Dat je je vriend na 5 jaar moet vertellen dat je eigenlijk nog nooit bent klaargekomen door hem. Wordt een leuk gesprek gok ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook alleen zichzelf er mee als ze dat doen
Dat, of je bent niet de echte Brummetje uit die vele mooie Youtube videos die nu verwijderd zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dus ook jij gelooft dat ik echt verknipt ben? En dat ik kaal ben?
WOEHAHAHAHAHAHAHA.![]()
![]()
![]()
Ik moet écht eens naar een meet gaan!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nou, jouw uiterlijk en persoonlijkheid matchen behoorlijk. Erg verknipt
[ afbeelding ]
Dan heb je zelf niet goed genoeg met hem gepraat hé. Dan had je al veel vroeger moeten aangeven dat je het op een andere manier wil doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:13 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat je je vriend na 5 jaar moet vertellen dat je eigenlijk nog nooit bent klaargekomen door hem. Wordt een leuk gesprek gok ik
Ken je het verschil tussen "ben" en "was"?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat, of je bent niet de echte Brummetje uit die vele mooie Youtube videos die nu verwijderd zijn.
Ja maar ik denk dat als je regelmatig orgasmes faked het qua communicatie sowieso niet helemaal goed zit. Overigens klink je alsof je het over mij hebt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:15 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dan heb je zelf niet goed genoeg met hem gepraat hé. Dan had je al veel vroeger moeten aangeven dat je het op een andere manier wil doen.
Vriendlief is dan ook wel een druiloor dat hij het na 5 jaar nog niet door heeftquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:13 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat je je vriend na 5 jaar moet vertellen dat je eigenlijk nog nooit bent klaargekomen door hem. Wordt een leuk gesprek gok ik
Of het niet wil zien. Ik ken meisjes die ONS hebben en eigenlijk doen alsof ze dus heel open zijn met seks, maar het niet met het licht aan durven... Veel onzekerheid en vragen om bevestiging denk ik, van beide kanten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Vriendlief is dan ook wel een druiloor dat hij het na 5 jaar nog niet door heeft
Nee, gewoon, over vrouwen in het algemeen die een orgasme faken (zoals mijn ex-vriendinnetje dus ooit deed, en wat ik meteen door had).quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:16 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat als je regelmatig orgasmes faked het qua communicatie sowieso niet helemaal goed zit. Overigens klink je alsof je het over mij hebt?
Ja. Je komt alleen nog steeds over als een compleet verknipte maniak, dus ik heb geen reden om te geloven dat je dat niet nog steeds bent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:16 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen "ben" en "was"?
Ahh ik dacht door het 'je zelf' dat je het over mij had. Ik weet wel van vriendinnen die het wel eens doen als ze er geen zin meer in hebben en eigenlijk liever willen tukken en die vinden het wel makkelijk te faken. Geen idee of die jongen dat dan ook weet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:18 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, gewoon, over vrouwen in het algemeen die een orgasme faken (zoals mijn ex-vriendinnetje dus ooit deed, en wat ik meteen door had).
Vat het niet persoonlijk op.
Daar doel ik niet op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Je komt alleen nog steeds over als een compleet verknipte maniak, dus ik heb geen reden om te geloven dat je dat niet nog steeds bent.
Ik heb dat eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het licht uit moestquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Of het niet wil zien. Ik ken meisjes die ONS hebben en eigenlijk doen alsof ze dus heel open zijn met seks, maar het niet met het licht aan durven... Veel onzekerheid en vragen om bevestiging denk ik, van beide kanten.
En ik kan me voor van alles voordoen op het i-net. Je hebt nog steeds geen idee hoe ik ben IRL, aangezien je me helemaal niet kent IRL!!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Je komt alleen nog steeds over als een compleet verknipte maniak, dus ik heb geen reden om te geloven dat je dat niet nog steeds bent.
2 opties. Of je geeft een inkijk in je werkelijke ziel. Of je bent zo verknipt dat je inderdaad een compleet andere identiteit aan kan nemen. Beide zijn niet echt positief of wel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En ik kan me voor van alles voordoen op het i-net. Je hebt nog steeds geen idee hoe ik ben IRL, aangezien je me helemaal niet kent IRL!!!
Geldt ook voor anderen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daar doel ik niet op.
Ik doelde op mijn koppie. Ik kan alweer bijna een staartje. Ik BEN dus (allang!) NIET meer gemillimeterd!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En ik kan me voor van alles voordoen op het i-net. Je hebt nog steeds geen idee hoe ik ben IRL, aangezien je me helemaal niet kent IRL!!!
Geldt ook voor anderen.
Klopt ja, maar aan het einde wilt de gemiddelde man toch echt klaarkomen. Voor een vrouw is dit niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik herken mezelf totaal niet in de OP. Seks is meer dan klaarkomen alleen.
De weg ernaar toe is vaak zo niet altijd veel mooier/leuker/geiler etc.
Nee, ik had daar ook nog nooit zo over nagedacht. Maar ze wilde niet dat ze haar lichaam echt zouden zien, terwijl ze absoluut geen lelijk lichaam heeft. Zonde eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het licht uit moestZelfs 1 gehad die er eerst speciaal voor uit bed ging om het licht aan te doen...
Laat ik het zo zeggen: met mijn andere account is er nog nooit gezegd dat ik verknipt ben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
2 opties. Of je geeft een inkijk in je werkelijke ziel. Of je bent zo verknipt dat je inderdaad een compleet andere identiteit aan kan nemen. Beide zijn niet echt positief of wel?
Je zegt nu dus dat je wel verknipt bentquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:25 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: met mijn andere account is er nog nooit gezegd dat ik verknipt ben.
Nou ik heb dan soms wel dat hij er echt klaar mee is en ik na 5 min nog meer zin heb dan ervoor. Ik kan prima van seks genieten zonder orgasme, maar vind het soms ook wel irritant.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Klopt ja, maar aan het einde wilt de gemiddelde man toch echt klaarkomen. Voor een vrouw is dit niet noodzakelijk.
Te dom om te poepenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:25 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: met mijn andere account is er nog nooit gezegd dat ik verknipt ben.
Ligt volgens mij toch echt aan jezelf als je je wensen en ongenoegens niet gewoon kenbaar maakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Sweetylicious het volgende: Een man durft dit te zeggen, terwijl hij 99 van de 100x klaarkomt dmv mond/poesje/handen etc. De vrouw komt misschien 1 van de 10x keer klaar, maar maakt hier geen probleem over.
Begrijpend lezen. Ik hoef niet elke keer klaar te komen, vrijen zonder klaarkomen is net zo lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:31 schreef BlueJeans het volgende:
![]()
Klacht: vrouwen die vinden dat ze bij elke vrijpartij moeten klaarkomen.
Nee, je wordt afgemaakt in de bovenstaande discussie dus pleeg jij hier gewoon een ordinaire tactische terugtrekking.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nu ben ik de verstandigste en ga niet meer verder offtopic en geef Sweety haar topic terug.
Dat zijn eigenlijk mannen van 40+quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Krijg anders wel tientallen DM's binnen van hitsige dames.
Ik heb niets te maken met de discussie, ze kapen mijn topicquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou er serieus op ingaan op het probleem van TS, gelukkig nog even op pagina 7 geklikt. Zag ik een discussie met Brummetje, zinloos dus..
Die zie ik er wel zeker voor aan jaquote:
Paupertokkie.quote:
Niet zo stoer doen.quote:
Omdat hij graag voor aandachtshoer speelt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb jij een oranje UI
De echte?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja joh je bent gewoon jaloers dat ik nu met Beyoncé aan het dmen ben
beetje solidariteit met de voetbalfansquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb jij een oranje UI
volgens mij had ik het niet tegen jouquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Omdat hij graag voor aandachtshoer speelt.
en ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Omdat hij graag voor aandachtshoer speelt.
wowwquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja joh je bent gewoon jaloers dat ik nu met Beyoncé aan het dmen ben
KOM DANquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
volgens mij had ik het niet tegen jou
dus hjb
waarom schreeuw je zoquote:
Hoe gaat het trouwens met je hormoonbehandeling? Heb je baardgroei?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom r'dam centraal ik maak je srs helemaal kapot
Vergeet je voorbinddildo nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom r'dam centraal ik maak je srs helemaal kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |