quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fierce krijgt een groeiende ster als Spanje wint.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat Chili en Nederland allebei 6 punten hebben. Het is beter als Chili er 3 heeft.
MISOGYNIST!quote:
Dan mis je het legendarische commentaar van Arno Vermeulengod..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat mensen niet op BBC kijken, ff serieus. Ga je naar waterreus luisteren met zn gejank.
quote:
Groeiend, of gloeiend?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fierce krijgt een groeiende ster als Spanje wint.
als chili er 6 heeft heeft spanje er 0 en heeft australie er 0 en is nederland zeker... godverdomme manquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat Chili en Nederland allebei 6 punten hebben. Het is beter als Chili er 3 heeft.
Tenzij het 5-2 wordtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hebben ze er nog 2 nodig, om voor te komen bij gelijkspel.
[..]
En anders word het loting.
Bij gelijk doelsaldo pakken wij ze dus op meer gemaakte doelpunten.
Heerlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ironisch dat morgen de Spaanse koning wordt gekroond en de wereldkampioen vandaag onttroond.
Ik fap op je moederquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die fappen op alles wat Engels praat
Portugal heeft nog een grote kans tho om door te gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna nog een grotere afgang dan Portugal.
Precies.. onbegrijpelijk dat Negredo en Navas er niet bij zijn.. en Isco..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die neger moet negredo opstellen, niet alleen met diego costa spelen
en met wingers spelen
Inderdaad, commentaar bij BBC is echt niet beter omdat het in het Engels isquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die fappen op alles wat Engels praat
niet ingaan op dommerikkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
als chili er 6 heeft heeft spanje er 0 en heeft australie er 0 en is nederland zeker... godverdomme man
okquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Dit wordt een genottelijke wedstrijd. Spanje zal voor het eerst in jaren weer eens een heel erg belangrijke wedstrijd spelen, rekent u dus maar op tikitakavoetbal dat Barça in haar beste jaren nooit speelde.
VROUWENHATER!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nu eenmaal... Uhm... Andere kwaliteiten.
Die Portugese ransapen bij Real.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity, wat is jouw binding met Portugal?
Maar dit is ook gewoon het bewijs dat vrouwen echt onuitstaanbare wezens worden tijdens wk's.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, helaas dus. Maar ik heb al dagen de griep, ben dus niet zo helder enzo.
genotquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna nog een grotere afgang dan Portugal.
Zit je wel diep hè, m'n opmerkingen. Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Als Chili wint, dan eindigt de puntenstad zo:quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar ik zie er geen logica in.
Precies. Voor isco heeft ie nog wel alternatieven, maar Navas en Negredo moest hij gewoon meenemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. onbegrijpelijk dat Negredo en Navas er niet bij zijn.. en Isco..
diep in je mamsquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit je wel diep hè, m'n opmerkingen. Bedankt.
Spanje verliestquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Gebeurt er iets ofzo? Er wordt gejuicht en getoeterd in de straat hier.
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensen niet, het is niet heel dom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
als chili er 6 heeft heeft spanje er 0 en heeft australie er 0 en is nederland zeker... godverdomme man
eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensen niet, het is niet heel dom.
En Turkije doet niet eens mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Je zegt net ga spelen, wie maakt hier de puberale opmerkingen danquote:
Misschien kijken die mensen een chinese stream van het Nederlands elftal...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Jawel het is wel heel dom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensen niet, het is niet heel dom.
Ja ze staan achter met 2-0, dat wist ikquote:
Dank voor de duidelijkheid, echtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als Chili wint, dan eindigt de puntenstad zo:
1. Netherlands 6
2, Chile . 6
3, Australia 0
4. Spain 0
Hierna moet er nog 2 wedstrijden worden gespeeld, namelijk:
-Nederland vs Chili
-Australië vs Spanje.
Maximaal aantal punten dat Chili en Spanje nog kunnen binnenhalen is dan 3.
Waardoor Chili en Nederland automatisch doorgaan.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
[..]
Oh. Nou ja, ik dacht dat als Chili verliest dat ze dan 3 punten hebben en dan dus sowieso achter Nederland liggen. Ik dacht ook dat er 1 land doorging eerst. Maar dit weten wel meer mensenvrouwen niet, het is niet heel dom.
Jawel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ze mogen het vieren toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze staan achter met 2-0, dat wist ik
maar is er een reden waarom ze een minuut terug zijn begonnen met juichen en toeteren?
Nederland loopt Brazilie te bangen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef hottentot het volgende:
Wie vind trouwens de Google doodles ook leuk dit WK.
[ afbeelding ]
Geen probleem, alles voor mijn schatjes.quote:
Brazilië krijgt aan alle kanten hulp van de scheidsrechters. Nederland is nu al twee wedstrijden op rij tegengewerkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]Chili mag kiezen 5 of 6-0, die counteren we er keihard uit. Zelfde geldt voor Brazilië. Alleen Duitsland, Italië en Mexico kunnen ons eventueel nog stoppen.
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, ook er is ook nog best kans dat Brazilië 2e wordt in hun poule, maakt dus vrij weinig uit. Ben eerder bang voor een Pro-Brazilië scheids.
Ja, viel mij ook al op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja dat zou het wel kunnen verklaren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien kijken die mensen een chinese stream van het Nederlands elftal...
Echt geweldig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op.Voor elke wedstrijd een andere doodle ook
Ja hèquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geen probleem, alles voor mijn schatjes.
Nou, laat de Brazzers fotosjops maar doorkomen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Heerlijk om hier even naar te kijken in de rust van spanje - Chili !
[ afbeelding ]
Ja dacht ik ook al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederland loopt Brazilie te bangen?
Natuurlijk mogen ze datquote:
Dat is Melanie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet het vragen, maar wie is dat in je UI?
Vind zowel de blauwe shirts als dat blauw-witte echt mooiquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Heerlijk om hier even naar te kijken in de rust van spanje - Chili !
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |