:
Dat wordt een kraker de volgende week...
tussen Spanje en Australie![]()
lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan beter Brazilië treffen dan Kroatië.
Dat is het enige waar je voor bang moet zijn inderdaad, een corrupte scheidsrechter.. Ze zullen die Jap dan wel weer aanstellenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brazilië krijgt hulp van de FIFA, Mexico niet
Chilenen die alles gingen afbreken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Kan het momenteel niet ontvangen, wat was er dan?
Dom figuur, die Dijkshoorn. Brazilië kan niet eens tweede staan. Ze staan bovenaan in hun poule, met 4 punten. Mexico heeft er ook 4. Straks spelen Kroatië en Kameroen tegen elkaar; ploegen die na 1 duel op 0 punten staan. Als daar een winnaar uitrolt, komt die op 3 punten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat ik dit heb gemist. Misschien later een gifje of iets dergelijks. Je zou me dankbaar zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Chilenen die alles gingen afbreken.
Hij bedoelde waarschijnlijk na het derde duel van Brazilië. Maar hierboven wordt gezegd dat Nederland eerst tegen Chili speelt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dom figuur, die Dijkshoorn. Brazilië kan niet eens tweede staan. Ze staan bovenaan in hun poule, met 4 punten. Mexico heeft er ook 4. Straks spelen Kroatië en Kameroen tegen elkaar; ploegen die na 1 duel op 0 punten staan. Als daar een winnaar uitrolt, komt die op 3 punten.
Gewoon holland supportenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 2010 nog als matig tegenspel
Iets anders verwacht van VI? Ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees op Twitter dat Van der Gijp bij VI Oranje Arno Vermeulen voor "witte Chinees" heeft uitgescholden. Ook Kieft heeft op hem lopen inhakken.
Hoe onprofessioneel. En wat een slechte verliezer (qua kijkcijfers) toon je je dan.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon holland supporten
Je woont er namelijk
VIquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees op Twitter dat Van der Gijp bij VI Oranje Arno Vermeulen voor "witte Chinees" heeft uitgescholden. Ook Kieft heeft op hem lopen inhakken.
Hoe onprofessioneel. En wat een slechte verliezer (qua kijkcijfers) toon je je dan.
Hij bakte er dan ook weer niets van vandaag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
WOP WOP WOPquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
VI Oranjequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ach, los van die ene misser over de volgorde van de wedstrijden van maandag viel het best mee. Ik heb me er verder geen moment aan gestoord. En hij is ook geen trending topic op Twitter geworden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij bakte er dan ook weer niets van vandaag.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Iedereen gaat er vanuit dat Brazilië 1e zal eindigen. Kameroen is nou eenmaal niet het beste land in die poule. Kroatië zou natuurlijk kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom is iedereen er zo zeker van dat Nederland op Brazilië of Mexico gaat stuiten?
Alweer vergeten hoe Kroatië tegen Brazilië is bestolen? Als Kroatië vanavond gewoon wint van Kameroen, staan ze op 3 punten. En dan zijn ze nog volop in de race voor plaats 1 of 2 in de poule.
Zeggen dat iemand matig commentaar geeft, is tot daar aan toe. Op tv gaan lopen schelden op iemand is gewoon laag en sneu.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:10 schreef OverRated het volgende:
[..]![]()
VI concurreert sowieso al niet met NOS qua uitzenden/wedstrijdcommentaar en die Arno Vermeulen is echt super triest. Niemand luistert graag naar die gast. Juist mooi dat ze daar tenminste een mening durven te geven.
(Voor de rest valt VI Oranje tot nu toe wel tegen vind ik.)
Dan gaan er grote rellen uitbreken is mijn verwachting. Maar je verwacht toch niet dat die klootzak van een Blatter dit laat gebeuren?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat gaat er gebeuren als Brazilië er na de volgende ronde uitligt?
Skippybal ??quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ook Frans z'n skippybalnummer wordt ingekort
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand matig commentaar geeft, is tot daar aan toe. Op tv gaan lopen schelden op iemand is gewoon laag en sneu.
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd van straks: Kameroen - Kroatië. Ik blijf op, want ik ben benieuwd hoe Kroatië het gaat doen. Nogmaals: ze zijn tegen Brazilië bestolen van (minimaal) een gelijkspel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen gaat er vanuit dat Brazilië 1e zal eindigen. Kameroen is nou eenmaal niet het beste land in die poule. Kroatië zou natuurlijk kunnen
Het is gewoon laag, goedkoop en a-collegiaal. Ze laten zich verschrikkelijk kennen met dit soort kinderlijk gedrag. Heb het over voetbal, bespreek de wedstrijden, laat het NOS-bashen achterwege.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand matig commentaar geeft, is tot daar aan toe. Op tv gaan lopen schelden op iemand is gewoon laag en sneu.
Sowieso mee eens. Ik zag Kroatië zelfs winnen van hun als het doelpunt van Olic gewoon goedgekeurd werd..quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd van straks: Kameroen - Kroatië. Ik blijf op, want ik ben benieuwd hoe Kroatië het gaat doen. Nogmaals: ze zijn tegen Brazilië bestolen van (minimaal) een gelijkspel.
Ik ook. Kroatië was voetballend een stuk beter en zwaar genaaid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd van straks: Kameroen - Kroatië. Ik blijf op, want ik ben benieuwd hoe Kroatië het gaat doen. Nogmaals: ze zijn tegen Brazilië bestolen van (minimaal) een gelijkspel.
rellenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat gaat er gebeuren als Brazilië er na de volgende ronde uitligt?
VI faalt net zo hard als Akinfeev, Casillas en de Guzman bij elkaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die VI gaan lopen verdedigen. Op en top triestheid
.
Ik heb me er ook absoluut niet aan gestoord. Maar hij gaf op Sporza dan ook geen commentaar, dat scheelt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, los van die ene misser over de volgorde van de wedstrijden van maandag viel het best mee. Ik heb me er verder geen moment aan gestoord. En hij is ook geen trending topic op Twitter geworden.
Deze snap ik niet. Spanje is uitgeschakeld en de koning is niet populair, wat zorgt er dan voor een feeststemming?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me niets verbazen als de kroning van de nieuwe koning expres tijdens het WK gepland was, zodat het land in feeststemming zou zijn en er minder protest zou komen
Spanje had verwacht makkelijk door te gaan naar de 1/8 finale.Maar nadat Nederland ze heeft ontmanteld draait Spanje inderdaad niet meer. Chili speelt leuk voetbal maar heeft ook 'n achterhoede die meestal toch redelijk lek is, kan nog 'n leuk toernooi worden, dit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Spanje is uitgeschakeld en de koning is niet populair, wat zorgt er dan voor een feeststemming?
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat Spanje meteen uitgeschakeld zou wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Spanje is uitgeschakeld en de koning is niet populair, wat zorgt er dan voor een feeststemming?
Oh zo, verkeerd geïnterpreteerd danquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat Spanje meteen uitgeschakeld zou wordenDe datum van de kroning is al zo'n 4 weken geleden bekend gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |