quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fierce krijgt een groeiende ster als Spanje wint.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat Chili en Nederland allebei 6 punten hebben. Het is beter als Chili er 3 heeft.
MISOGYNIST!quote:
Dan mis je het legendarische commentaar van Arno Vermeulengod..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat mensen niet op BBC kijken, ff serieus. Ga je naar waterreus luisteren met zn gejank.
quote:
Groeiend, of gloeiend?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fierce krijgt een groeiende ster als Spanje wint.
als chili er 6 heeft heeft spanje er 0 en heeft australie er 0 en is nederland zeker... godverdomme manquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat Chili en Nederland allebei 6 punten hebben. Het is beter als Chili er 3 heeft.
Tenzij het 5-2 wordtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hebben ze er nog 2 nodig, om voor te komen bij gelijkspel.
[..]
En anders word het loting.
Bij gelijk doelsaldo pakken wij ze dus op meer gemaakte doelpunten.
Heerlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ironisch dat morgen de Spaanse koning wordt gekroond en de wereldkampioen vandaag onttroond.
Ik fap op je moederquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die fappen op alles wat Engels praat
Portugal heeft nog een grote kans tho om door te gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna nog een grotere afgang dan Portugal.
Precies.. onbegrijpelijk dat Negredo en Navas er niet bij zijn.. en Isco..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die neger moet negredo opstellen, niet alleen met diego costa spelen
en met wingers spelen
Inderdaad, commentaar bij BBC is echt niet beter omdat het in het Engels isquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die fappen op alles wat Engels praat
niet ingaan op dommerikkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
als chili er 6 heeft heeft spanje er 0 en heeft australie er 0 en is nederland zeker... godverdomme man
okquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Dit wordt een genottelijke wedstrijd. Spanje zal voor het eerst in jaren weer eens een heel erg belangrijke wedstrijd spelen, rekent u dus maar op tikitakavoetbal dat Barça in haar beste jaren nooit speelde.
VROUWENHATER!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nu eenmaal... Uhm... Andere kwaliteiten.
Die Portugese ransapen bij Real.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity, wat is jouw binding met Portugal?
Maar dit is ook gewoon het bewijs dat vrouwen echt onuitstaanbare wezens worden tijdens wk's.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, helaas dus. Maar ik heb al dagen de griep, ben dus niet zo helder enzo.
genotquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna nog een grotere afgang dan Portugal.
Zit je wel diep hè, m'n opmerkingen. Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Als Chili wint, dan eindigt de puntenstad zo:quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar ik zie er geen logica in.
Precies. Voor isco heeft ie nog wel alternatieven, maar Navas en Negredo moest hij gewoon meenemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. onbegrijpelijk dat Negredo en Navas er niet bij zijn.. en Isco..
diep in je mamsquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit je wel diep hè, m'n opmerkingen. Bedankt.
Spanje verliestquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Gebeurt er iets ofzo? Er wordt gejuicht en getoeterd in de straat hier.
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensen niet, het is niet heel dom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
als chili er 6 heeft heeft spanje er 0 en heeft australie er 0 en is nederland zeker... godverdomme man
eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensen niet, het is niet heel dom.
En Turkije doet niet eens mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Je zegt net ga spelen, wie maakt hier de puberale opmerkingen danquote:
Misschien kijken die mensen een chinese stream van het Nederlands elftal...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Jawel het is wel heel dom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensen niet, het is niet heel dom.
Ja ze staan achter met 2-0, dat wist ikquote:
Dank voor de duidelijkheid, echtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als Chili wint, dan eindigt de puntenstad zo:
1. Netherlands 6
2, Chile . 6
3, Australia 0
4. Spain 0
Hierna moet er nog 2 wedstrijden worden gespeeld, namelijk:
-Nederland vs Chili
-Australië vs Spanje.
Maximaal aantal punten dat Chili en Spanje nog kunnen binnenhalen is dan 3.
Waardoor Chili en Nederland automatisch doorgaan.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
[..]
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensenvrouwen niet, het is niet heel dom.
Jawel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ze mogen het vieren toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze staan achter met 2-0, dat wist ik
maar is er een reden waarom ze een minuut terug zijn begonnen met juichen en toeteren?
Nederland loopt Brazilie te bangen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef hottentot het volgende:
Wie vind trouwens de Google doodles ook leuk dit WK.
[ afbeelding ]
Geen probleem, alles voor mijn schatjes.quote:
Brazilië krijgt aan alle kanten hulp van de scheidsrechters. Nederland is nu al twee wedstrijden op rij tegengewerkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]Chili mag kiezen 5 of 6-0, die counteren we er keihard uit. Zelfde geldt voor Brazilië. Alleen Duitsland, Italië en Mexico kunnen ons eventueel nog stoppen.
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, ook er is ook nog best kans dat Brazilië 2e wordt in hun poule, maakt dus vrij weinig uit. Ben eerder bang voor een Pro-Brazilië scheids.
Ja, viel mij ook al op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja dat zou het wel kunnen verklaren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien kijken die mensen een chinese stream van het Nederlands elftal...
Echt geweldig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op.Voor elke wedstrijd een andere doodle ook
Ja hèquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geen probleem, alles voor mijn schatjes.
Nou, laat de Brazzers fotosjops maar doorkomen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Heerlijk om hier even naar te kijken in de rust van spanje - Chili !
[ afbeelding ]
Ja dacht ik ook al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederland loopt Brazilie te bangen?
Natuurlijk mogen ze datquote:
Dat is Melanie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet het vragen, maar wie is dat in je UI?
Vind zowel de blauwe shirts als dat blauw-witte echt mooiquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
twitter:LoopyHoops twitterde op woensdag 18-06-2014 om 21:59:30is anybody playing the Clarence seedorf drinking game? have a drink every time he says "for sure" #Spainvschile reageer retweet
Wel heerlijk sportjaar hoor, tot nog toe. 22.35 van Schippers, WR hoog komt er vast aan, recordje Bubka weg, 5-1 PEC - Ajax, 1-5 SPA-NED, 1-3 URU-CRC, zwiep op de 500 meter en die WK Shorttrack relay, en dan begin ik nog niet eens over alle topshows bij het wielrennen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leven is niet makkelijk. Er is voor- of tegenspoed op ieder ogenblik.
Surprise buttsexquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
[ afbeelding ]
Er vanuit gaande dat Chili het Nederland überhaupt lastig kan maken... Die rollen we op man.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brazilië krijgt aan alle kanten hulp van de scheidsrechters. Nederland is nu al twee wedstrijden op rij tegengewerkt.
Verder wilde ik alleen maar aangeven dat doelsaldo cruciaal kan worden voor de groepswinst. Blijft de stand zoals -ie nu is, dan heeft Nederland aan een gelijkspel tegen Chili genoeg. Dat is prettiger dan voor winst moeten knokken.
[..]
Ben het met je eens.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou je hier voortaan maar aan
NEEquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef WesCAddle het volgende:
Jammer dat het deze kant opgaat trouwens; voor Nederland was het veel beter geweest als het een gelijkspelletje was geworden. Op deze manier had je de laatste wedstrijd een gelijkspel kunnen afspreken met Chili: wij hebben een puntje nodig om eerste in de poule te worden, zij om 2e te worden. Nu Chili wint kan je er vanuit gaan dat ze 100% gaan voor de poulewinst.
Liever dat dan dat Nederland het rustig aan gaat doen of met een B-team gaat spelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef WesCAddle het volgende:
Jammer dat het deze kant opgaat trouwens; voor Nederland was het veel beter geweest als het een gelijkspelletje was geworden. Op deze manier had je de laatste wedstrijd een gelijkspel kunnen afspreken met Chili: wij hebben een puntje nodig om eerste in de poule te worden, zij om 2e te worden. Nu Chili wint kan je er vanuit gaan dat ze 100% gaan voor de poulewinst.
Het darten was ook genot.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel heerlijk sportjaar hoor, tot nog toe. 22.35 van Schippers, WR hoog komt er vast aan, recordje Bubka weg, 5-1 PEC - Ajax, 1-5 SPA-NED, 1-3 URU-CRC, zwiep op de 500 meter en die WK Shorttrack relay, en dan begin ik nog niet eens over alle topshows bij het wielrennen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis mee om tegen een fel chili te spelen. Anders krijg je zo'n spek en bonen wedstrijd als tegen Roemenie na frankrijk en italiequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef WesCAddle het volgende:
Ze durven inderdaad het veld nog opquote:
En dat is precies wat ik thuis graag wil zien, goede wedstrijden en als we dan een keer verliezen in de poule vind ik dat prima want we gaan toch door dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef WesCAddle het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk? Een vrouwelijk figuur, die voetbal kan waarderen? Wat voor raar wezen ben je? En kun je dat mijn vrouw leren?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE
Spanje moet diep vernederd worden![]()
![]()
Dat keek ik alleen op 1 januari.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het darten was ook genot.
Oh wacht, dat is geen sport.
Eensch.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever dat dan dat Nederland het rustig aan gaat doen of met een B-team gaat spelen
helaas was zelfs die uitleg nog niet 100% correct (kijk het maar terug)quote:
Mollema de Tour en Gesink de Vuelta. PEC de JC schaal..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel heerlijk sportjaar hoor, tot nog toe. 22.35 van Schippers, WR hoog komt er vast aan, recordje Bubka weg, 5-1 PEC - Ajax, 1-5 SPA-NED, 1-3 URU-CRC, zwiep op de 500 meter en die WK Shorttrack relay, en dan begin ik nog niet eens over alle topshows bij het wielrennen.
Over een maandje weer televisietoernooien. Genot hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat keek ik alleen op 1 januari.
GP van Canada was ook heerlijk trouwens.
Ja, ik snap het nu wel. Ik dacht dat het anders ging.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als Chili wint, dan eindigt de puntenstad zo:
1. Netherlands 6
2, Chile . 6
3, Australia 0
4. Spain 0
Hierna moet er nog 2 wedstrijden worden gespeeld, namelijk:
-Nederland vs Chili
-Australië vs Spanje.
Maximaal aantal punten dat Chili en Spanje nog kunnen binnenhalen is dan 3.
Waardoor Chili en Nederland automatisch doorgaan.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze staan weer op het veld inderdaad.
Haha wat sneuquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwen WK Hockey, en Met zitvolley gaan we ook goedquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben leuker dan Frans Bauer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha! Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen. Heb je dat zelf bedacht?
Over een maand de Tour, met allemaal Colombiaantjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over een maandje weer televisietoernooien. Genot hoor.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE
Spanje moet diep vernederd worden![]()
![]()
Nou nou...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk? Een vrouwelijk figuur, die voetbal kan waarderen? Wat voor raar wezen ben je? En kun je dat mijn vrouw leren?
Maar geen betancurquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Over een maand de Tour, met allemaal Colombiaantjes.
Ik ben je collegaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk? Een vrouwelijk figuur, die voetbal kan waarderen? Wat voor raar wezen ben je? En kun je dat mijn vrouw leren?
Chili heeft met 3-1 van Australië gewonnen. Nederland feitelijk ook, maar in de boeken komt 3-2 te staan. Chili staat met rust al 2-0 voor tegen Spanje, Nederland stond toen nog op 1-1.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat Chili het Nederland überhaupt lastig kan maken... Die rollen we op man.
Ja, dat zegt ook niet zo veel... Al eens rondgekeken wat er allemaal wordt aangenomen hierzo? Zelfs mij hebben ze aangenomen.quote:
Te droogquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze staan weer op het veld inderdaad.
Mwoah... ik zou zo'n 'spek en bonen-wedstrijd' niet erg vinden als je daarmee verzekerd ben van de eerste plaats en hiermee Brazilië ontloopt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niks mis mee om tegen een fel chili te spelen. Anders krijg je zo'n spek en bonen wedstrijd als tegen Roemenie na frankrijk en italie
Robben haalt 38 km/hquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Chili heeft met 3-1 van Australië gewonnen. Nederland feitelijk ook, maar in de boeken komt 3-2 te staan. Chili staat met rust al 2-0 voor tegen Spanje, Nederland stond toen nog op 1-1.
We zullen zien wat de tweede helft brengt. Ik zie vooralsnog verdomd weinig reden om Chili te onderschatten.
Brazilie bakt er geen pepernoot van. En zo'n spek en bonen wedstrijd haalt je helemaal uit het ritme johquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Mwoah... ik zou zo'n 'spek en bonen-wedstrijd' niet erg vinden als je daarmee verzekerd ben van de eerste plaats en hiermee Brazilië ontloopt.
Na de wedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef Heeinz het volgende:
Die vent is het veld nog niet opgerend neem ik aan?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ook niet zo veel... Al eens rondgekeken wat er allemaal wordt aangenomen hierzo? Zelfs mij hebben ze aangenomen.
sorry zat verkeerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de wedstrijd te maken?
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopen op rood voor Alonso, Pedro of Costa
Hoi GGMM,quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de wedstrijd te maken?
Als je bang bent voor een tegenstander word je nooit kampioen. Het boeit geen fuck tegen wie we moeten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Mwoah... ik zou zo'n 'spek en bonen-wedstrijd' niet erg vinden als je daarmee verzekerd ben van de eerste plaats en hiermee Brazilië ontloopt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alonso staat er niet meer in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vanaf toen is het bergafwaarts gegaan.quote:
Waarom maar één van die drie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sympathiek dat Sierd daar tijd voor maakte.quote:
Ja, was heel leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Hoi GGMM,
Heb je een leuke verjaardag?
Goed hoor. Welke Spaanse speler dan ook is ook goedquote:
Het shirt van Costa is gephotoshopt, hij had eigenlijk een shirt aan met Sierd erop.quote:
Costa had moeten stoppen op zijn hoogtepunt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf toen is het bergafwaarts gegaan.
Het maakt ook niet veel uit voor hun, of de groepsfase eruit of de achtste finale eruit.quote:
Er moet nog bijna een volle helft worden gespeeld... Er kan in principe nog best verandering in de situatie komen. Nederland stond vanavond ook achter tegen Australië, weet je nog? En dat is met 2 doelpunten omgebogen in winst.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Doet toch wat af aan die 1-5, dat Chili ook gewoon gaat winnen.
Maar lekker dat de Spanjaarden er uit liggen.
Sorry, ben je jarig?quote:
Vooral geld.quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ben je jarig?
![]()
![]()
GEFELICITEERD!
![]()
![]()
Houd het centraal graag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ben je jarig?
![]()
![]()
GEFELICITEERD!
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral geld.
En iemand heeft me beloofd borrelnootjes op te sturen, maar die zijn nog niet binnen.
Lijkt een beetje op Shae uit GoTquote:
Met als verschil dat Nederland wel uitstraalde dat ze wilden winnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er moet nog bijna een volle helft worden gespeeld... Er kan in principe nog best verandering in de situatie komen. Nederland stond vanavond ook achter tegen Australië, weet je nog? En dat is met 2 doelpunten omgebogen in winst.
* Whiskers2009 Zegt wijselijk niksquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk alleen al maar eens naar onze baas
* RvLaak in een hoekje wegduikt
Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral geld.
En iemand heeft me beloofd borrelnootjes op te sturen, maar die zijn nog niet binnen.
twitter:GeniusFootball twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:03:44Breaking: Diego Costa wants to play for Germany reageer retweet
Eigenlijk alle ER'squote:Op woensdag 18 juni 2014 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 Zegt wijselijk niks![]()
Wie je dan ook precies bedoelt![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd het centraal graag.
VBL / Feliciteer GGMM hier met zijn 29e verjaardag!
Tja, m'n ouders proberen nou eenmaal zo veel mogelijk afstand te bewaren in onze relatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind geld trouwens een vrij onpersoonlijk cadeau.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef ReplaR het volgende:
Tis een vloek uit de 2010 finale en ben blij dat Spanje het heeft overgenomen...
Kortzichtigheidquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
1e of 2e in de poule maakt voor mij niet zoveel uit. Door = door!
Of hij doet het bewust zo opzichtig dat hij gepakt wordt... Scheelt in z'n blote reet het veld op rennen.quote:
Spanje en Australie naar huis.quote:
rt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
KOKE, HET IS BUSKETS
ARNO TERINGDBEIEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |